Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

merge in nas 2 minute !!

Cobra
post 13 Dec 2005, 12:02
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 June 04
From: Bucuresti




am mai descoperit ceva. cand alimentez cu benzina, cand scot capacul, fasaie, ca o decompresie. pe urma merge super. cred ca tot electrovalva aia ie de vina ca ea are grija de presiunea din rezervor, nu? unde naiba o fi, poate cineva face o poza pls cu ea? thx


--------------------
Megane 1 RT Hatchback - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 13 Dec 2005, 13:37
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




In poza e respectiva electrovalava . Daca o desfaci si o cureti te rog sa faci poze pas cu pas cum se face respectiva operatie apoi sa ne comunici si noua rezultatele. (Teoretic ...din cate stiu eu e simpla operatia, se desfac doua suruburi , se curata , apoi se pune la loc , trebuie sa o ti turata vreo 2-3 min dupa aia , in mers pana se autoregleza (asta ca sa nu se opreasca motorul) , dupa care totul revine la normal smile.gif )

Poza : http://www.reno.ro/uploads/post-14-1131037850.jpg

This post has been edited by V A L I: 13 Dec 2005, 13:40


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dahn
post 13 Dec 2005, 15:12
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 14 November 05
From: Timisoara




In legatura cu schimbatul benzinei, dau si io un sfat din proprie experienta nu folosii conceptul "schimba marca statiei de benzina" (gen nu mai pune de la petrom, pune la de omv, etc) ci foloseste conceptul "schimba pur si simplu statia de benzina" (indiferent daca schimbi un petrom cu alt petrom.)

Zic asta pentru ca am convingerea ca benzina de la 2 statii ale aceleiasi firme nu au aceeasi calitate a benzinei. Nu vreau sa insinuez ca unii patronii sau/si angajatii sunt mai cu stea in frunte decat altii, de fapt nu vreau sa zic ca stiu si cauza, dar ce pot sa zic este ca am patit-o iarna trecuta.

Cu dacia. Benzina de la shell (actual mol) rateuri nenumarate, umblat tot timpul cu filtrul de benzina in buzunar, curatat/schimbat periodic filtrul cu pricina (se umplea cu apa). Bun, schimbat cu mol. Aiurea, filtrul de benzina tot plin. Am schimbat iara, am pus omv (ca deh, ii firma cu staif). Aci mai cu cantec. Intr-o dimineata am gasit masina cu benzina inghetata pe teava dintre rezervor si pompa de benzina (n-am reusit s-o pornesc si a trebuit sa o remorchez la un service unde a suflat nenea cu 5 atmosfere pe teava cu pricina si sarea gheata in sus). In cele din urma am gasit un fel de aditiv de-l cumparam de la mol cu 100k sticla si care ma tinea cam 2-3 plinuri. N-am mai avut probleme toata iarna.

Asa ca m-am vindecat de preconceptii cu firmele de distributie benzina. Acu bag de la un lukoil care pana acu nu mi-o facut fite. Si mai stiu si un mol bun smile.gif. Si in rest cu norocu inainte.


--------------------
Megane II.1 Sedane Confort Expression 2005, 1.6 16v
Renault Megane II.1 Sedan, 1.6 16V, 115CP, Confort Expression, octombrie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 14 Dec 2005, 10:00
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Stiu si eu ce scrie pe capac la benzina.Nu ai dat cu subsemnatul la reprezentanta ca bagi benzina de 98 sau erai prea entuziasmat de masina? wink.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marco
post 14 Dec 2005, 10:39
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 12 December 05
From: Bucuresti




Discutii despre benzina folosita au fost si probabil vor mai fi multe. Eu tind sa-i dau dreptate lui "dahn" cu privire la calitatea diferita in functie de statii, chiar ale aceleasi companii.
Personal am fost incantat de Petrom 99+ pana in urma cu ceva timp cand am observat ca am probleme la pornire dimineata, motorul era mai zgomotos si parca ceva vibratii. Cert este ca foloseam numai Petrom 99+ si numai de la benzinariile noi. Normal, am fost in servis, a urmat "testul pe laptop" si concluzia "nici o eroare", motiv pentru care am fost sfatuit sa schimb benzina.
De atunci am pus doua plinuri de la Mol, cu noua EVO si pot sa spun ca se simte, in sensul ca nu am mai avut probleme cu pornirea din prima si motorul este mai silentios. Poate sunt si alte modificari dar nu vreau sa par subiectiv.
Situatia mea este delicata intrucat in acelasi timp mi-a aparut si un zgomot urat la pornire dimineata si mai nou cand este rece motorul. Nu stiu daca este din cauza benzinei insa, cu riscul de a fi subiectiv, eu nu gasesc alta expilcatie.

P.S.: Oare OMV ne face un cadou!!! prin ieftinirea sortimentului 99+ in mai putin de o luna cu 4.000 lei?

