Baterie noua /acumulator nou, inlocuire
![]() ![]() ![]() |
Baterie noua /acumulator nou, inlocuire
andutu |
![]()
Post
#1021
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|||
djcristi |
![]()
Post
#1022
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
poate la o luna pe redresor daca nu pornesti masina, ca pt orice baterie.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
vallixx |
![]()
Post
#1023
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Astea sa mor de nu sunt sechele de la vechile Dacii.
N-am dat bateria jos de pe nicio masina. Cand a murit, am luat alta. Dar sa stau sa o iau in casa, sa pun pe redresor din cand in cand sa o "revergorez", niciodata. Vreau sa plec rapid undeva....."stai ca tre sa pun bateria".... Eu o protejez altfel, mai comod pentru mine decat sa ma car iarna cu ea sus. Nu stau cu motorul oprit si cu consumatori mari porniti, pornesc consumatorii (faruri, geamuri) dupa ce am pornit motorul si nu inainte, incerc sa-mi grupez drumurile astfel incat sa nu opresc/pornesc de multe ori pe zi......si cam atat. Din cand in cand, cand imi mai amintesc mai trantesc un aparat de masura pe ea cu motorul pornit ca sa fiu sigur ca nu imi baga prea mult in ea sa mi-o "fiarba". Dar asta cand imi aduc aminte, de obicei imi aduc aminte rar. ![]() In conditiile astea, bateria de la Clio m-a tinut 6 -7 ani.....si a pornit masina la -23 la prima cheie si in anul 5..... Si ca sa o iau si pe partea cealalta, o baterie buna costa sub 300 RON, eu am dat 260 pe Varta Silver de 55 parca, cu totul, adica a venit un baiat, mi-a dat-o jos pe cea veche, a pus-o pe aia noua, a masurat, mi-a scris garantia si a plecat. 260 RON odata la 6 ani e nimic, nici nu ma chinui sa storc totul din ea ca sa ma tina 7 in loc de 6.....inseamna 43 RON/an. De banii astia sa ma car cu bateria in casa......eu unul consider ca nu merita. Mai bine, decat sa surubaresc bateria, pun 5 lei /luna la pusculita. Adica 20 bani pe zi. Dupa 4 ani am deja 240 de lei in pusculita si pot sa imi iau baterie noua. Si 4 ani cam tine orice baterie buna. Rar sa cada mai devreme, poate doar sa traiesc in Siberia. Asa facea bunica-miu cu bujiile....le scotea, le freca cu peria de sarma, le ardea pe aragaz....la verifica distanta cu lera......ca sa-l mai tina "inca X mii", cand un set nou era 40 lei......da' macar el avea mult timp liber si ii placea sa surubareasca pe la masina. This post has been edited by vallixx: 21 Sep 2015, 17:47 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#1024
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
Si la mine face Boschu' 6 ani in noiembrie... Nu a vazut nicio redresare, nicio demontare si punere langa soba. A pornit si la -27 de grade la prima cheie... Nu a fost niciodata menajata, fac si drumuri scurte suficient cat sa spun ca m-a tinut remarcabil... E un Bosch Silver de 52Ah / 540
Deci nu cred ca treaba cu demontatul zilnic, cand e frig, e o optiune, andutu... Cred ca mai mult pierzi timpul, dar poti face asta pentru placerea ta si pentru gandul ca ai facut tot posibilul s-o ''mentii'' cat mai mult in viata ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
andutu |
![]()
Post
#1025
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
am luat-o inainte sa ma informez si dupa cand am apucat sa citesc am auzit foarte multe pareri proaste si mi-a fost frica sa nu pice chiar dupa un an.Si iarna trecuta nu am luat-o de fiecare data, ci doar cand a fost ger de ex: de revelion.Sa dea domnu sa tina macar 5 ani dar la ce vlaga are in ea sezonul rece daca o las 2 zile la -10 grade fara sa pornesc masina deja invarte putin mai greu, asta la 600A, eu zic ca nu e normal.
