Baterie noua /acumulator nou, inlocuire
![]() ![]() ![]() |
Baterie noua /acumulator nou, inlocuire
D-Ice |
![]()
Post
#361
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|||
aurelyan |
![]()
Post
#362
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
QUOTE(diesel_power @ 18 Nov 2012, 12:54) Daca la reprezentanta Renault se vand baterii Tudor atunci poate merita diferenta de pret. Altfel, daca iti vand Mutlu (turcesti), esti mai castigat daca iei un Rombat. Bateriile care se vand in reprezentantele Dacia si Renault sunt Rombat. This post has been edited by aurelyan: 18 Nov 2012, 13:20 |
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
barcelona |
![]()
Post
#363
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 2 December 11 ![]() |
Parerea mea e ca la motorul diesel trebuie sa ai baterie foarte buna,la benzina oricat de proasta at fi tot de tine 3 ani,poate 4.Mutlu a mea in aprilie face 3 anidaca mai merge unu ma declar multumit.D-Ice am un prieten cu Logan care avea Rombat din fabrica si a picat fix cand a oprit la farmacie.Concluzia...
|
--------------------
Renault
Symbol 1.2 16v
2010
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#364
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
@barcelona. Concluzia: Fierul si femeia te lasa cand iti e lumea mai draga!
![]() Pana la urma nu s-a inventat bateria perfecta. Trebuie sa stii ca intr-o zi o sa te lase orice fel de baterie, oricat dai pe ea. Eu insa nu cred ca cel mai bune baterii se vand in reprezentantele auto. Cele mai scumpe da. |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
espacern |
![]()
Post
#365
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Bateria de origine Renault nu este inscriptionata cu Tudor/Rombat/sau alte marci....doar Renault si codul respectiv ca in foto.
Daca la reprezentanta se vand si alte marci de baterie asta nu inseamna ca sunt de origine. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#366
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Pe a mea scria Mutlu pe langa Renault. La Logan scrie Rombat si atat.
|
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
Alex Z |
![]()
Post
#367
|
![]() diesel flower power Group: Members Posts: 178 Joined: 4 July 09 From: Ploiesti==>>>Brasov ![]() |
Deci sa inteleg ca daca bateria cu care a venit masina mea ,este un tudor de 65ah nu este baterie originala.Acum la a 4 iarna ochiul este negru iar la pornire se cam sting led urile la bord;Mai am vre -o sansa de revigorare?
|
--------------------
RENAULT
Symbol 1.5dci 85cp
- PH 85 ZAR
2009
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#368
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Da. Incarc-o. Daca nu se rezolva, alta.
|
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
espacern |
![]()
Post
#369
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Bateria cu care cumperi masina noua poate sa fie diferita de cea de origine din ratiuni care tin de tara de livrare/etc.
Dar cand cumperi o piesa de origine din reprezentanta si nu scrie Renault pe ea....e o problema. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
barcelona |
![]()
Post
#370
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 2 December 11 ![]() |
D-Ice vezi ca sti,nu pica numai Mutlu deodata ci toate.Alex Z vad ca Symbolul din semnatura e din 2009,au venit cu Tudor atunci?
This post has been edited by barcelona: 18 Nov 2012, 17:47 |
--------------------
Renault
Symbol 1.2 16v
2010
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#371
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Sunt curios daca si Rombat-ul pica la fel. Deocamdata merge bine. Caranda a inceput sa dea semne de oboseala asta vara. Invartea foarte greu, apoi deloc. Cea de pe Renault intra in a doua iarna, deci nu imi fac probleme.
Mutlu a picat deodata. A pornit la sfert dimineata, apoi la ora 4PM a picat de tot. Nici nu mai facea scantei la borne cand le-am scurtcircuitat cu un fir. This post has been edited by D-Ice: 18 Nov 2012, 19:04 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
Alex Z |
![]()
Post
#372
|
![]() diesel flower power Group: Members Posts: 178 Joined: 4 July 09 From: Ploiesti==>>>Brasov ![]() |
Da a venit cu Tudor dar vreau sa zic ca de la inceput a fost praf, in prima iarna mi a facut figuri iar apoi mi a refacut un prieten concentratia la acid ca altfel nu treces de prima iarna.A fost ok pana acum cand am vazut ca da semne de oboseala.
|
--------------------
RENAULT
Symbol 1.5dci 85cp
- PH 85 ZAR
2009
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#373
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Daca de noua facea figuri de ce nu te-ai dus la garantie?
|
--------------------
.
.
