Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

43 Pages « < 12 13 14 15 16 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Baterie noua /acumulator nou, inlocuire

diesel_power
post 24 Nov 2012, 21:32
Post #391


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Dupa cei din service bateria ar trebui schimbata in fiecare an. Orice baterie se comporta mai prost la frig, chiar si una noua. Probabil era tensiunea oferita la borne acea valoare.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 24 Nov 2012, 22:45
Post #392


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Daca iti arata 14 si ceva volti cu motorul oprit, inseamna ca acesta fusese oprit cu foarte putin timp in urma.
Ceea ce inseamna ca la urmatoarea pornire, bujiile incandescente au fost foarte putin solicitate. Astfel, valoarea de 9 volti si ceva, mi se pare foarte mica, in aceste conditii. Asa ca se pare ca cei de la service au dreptate.
Din ce spui, insa, tensiunea de incarcare a alternatorului este in regula.

Daca ai posibilitatea, masoara dimineata, dupa o noapte de stat, tensiunea la bornele bateriei, si spune-o aici.

Ca sa-ti faci o ideea, am avut pe masina aceeasi baterie ca a ta, si am schimbat-o dupa 3 ani, cand incepuse sa dea semne de oboseala. Probabil ca ar mai fi tinut maxim o iarna, dar nu am vrut sa risc. Daca a ta a tinut atat, cred ca locuiesti intr-o zona nu foarte friguroasa. La inlocuire, cauta o baterie de 70-75 Ah, si un curent de pornire de minim 600 A.

This post has been edited by balanel: 24 Nov 2012, 22:48


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 25 Nov 2012, 08:40
Post #393


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




@crisolro: eu intentionez sa'mi iau una de 65 Ah. cat despre cea veche, si'a facut datoria pana acum no name asa cum e ea. daca m'ar tine si iarna asta ar fi super biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tyby_G
post 26 Nov 2012, 17:14
Post #394


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 13 August 09




QUOTE(barcelona @ 20 Nov 2012, 08:57)
Si pana la urma Mutlu astea au a tinut pe cineva mai mult de 4 ani?
*


La mine pe Symbol Dci din sept 2007 abia acum a inceput sa dea semne de oboseala, am refacut nivelul la acid si porneste ok, mai vedem la -10 ce mai zice.
Deci da, a tinut mai mult de 4 ani.


--------------------
Renault Kangoo / Symbol 1.5 dci 2005 / 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dddgab
post 26 Nov 2012, 18:34
Post #395


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 27 February 10
From: Bucuresti




Cred ca am ajuns si eu la momentul inlocuirii acumulatorului. Am un Symbol 1.5dCi cumparat in feb 2009 de la Auto Marcus (perioada unor oferte reduse) dar am gasit in masina data fabricatiei apr. 2008. Acum nu stiu daca si acumulatorul are aceeasi data de fabricatie/instalare pe masina. Cand au fost diminetile cele mai reci in Bucuresti (2...3 grade) am observat o oarecare tendinta de a invarti mai mult electromotorul.
Dupa ce am citit ce scrie pe aici ma gandesc sa aleg un Caranda (max 65 Ah) ca sa nu am emotii iarna asta.
Ce parere aveti ? Sau imi recomandati alt acumulator, furnizor convenabil (pret, disponibilitate) ? Si inca o scurta intrebare, probabil off-topic, scuze, nu apare nicio problema la decuplarea vechiului acumulator si conectarea noului acumulator? Vreo resetare a calculatorului ? Multumesc.

This post has been edited by dddgab: 26 Nov 2012, 18:38


--------------------
Renault berlina 2009 1.5 dCi Symbol 30000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 26 Nov 2012, 20:42
Post #396


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Nu apare nici o problema. Trebuie introdus doar codul radio-ului.
Caranda sau Rombat sunt foarte bune si convenabile ca pret.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 26 Nov 2012, 21:19
Post #397