Faza cu consumatorii mari porniti doar cu motorul pornit asta e reflex la mine deja de cand ma stiu. This post has been edited by andutu: 22 Sep 2015, 00:06 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
verde |
![]()
Post
#1026
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
In ograda am pe langa Symbol si un Matiz care sta degeaba. E folosit f. rar. La ala trebue sa incarac bateria la 2-3 luni vara si iarna dupa fiecare val de ger . La Symbol cu care circul zilnic , o dau jos doar cand ma duc sa o schimb cu una noua. Si ceva interesant (simptome), am schimbat bateria acu 2 saptamani.Cu doua zile inainte in timpul mersului cand coboram geamul pornea f greu cu o poticneala . Am crezut ca e butonul defect , dar dupa 2 zile plec dimineata cu masina normal , ma intorc acasa si dupa 10 minute dau sa plec si orga de lumini in bord==bateria moarta . Verdict la masuratoare un element intrerupt ....arata 11,5 la voltmetru dar cu sarcina pe ea zero. Ca o ironie , Matizul a fost salvator ca am avut cu ce ma duce sa iau alta baterie.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
vallixx |
![]()
Post
#1027
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andutu @ 22 Sep 2015, 00:06) daca o las 2 zile la -10 grade fara sa pornesc masina deja invarte putin mai greu, asta la 600A, eu zic ca nu e normal. De ce n-ar fi normal? Bateriile au scaderi vizibile de performanta odata cu scaderea temperaturii. E normal ca la frig rau sa invarta un pic mai greu, cu atat mai mult cu cat si vascozitatea uleiului creste odata cu scaderea temperaturii. E normal deci, ca bateria sa invarta mai greu si din aceasta cauza. Gandeste-te ca e ca si cum vrei sa amesteci cu lingurita in ceai, dar acolo ai de fapt gem....sau miere. Normal ca merge mai greu. Insa atata timp cat motorul porneste, eu zic ca e ok, chiar daca bateria a invartit mai greu primele 2-3 ture. Era un obicei la masinile vechi (unii faceau asa chiar si la Dacii) ca inainte sa o porneasca la temperatura scazuta sa invarta manual motorul de 2-3 ori cu coarba de roti ca sa "rupa" pelicula de ulei gros care se forma la frig. Dar na, atunci nici uleiurile nu erau atat de performante, la frig se faceau ... vaselina. This post has been edited by vallixx: 22 Sep 2015, 09:23 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
barcelona |
![]()
Post
#1028
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 2 December 11 ![]() |
A mea are 5 ani si 6 luni fara nici un tratament,Mutlu 47ah...
This post has been edited by barcelona: 22 Sep 2015, 20:58 |
--------------------
Renault
Symbol 1.2 16v
2010
|
|
ccoto |
![]()
Post
#1029
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Fulmen Formula Extreme, 77Ah, 760A, a rezistat fix 3 ani in conditii normale de folosire, fara sa fi fost vreodata descarcata. Astazi, a murit subit. Fara contact, 12.77V, cu contact pus bordul era pom de craciun, tensiunea intre 7-8 V iar la actionare demaror, tensiunea scadea la 2 volti. Masina nu are niciun defect electric.
Cu 3-4 minute inainte, pornise la sfert, fara niciun semn de oboseala. Dupa tentativa de pornire am verificat contactele, ok, cablurile de la borne erau reci. Asadar, moarte subita. Inlocuit cu Varta Silver Dynamic 77Ah, 780A. Pana acum am mai avut pe cele 2 Kangoo-uri Bosch, Varta, Fiamm (echiparea initiala), toate au dus peste 5 ani si au fost inlocuite cand inca mai puteau porni masinile. |
--------------------
Renault
Kangoo
- CT07KZM
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
|
|
Prowlers |
![]()
Post
#1030
|
Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 13 January 08 ![]() |
Ce indica ochiul magic?
