Ce ati alege : Clio Extreme 1.5DCI 80CP sau 1.4 16V 98CP??
![]() ![]() ![]() |
Ce ati alege : Clio Extreme 1.5DCI 80CP sau 1.4 16V 98CP??
Doc |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|||
AlexV |
![]()
Post
#2
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
magazia e mult mai utila decat trapa. sincer.
cu motorul ce sa zic. eu nu sunt prea incantat de diesel. depinde cati km faci pe an. daca nu mergi foarte mult nu merita dieselul. reviziile sunt mult mai scumpe. si benzina e mai sprintena. nu e tractoras. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
Doc |
![]()
Post
#3
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Sincer merg foarte mult si in buc si in afara lui, de aceea pe mine ma incanta varianta diesel.Momentan am un diesel de 65cp si am fost multumit, mai ales atunci cand am plecat la drum mai lung cu mai multe persoane la bord. Parca este mult mai placut la condus decat un benzinar.Eu cred ca la 80CP, cu cateva schimbari pe la filtre si toba reusesc sa imi fac treaba mai bine decat un benzinar de 98 cp, mai ales la consum
![]() Ma tenteaza aceea trapa care este de mult efect si reduce intr-un fel consumul prin nefolosirea climei decat cand este necesar.Varianta extreme vine cu RADIO CD 4X22 inclus si nu cred ca m-ar deranja sa tin 2-3 cd-uri prin masina ca sa le mai schimb din cand in cand. Prin buc stau si ascult la radio si foarte rar mai dau drumul si la caseta. |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
_182_ |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
cum as face eu:
- daca am toti banii gramada, iau dieselu - daca e sa dau rate, banii aia in plus ii dau pe benzina mai bine - as lua trapa (ce m-am ofticat ca nu exista ca optiune cand am luat eu), magazie CD poti pune oricand Asta cu reviziile mai scumpe e relativa, e cu ~ 1 milion in plus la diesel, cred ca nu mai conteaza La clio extreme e misto ca ai niste accesorii de alu de interior, plus eleronu ala |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
demisonat |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 3 August 04 ![]() |
Parca erati foarte ofticati pe renault v-ati mai lua? :twisted:
Eu unul nu as dao in WW sau skoda sa vad ce cct mananca sia aia . |
-------------------- Octavia 2 elegance fulll!!!!
|
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai bine ar fi dci-ul de 100 de cai, asta daca mergi mult cu masina ... 40-50 de mii pe an ! Ce nu pricep eu din fisele tehnice este de ce dci-u' asta, desi are aceiasi cai cu motoru' de 1.4 16v, pin' la suta scoate mai slab ca benzinaru'...
Pe de alta parte ... se pare ca nu se importa modelul asta... desi exista in materialele de prezentare al RR. Asadar ...ramine cel de 80 de cai... Cele mai misto lucruri la Clio Extreme ... comparativ cu cu cel normal sunt : finisajele gen Alu... si SCAUNELE !!! Aaa... am vazut ca la versiunea de 100 de cai pe spate sunt discuri nu tamburi ... So... Ce pacat ca nu se aduce ! |
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
octavianf |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 15 June 04 From: Bucuresti ![]() |
1.4 16V
Asta as alege. |
-------------------- Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu Optionale: ABS + Airbag pasager |
|
VladSoare |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Eu as alege 1.4 16V fara sa stau pe ginduri.
Cit despre trapa, la ce-ti foloseste cind ai climatizare? N-ai s-o deschizi niciodata, sau poate doar de citeva ori in toata viata masinii. Nu merita sa renunti la magazia cu sase CD-uri in favoarea trapei. Eu am trapa electrica si m-as lipsi bucuros de ea. Trebuie inchisa si deschisa periodic, ca sa se mentina in stare de functionare. Trebuie verificate mereu toate pirghiile alea si eventual curatate (pentru ca mai ruginesc citeodata), trebuie verificate si curatate periodic canalele de scurgere a apei, pentru ca altfel risti sa-ti intre apa inauntru, etc. E o bataie de cap inutila. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
RCS |
![]()
Post
#9
|
![]() The Gotfather Group: Members Posts: 630 Joined: 4 August 04 From: Romania ![]() |
Fara sa mai stau pe ganduri as alege benzinarul ! Dintre cele doua optionale as alege trapa electrica !
|
-------------------- Audi A4 2.0T-200cp
|
|
David |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 27 November 03 From: Cluj ![]() |
1,4/16
mi-e frica de diesel in Romania - calitatea motorinei lasa de dorit, nu este calitate constant buna, si stim dCi-ul ce sensibil este la carburant prost. As alege mai degraba trapa; CD changer (din experienta proprie) stiu cat de usor se poate monta ulterior - pe cand o trapa facuta in fabrica este mult mai buna ca si una facuta ulterior. Cel mai mult o trapa manuala mi-ar placea, mana mea se strica mai rar decat motorasele electrice. |
--------------------
Opel
Zafira
2003 Opel Zafira 2.0 DTI - 03/2003
BMW F650 - 08/1995 |
|
AlexV |
![]()
Post
#11
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
frate voiam sa dau si eu niste raspunsuri aici da mi-au luat-o toti inainte.
una tot nu s-a spus. revizia lui Dorin a fost de 6 mil si ceva schimbat numai chestiile esentiale cu ulei scump. eu am dat 2,6 mil cu ulei 5w40 si fara filtru de praf/polen care la symbol oricum nu exista. diferenta e mai mult decat enorma. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
cata |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 26 November 03 ![]() |
Ce imi plac cu adevarat la seria Extreme sunt centurile albe si clantele interioare din aluminiu. L-am mai vazut si intr-o culoare noua-orange sanguine- care mi-a placut tare mult.
