merge in nas 2 minute !!
![]() ![]() ![]() |
merge in nas 2 minute !!
Cobra |
![]()
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 June 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Megane 1
RT
Hatchback
- B
|
|||
V A L I |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 20 September 05 From: BV ![]() |
In poza e respectiva electrovalava . Daca o desfaci si o cureti te rog sa faci poze pas cu pas cum se face respectiva operatie apoi sa ne comunici si noua rezultatele. (Teoretic ...din cate stiu eu e simpla operatia, se desfac doua suruburi , se curata , apoi se pune la loc , trebuie sa o ti turata vreo 2-3 min dupa aia , in mers pana se autoregleza (asta ca sa nu se opreasca motorul) , dupa care totul revine la normal
![]() Poza : http://www.reno.ro/uploads/post-14-1131037850.jpg This post has been edited by V A L I: 13 Dec 2005, 13:40 |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 / 1.5 dci / 65 cai
|
|
dahn |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 14 November 05 From: Timisoara ![]() |
In legatura cu schimbatul benzinei, dau si io un sfat din proprie experienta nu folosii conceptul "schimba marca statiei de benzina" (gen nu mai pune de la petrom, pune la de omv, etc) ci foloseste conceptul "schimba pur si simplu statia de benzina" (indiferent daca schimbi un petrom cu alt petrom.)
Zic asta pentru ca am convingerea ca benzina de la 2 statii ale aceleiasi firme nu au aceeasi calitate a benzinei. Nu vreau sa insinuez ca unii patronii sau/si angajatii sunt mai cu stea in frunte decat altii, de fapt nu vreau sa zic ca stiu si cauza, dar ce pot sa zic este ca am patit-o iarna trecuta. Cu dacia. Benzina de la shell (actual mol) rateuri nenumarate, umblat tot timpul cu filtrul de benzina in buzunar, curatat/schimbat periodic filtrul cu pricina (se umplea cu apa). Bun, schimbat cu mol. Aiurea, filtrul de benzina tot plin. Am schimbat iara, am pus omv (ca deh, ii firma cu staif). Aci mai cu cantec. Intr-o dimineata am gasit masina cu benzina inghetata pe teava dintre rezervor si pompa de benzina (n-am reusit s-o pornesc si a trebuit sa o remorchez la un service unde a suflat nenea cu 5 atmosfere pe teava cu pricina si sarea gheata in sus). In cele din urma am gasit un fel de aditiv de-l cumparam de la mol cu 100k sticla si care ma tinea cam 2-3 plinuri. N-am mai avut probleme toata iarna. Asa ca m-am vindecat de preconceptii cu firmele de distributie benzina. Acu bag de la un lukoil care pana acu nu mi-o facut fite. Si mai stiu si un mol bun ![]() |
--------------------
Megane II.1 Sedane
Confort Expression
2005, 1.6 16v Renault Megane II.1 Sedan, 1.6 16V, 115CP, Confort Expression, octombrie 2005
|
|
Solon |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Stiu si eu ce scrie pe capac la benzina.Nu ai dat cu subsemnatul la reprezentanta ca bagi benzina de 98 sau erai prea entuziasmat de masina?
![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
marco |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 12 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Discutii despre benzina folosita au fost si probabil vor mai fi multe. Eu tind sa-i dau dreptate lui "dahn" cu privire la calitatea diferita in functie de statii, chiar ale aceleasi companii.
Personal am fost incantat de Petrom 99+ pana in urma cu ceva timp cand am observat ca am probleme la pornire dimineata, motorul era mai zgomotos si parca ceva vibratii. Cert este ca foloseam numai Petrom 99+ si numai de la benzinariile noi. Normal, am fost in servis, a urmat "testul pe laptop" si concluzia "nici o eroare", motiv pentru care am fost sfatuit sa schimb benzina. De atunci am pus doua plinuri de la Mol, cu noua EVO si pot sa spun ca se simte, in sensul ca nu am mai avut probleme cu pornirea din prima si motorul este mai silentios. Poate sunt si alte modificari dar nu vreau sa par subiectiv. Situatia mea este delicata intrucat in acelasi timp mi-a aparut si un zgomot urat la pornire dimineata si mai nou cand este rece motorul. Nu stiu daca este din cauza benzinei insa, cu riscul de a fi subiectiv, eu nu gasesc alta expilcatie. P.S.: Oare OMV ne face un cadou!!! prin ieftinirea sortimentului 99+ in mai putin de o luna cu 4.000 lei? -------------------- Megane Sedan - 1.6 16V Confort Expresion Gris Hologramme - iul. 2005 |
--------------------
renault
megane sedan
2005 Megane Sedan - 1.6 16V Confort Expresion Gris Hologramme - iul. 2005 |
|
Solon |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Probabil ca EVO fiind noua nu au bagat prea multa apa in ea.