--------------------

Megane Sedan - 1.6 16V Confort Expresion
Gris Hologramme - iul. 2005


--------------------
renault megane sedan 2005


Megane Sedan - 1.6 16V Confort Expresion
Gris Hologramme - iul. 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 14 Dec 2005, 10:50
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Probabil ca EVO fiind noua nu au bagat prea multa apa in ea.


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRS
post 14 Dec 2005, 10:53
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 23 February 05




Confirm problema generata de benzina. Am avut un plin cu 99+ de la Petrom. Tractiune discontinua la motor rece, smucituri, s.a., chiar un prim incident acum o saptamana la Sinaia la -5 grade cand a plecat la "a doua cheie". Imediat, dar imediat ce am schimbat benzina (bec rosu la rezervor si un plin ochi cu OMV 100) problemele au disparut. Oricat de mult am turat motorul rece nici o urma de discontinuitate. E mai scumpa dar nu mai ai probleme. Noi discutam de cele vizibile probabil ca sunt si altele nevazute poate mai grave.


--------------------
Megane II Sedan 1.6 Privilege, ESP, xenon, trapa, piele, negru - martie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cobra
post 12 Jan 2006, 12:38
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 11 June 04
From: Bucuresti




eu am observat altceva. chiar daca este rece dimineata, daca am mai mult de 1/4 benzina in rezervor, porneste ok. daca sunt pe terminate, se chinuie 7-8 secunde... ce sa fie, ce sa fie?


--------------------
Megane 1 RT Hatchback - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj666
post 12 Jan 2006, 12:48
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 358
Joined: 29 July 05
From: Cluj




QUOTE(Solon @ Dec 14 2005, 10:00 AM)
Stiu si eu ce scrie pe capac la benzina.Nu ai dat cu subsemnatul la reprezentanta ca bagi benzina de 98 sau erai prea entuziasmat de masina? wink.gif
*



Mai, unde zice ca trebuie bagata de 98? Pe a mea zice ca de la 95 in sus si nu mi-a zis nimeni nici la reprezentanta nici la service c-ar trebui de 98. Bag de 6 luni de 95 de la MOL si merge bine, nu face figuri si se infige asa cum ii sta bine unui motor 1.6 16V. Acuma, intrebarea mea este daca n-ar fi bine sa-i bag din cind in cind niste aditiv de ala de curatat injectoarele, care-l au aia de la MOL. La SLZ am bagat de citeva ori si la aproape 100.000 km merge inca super (cind sint eu la volan, cind e nevasta-mea, nu stiu de ce naiba motorul e turat in draci mad.gif )


--------------------
Renault Koleos 2009, Dinamique 175 cp
VW Golf 7, 1.2 TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 12 Jan 2006, 13:06
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Are masina personalitate!Eu nu sunt adeptul aditivilor cu toata cu o gramada de lume zice ca sunt foarte buni dar pe termen lung nu stiu ce pateste motorul.


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
div
post 16 Jan 2006, 12:26
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 13 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(cj666 @ Jan 12 2006, 01:48 PM)
Mai, unde zice ca trebuie bagata de 98? Pe a mea zice ca de la 95 in sus si nu mi-a zis nimeni nici la reprezentanta nici la service c-ar trebui de 98. Bag de 6 luni de 95 de la MOL si merge bine, nu face figuri si se infige asa cum ii sta bine unui motor 1.6 16V.

Zice pe capacul de la busonul de benzina. Cel putin la mine scrie ambele cifre octanice recomandate: 95 si 98.

Problema cu mersul in bot o am si eu, ce-i drept in ultima vreme se simte mai putin. Am crezut ca e legata de temperatura exterioara, dar fenomenul se simtea mai tare acum o luna, doua cand nu erau temperaturile scazute de acum. Asa ca nu mai stiu de ce pot sa o leg. Benzina am schimbat-o de nu stiu cate ori: Petrom 99+, 95, Mol 95, Rompetrol 98.


--------------------
Renault Laguna III 2008 Dynamique 2.0 dci 150CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 16 Jan 2006, 22:23
Post #42


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(div @ Jan 16 2006, 12:26 PM)
Benzina am schimbat-o de nu stiu cate ori: Petrom 99+, 95, Mol 95, Rompetrol 98.
*


Poate ca tocmai asta-i problema.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chcstefan
post 17 Jan 2006, 00:21
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 11 January 06




inca ceva nu stiu daca are legatura.Cand duceti masina la spalatorie voua va deschide clapa de la rezervor si da cu turbojetul pe acolo???.

Are ceva ? Intra oare apa??


--------------------
RENAULT MEGANE 2004 BICORP
Audi A6 allroad 3.0 TDI 239 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganedeux
post 17 Jan 2006, 08:26
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 24 October 05




QUOTE(,Jan 17 2006, 12:18 AM)
inca ceva nu stiu daca are legatura.Cand duceti masina la spalatorie voua va deschide clapa de la rezervor si da cu turbojetul pe acolo???.

