Filet (gaura) buson baie de ulei 1.4, Filetul baii de ulei nu mai e bun
![]() ![]() ![]() |
Filet (gaura) buson baie de ulei 1.4, Filetul baii de ulei nu mai e bun
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Orice varianta de "reparatie" alegi pana nu schimbi baia nu scapi de scurgere.....si se schimba chiar usor.
Am vazut un caz asemanator care a sudat gaura....si face schimbul prin suctie. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
QUOTE(espacern @ 28 Oct 2016, 23:41) Mutumesc mult de sfat colegu' dar te-as ruga sa dezvolti unpic adica sa imi dai unpic mai multe detalii daca poti, cum adica prin suctie ![]() This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 28 Oct 2016, 22:56 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Vb. cu un straungar poate reuseste sa iti mareasca gaura, refaca filetul cu unu; cu un numar mai mare si iti face si un buson custom .. sau gasesti de cumparat
Depinde de cat de gros este peretele .. Daca nu o baie din dezmembrari si ai scapat. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
espacern |
![]()
Post
#5
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Dacia_47_akm.2 @ 28 Oct 2016, 22:54) dar te-as ruga sa dezvolti unpic adica sa imi dai unpic mai multe detalii daca poti, cum adica prin suctie Adica cam ca ASTA |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#6
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Vezi si varianta asta:
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=liq...ir+kit&_sacat=0 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Exista kit reparatie buson, de exemplu de la yato, functioneaza 100%, nu fac reclama ca nu am nici un interes, doar iti aduc la cunostiinta.
http://yato.com/products/11/YT-1757 Daca ti se pare scump...ai vazut ce contine...ai inteles ideea. Am inclusiv prostie de aia de la lidl, ce ti s-a sugerat.... se incinge, si dureaza o vesnicie sa scoti uleiul..cat scoti, ca 1 litru ramane in baie orice ai face. This post has been edited by argon: 29 Oct 2016, 09:22 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Orice operatiune de reparatie prin metoda truselor se face prin aschiere....adica raman particule de metal in interior!
Daca reparatia se face fara demontarea baii de pe masina particulele de metal raman in interior si contamineaza uleiul ....si pot afecta grav motorul! Singura modalitate corecta de reparatie este SCHIMB BAIE.....sau reparatie dupa demontare de pe motor. This post has been edited by espacern: 29 Oct 2016, 10:08 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Corect dpdv al cui..al reprezentantei care doreste sa taxeze cat mai multa manopera? Cat span se face...ramane in filtru inainte sa unga motorul ca asta e rolul unui filtru, sa filtreze particulele metalice produse de orice motor odata cu uzura... nu afecteaza absolut nimic.
This post has been edited by argon: 29 Oct 2016, 10:42 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
Intradevar asa cum este ilustrat in kiturile de reparatie ale bailor de ulei postate de voi, asa ma gandesc si eu sa fac rost de un tarod, (asa cred ca se numeste) prin care sa ii refac filetul la un pas mai mare, ramanand astfel sa caut un buson care sa se potriveasca sau sa incerc sa confectionez unul cu ajutorul unui strungar bun.
