Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

127 Pages « < 111 112 113 114 115 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

CONSUM 1.6 16v, totul despre consumul motorului 1.6 16v

ssilviu
post 4 May 2014, 12:15
Post #3361


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Dupa ce am citit stirea aia cum va Vw se gandeste sa decuplenze transmisia in mers pentru a reduse consumul, am zis sa incerc si eu. Am facut vreo 4 drumuri prin Bucuresti, vreo 80 de km in total, viteza medie de 30 la ora. Cand nu acceleram, o scoteam din viteza, incercam sa anticipez la fiecare semafor sa o scot din viteza astfel incat, atunci cand ajungeam la semafor, sa am vreo 30-40 la ora, sa se dea verde si eu doar sa mai bag un pic in viteza sa accelerez iar pana la 60-70 si pe urma sa o las iar pe liber pana la urmatorul semafor.

Consum 7. Nu-mi dau seama daca e de la viteza medie destul de ridicata sau e de la chestia asta.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 May 2014, 12:51
Post #3362


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ce prostie..pe langa ca risti a strici cutia de viteza la viteze mai ridicate la punctul mort(aici cauta tu pe gogal de ce), consumul in frana de motor e 0, la ralanti e 1 litru pe ora, si tine cont ca am zis ralanti, in mers pe liber ai mai mult de 750 rpm, peste 1000, deci si consumul e mai mare.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexumf
post 4 May 2014, 14:46
Post #3363


MEMBRU CHELIOS


Group: Members
Posts: 775
Joined: 9 July 08
From: Bucuresti




Pe un Passat CC cu DSG am funcția COASTING. Este foarte interesant cum pe drive fără sa accelerez turometrul coboară la 1000rpm iar viteza din inerție scade mult mult mai greu decât dacă aș scoate masina din viteza. .. Nu mai am acces însă la consumul instant. . Deci nu îmi pot da seama cât de mult influențează treaba asta consumul. .
Dar sa nu fiu offtopic megane-ul meu de 120cp are consum mediu în Buc de 12 iar Passatul de 170cp are 7...:-(


--------------------
Renault Megane Coupe 2006
RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 4 May 2014, 17:24
Post #3364


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(argon @ 4 May 2014, 13:51)
Ce prostie..pe langa ca risti a strici cutia de viteza la viteze mai ridicate la punctul mort(aici cauta tu pe gogal de ce), consumul in frana de motor e 0, la ralanti e 1 litru pe ora, si tine cont ca am zis ralanti, in mers pe liber ai mai mult de 750 rpm, peste 1000, deci si consumul e mai mare.
*




De ce risti sa strici cutia la viteze mari daca o lasi pe liber? Da, consumul in frana de motor e 0, dar doar daca ai peste 1500 rpm. In plus, in frana de motor pierzi mult mai repede viteza.

De exemplu. Ai 100 la ora mergi constant. In 500 de metri trebuie sa ajungi la 50 la ora. Ai posibiltiatea sa o scoti din viteza si in 500 de metri sa ajungi la 50 la ora, si sa ai consumul doar de ralanti. Sau, sa mergi constant, sa consumi evident ceva, si in ultimii 250 de metri o lasi in frana de motor pana ajunge la 50 la ora. Aici da, ai consum zero. Totusi, la 100 la ora constant ai un consum de 6 la suta sa zicem. Pentru ca jumătate din distanta o parcurgi cu consum zero, sa spuneam ca ai un consum mediu de 3 la suta. Ia vezi cand o scoti din viteza ce consum ai la 75 la ora, sa fie o viteza medie. O sa ai surpriza ca e sub 3 la suta wink.gif

Nu inteleg cum la tine, in mers, pe liber, iti sta motorul mai turat decat daca ai sta pe loc.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexumf
post 4 May 2014, 17:44
Post #3365