Are ceva ? Intra oare apa??
*



Sa fii atent sa nu iti faca asa ceva la spalatorie, ca e probabilitate f. mare sa intre apa in rezervor; supapa functioneza pe baza de apasare (presiune) iar aparatul de spalat cu apa asemenea, legatura logica o faci tu.

This post has been edited by meganedeux: 17 Jan 2006, 08:27


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane2 Sedan
1,5 dci 80cp, Authentique, Gri
12/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRS
post 17 Jan 2006, 14:35
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 23 February 05




Stefan incearca si cu OMV 100 si ai sa vezi. Stiu ca e mai scumpa daca nu cea mai scumpa dar asa vom putea alatura arbitrariul din aprecierile noastre (ale altora - asa fac motoarele pe benzina...). Experienta mea a fost cel putin pentru mine relevanta. Cu 99+ avea o functionare la rece discontinua iar cu OMV 100 a disparut brus manifestarea ce dura mai bine de o saptamana in fiecare dimineata.


--------------------
Megane II Sedan 1.6 Privilege, ESP, xenon, trapa, piele, negru - martie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chcstefan
post 17 Jan 2006, 14:52
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 11 January 06




de ce nu?
astept sa -mi termin plinu facut cu 99+ si am sa-l fac cu omv 100 aqtunci am sa pot sa-ti spun daca este vreo schimbare.

10x


--------------------
RENAULT MEGANE 2004 BICORP
Audi A6 allroad 3.0 TDI 239 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
div
post 17 Jan 2006, 17:29
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 13 March 05
From: Bucuresti




helicat, inainte de problema cu mersul impiedicat al masinii, nu am schimbat benzina. Am pus exclusiv de la Petrom, de cele mai multe ori 99+.

O sa incerc si eu OMV 100, cu toate ca nu mi se pare normal sa fie nevoie sa pun benzina cea mai scumpa pe timp de iarna. Fosta mea Dacie Nova n-avea nevoie de atata puf pe timp de iarna smile.gif


--------------------
Renault Laguna III 2008 Dynamique 2.0 dci 150CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BWhite
post 12 Apr 2006, 19:03
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 4 October 05
From: Bucuresti




Asta da topic serios, va felicit sincer pentru profesionalism si pasiune, incep si eu sa cred ca sunt pe calea cea buna in rezolvarea problemei din topicul "mare problema mare la megane".
Megane-ul meu face la fel: am schimbat sonda lamdba, nu si-a revenit, apoi: bujii noi, verificat pompa de benzina: OK, verificat injectoarele: OK, bobinele: OK, pe laptop perfect, service-ul s-a dat batut !
Dar amanunt important: isi revine singura dupa drum intins forjat! O bucata buna de timp merge fara dat in nas dimineata. Apoi iar incepe.
Poate e de la regulator.
Tineti-ne si pe noi la curent.
Multumim.


--------------------
RENAULT MEGANE 2001, 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BWhite
post 12 Apr 2006, 19:23
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 4 October 05
From: Bucuresti




P.S. Nu este de la benzina in mod cert! A mea face asa de la 35.000 km., am schimbat toate benzinele posibile din RO (doar de avion mai trebuie sa incerc sa-i pun) si nu s-a ameliorat in privinta datului in nas si lipsei de putere pana se mai incalzeste motorul. Apoi merge mai "in trei" pistoane. Se mai amelioreaza cand e turata peste 2000. Pacatoasa treaba.

This post has been edited by BWhite: 12 Apr 2006, 19:24


--------------------
RENAULT MEGANE 2001, 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 21 Apr 2006, 10:36
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




Nu mergeti cu masinile subturate ?

Am patit-o cu un renault diesel Renault la ITP ca a trebuit sa o tina cca. 5 minute turata ca sa iasa gazele ok.......... inainte de ITP mersesem cca. 2 luni numai prin oras.

This post has been edited by dcsiki: 21 Apr 2006, 10:37


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V A L I
post 22 Apr 2006, 12:55
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 20 September 05
From: BV




QUOTE(V A L I @ Dec 13 2005, 02:37 PM)
In poza e respectiva electrovalava . Daca o desfaci si o cureti te rog sa faci poze pas cu pas cum se face respectiva operatie apoi sa ne comunici si noua rezultatele.  (Teoretic ...din cate stiu eu e simpla operatia, se desfac doua suruburi , se curata , apoi se pune la loc , trebuie sa o ti turata vreo 2-3 min dupa aia , in mers pana se autoregleza (asta ca sa nu se opreasca motorul) , dupa care totul revine la normal smile.gif  )

Poza :  http://www.reno.ro/uploads/post-14-1131037850.jpg
*




Sunt 90% sigur ca la noi, cei cu Megane 1 , de la electrovalva aia face asa.Trebuie curatata. Eu nu am avut "curaj" sa o desfac . Toata iarna cand a fost frig nu a facut asa. Acum vad ca a revenit la "normal" (la mine face asa 2-3 secunde).
Asta e acum smile.gif... daca ea da in nas...noi ii dam in gura biggrin.gif


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006 / 1.5 dci / 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 07:22
Dacia