Acum desigur ca ramane dilema care a mentionat-o si colegul espacern desigur ca m-am gandit si la treaba asta, solutia ideala ar fi demontarea acesteia si rectificarea ei in conditii corecte sau poate chiar achizitionarea uneia la mana a doua din moment ce aceasta ar fi demontata, intradevar exista riscul sa ramana reziduri metalice (span) in interiorul baii, asa ca ma gandeam ca, poate ar fi o solutie, sa cumpar o galeata noua, curata in care sa scurg uleiul deja existent iar apoi dupa operatiunea de refiletare sa introduc inapoi uleiul vechi si sa incerc sa fortez rezidurile sa iasa afara, uleiul vechi ne fiindumi necesar la nimic, astfel nici nu costa nimic iar acesta fiind uzat ar avea si o vasozitate mai mica deci o curgere mai usoara, mai era o alta varianta, adica folosirea unui mic magnet pentru extragerea rezidurilor dar nu cred ca este o solutie buna deoarece baia este facuta din aluminiu care este un metal neferos deci prin urmare acestea nu cred ca vor fi atrase de magnet. P.S. Acum am realizat si eu ca metoda prin suctie se face prin intermediul jojei, nu intelegeam pe unde se poate realiza suctia, acum am elucidat misterul ![]() This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 29 Oct 2016, 10:55 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu are rost sa cumperi tarod pentru o folosire, ia imprumut. Si foloseste set de 3 tarozi, pentru 3 treceri, dai filetul ca de fabrica, fata de tarod simplu, cu o trecere.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
espacern |
![]()
Post
#12
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(argon @ 29 Oct 2016, 10:37) Cat span se face...ramane in filtru..... nu afecteaza absolut nimic. Uleiul contaminat din baie este trimis la motor via pompa......adica pompa intra in contact cu particulele de metal si astfel este afectata ungerea motorului! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
verde |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(argon @ 29 Oct 2016, 11:37) Corect dpdv al cui..al reprezentantei care doreste sa taxeze cat mai multa manopera? Cat span se face...ramane in filtru inainte sa unga motorul ca asta e rolul unui filtru, sa filtreze particulele metalice produse de orice motor odata cu uzura... nu afecteaza absolut nimic. Argoane stii ca sint componente care sunt unse direct fara ca uleiul sa treacs prin filtru? Baia trebuie data jos indiferent de operatiune, asta daca vrei sa faci lucrul cum trebuie si nu tiganii cum propune argon maestru flex .. This post has been edited by cj98czh: 29 Oct 2016, 14:38 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
Ia sa vedeti ce am gasit eu
![]() M-am pus pe cautat in special pe forumurile franceze si in cele din urma ce sa vezi americanii au fost cei care au venit in ajutor, am reusit sa gasesc cateva clipuri pe prea faimosul "youtube", nu am sa pun prea multe clipuri pentru ca sunt destul de lungi de aceea am sa incerc sa ma rezum doar la 2, la care voi incerca sa fac un mic sinopsis fiecaruia. https://www.youtube.com/watch?v=AnP1HQkq70s In acest clip care il consider cel mai important dintre cele 2, "meseriasul" din clip face cam ceea ce as vrea sa fac eu, numai ca eu nu prea inteleg ce e treaba aia mica neagra care o fixeaza in gaura baii de ulei cu ajutorul tarodului dupa ce demonstreaza cum foloseste tarodul pentru refacerea filetului, in comentariile care se fac la adresa clipului am observat pe cineva care ia pus o intrebare realizatorului clipului cu referire la cum face sa scoata rezidurile metalice care raman in baie dupa refiletare, iar acesta a raspuns ca a reusit sa le scoata cu ajutorul uleiului care sa scurs ceva de genul am sa postez o poza ca sa vedeti si voi. https://www.youtube.com/watch?v=hfaCI3jmdCM Acest clip este mai degraba o reclama in care arata un fel de buson revolutionar care reuseste sa se stranga singur destul de bine iar dupa aceea sa aplici un fel de adeziv care sa ajute la o inchidere cat mai etansa, dupa parerea mea nu este o metoda prea fericita, pentru ca e doar de moment. Am mai vazut un clip in care un alt "meserias" a facut aceeasi operatiune doar ca in loc de masina era o motocicleta, in estenta baia de ulei era tot din aluminiu si acesta a folosit tot un tarod iar apoi a cumparat ulei foarte ieftin pe care la folosit in incercarea de a scoate acele rezituri metalice, trebuie sa recunosc ca a fost chiar amuzant realizatorul clipului pentru ca la un moment dat a zis ca daca ar fi sa faca reparatia asa cum trebuie, adica sa demonteze baia, l-ar costa probabil mai mult decat valoreaza motocicleta ![]() Poza de la primul clip, care am mentionat ca o voi atasa ![]() This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 29 Oct 2016, 20:26 Attached thumbnail(s) mge.jpg ( Size: 21.12k ) Number of downloads: 255 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#16