.
|
|
inspektah |
![]()
Post
#374
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 26 February 07 ![]() |
si eu cred ca trebuie sa schimb bateria..mi-a pornit mai greu intr-o dimineata , sper sa fie bateria problema. pana la urma care e mai indicata raport calitate/pret? merita rombat premier sau pentru 100 lei in plus sa iau o varta silver?
|
--------------------
duster
1.5 dci 110
laureate 4x4,pack look,pack piele,esp,mp3
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#375
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Tehnologiile sant similare la Rombat premier,Varta silver,Bosch S5.Acum diferenta de pret este posibila sa fie si din cauza marketing-ului.Eu unul as alege Varta silver,este identica cu Bosch S5,din cate stiu sant fabricate in acelasi loc,pana si carcasa este identica,doar pretul bosch-ului este mai mare.Doar sa fi atent la anul fabricatiei,cu cat mai nou acumulatorul,cu atat mai bine.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
- db-
2004,1.5 dci 65
|
|
cristicrs |
![]() ![]()
Post
#376
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 25 June 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu am din fabrica Mutlu (12V 55Ah 510A) pe masina din semnatura. Are 4 ani si o luna
![]() Attached thumbnail(s) 2012_11_19_15.41.50.jpg ( Size: 623.61k ) Number of downloads: 1170 |
--------------------
Renault
Symbol
- CJ-26-CFZ
2008, 1.4 16V 98CP Privilège - full options
|
|
barcelona |
![]()
Post
#377
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 2 December 11 ![]() |
Si pana la urma Mutlu astea au a tinut pe cineva mai mult de 4 ani?
|
--------------------
Renault
Symbol 1.2 16v
2010
|
|
helldriver11 |
![]()
Post
#378
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 28 September 07 ![]() |
|
--------------------
renault
fost symbol 2007, actual Megane
1,4 TCE edc
|
|
crisolro |
![]()
Post
#379
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
daca ochiul ala din bacterie e verde, pot sta linistit sau ma pot trezi fara curent si cu ochiul ala evergreeen?
bacteria e cea originala, din decembrie 2007 - nu pare sa scrie altceva pe ea, decat Renault ![]() This post has been edited by crisolro: 20 Nov 2012, 14:07 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Alex Z |
![]()
Post
#380
|
![]() diesel flower power Group: Members Posts: 178 Joined: 4 July 09 From: Ploiesti==>>>Brasov ![]() |
Asa ar fi trebuit, dar nu am facut-o. Aseara am dat-o jos am completat nivelul electrolitului, si am pus-o la incarcat.
Vedem astazi ce se v-a intampla.... |
--------------------
RENAULT
Symbol 1.5dci 85cp
- PH 85 ZAR
2009
|
|
ciomi27 |
![]()
Post
#381
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 30 March 11 ![]() |
QUOTE(crisolro @ 20 Nov 2012, 13:07) daca ochiul ala din bacterie e verde, pot sta linistit sau ma pot trezi fara curent si cu ochiul ala evergreeen? bacteria e cea originala, din decembrie 2007 - nu pare sa scrie altceva pe ea, decat Renault ![]() LED-ul ala se refera de fapt la densitatea electrolitului si este verde cand bateria este 100% plina apoi trece la galben la cca 50% si apoi la rosu cand mai are mai putin de 25%. Am luat informatia de aici: http://philippe.boursin.perso.sfr.fr/pdgbatte.htm This post has been edited by ciomi27: 20 Nov 2012, 17:22 |
--------------------
Renault
Symbol
2010 1.2 16v
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#382
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Ochiul meu e negru de vreo 3 ani.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
ciomi27 |
![]()
Post
#383
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 30 March 11 ![]() |
QUOTE(diesel_power @ 16 Nov 2012, 23:53) Nici eu nu am inteles! Si la prima vedere nu trebuie sa faci asta decat daca mergi foarte mult. Din cate am inteles bateriile au o rata de autodescarcare de 1% pe zi, deci o baterie mare are nevoie de mai mult curent pentru a fi incarcata. In plus baterile cu plumb lasate (semi-)descarcate ceva timp se deteriorizeaza. Deci din punctul meu de vedere ar fi mai logica o baterie mica care sa fie plina tot timpul decat una mare mereu mai pe jumate. In schimb sunt de acord ca trebuie cautate baterii cu cei mai multi amperi la rece (Cold cranking amperes). |
--------------------
Renault
Symbol
2010 1.2 16v
|
|
balanel |
![]()
Post
#384
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Pentru ca atat timpul, cat si frigul, reduc capacitatea bateriei.
Astfel, sa zicem, dupa 4 ani de utilizare, pe un frig de -15 grade, e posibil ca sa devina insuficienta capacitatea bateriei, pentru pornirea motorului. La o baterie de capacitate mai mare, sa zicem cu 30% mai mare, acest lucru se va intampla dupa mai mult timp, sa zicem 6 ani in loc de 4. In concluzie, o baterie de capacitate mai mare va tine mai multi ani. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
cmandrei |
![]()
Post
#385
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Interesting dar nu prea sustin punctul de vedere. Nu sunt nici electrician si nici electronist si ma cam curentez ... dar stiu ca daca masina a venit cu acumulator cu amperaj mic si a functionat o perioada decenta de timp, nu are nici un rost sa dai bani mai multi pentru o baterie cu dublul amperajului ca sa speri ca va fi mai bine. [cea de origine cu 37ah a tinut aproape 6 ani, cea din dotare de 50ah (sau ceva de genul) merge perfect de vreo 4 ...