Verde, negru sau incolor? |
--------------------
Renault
Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line
2014
|
|
ccoto |
![]()
Post
#1031
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Testerul bateriei a fost tot timpul verde. Dat la automat, cu aparat de masura direct pe bornele bateriei, 2 Volti indicati, ochiul verde. Clar defect intern.
|
--------------------
Renault
Kangoo
- CT07KZM
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#1032
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
asa am patit eu cu bateria originala, ochiul era verde, frumoasa culoare, dar la masuratori era praf, nu mai stiu exact cifrele, dar era sub limitele normale...
si ciudat, m-a tinut doar vreo 3 ani... destul de putin pentru o baterie originala |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
andutu |
![]()
Post
#1033
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Ochiul ala "magic" se ia dupa voltaj din ce am observat.Deci vorba ta poate sa fie praf si sa indice verde.
This post has been edited by andutu: 26 Sep 2015, 07:27 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#1034
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Degeaba are volti daca nu are amperi.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
djcristi |
![]()
Post
#1035
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
da, am facut si eu un test recent pe una decedata, mai avea doar 200A la test si 12.5V fara contact, dar nici macar nu putea sa dea la automat, facea decat clanc si atat
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
bilstan |
![]()
Post
#1036
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andutu @ 26 Sep 2015, 07:26) Ochiul ala "magic" se ia dupa voltaj din ce am observat.Deci vorba ta poate sa fie praf si sa indice verde. La mine din clipa in care ochiul magic nu a mai fost verde bateria a mai tinut cam 2 luni...apoi a murit brusc-vorbesc de bateria originala a masinii-7 ani ii ajunge. Deci am luat varta silver 55 daca tine 4 ani sunt multumit.Problema a fost ca a murit la 600 km de casa si a trebuit sa nu opresc motorul tot drumul...daca o aruncam cind dadea semne de deces eram destept. |
--------------------
Renault
clio
- b-93-KMJ
1.4 16v-oct 2008
|
|
Prowlers |
![]()
Post
#1037
|
Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 13 January 08 ![]() |
De cand am schimbat acumulatorul cu Caranda Suprema - la pornire la rece se comporta la fel ca fosta baterie - adica sta nitel pana porneste...
Tin contactul 2 secunde pana o ia... Cand a fost montata - la verificarile de curent - a iesit ok. Data fabricatiei w34/2015 Ce poate se fie...? Vreau sa schimb bornele sau sa le curat cu o solutie - poate e de la acestea... |
--------------------
Renault
Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line
2014
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1038
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
pai descrie problema, la rece invarte foarte greu sau invarte normal dar mai mult pana porneste, putin probabil sa fie bateria, daca invarte normal dar porneste greu verifica sistemul de injectie, daca invarte tot greu, verifica electromotorul.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
kretzu77 |
![]()
Post
#1039
|
![]() n00b Group: Members Posts: 310 Joined: 14 August 06 ![]() |
Tocmai mi-a murit subit o Varta Silver de aprox 3 ani (poate un pic peste).
Am inlocuit-o cu un Rombat cu un amperaj mai mare la pornire si cu 3 ani garantie, tinand cont ca Varta nu mai este ce era cum 5-10 ani. Pretentii nu am, pentru ca modul meu de mers este total in ciuda bateriilor, oricare ar fi ele ca marca: - pornit dimineata si mers 5-7 min pana la gradinita lu. fi-miu -> oprit - pornit dupa 10 min si mers 10-12 minute pana la serv -> oprit - pornit dupa 8-10 ore si mers 10-15 min pana casa 9sau oprit pe la diverse cumparaturi intre timp De minim 2 dati pe luna ies din Bucuresti la drumuri mai lungi sa zicem. Deci nu cred ca existe baterie care sa tina cum trebuie in ritmul asta. Si cand ma gandesc ca faceam minim 12k-13k km pe an numai pana la serv si inapoi cand am luat diesel. Acum nu se mai merita neam. This post has been edited by kretzu77: 5 Oct 2015, 10:39 |
--------------------
Toyota
Corolla E15/Prius 3
2008 1.4D-4D/2012 Hybrid Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#1040
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Rombat nu merita luat decat in varianta premier care sunt foarte ok. Eu am una care intra in a 5 sau a 6 iarna .. nu mai stiu exact ... sa vedem daca si iese cu brio
![]() Cu celelalte modele stiu destule probleme .. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
kretzu77 |
![]()
Post
#1041
|
![]() n00b Group: Members Posts: 310 Joined: 14 August 06 ![]() |
Am luat una cu 680A la pornire (nu mai stiu exact capacitatea spre rusinea mea). Tot ce stiu era ca era mai lunga decat Varta Silverul de 61Ah si 600 A pe care l-am avut si a trebuit sa reasez goarna de la alarma.