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




QUOTE(luckas_itd @ 21 Nov 2012, 00:43)
Anotimpul rece,asta este motivul pentru care se merita un acumulator mai mare.Cea din fabrica a rezistat 7 ani pe masina,ei nu pun de capacitate mare din cauza costurilor.Cu cat un acumulator este mai mare cu atat electromotorul are de unde isi lua energia,nu are ce sa se strice.Singurul inconvenient este la un acumulator mai mare,timp de incarcare mai mare,asta depinzand de cat de descarcat este.Orice consumator electric decide puterea absorbita in functie de imprejurari,putem avea un acumulator de 10000 de amperi,nu este nici o problema,consumatorul absoarbe doar necesarul.A nu se confunda tensiunea(volti) cu intensitatea(amperi)
*


Uiti ca si alternatorul trebuie sa fie de capacitatea bateriei ca altfel o sa ai o baterie mare, puternica, vanjoasa dar incarcata pe jumatate si ineficienta iarna ! wink.gif
Bateria e bine sa o pui dupa specificatiile din manual.


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 26 Nov 2012, 21:53
Post #398


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




De fapt bateria poate fi asemanata cu o galeata de apa. Poate fi cat un butoi, important e cat golesti la pornire si cat pui la loc dupa aia. Daca pui mai mult decat golesti, nu e nici o problema, problema e cand consumi mai mult decat pui la loc. Capacitatile date de constructor sunt pentru o exploatare normala, daca rulezi in regim de taxi sau ai un sistem "sa rasune cartieru`" atunci ai nevoie o baterie mai mare si timp de incarcare mai lung. Orice alta alegere de baterii cu capacitati mult mai mari inseamna risipa de bani aiurea. E mai important curentul de pornire decat capacitatea mai mare.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 26 Nov 2012, 22:16
Post #399


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Tocmai, ca nu poate fi asemuit cu un rezervor de apa, fiindca bateria se descarca stand, doar din cauza trecerii timpului. Rata de descarcare este procent din capacitatea bateriei. O capacitate mare implica o pierdere mai mare de energie care va trebui refacuta de catre alternator.

Sistemele facute sa rasune cartierul trebuie dimensionate functie de alternatorul de pe masina si functie de capacitatea condensatorului ales. Bateria n-are nicio contributie, fara alternator cu un subwoofer serios ar descarca complet bateria in cateva minute, indiferent daca este de 50Ah sau 100Ah.

This post has been edited by diesel_power: 26 Nov 2012, 22:17


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 27 Nov 2012, 00:32
Post #400


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Acumulatorii auto(acid-plumb)atunci cand sant descarcati tind sa absoarba curent cat le dai,pe masura ce se incarca,curentul aborbit scade pana la 3% din capacitatea lui atunci cand este incarcat la maxim.Alternatoarele auto nu sant dimensionate fix cat necesarul de curent maxim al vehiculului,au capacitate mai mare.Atunci cand are de unde sa absoarba energie,fiind descarcat acesta va trage o cantitate mare de curent din alternator pentru a se incarca.La redresoarele de incarcare este limitat curentul la 10% din capacitatea acumulatorului pentru o incarcare corecta si protejarea lui.Un alternator de clio dci poate debita in jur de 120 de amperi,masina avand consumatori electrici destul de mari(directia electrohidraulica,termoplonjoarele,lumini).astia fiind printre cei mai mari consumatori.Alternatorul este dimensionat pentru a duce toti consumatorii,incarcarea acumulatorului plus o rezerva de putere.Dupa ce pornim motorul el incepe a se incarca,atunci luand o cantitate mai mare de curent si scazand pe masura ce se incarca.Oare de cate ori dupa ce pornim motorul dam drumul la toti consumatorii?


--------------------
Renault Clio symbol - db- 2004,1.5 dci 65
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciomi27
post 27 Nov 2012, 12:25
Post #401


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 30 March 11




120 de Ah pe care ii da alternatorul din care scazi:
Dezghetare luneta : 25 Ah
Faruri : 12,5 Ah
Casetofon: 17Ah
Iar daca creste sarcina peste 50% din capacitatea alternatorului, masina incepe sa traga si din baterie.

Oricum ar fi nu cred ca se incarca la o rata mai mare decat 10% din capacitatea lui ceea ce te aduce la 30-40 de minute de condus pentru a recupera consumul.
In plus cred ca alternatorul incarca la puterea maxima pe o anumita plaja de turatii...