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
IRS |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 23 February 05 ![]() |
Confirm problema generata de benzina. Am avut un plin cu 99+ de la Petrom. Tractiune discontinua la motor rece, smucituri, s.a., chiar un prim incident acum o saptamana la Sinaia la -5 grade cand a plecat la "a doua cheie". Imediat, dar imediat ce am schimbat benzina (bec rosu la rezervor si un plin ochi cu OMV 100) problemele au disparut. Oricat de mult am turat motorul rece nici o urma de discontinuitate. E mai scumpa dar nu mai ai probleme. Noi discutam de cele vizibile probabil ca sunt si altele nevazute poate mai grave.
|
-------------------- Megane II Sedan 1.6 Privilege, ESP, xenon, trapa, piele, negru - martie 2004
|
|
Cobra |
![]()
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 June 04 From: Bucuresti ![]() |
eu am observat altceva. chiar daca este rece dimineata, daca am mai mult de 1/4 benzina in rezervor, porneste ok. daca sunt pe terminate, se chinuie 7-8 secunde... ce sa fie, ce sa fie?
|
--------------------
Megane 1
RT
Hatchback
- B
|
|
cj666 |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 29 July 05 From: Cluj ![]() |
QUOTE(Solon @ Dec 14 2005, 10:00 AM) Stiu si eu ce scrie pe capac la benzina.Nu ai dat cu subsemnatul la reprezentanta ca bagi benzina de 98 sau erai prea entuziasmat de masina? ![]() Mai, unde zice ca trebuie bagata de 98? Pe a mea zice ca de la 95 in sus si nu mi-a zis nimeni nici la reprezentanta nici la service c-ar trebui de 98. Bag de 6 luni de 95 de la MOL si merge bine, nu face figuri si se infige asa cum ii sta bine unui motor 1.6 16V. Acuma, intrebarea mea este daca n-ar fi bine sa-i bag din cind in cind niste aditiv de ala de curatat injectoarele, care-l au aia de la MOL. La SLZ am bagat de citeva ori si la aproape 100.000 km merge inca super (cind sint eu la volan, cind e nevasta-mea, nu stiu de ce naiba motorul e turat in draci ![]() |
--------------------
Renault
Koleos
2009, Dinamique 175 cp VW Golf 7, 1.2 TSI
|
|
Solon |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Are masina personalitate!Eu nu sunt adeptul aditivilor cu toata cu o gramada de lume zice ca sunt foarte buni dar pe termen lung nu stiu ce pateste motorul.
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
div |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 13 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cj666 @ Jan 12 2006, 01:48 PM) Mai, unde zice ca trebuie bagata de 98? Pe a mea zice ca de la 95 in sus si nu mi-a zis nimeni nici la reprezentanta nici la service c-ar trebui de 98. Bag de 6 luni de 95 de la MOL si merge bine, nu face figuri si se infige asa cum ii sta bine unui motor 1.6 16V. Zice pe capacul de la busonul de benzina. Cel putin la mine scrie ambele cifre octanice recomandate: 95 si 98. Problema cu mersul in bot o am si eu, ce-i drept in ultima vreme se simte mai putin. Am crezut ca e legata de temperatura exterioara, dar fenomenul se simtea mai tare acum o luna, doua cand nu erau temperaturile scazute de acum. Asa ca nu mai stiu de ce pot sa o leg. Benzina am schimbat-o de nu stiu cate ori: Petrom 99+, 95, Mol 95, Rompetrol 98. |
--------------------
Renault
Laguna III
2008 Dynamique 2.0 dci 150CP
|
|
hellcat |
![]()
Post
#42
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
chcstefan |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 11 January 06 ![]() |
inca ceva nu stiu daca are legatura.Cand duceti masina la spalatorie voua va deschide clapa de la rezervor si da cu turbojetul pe acolo???.
