Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

43 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Baterie noua /acumulator nou, inlocuire

D-Ice
post 18 Nov 2012, 13:03
Post #361


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Alde Mutlu tturcesti pica deodata, fara sa dea semne de oboseala, a doua, a unui coleg a picat la tara, si l-a lasat cu fundul in praf la propriu.
Caranda si Rombat sunt foarte bune, pe mine a treia baterie Caranda m-a tinut 5 ani pe barca, al saselea a inceput sa dea semne de oboseala. La Renault am tot Caranda. Tata are Rombat si merge perfect.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 18 Nov 2012, 13:19
Post #362


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




QUOTE(diesel_power @ 18 Nov 2012, 12:54)
Daca la reprezentanta Renault se vand baterii Tudor atunci poate merita diferenta de pret. Altfel, daca iti vand Mutlu (turcesti), esti mai castigat daca iei un Rombat.

Bateriile care se vand in reprezentantele Dacia si Renault sunt Rombat.

This post has been edited by aurelyan: 18 Nov 2012, 13:20


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barcelona
post 18 Nov 2012, 13:58
Post #363


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 2 December 11




Parerea mea e ca la motorul diesel trebuie sa ai baterie foarte buna,la benzina oricat de proasta at fi tot de tine 3 ani,poate 4.Mutlu a mea in aprilie face 3 anidaca mai merge unu ma declar multumit.D-Ice am un prieten cu Logan care avea Rombat din fabrica si a picat fix cand a oprit la farmacie.Concluzia...


--------------------
Renault Symbol 1.2 16v 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 18 Nov 2012, 16:41
Post #364


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




@barcelona. Concluzia: Fierul si femeia te lasa cand iti e lumea mai draga! radmasa.gif

Pana la urma nu s-a inventat bateria perfecta. Trebuie sa stii ca intr-o zi o sa te lase orice fel de baterie, oricat dai pe ea. Eu insa nu cred ca cel mai bune baterii se vand in reprezentantele auto. Cele mai scumpe da.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Nov 2012, 17:07
Post #365


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Bateria de origine Renault nu este inscriptionata cu Tudor/Rombat/sau alte marci....doar Renault si codul respectiv ca in foto.
Daca la reprezentanta se vand si alte marci de baterie asta nu inseamna ca sunt de origine.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 18 Nov 2012, 17:10
Post #366


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Pe a mea scria Mutlu pe langa Renault. La Logan scrie Rombat si atat.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex Z
post 18 Nov 2012, 17:28
Post #367


diesel flower power


Group: Members
Posts: 178
Joined: 4 July 09
From: Ploiesti==>>>Brasov




Deci sa inteleg ca daca bateria cu care a venit masina mea ,este un tudor de 65ah nu este baterie originala.Acum la a 4 iarna ochiul este negru iar la pornire se cam sting led urile la bord;Mai am vre -o sansa de revigorare?


--------------------
RENAULT Symbol 1.5dci 85cp - PH 85 ZAR 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 18 Nov 2012, 17:32
Post #368


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Da. Incarc-o. Daca nu se rezolva, alta.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Nov 2012, 17:33
Post #369


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Bateria cu care cumperi masina noua poate sa fie diferita de cea de origine din ratiuni care tin de tara de livrare/etc.
Dar cand cumperi o piesa de origine din reprezentanta si nu scrie Renault pe ea....e o problema.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barcelona
post 18 Nov 2012, 17:46
Post #370


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 2 December 11




D-Ice vezi ca sti,nu pica numai Mutlu deodata ci toate.Alex Z vad ca Symbolul din semnatura e din 2009,au venit cu Tudor atunci?

This post has been edited by barcelona: 18 Nov 2012, 17:47


--------------------
Renault Symbol 1.2 16v 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 18 Nov 2012, 18:56
Post #371


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Sunt curios daca si Rombat-ul pica la fel. Deocamdata merge bine. Caranda a inceput sa dea semne de oboseala asta vara. Invartea foarte greu, apoi deloc. Cea de pe Renault intra in a doua iarna, deci nu imi fac probleme.
Mutlu a picat deodata. A pornit la sfert dimineata, apoi la ora 4PM a picat de tot. Nici nu mai facea scantei la borne cand le-am scurtcircuitat cu un fir.