Am considerat petru calcule
(Audi A4 sau BMW série 3 Diesel) - 1,95 Ah pentru o pornire de 10s
(Fiat Punto / Bravo / Brava benzina, Volkswagen Polo) 0,78Ah pentru o pornire de 10s
Masina nepornita de 3 zile: 3/100*65=1,95Ah


This post has been edited by ciomi27: 27 Nov 2012, 12:26


--------------------
Renault Symbol 2010 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 27 Nov 2012, 19:29
Post #402


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




QUOTE(diesel_power @ 26 Nov 2012, 23:16)
Tocmai, ca nu poate fi asemuit cu un rezervor de apa, fiindca bateria se descarca stand, doar din cauza trecerii timpului. Rata de descarcare este procent din capacitatea bateriei. O capacitate mare implica o pierdere mai mare de energie care va trebui refacuta de catre alternator.

Sistemele facute sa rasune cartierul trebuie dimensionate functie de alternatorul de pe masina si functie de capacitatea condensatorului ales. Bateria n-are nicio contributie, fara alternator cu un subwoofer serios ar descarca complet bateria in cateva minute, indiferent daca este de 50Ah sau 100Ah.
*


Atunci o asemanam cu o galeata gaurita, OK? radmasa.gif
Sistemele auto tip disco au nevoie de un buffer serios pe langa alternator, adica de o baterie mai consistenta decat cea originala, poti avea un alternator triplu, daca bateria este de 35Ah, nu faci nici un spanac. Daca tragi direct din alternator fara baterie, pa-pa punte redresoare.

This post has been edited by D-Ice: 27 Nov 2012, 19:31


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 27 Nov 2012, 20:11
Post #403


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




"120 de Ah pe care ii da alternatorul din care scazi:
Dezghetare luneta : 25 Ah
Faruri : 12,5 Ah
Casetofon: 17Ah
Iar daca creste sarcina peste 50% din capacitatea alternatorului, masina incepe sa traga si din baterie."


Dezghetare luneta=Are 345w?
Faruri=Au 173W?
Casetofon=Are 234,6 W?
Nu stiu cum ai calculat,dar uita-te la cablurile de la consumatori si grosimea lor.Conductorul de cupru pentru anumite aplicatii,de anumita durata este de obicei intre 4-6 amperi pe mm2.Cumva la acel casetofon vine conductor cu sectiunea de 4mm2?


--------------------
Renault Clio symbol - db- 2004,1.5 dci 65
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciomi27
post 27 Nov 2012, 21:29
Post #404


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 30 March 11




QUOTE(luckas_itd @ 27 Nov 2012, 19:11)
Conductorul de cupru pentru anumite aplicatii,de anumita durata este de obicei intre 4-6 amperi pe mm2.Cumva la acel casetofon vine  conductor cu sectiunea de 4mm2?
*



Faci confuzie intre Amperi (A) si amperi ora (Ah)!
Iar informatiile vin de la un renault laguna si citez: dezghetare 300W, faruri 150W, casetofon 200W si e normal sa fie diferite in functie de masina. Am facut eu o conversie rudimentara (pt 12V)

Ti-as fi dat PM dar nu pot!


--------------------
Renault Symbol 2010 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 27 Nov 2012, 23:09
Post #405


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Nu fac confuzie.Amperul este unitatea de masura intensitatii curentului electric.
1 amper(A) reprezintă deplasarea unei sarcini de un coulomb într-un interval de o secundă(a=C/s),1 amper ora(Ah) este 1coulomb x 3600 secunde.Este la fel ca diferenta dintre putere(Watti)si energie consumata(Watti/h).Un mic exemplu :un acumulator de 75ah incarcat va suporta timp de 75 de ore un consumator de 1Ah sau 1A(s) ca si putere un consumator de 12.8 watti.Deci diferenta intre A si Ah este timpul de masurare a intensitatii curentului ce trece printr-un segment.Dupa cum ai spus farurile de 150w putere va consuma energie 150w/h ,o intensitate 10,86 A,va consuma 10,86 Ah din baterie.Deci raman valabile cele de mai sus?