Are ceva ? Intra oare apa?? |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004 BICORP Audi A6 allroad 3.0 TDI 239 cp
|
|
meganedeux |
![]()
Post
#44
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 October 05 ![]() |
QUOTE(,Jan 17 2006, 12:18 AM) inca ceva nu stiu daca are legatura.Cand duceti masina la spalatorie voua va deschide clapa de la rezervor si da cu turbojetul pe acolo???. Are ceva ? Intra oare apa?? Sa fii atent sa nu iti faca asa ceva la spalatorie, ca e probabilitate f. mare sa intre apa in rezervor; supapa functioneza pe baza de apasare (presiune) iar aparatul de spalat cu apa asemenea, legatura logica o faci tu. This post has been edited by meganedeux: 17 Jan 2006, 08:27 |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Renault Megane2 Sedan
1,5 dci 80cp, Authentique, Gri 12/2003 |
|
IRS |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 23 February 05 ![]() |
Stefan incearca si cu OMV 100 si ai sa vezi. Stiu ca e mai scumpa daca nu cea mai scumpa dar asa vom putea alatura arbitrariul din aprecierile noastre (ale altora - asa fac motoarele pe benzina...). Experienta mea a fost cel putin pentru mine relevanta. Cu 99+ avea o functionare la rece discontinua iar cu OMV 100 a disparut brus manifestarea ce dura mai bine de o saptamana in fiecare dimineata.
|
-------------------- Megane II Sedan 1.6 Privilege, ESP, xenon, trapa, piele, negru - martie 2004
|
|
chcstefan |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 11 January 06 ![]() |
de ce nu?
astept sa -mi termin plinu facut cu 99+ si am sa-l fac cu omv 100 aqtunci am sa pot sa-ti spun daca este vreo schimbare. 10x |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004 BICORP Audi A6 allroad 3.0 TDI 239 cp
|
|
div |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 13 March 05 From: Bucuresti ![]() |
helicat, inainte de problema cu mersul impiedicat al masinii, nu am schimbat benzina. Am pus exclusiv de la Petrom, de cele mai multe ori 99+.
O sa incerc si eu OMV 100, cu toate ca nu mi se pare normal sa fie nevoie sa pun benzina cea mai scumpa pe timp de iarna. Fosta mea Dacie Nova n-avea nevoie de atata puf pe timp de iarna ![]() |
--------------------
Renault
Laguna III
2008 Dynamique 2.0 dci 150CP
|
|
BWhite |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 4 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta da topic serios, va felicit sincer pentru profesionalism si pasiune, incep si eu sa cred ca sunt pe calea cea buna in rezolvarea problemei din topicul "mare problema mare la megane".
Megane-ul meu face la fel: am schimbat sonda lamdba, nu si-a revenit, apoi: bujii noi, verificat pompa de benzina: OK, verificat injectoarele: OK, bobinele: OK, pe laptop perfect, service-ul s-a dat batut ! Dar amanunt important: isi revine singura dupa drum intins forjat! O bucata buna de timp merge fara dat in nas dimineata. Apoi iar incepe. Poate e de la regulator. Tineti-ne si pe noi la curent. Multumim. |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2001, 1,6 16V
|
|
BWhite |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 4 October 05 From: Bucuresti ![]() |
P.S. Nu este de la benzina in mod cert! A mea face asa de la 35.000 km., am schimbat toate benzinele posibile din RO (doar de avion mai trebuie sa incerc sa-i pun) si nu s-a ameliorat in privinta datului in nas si lipsei de putere pana se mai incalzeste motorul. Apoi merge mai "in trei" pistoane. Se mai amelioreaza cand e turata peste 2000. Pacatoasa treaba.
This post has been edited by BWhite: 12 Apr 2006, 19:24 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2001, 1,6 16V
|
|
dcsiki |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
Nu mergeti cu masinile subturate ?
Am patit-o cu un renault diesel Renault la ITP ca a trebuit sa o tina cca. 5 minute turata ca sa iasa gazele ok.......... inainte de ITP mersesem cca. 2 luni numai prin oras. This post has been edited by dcsiki: 21 Apr 2006, 10:37 |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
V A L I |
![]() ![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 20 September 05 From: BV ![]() |
QUOTE(V A L I @ Dec 13 2005, 02:37 PM) In poza e respectiva electrovalava . Daca o desfaci si o cureti te rog sa faci poze pas cu pas cum se face respectiva operatie apoi sa ne comunici si noua rezultatele. (Teoretic ...din cate stiu eu e simpla operatia, se desfac doua suruburi , se curata , apoi se pune la loc , trebuie sa o ti turata vreo 2-3 min dupa aia , in mers pana se autoregleza (asta ca sa nu se opreasca motorul) , dupa care totul revine la normal ![]() Poza : http://www.reno.ro/uploads/post-14-1131037850.jpg Sunt 90% sigur ca la noi, cei cu Megane 1 , de la electrovalva aia face asa.Trebuie curatata. Eu nu am avut "curaj" sa o desfac . Toata iarna cand a fost frig nu a facut asa. Acum vad ca a revenit la "normal" (la mine face asa 2-3 secunde). Asta e acum ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 / 1.5 dci / 65 cai
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 07:22 |