Consum excesiv ulei Clio 1.5 dci
![]() ![]() ![]() |
Consum excesiv ulei Clio 1.5 dci
Adi G |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 January 23 ![]() |
Attached thumbnail(s) km_31_oct._2022.jpg ( Size: 213.62k ) Number of downloads: 169 joj__31_oct._2022.jpg ( Size: 156.42k ) Number of downloads: 172 km_2_nov._2022.jpg ( Size: 139.08k ) Number of downloads: 170 joj__2_nov._2022.jpg ( Size: 149.83k ) Number of downloads: 170 km_4_nov._2022.jpg ( Size: 218.26k ) Number of downloads: 176 joj__4_nov._2022.jpg ( Size: 140.9k ) Number of downloads: 34 km_7_nov._2022.jpg ( Size: 199.48k ) Number of downloads: 34 joj__7_nov._2022.jpg ( Size: 178.07k ) Number of downloads: 35 |
||
--------------------
Renault
Clio
2005
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
verifica compresia, dar dat fiind anul si rulajul masinii e psbil sa fie obositi bine segmentii.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
imp3rd1349 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 27 April 23 ![]() |
Buna seara,
Povestea mea este urmatoarea cu un Renault Symbol 2006 65cp 1.5Dci K9K700 cu ~278.000KM. La mine ajungea uleiul la MIN cum e in ultima poza atasata de tine dupa ~1000km. Am incercat sa complez cu ulei sa vad daca ramane constant consumul dar ulterior a inceput sa se consume si mai repede chiar daca ii puneam ulei. Cred ca odata ce incepe e o chestiune de cateva mii de km pana incepe sa consume excesiv incat sa pui ulei odata cu motorina. Incercarile de a rezolva problema au fost: 1. Intai turbina -> nu a functionat se ducea si mai repede uleiul (sa fii eficient financiar aici iti recomand daca ai alta masina sa duci turbina la o verificare pe banc eventual reconditionare. Eu am luat direct turbina noua si montata pe masina) 2. Simeringuri de la supape, ax cu came, arbore cotit, garnitura de la pompa de vacum si supapa PCV (aerisitor) -> nu pot sa confirm ca a redus consumul de ulei deoarece am mers mai incet cu masina iar atunci cand i-am dat mai tare o buna parte din ulei a iesit pe la capacul de la axul cu came. (garnitura noua care nu a etansat cum trebuie). Astea au fost inlocuite deoarce pe la distributie si prin spate motorul era plin de ulei la fel si inspre baterie unde e pompa de vacum aveam ulei pana pe senzorul de la volanta. 3. Am etansat capacul de axul cu came dar cand sa se stranga busonul de la baia de ulei s-a ras filetul (aveam probleme de ceva ani cu filetul ala mecanicii il strangeau cu teama de fiecare data). De aici concluzia ca nu pot confirma punctul 2. 4. Sa hotarasc daca o casez sau merge am hotarat cu mecanicul sa ii segmentam si motorul ca ultima incercare. Aici au urmat urmatoarele piese inlocuite: - garnitura de chiuloasa - segementi toti 3 de la fiecare piston - cuzinetii de la biele - ceva garnituri de la evacuare - rectificat chiuloasa si alte simeringuri de supape - saibele de foc de la injectoare - garnitura de la baia de ulei Dupa segmentare am mers 9000 km cu maxim 100km/h (sa nu trec de 3000RPM) si nu am avut nicio problema uleiul exact cum l-am pus in motor asa era si la primul schimb de ulei. Dupa rodajul initial de 9000km am mai avut ceva probleme cu garnitura de la termoflot si din nou pe la capacul de la axul cu came. (asta cand am inceput sa merg mai tare gen 120 km/h pe autostrazi). Am inlocuit garnitura de la termoflot + capacul de la axul cu came si de atunci numai sunt probleme cu uleiul. Recent a inceput sa iasa foarte putin ulei la drum lung tot pe la capacul de la axul cu came in spatele busonului pe unde pui ulei in motor. (asta nu am putut sa inteleg pus capac + garnitura nou 500 de lei si tot pierde pe acolo). Cand va pierde o cantitate mare de ulei merg si vad cum il reetansez probabil voi pune mai mult reinzosil. Masina inca ruleaza si in prezent are 305.000KM fara consum de ulei. (nivelul foarte putin scazut il suspectez ca e de la acea pierdere pe la capacul de la axul cu came). Daca am timp o sa atasez poze cu nivelul de ulei pus la ultimul schimb si nivelul de ulei inaite sa ii schimb uleiul. Sa repar problema asta practic i-am dublat valoarea masinii. |
--------------------
Renault
Symbol I / Thalia I Facelift
2006 Expression
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
nu era mai ieftin un motor din dezmembrari de la vreun logan ruginit?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
imp3rd1349 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 27 April 23 ![]() |
Era dar avand in vedere varsta masinilor astea de peste 15 ani nu cred ca mai gasesti in dezmembrari ceva cat de cat ok. Sunt masini pe care s a tras economice consum mic de notorina etc.
Plus ca atunci cand am cautat motor am gasit cu alt cod motor lucru care daca o judecam legal la ITP ar trebui sa fii respins din prima. Am gresit acolo ca am luat turbina noua in rest costul total a fost cam cat as fi dat pe alt motor din dezmembrari. Aici nu caut hate si am vrut sa ofer o posibila solutie care in cazul meu a functionat. Singura greseala e ca nu am inlocuit si cuzinetii de la arborele cotit daca tot se desface motorul sunt bine veniti si ei pe lista de piese ce se inlocuiesc. Masina a fost cumparata de noua si exploatata normal fara bruscari condus sportiv si alte scheme pe care le fac tinerii de astazi. |
--------------------
Renault
Symbol I / Thalia I Facelift
2006 Expression
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#6
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Apreciez feedbackul, poate ajuta pe cineva.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
imp3rd1349 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 27 April 23 ![]() |
Buna seara,
Am rasfoit telefonul in a cauta nivelul de ulei dupa revizie si inainte sa il shimb ultima data. Eu verific uleiul dupa ce masina a stat oprita 24h am incercat si la cateva ore si mereu era mai putin pe joja. Asa in 24h are timp sa se scurga tot in baie si sa vezi exact care este nivelul. Prima poza este cu nivelul uleiului dupa ce am facut revizia. A doua este inainte sa il schimb dupa 8000km. Se vede putin scazut nivelul dar suspectez ca este din cauza acelei pierderi mici pe la capacul axului cu came. This post has been edited by imp3rd1349: 24 Jul 2023, 22:02 Attached thumbnail(s) NivelUleiInitialDupaRevizie.JPG ( Size: 60.77k ) Number of downloads: 15 NivelulDeUleiInaiteSaIlSchimbDupa8000Km.JPG ( Size: 151.14k ) Number of downloads: 14 |
--------------------
Renault
Symbol I / Thalia I Facelift
2006 Expression
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 22:06 |