--------------------
Renault Clio symbol - db- 2004,1.5 dci 65
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 28 Nov 2012, 08:38
Post #406


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




luckas_itd
Pai daca facem un calcul simplu cred ca faza scurta + pozitia sare de 150 W
Faza scurta 55W X2 = 110W
pozitie fata 5W x2=10W
pozitie spate 5-10W X2=10-20W
bord ..
total 150 W


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 28 Nov 2012, 15:27
Post #407


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Da este posibil sa sara de 150,eu nu am infirmat asta doar am spus ce curent iau acele sisteme la puterile date de coleul de mai sus.Dar casetofonul in nici un caz nu ia 17A,la acest curent ar trebui cabluri cu sectiunea in jur de 4 mm2.In afara de becuri nu stiu ce puteri au celelalte componente.


--------------------
Renault Clio symbol - db- 2004,1.5 dci 65
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciomi27
post 29 Nov 2012, 11:51
Post #408


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 30 March 11




@luckas_itd 17Ah/3600 = 4,7mA (si deci nu ai nevoie de cabluri de grosime mare)

Si toate astea sun pentru a ma intreba daca ai nevoie cu adevarat de o baterie de capacitate mare sau de o baterie mica care sa dea suficienta energie la -20°C (cold crank amps mai multi).

Argumentul meu (daca e bun): o baterie de plumb care nu e plina se va degrada (sulfata) mai repede.

Din ce am citit bateriile originale (de mai mica capacitate) au tinut destul de mult. Poate ar trebui facut un sondaj pe tema asta!


--------------------
Renault Symbol 2010 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 29 Nov 2012, 12:15
Post #409


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




cam relativ sondajul: depinde de temperaturile din zona in care este folosita masina, durata de stationare, cat de des si de mult se merge cu masina etc.

taica-miu a folosit o baterie vreo 10 ani pe o dacie fara sa vada redresor, dar informatia asta nu ajuta pe nimeni - mergea destul de rar insa de regula drumuri destul de lungi 50-100 km in afara localitatii, tinea masina in garaj si scotea o borna de la ea cand stationa acolo in garaj (pasarele sau nu??? de babac, nu radeti)
iarna o mai pornea si "incalzea" in stilul daciot la o saptamana-doua
la taximetristi nu cred sa tina o baterie mai mult de 3-4 ani (probabil sunt optimist)


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 29 Nov 2012, 13:13
Post #410


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Este gresit acel calcul. P=U x I, P=Watti, U=Volti,I=Amperi
Deci la un simplu calcul cu datele aratate de tine reiese - 13.8 x 0.0047 = 0.0648 Watti(puterea casetofonului) nu pare exagerata? asta ar insemna ca becurile ar avea 0.047 Watti.
In legatura cu acumulatorul,acesta va rezista mai mult daca va sta incarcat la capacitate maxima,bineinteles ca o sa conteze si ciclurile incarcare-descarcare.
Si faza cu scosul bornei de la baterie va face bine daca masina are consumatori in functiune(alarma,casetofon,etc.)Aici conteaza si ce masina,la cele fara electronica(dacia)daca merita deranjul.Cine are garaj,redresor si vrea sa tina mai mult acumulatorul il poate pune pe borne cu o putere egala cu cea a consumatorilor care ai are masina oprita(alarma aprx. 150ma etc.)


--------------------
Renault Clio symbol - db- 2004,1.5 dci 65
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.NiceGuy
post 3 Dec 2012, 21:44
Post #411


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 16 October 06
From: Oradea




Sa nu fie intr-un ceas rau, dar am bateria din 2005 si inca nu am avut probleme cu ea. Daca ma mai tine si iarna asta, voi fi mai mult decat multumit si voi cauta sa cumpar alta la fel daca gasesc.

Attached thumbnail(s)
2012_02_14_08_51_48_922.jpg ( Size: 1.44mb ) Number of downloads: 788


--------------------
Renault Symbol 2005 FIDJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilecool
post 11 Dec 2012, 18:34
Post #412


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 25 March 09
From: Bucuresti




avand in vedere temperaturile anuntate ,plus faptul ca al meu zap ,dadea semne de pensionare ,azi am cumparat un nou acumulator . rombat de 75Ah/75A la pornire contra sumei de 340 lei . astept GERURILE MARI !