Cred ca Premier este, ca am dat in jur de 300 +ceva maruntis pe ea. Garantie 3 ani. |
--------------------
Toyota
Corolla E15/Prius 3
2008 1.4D-4D/2012 Hybrid Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#1042
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
mers in genul lui kretzu am si eu, cateva minute - oprire... cateva minute - oprire.... si face 6 ani boschu... dar cred ca nu mai trece si de iarna asta
![]() This post has been edited by z_fdd bacau: 6 Oct 2015, 06:59 |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
kretzu77 |
![]()
Post
#1043
|
![]() n00b Group: Members Posts: 310 Joined: 14 August 06 ![]() |
Am descoperit o problema dupa ultima schimbare de baterie.
Inainte, cand deschideam usa soferului (fara sa opresc motorul), se deblocau toate usile. Acum se deblocheaza doar cele deschise. Daca opresc motorul, se deblocheaza toate. S-a resetat ceva pe undeva, s-a busit ceva sau, de fapt asa este normal???? PS: am cautat topic si nu am gasit; as fi recunoscator daca aveti o solutie sau un link. Multumesc LE: am gasit topicul. This post has been edited by kretzu77: 6 Oct 2015, 12:31 |
--------------------
Toyota
Corolla E15/Prius 3
2008 1.4D-4D/2012 Hybrid Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#1044
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Simpli, inchizi/redeschizi usile din centralizata de pe cheie sau din bord, asa se intampla mereu cand deconectezi bateria.
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
adrianopolis1978 |
![]()
Post
#1045
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 24 November 13 From: Bucuresti ![]() |
cand invart cheia in contact, bateria invarte, dar fluctueaza f mult becurile faza scurta. si becul de la plafoniera fluctueaza in timp ce invarte. rombat premier 55 de 2 ani. Trebuie sa schimb bateria? E prea slab curentul de pornire? Eu nu pornesc motorul cu farurile pornite. Atunci a fost o intamplare
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4 benzina, 55kw
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#1046
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
s-ar putea sa fie nevoie sa te gandesti la o schimbare, astea sunt semne de baterie slabita... dar inainte de asta, fa-i o masuratoare completa, cu motor oprit, pornit...
|
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
helldriver11 |
![]()
Post
#1047
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 28 September 07 ![]() |
Am vazut in oferta de pe emag baterii Renault, cu trei ani garantie, la vreo 320 lei, 50 Ah, cu 600 A la pornire...A folosit cineva? Unde sunt facute. Astept opinii. Multumesc!
|
--------------------
renault
fost symbol 2007, actual Megane
1,4 TCE edc
|
|
djcristi |
![]()
Post
#1048
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
preturile sunt bune, dar nu sunt vandute de Emag. Sunt intradevar OE. Nu conteaza unde sunt fabricate, ci sa nu fie vechi, daca tot vrei OE.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#1049
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
stie cineva ceva despre Energizer????
|
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
vallixx |
![]()
Post
#1050
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
E un fel de Varta cu alta eticheta din cate stiu.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 15:03 |