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
QUOTE(Dacia_47_akm.2 @ 29 Oct 2016, 20:20) https://www.youtube.com/watch?v=AnP1HQkq70s numai ca eu nu prea inteleg ce e treaba aia mica neagra care o fixeaza in gaura baii de ulei cu ajutorul tarodului Pai a zis ce e ...este pentru refacerea filetului in blocul motor pentru bujii. Dupa ce refaci filetul in blocul motor automat maresti gaura si bujiile nu se mai potrivesc in filet. Practic chestia aia mica neagra este o reductie. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
QUOTE(RazvanF @ 29 Oct 2016, 21:52) Pai a zis ce e ...este pentru refacerea filetului in blocul motor pentru bujii. Dupa ce refaci filetul in blocul motor automat maresti gaura si bujiile nu se mai potrivesc in filet. Practic chestia aia mica neagra este o reductie. Aaa, ai dreptate ![]() ![]() Merci ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Orice strungar priceput stie sa iti faca treaba asta .. dar eu raman la parerea sa cauti o baie la dezmembrari pt. ca la masina ta se da usor jos si sa o schimbi ... dar se poate si repara cum ti-am zis de prima data ... vezi cum iesi mai ieftin ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
espacern |
![]()
Post
#19
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pentru bucsare cauta si un sudor in aluminiu.....ca la genul asta de reparatie cam crapa materialul (nu e ca in filme)!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
verde |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Adica io as face un buson aluminiu cu gaura filetata , mai mica evident , pentru al doilea buson. Buson in buson. Busonul mare bagat pe filetul actual si sudat---daca se poate suda pe masina fara sa dai baia jos. De regula serviceurile Aer Conditionat au treaba cu sudura aluminiu . Aluminiul si bronzul sunt dificile la filet-totdeauna folosesc banda teflon pentru a evita surprizele.
<span class='edit'>30 Oct 2016, 17:57:</span> Busonul mare scurt cat grosimea baii , ca sa permita scurgerea completa a uleiului. Artisti in sudura gasesti si pe la cei care fac esapamente tuning. Busonul mare la cotele celui actual de otel. This post has been edited by verde: 30 Oct 2016, 17:32 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
Dacia_47_akm.2 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru de baza Group: Members Posts: 180 Joined: 24 September 11 ![]() |
QUOTE(verde @ 30 Oct 2016, 17:48) Adica io as face un buson aluminiu cu gaura filetata , mai mica evident , pentru al doilea buson. Buson in buson. Busonul mare bagat pe filetul actual si sudat---daca se poate suda pe masina fara sa dai baia jos. De regula serviceurile Aer Conditionat au treaba cu sudura aluminiu . Aluminiul si bronzul sunt dificile la filet-totdeauna folosesc banda teflon pentru a evita surprizele. <span class='edit'>30 Oct 2016, 17:57:</span> Busonul mare scurt cat grosimea baii , ca sa permita scurgerea completa a uleiului. Artisti in sudura gasesti si pe la cei care fac esapamente tuning. Busonul mare la cotele celui actual de otel. Foarte buna ideea ta, chiar super, am cautat unpic pe net sa vad daca mai gasesc astfel de remedieri si am descoperit ca exista astfel de busoane, au un nume ceva mai ciudat, ceva de genul piggyback bolt ![]() Doar ca apar doua dileme: 1 Oare se poate suda asa ceva de baie avand in vedere ca baia e din aluminiu si busonul e din "fer"? ![]() 2 Nu cred ca voi putea gasii asa ceva in Romania, dar probabil ca se poate realiza asa ceva cu un strungar priceput, cine stie poate ca ar putea confectiona unul direct din aluminiu asa cum ai spus tu si astfel se rezolva si prima dilema. ![]() This post has been edited by Dacia_47_akm.2: 30 Oct 2016, 20:10 Attached thumbnail(s) gewwe.jpg ( Size: 142.87k ) Number of downloads: 183 ewgw.jpg ( Size: 20.74k ) Number of downloads: 182 aafs.jpg ( Size: 16.91k ) Number of downloads: 179 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 v8
2003 ex: Dacia 1410 injectie / actual: Renault Clio Symbol 1.4 v8 2003
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
La cat vad ca vrei sa te complici .. o sa iesi mai scump sau cel putin la acelasi pret cu o baie de ulei SH ... de bataia de cap nu mai vb ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:29 |