This post has been edited by D-Ice: 18 Nov 2012, 19:04


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex Z
post 19 Nov 2012, 13:30
Post #372


diesel flower power


Group: Members
Posts: 178
Joined: 4 July 09
From: Ploiesti==>>>Brasov




Da a venit cu Tudor dar vreau sa zic ca de la inceput a fost praf, in prima iarna mi a facut figuri iar apoi mi a refacut un prieten concentratia la acid ca altfel nu treces de prima iarna.A fost ok pana acum cand am vazut ca da semne de oboseala.


--------------------
RENAULT Symbol 1.5dci 85cp - PH 85 ZAR 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 19 Nov 2012, 13:51
Post #373


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Daca de noua facea figuri de ce nu te-ai dus la garantie?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inspektah
post 19 Nov 2012, 21:26
Post #374


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 26 February 07




si eu cred ca trebuie sa schimb bateria..mi-a pornit mai greu intr-o dimineata , sper sa fie bateria problema. pana la urma care e mai indicata raport calitate/pret? merita rombat premier sau pentru 100 lei in plus sa iau o varta silver?


--------------------
duster 1.5 dci 110 laureate 4x4,pack look,pack piele,esp,mp3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 20 Nov 2012, 00:01
Post #375


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Tehnologiile sant similare la Rombat premier,Varta silver,Bosch S5.Acum diferenta de pret este posibila sa fie si din cauza marketing-ului.Eu unul as alege Varta silver,este identica cu Bosch S5,din cate stiu sant fabricate in acelasi loc,pana si carcasa este identica,doar pretul bosch-ului este mai mare.Doar sa fi atent la anul fabricatiei,cu cat mai nou acumulatorul,cu atat mai bine.


--------------------
Renault Clio symbol - db- 2004,1.5 dci 65
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicrs
post 20 Nov 2012, 08:13
Post #376


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 June 08
From: Cluj-Napoca




Eu am din fabrica Mutlu (12V 55Ah 510A) pe masina din semnatura. Are 4 ani si o luna smile.gif si ieri dimineata a fost prima oara cand mi-a facut probleme la pornire - din a doua incercare si a trebuit sa o ajut din acceleratie ca sa porneasca. Azi dimineata, in aceleasi conditii de temperatura, a pornit din prima, ce-i drept un pic mai greu ca altadata. Presupun ca nu ma prinde sfarsitul anului cu bateria asta pe masina.

Attached thumbnail(s)
2012_11_19_15.41.50.jpg ( Size: 623.61k ) Number of downloads: 1170


--------------------
Renault Symbol - CJ-26-CFZ 2008, 1.4 16V 98CP Privilège - full options
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barcelona
post 20 Nov 2012, 08:57
Post #377


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 2 December 11




Si pana la urma Mutlu astea au a tinut pe cineva mai mult de 4 ani?


--------------------
Renault Symbol 1.2 16v 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
helldriver11
post 20 Nov 2012, 12:18
Post #378


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 28 September 07




QUOTE(barcelona @ 20 Nov 2012, 08:57)
Si pana la urma Mutlu astea au a tinut pe cineva mai mult de 4 ani?
*


A mea a trecut de 5 ani si inca merge.


--------------------
renault fost symbol 2007, actual Megane 1,4 TCE edc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 20 Nov 2012, 14:07
Post #379


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




daca ochiul ala din bacterie e verde, pot sta linistit sau ma pot trezi fara curent si cu ochiul ala evergreeen?
bacteria e cea originala, din decembrie 2007 - nu pare sa scrie altceva pe ea, decat Renault tongue.gif

This post has been edited by crisolro: 20 Nov 2012, 14:07


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex Z
post 20 Nov 2012, 14:29
Post #380


diesel flower power


Group: Members
Posts: 178
Joined: 4 July 09
From: Ploiesti==>>>Brasov




Asa ar fi trebuit, dar nu am facut-o. Aseara am dat-o jos am completat nivelul electrolitului, si am pus-o la incarcat.
Vedem astazi ce se v-a intampla....