--------------------
renault symbol - B-46-ANU 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ida01ro
post 11 Dec 2012, 20:51
Post #413


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 12 March 07
From: Bacau




QUOTE(ciomi27 @ 29 Nov 2012, 12:51)
@luckas_itd 17Ah/3600 = 4,7mA (si deci nu ai nevoie de cabluri de grosime mare)

Si toate astea sun pentru a ma intreba daca ai nevoie cu adevarat de o baterie de capacitate mare sau de o baterie mica care sa dea suficienta energie la -20°C (cold crank amps mai multi).

Argumentul meu (daca e bun): o baterie de plumb care nu e plina se va degrada (sulfata) mai repede.

Din ce am citit bateriile originale (de mai mica capacitate) au tinut destul de mult. Poate ar trebui facut un sondaj pe tema asta!
*



Cred ca chestia cu sondajuleste in subconstient si vi se trage de la campania electorala ! radmasa.gif

ciomi27 are perfecta dreptate, si nu este necesar nici un sondaj icon_mrgreen.gif Acumulatoarele supradimensionate pot da rezultate total opuse asteptarilor celor care nu cunosc principiul de functionare si caracteristicile lor.

Atasez- pt a incerca sa fiu mai convingator - un fragment dintr-o carte dedicata acumulatoarelor auto. Sper sa va folosesca..

Pentru curiozitatea mea, cand ati incarcat complet , (folosind un redresor bun) ultima data bateria ?

Bafta si geruri ...mici si putine.

PS: Mr Nice Guy : si eu am acelasi tip de acumulator , din acelasi leat (2005), si functioneaza excelent ! Din nefericire, brandul Tudor nu mai exista , pt ca era prea bun..... si societatea de consum trebuie sa mearga mai departe !! Planned obsolescence.... este o teorie aplicata in practica de astazi, din nefericire. La masina cumparata noua in 2007 am schimbat deja acumulatorul cool.gif

1.png ( Size: 117.82k ) Number of downloads: 738

2.png ( Size: 25.01k ) Number of downloads: 650


This post has been edited by ida01ro: 11 Dec 2012, 21:10


--------------------
Renault Clio 2 bicorp 1,4 16v / Megane 2 break 1,6 / 16v 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tyby_G
post 11 Dec 2012, 21:23
Post #414


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 13 August 09




Bateria originala a masinii a decedat astazi dupa 5 ani si 3 luni, zic eu rezonabil pentru o baterie de 55Ah pe diesel.


--------------------
Renault Kangoo / Symbol 1.5 dci 2005 / 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 12 Dec 2012, 09:53
Post #415


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




N-are a face ca e bateria de 55 Ah sau ca e diesel. Cam 5 ani e durata de viata a unui acumulator auto, daca partea de incarcare e ok.


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanel57
post 12 Dec 2012, 11:54
Post #416


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 6 December 12




Am si eu o intrebare... detin un clio 2 din 2001 cu motor 1.4 8V.
Este vreo problema daca in locul bateriei vechi care era de 55 Ah am pus una noua , dar care are 65Ah (anturajul mai mare...afecteaza in vre-un fel negativ masina) ? Nu prea ma pricep, dar as dori sa stiu daca exista riscul, ca mergand distante scurte cu masina, sa afecteze alternatorul.


--------------------
Renault clio 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepelutza
post 12 Dec 2012, 11:57
Post #417


Membru autentic


Group: Members
Posts: 463
Joined: 17 November 10
From: brasov




" Anturajul " ........depinde , poate afecta .


--------------------
Renault Clio 3 - BV-10---S 2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanel57
post 12 Dec 2012, 12:48
Post #418


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 6 December 12




Amperaj...imi cer scuze


--------------------
Renault clio 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 12 Dec 2012, 17:07
Post #419


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Cata vreme se incadreaza in limitele bunului simt, nu afecteaza in nici un fel. Si o baterie de 65 A se incadreaza perfect.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kadycool
post 14 Dec 2012, 17:05
Post #420


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 July 12




buna ziua am un renault clio 2 ,3 usi din 2003, 1.5 dci 48 kw si am pe el o baterie de 62 ah 480 curentul de pornire. as dori sa o schimb ca sa nu ma lase si m-am gandit sa pun una de 55 sau de 60 Ah max, dar de 55 as dori, ce ma sfatuiti, firma nu conteaza adica pretul.

This post has been edited by kadycool: 14 Dec 2012, 17:13


--------------------
Renault clio 2003/1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
43 Pages « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 19:31
Dacia