MEMBRU CHELIOS


Group: Members
Posts: 775
Joined: 9 July 08
From: Bucuresti




Motorul sta un pic mai turat in mers (pe liber) la orice masina...am observat si eu acest fenomen. Ma gandesc ca ii da cutia ceva inertie, deci nu cred ca ar consuma mai mult decat la relanti
Am gasit aceasta explicatie pe net pe care o consider ok:
"In cutie treaba se prezinta cam asa:

Exista doi arbori principali: un arbore care este cuplat cu planetarele, care se invarte tot timpul cu viteza rotilor si inca un arbore care este cuplat la ambreiaj si care se invarte cu viteza motorului, sau, cand se apasa pedala de ambreiaj se opreste din rotatie (daca e scos din viteza).

Acum, pe cei doi arbori exista perechi de pinioane care prin culisarea celor doi arbori in cutie cupleaza anumite trepte.

Acum, daca tu lasi masina in panta scoasa din viteza si piciorul ridicat de pe ambreiaj, un arbore se va invarti cu viteza rotilor iar celalalt arbore se va invarti cu viteza motorului.

Din punctul meu de vedere nici un mecanism in cutia de viteze nu are de suferit.

Daca in schimb ai cobora panta cuplat in viteza, ambii arbori se invart cu viteza rotilor si sunt cuplati intre ei. Viteza rotilor este transmisa si motorului producand franarea de motor. Pe langa rotatia arborilor mai intervine si frecarea intre pinioanele cuplate (minima dealtfel, producatoare de uzura normala, adica se uzeaza in decursul a sute de mii de kilometri).

Singura chestie este ca sincronul va lucra un pic mai mult la accelerarea arborelui primar cand incerci sa bagi de pe liber intr-o viteza inferioara (ai sa observi o intarziere la intrarea in viteza). Insa asta nu se poate considera risc de defectare".

This post has been edited by alexumf: 4 May 2014, 17:49


--------------------
Renault Megane Coupe 2006
RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 May 2014, 19:47
Post #3366


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ssilviu @ 4 May 2014, 18:24)
De ce risti sa strici cutia la viteze mari daca o lasi pe liber?
*



De la diferenta prea mare de viteza intre arbori, o sa-ti distrugi rulmentii in timp.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jenka.e
post 4 May 2014, 21:26
Post #3367


gușter de rînd


Group: Members
Posts: 441
Joined: 15 August 10
From: Timișoara




În timp se distrug toate. Cît timp? Ce viteză sau ce diferență de turație? Dacia 1300 "din fața blocului" are peste 400 000 de km, are cutia de viteză originală și merge excelent. De ce ar merge mai prost cutia de la RM cînd, de regulă, rar ajungi la viteze peste 130 km/h. Și? Stați liniștiți, mașina e calculată să ducă minim 400-500 000 km. Am cunoștințe cu minim 360 000 km Ren Meg pe benzină. Nu merg deloc rău. Tehnica de conducere e importantă și pt buzunarul propriu.


--------------------
RENAULT MEGANE II (2.1) Sedan 2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 May 2014, 07:48
Post #3368


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Trecand peste faptul ca tot romanul s-a nascut specialist la absolut orice, si stie mai multe ca producatorul, primul lucru ce te invata la orice scoata de soferi in lumea civilizata e sa nu mergi cu masina pe liber, din motive de siguranta. Ca se strica e alta problema. Citat dintr-un manual:

QUOTE
nu se va rula niciodata cu autoturismul avand levierul de schimbarea vitezelor la punctul mort, indeosebi la coborirea pantelor, deoarece rulmentii din cutia de viteze vor fi suprasolicitati. [...] pinioanele de pe arborele secundar se gasesc intotdeauna angrenate cu pinioanele de pe arborele primar. in situatia in care maneta se afla la punctul mort, motorul functioneaza la turatia de mers in gol, turatie care se transmite la arborele primar. daca autoturismul la coborirea unei pante atinge de exemplu o viteza relativ mare (peste 60km/h) aroborele secundar primeste o turatie corespunzatoare vitezei autoturismului, iar pinioanele de pe arborele secundar se rotessc la turatia mai mica a arboreleui primar, corespunzatoare regimului de mers in gol; ca rezultat, se creeaza o viteza relativ mare, care conduce la gripari sau la distrugerea inelelor distantiere.