--------------------
RENAULT Symbol 1.5dci 85cp - PH 85 ZAR 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciomi27
post 20 Nov 2012, 17:21
Post #381


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 30 March 11




QUOTE(crisolro @ 20 Nov 2012, 13:07)
daca ochiul ala din bacterie e verde, pot sta linistit sau ma pot trezi fara curent si cu ochiul ala evergreeen?
bacteria e cea originala, din decembrie 2007 - nu pare sa scrie altceva pe ea, decat Renault  tongue.gif
*



LED-ul ala se refera de fapt la densitatea electrolitului si este verde cand bateria este 100% plina apoi trece la galben la cca 50% si apoi la rosu cand mai are mai putin de 25%.

Am luat informatia de aici: http://philippe.boursin.perso.sfr.fr/pdgbatte.htm

This post has been edited by ciomi27: 20 Nov 2012, 17:22


--------------------
Renault Symbol 2010 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 20 Nov 2012, 17:29
Post #382


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Ochiul meu e negru de vreo 3 ani.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciomi27
post 20 Nov 2012, 17:47
Post #383


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 30 March 11




QUOTE(diesel_power @ 16 Nov 2012, 23:53)
Nu inteleg de ce lumea isi cumpara baterii de 74Ah pe cand cea originala are 50Ah.
*


Nici eu nu am inteles! Si la prima vedere nu trebuie sa faci asta decat daca mergi foarte mult.

Din cate am inteles bateriile au o rata de autodescarcare de 1% pe zi, deci o baterie mare are nevoie de mai mult curent pentru a fi incarcata.
In plus baterile cu plumb lasate (semi-)descarcate ceva timp se deteriorizeaza.

Deci din punctul meu de vedere ar fi mai logica o baterie mica care sa fie plina tot timpul decat una mare mereu mai pe jumate. In schimb sunt de acord ca trebuie cautate baterii cu cei mai multi amperi la rece (Cold cranking amperes).


--------------------
Renault Symbol 2010 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 20 Nov 2012, 17:53
Post #384


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Pentru ca atat timpul, cat si frigul, reduc capacitatea bateriei.
Astfel, sa zicem, dupa 4 ani de utilizare, pe un frig de -15 grade, e posibil ca sa devina insuficienta capacitatea bateriei, pentru pornirea motorului.
La o baterie de capacitate mai mare, sa zicem cu 30% mai mare, acest lucru se va intampla dupa mai mult timp, sa zicem 6 ani in loc de 4.

In concluzie, o baterie de capacitate mai mare va tine mai multi ani.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 Nov 2012, 18:08
Post #385


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Interesting dar nu prea sustin punctul de vedere. Nu sunt nici electrician si nici electronist si ma cam curentez ... dar stiu ca daca masina a venit cu acumulator cu amperaj mic si a functionat o perioada decenta de timp, nu are nici un rost sa dai bani mai multi pentru o baterie cu dublul amperajului ca sa speri ca va fi mai bine. [cea de origine cu 37ah a tinut aproape 6 ani, cea din dotare de 50ah (sau ceva de genul) merge perfect de vreo 4 ... smile.gif - nu am gasit de amperaj mai mic]

This post has been edited by cmandrei: 20 Nov 2012, 18:08


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 20 Nov 2012, 23:10
Post #386


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




pana la urma fiecare pune ce vrea pe masina lui, fiecare face cum considera ca e mai bine si in functie de cat de mult merge cu masina. Bine nici sa pui una de peste 100 Ah pe o masina cu motor de 1.4 sau 1.2, asta da este chiar bataie de joc si risti sa strici diverse. Dar pt un 1.5 de ex sa ai o baterie de 70Ah sau 74Ah chiar daca masina a venit cu 50 Ah, sa fim seriosi nu e un capat de lume.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 21 Nov 2012, 00:43
Post #387