Cat despre motorizare, depinde de gusturile si nevoile fiecaruia, insa la clasa asta nu este asa o mare diferenta la consum in defavoarea 1.4 16v. |
-------------------- ex-dsn 2001
|
|
galileo |
![]()
Post
#13
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Lamuriti-ma si pe mine cu ceva... clio extreme se vinde numai in varianta cu 3 usi?
|
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
cata |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 26 November 03 ![]() |
Nu-eu am o lista de preturi unde este si varianta cu 3 si cea cu 5 usi.
|
-------------------- ex-dsn 2001
|
|
_182_ |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
pe mine m-a costat revizia 4,7 mil, din care 1,8 a fost filtrul de motorina, dar poti sa nu-l schimbi (daca ai curaj :-) )
am vazut pe strada 2 clio extreme din alea portocalii, ambele cu 5 usi |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
galileo |
![]()
Post
#16
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
pai in cazul asta :x
ca e la pretul la care am luat-o eu acum 6 luni, si cu design interior mai misto. |
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
Doc |
![]()
Post
#17
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu sincer am mers 2 ani cu diesel si parca nu m-as indura sa il dau pe unul cu benzina. Acum este oferta speciala cu Clio si ma atrage oferta cu diesel, dar din pacate versiunea cu 100CP nu stiu cand o sa se comercializeze in RO.
Sa vedem daca apuc oferta asta din septembrie..ca depinde de cash. |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
SorinV |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
momentan no sa se comercializeze ! pe deasupra versiunea dynamique are cam acelasi pret cu sportul de la noi !
|
--------------------
a
a
a
|
|
nick |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 9 April 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu as alege diesel-ul si trapa electrica.
|
-------------------- Megane II 1.6 16V Confort Dynamique 2003
Chevrolet Lacetti 2.0 TDCi 2007 |
|
strumfuadi |
![]()
Post
#20
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
io merg pe benzinar..
am io impresia, sau modelul asta "extrem" e doar in doo ushi?? :roll: |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
galileo |
![]()
Post
#21
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
tot benzina as zice si eu. dintre optionalele astea doua, nu as pune nici unul deocamdata. cd-changer poti sa pui singur mai tarziu, eventual unul care citeste si mp3. poate merita sa pui senzor de ploaie...
@strumfuadi: pai cica e si cu 5 usi (scrie mai sus). io ma oftic tare mult pe chestia asta, ca daca stiam poate mai asteptam |
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
Doc |
![]()
Post
#22
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Este pe 5 usi si din pacate nu mai exista alte optiuni la acest model.Prefer sa pun acum pe ea pentru ca o iau in leasing si prefer sa dau banii in rate.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
demisonat |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 3 August 04 ![]() |
Mai baieti eu cand am trecut de la benzina la diesel am zis ca " am puso"
economia pe care o faci in timp cu un diesel intrece si plusul din revizii si multe altele . plus culplul la turatii joase e beton , iar la demaraj nu e chiar asa rau , cine vrea fuga sa isi ia impresa sau leon cupra dar cat dai pe benzina in 5 ani cat ti tu o masina calculeaza singur. Pai mi-a pus dumnezeu mana in cap ca mai iau 3 baieti cu mine si fac cta munte cu 250.000 de caciula. Voi benzinarii cat dati pe benzina de 1100 km ?( nu tot timpul ai bani asa sa arunci dar cu masina ai cam tot timpul chef de plimbare) mai bine de diferenta ne raman si de cate o pizza. voi ce spuneti? |
-------------------- Octavia 2 elegance fulll!!!!
|
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Care e diferenta de pret intre 1.4 16v si dci 80cp la aceeasi echipare ?
|
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
SorinN |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Clio 1.4 16v este 10.249 CIP sau 12.196 cu toate taxele iar !.5 dCi 80 CP este 10.693 CIP si 12.725 cu taxe.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai ....atunci ia-ti diesel daca te pasioneaza asa rau.
|
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
George |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 5 December 03 From: Bucuresti ![]() |
eu as opta pentru diesel, ca m-am saturat sa consume 11% :evil:
chiar dc nu i-as mai da ass de rau :twisted: la 12.1 demaraj este chiar ok. asa ca dCi |
-------------------- |
|
Cuvy |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 16 September 04 ![]() |
Salut.
Eu as merge pe dCi-ul de 80 CP si pentru trapa. Desi sunt mai scumpe reviziile la diesel, economia de carburant e semnificativa! |
-------------------- |
|
griffonu |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 1 June 04 ![]() |
Iei dCi, misti de chipul ala nitel, faci 100CP si aia e. Nu te speria ca se haotizeaza motorul sau mai stiu eu ce. Merge foarte ok. Un 300K Km tot faci cu el... ceea ce e mai mult decat suficient, IMHO.
-Nm |
-------------------- |
|
Corwin |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 September 04 ![]() |
O problema similara am si eu de facut (alegere intr un dCI sau un motor pe benzina la Clio) dar tot am citit aici pe forum de reviziile mai scumpe si multe alte "inconveniente" financiare de pe "drum"...
Mai exact cu cat e mai scumpa o revizie la un diesel? Si la cati km minim facuti pe an isi scoate parleala? (in cazul meu - nu depasesc 15000 / an). PS. Exista Extreme la vreun dealer in showroom? Ca la Serus s-au uitat la mine ciudat cand am aruncat o intrebare ![]() |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 14:10 |