Aer rece.....caldutz
![]() ![]() ![]() |
Aer rece.....caldutz
Valix |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 5 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- Skoda Octavia 2
1.6 MPI 102 CP Elegance, full options Neagra, interior bej |
|||
electriczbif |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 23 May 04 From: Cluj ![]() |
La masinile actuale, in general (la Clio nu stiu exact dar sunt sanse de 98,3% sa fie la fel) apa calda circula tot timpul prin caloriferul de incalzire habitaclu (deci nu exista robinet). Ce se comanda din butonul de pe bord este un volet (paleta) care regleaza proportia in care aerul venit de afara trece prin acest calorifer. La tine ar fi posibil ca acest volet sa nu se inchida complet, lasand astfel ca o parte din aer sa treaca prin calorifer. Ar trebui sa fii atent daca aerul se incalzeste proportional cu temperatura motorului, dar asa inteleg din ce ai spus tu. Deci probabil a intrat ceva mizerie acolo si nu lasa sa se inchida complet clapeta peste radiator.
This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 13:11 |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2003
|
|
Valix |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 5 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai si cum as putea sa-mi dau seama daca e asa sau daca mi se pare mie? Poate ca afara e asa zapuseala incat imi baga si mie in habitaclu aer cald, nu?
|
-------------------- Skoda Octavia 2
1.6 MPI 102 CP Elegance, full options Neagra, interior bej |
|
electriczbif |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 23 May 04 From: Cluj ![]() |
Cu motorul rece, bagi un termometru in grila de aerisire, pornesti motorul si urmaresti daca creste temperatura aerului odata cu cresterea temperaturii lichidului de racire. Asta bineinteles cand afara nu e zapuseala.
This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 13:11 |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2003
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
si eu am sezizat o problema asemanatoare....desi afara e relativ rece aerul e aproximativ cald si f umed..adica cind dau drumul la ventilator si ploua de ex geamurile se aburesc ...dar nu prea am dat atentie la faza
![]() |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
si eu am sezizat o problema asemanatoare....desi afara e relativ rece aerul e aproximativ cald si f umed..adica cind dau drumul la ventilator si ploua de ex geamurile se aburesc ...dar nu prea am dat atentie la faza
![]() |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
si eu am sezizat o problema asemanatoare....desi afara e relativ rece aerul e aproximativ cald si f umed..adica cind dau drumul la ventilator si ploua de ex geamurile se aburesc ...dar nu prea am dat atentie la faza
![]() |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
Valix |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 5 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Am facut experimentul. Hai sa va povestesc:
* ieri am plecat de la sv pe la ora 17. afara 22 grade, termometrul imi arata la aeratoare 25. am mers cam o oara prin oras , bara la bara, era cald desi termometrul ext imi arata 25 maxim, am ajuns acasa pe la 18.30, la aeratoare - 34 grade. * azi dim plec la 7.30, afara 13 grd, la aeratoare 15.5. ajung la sv la 8, afara 15 grd, la aeratoare 18.5-19. Ce parere aveti? Inca o data: caldura degajata in compartimentul motor poate incinge tuburile de ventilatie? |
-------------------- Skoda Octavia 2
1.6 MPI 102 CP Elegance, full options Neagra, interior bej |
|
electriczbif |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 23 May 04 From: Cluj ![]() |
Hmm, diferentele de temperaturi mi se par cam mari, in special prima. Caldura de la motor nu influenteaza tuburile, exista izolatia de antifonare (care e si termica in acelasi timp) intre motor si tubulatura. Eventual soarele puternic poate incinge grila de plastic pe unde se aspira aerul de afara.
Si m-am mai gandit la o cauza: sa-ti lipseasca / sa fie rupta / sa nu izoleze bine garnitura de cauciuc de sub capota care izoleaza compartimentul motor de zona cu stergatoarele de parbriz si grila de aspiratie a aerului. In acest caz aerul cald de pe motor se ridica pana sub capota, se prelinge pe sub ea si este aspirat de ventilator in habitaclu. This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 13:14 |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2003
|
|
Valix |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 5 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Negativ. Am garnitura de care vorbesti.........
|
-------------------- Skoda Octavia 2
1.6 MPI 102 CP Elegance, full options Neagra, interior bej |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 16:43 |