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Anotimpul rece,asta este motivul pentru care se merita un acumulator mai mare.Cea din fabrica a rezistat 7 ani pe masina,ei nu pun de capacitate mare din cauza costurilor.Cu cat un acumulator este mai mare cu atat electromotorul are de unde isi lua energia,nu are ce sa se strice.Singurul inconvenient este la un acumulator mai mare,timp de incarcare mai mare,asta depinzand de cat de descarcat este.Orice consumator electric decide puterea absorbita in functie de imprejurari,putem avea un acumulator de 10000 de amperi,nu este nici o problema,consumatorul absoarbe doar necesarul.A nu se confunda tensiunea(volti) cu intensitatea(amperi)

This post has been edited by luckas_itd: 21 Nov 2012, 00:45


--------------------
Renault Clio symbol - db- 2004,1.5 dci 65
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaherr
post 21 Nov 2012, 12:55
Post #388


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 22 August 08
From: Ploiesti




bateria mea, la masina din semnatura, dupa 4 ani si 4 luni, am impresia ca a inceput sa dea indicii ca e pe duca. adica saptamana trecuta pe la vreo -2'C, a invartit mai incet decat eram obisnuit, dar a pornit fara probleme. totusi cred ca pe la vreo -15"C nu o sa mai invarta deloc. problema e ca pe bateria mea originala nu scrie nimic, nici renault, nici producator. doar o serie poansoata in plasticul carcasei. langa ochiul magic, care este verde, e scrisa mic-mic de tot cifra "65". sa fie oare de 65 Ah?

offtopic: am observat acum langa compartimentul bateriei, in spatele filtrului de motorina un furtun cu preotectie metalica si un dop din plastic in capat, care urca de jos de la motor si este fixat de peretele compartimentului. ma roade curiozitatea ce e.
multumesc!


--------------------
Renault Symbol 2008 Fidji dCi
Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km
15-02-2009 15000km
15-06-2009 27000km
10-05-2010 60000km
20-03-2012 90000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanadenisa
post 21 Nov 2012, 13:27
Post #389


RENAULT


Group: Members
Posts: 939
Joined: 19 April 09
From: Focsani




cred ca e de la cutia de viteze acel furtun cu dop de plastic alb


--------------------
Renault Clio 1.4 8v /GPL - VN expresion 2003
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 24 Nov 2012, 20:00
Post #390


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(cristicrs @ 20 Nov 2012, 09:13)
Eu am din fabrica Mutlu (12V 55Ah 510A) pe masina din semnatura. Are 4 ani si o luna  smile.gif si ieri dimineata a fost prima oara cand mi-a facut probleme la pornire - din a doua incercare si a trebuit sa o ajut din acceleratie ca sa porneasca. Azi dimineata, in aceleasi conditii de temperatura, a pornit din prima, ce-i drept un pic mai greu ca altadata. Presupun ca nu ma prinde sfarsitul anului cu bateria asta pe masina.
*



@zaherr: eu am pe masina mea (dci 85) exact aceeasi baterie (Mutlu) ca si colegul de mai sus (55 Ah) - poate te ajuta
face 5 ani pe 7 dec si nu stiu ce sa zic de ea ... parca invarte greu cateodata, mai astept o saptamana-doua sa vad cum se descurca - ochiul e verde pe ea insa au pus un aparat pe ea niste baieti la un service si arata 14 si ceva (nu stiu ce-o fi aia) cu contactul pus si motorul oprit + faruri aprinse; insa cand pornea motorul, indicatia de pe aparat cobora la detonare imediat la 9 si ceva si apoi urca rapid inapoi la 14 si ceva; concluzia lor e ca bateria e cam pe duca si nu ma va trece iarna
sincer, nici nu stiu ce sa fac ... anul trecut am vericiat-o la o reprezentanta reno insa testul l-a facut atunci cu contact pus, inca vreo doi consumatori dar fara sa porneasca motorul ... mai plec si pe la munte de sarbatori blink.gif

This post has been edited by crisolro: 24 Nov 2012, 20:13


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
43 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 05:57
Dacia