![]() This post has been edited by cmandrei: 20 Nov 2012, 18:08 |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
alexme24 |
![]()
Post
#386
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
pana la urma fiecare pune ce vrea pe masina lui, fiecare face cum considera ca e mai bine si in functie de cat de mult merge cu masina. Bine nici sa pui una de peste 100 Ah pe o masina cu motor de 1.4 sau 1.2, asta da este chiar bataie de joc si risti sa strici diverse. Dar pt un 1.5 de ex sa ai o baterie de 70Ah sau 74Ah chiar daca masina a venit cu 50 Ah, sa fim seriosi nu e un capat de lume.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#387
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Anotimpul rece,asta este motivul pentru care se merita un acumulator mai mare.Cea din fabrica a rezistat 7 ani pe masina,ei nu pun de capacitate mare din cauza costurilor.Cu cat un acumulator este mai mare cu atat electromotorul are de unde isi lua energia,nu are ce sa se strice.Singurul inconvenient este la un acumulator mai mare,timp de incarcare mai mare,asta depinzand de cat de descarcat este.Orice consumator electric decide puterea absorbita in functie de imprejurari,putem avea un acumulator de 10000 de amperi,nu este nici o problema,consumatorul absoarbe doar necesarul.A nu se confunda tensiunea(volti) cu intensitatea(amperi)
This post has been edited by luckas_itd: 21 Nov 2012, 00:45 |
--------------------
Renault
Clio symbol
- db-
2004,1.5 dci 65
|
|
Zaherr |
![]()
Post
#388
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 22 August 08 From: Ploiesti ![]() |
bateria mea, la masina din semnatura, dupa 4 ani si 4 luni, am impresia ca a inceput sa dea indicii ca e pe duca. adica saptamana trecuta pe la vreo -2'C, a invartit mai incet decat eram obisnuit, dar a pornit fara probleme. totusi cred ca pe la vreo -15"C nu o sa mai invarta deloc. problema e ca pe bateria mea originala nu scrie nimic, nici renault, nici producator. doar o serie poansoata in plasticul carcasei. langa ochiul magic, care este verde, e scrisa mic-mic de tot cifra "65". sa fie oare de 65 Ah?
offtopic: am observat acum langa compartimentul bateriei, in spatele filtrului de motorina un furtun cu preotectie metalica si un dop din plastic in capat, care urca de jos de la motor si este fixat de peretele compartimentului. ma roade curiozitatea ce e. multumesc! |
--------------------
Renault
Symbol
2008 Fidji dCi Symbol Fidji 1,5 dCi 85 CP iulie 2008.gri eclipse
11-08-2008 11km 15-02-2009 15000km 15-06-2009 27000km 10-05-2010 60000km 20-03-2012 90000km |
|
oanadenisa |
![]()
Post
#389
|
RENAULT Group: Members Posts: 939 Joined: 19 April 09 From: Focsani ![]() |
cred ca e de la cutia de viteze acel furtun cu dop de plastic alb
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 8v /GPL
- VN
expresion 2003 RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
crisolro |
![]()
Post
#390
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cristicrs @ 20 Nov 2012, 09:13) Eu am din fabrica Mutlu (12V 55Ah 510A) pe masina din semnatura. Are 4 ani si o luna ![]() @zaherr: eu am pe masina mea (dci 85) exact aceeasi baterie (Mutlu) ca si colegul de mai sus (55 Ah) - poate te ajuta face 5 ani pe 7 dec si nu stiu ce sa zic de ea ... parca invarte greu cateodata, mai astept o saptamana-doua sa vad cum se descurca - ochiul e verde pe ea insa au pus un aparat pe ea niste baieti la un service si arata 14 si ceva (nu stiu ce-o fi aia) cu contactul pus si motorul oprit + faruri aprinse; insa cand pornea motorul, indicatia de pe aparat cobora la detonare imediat la 9 si ceva si apoi urca rapid inapoi la 14 si ceva; concluzia lor e ca bateria e cam pe duca si nu ma va trece iarna sincer, nici nu stiu ce sa fac ... anul trecut am vericiat-o la o reprezentanta reno insa testul l-a facut atunci cu contact pus, inca vreo doi consumatori dar fara sa porneasca motorul ... mai plec si pe la munte de sarbatori ![]() This post has been edited by crisolro: 24 Nov 2012, 20:13 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th August 2025 - 05:57 |