--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 5 May 2014, 08:43
Post #3369


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Uiti sa mentionezi ca citatul e dintr-un manual de Dacia 1310 din anii 70. Poate gasesti ceva asemanator pe la vreo masina moderna. Si mai vorbim atunci.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 May 2014, 10:29
Post #3370


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




La masinile moderne nu mai mentioneaza specificatii tehnice cum ca de ce, iti zice sa nu faci aia. Principiul cutiei e acelasi, si la 1310 si la nava ta spatiala.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 5 May 2014, 10:33
Post #3371


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Si principiul de amestecare al combustibilului e acelasi la caburator si injectie electronica, dar totusi sunt ceva diferente intre ele smile.gif Daca ar fi cu adevarat o problema, cred ca totusi nu i-ar costa ceva sa mai mentioneze si in manualele masinilor moderne de asa ceva, nu?

This post has been edited by ssilviu: 5 May 2014, 10:35


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 May 2014, 10:37
Post #3372


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Fa tu cum vrei,c a e masina ta, si ne anunti daca tine sau nu. Eu o sa o las ca pana acum in frana de motor, cum e normal, consumul o sa fie tot ala, sau mai mic peste 30 km/h, decat pe liber.

This post has been edited by argon: 5 May 2014, 10:38


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 5 May 2014, 11:08
Post #3373


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




ssilviu, daca folosesti frana de motor iesi mai evtin cu placute/discuri.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pheephee_11
post 5 May 2014, 11:31
Post #3374


pe aici si eu


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 August 10
From: bucuresti




ssilviu testeaza consumul la 1.6 16V gaz in conditii de ploaie si trafic lejer.

on topic: 500km de autostrada 8.1 ~140km/h

5 May 2014, 11:34:
L.e. meltean si fara semnal la schimbat de benzi.

This post has been edited by pheephee_11: 5 May 2014, 11:34

Attached thumbnail(s)
image.jpg ( Size: 1020.44k ) Number of downloads: 866


--------------------
Renault Megane 2.1 1.6 16V 2004
Ford Mondeo mk4 2.0tdci 2008

unde vedeti ma atata ceata?!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 5 May 2014, 13:11
Post #3375


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(b76bgaarh @ 5 May 2014, 12:08)
ssilviu, daca folosesti frana de motor iesi mai evtin cu placute/discuri.
*



Vezi ce am scris mai sus. De fapt la stilul de condus descris de mine consumi si mai putine discuri si placute.

QUOTE(argon @ 5 May 2014, 11:37)
in frana de motor, cum e normal, consumul o sa fie tot ala, sau mai mic peste 30 km/h, decat pe liber.
*



Ti-am dat mai sus exemplul cu consumul. Nu ai vrut sa-l citesti. Eh, fiecare crede ce vrea. Eu doar am zis sa incerc ceva ce VW vrea sa introduca in productia de serie pentru a reduce consumul masinii si doar am observat ca e posibil sa exista un rationament logic in spatele unei asemenea miscari.smile.gif

This post has been edited by ssilviu: 5 May 2014, 13:14


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 5 May 2014, 17:49
Post #3376


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.169
Joined: 13 October 06




Coasting-ul e deja in productie, am mers cu passat 1.8T DSG si asta face, iti decupleaza si o lasa sa se duca din inertie. Nu vad de ce nu ai putea sa faci treaba asta si pe manuala.
In unele situatii se impune frana de motor, alteori coasting, depinde de conditiile de trafic si de capacitatea ta de a-l anticipa.

Nu recomand coasting-ul in curbe sau giratoriu.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexumf
post 5 May 2014, 21:27
Post #3377


MEMBRU CHELIOS


Group: Members
Posts: 775
Joined: 9 July 08
From: Bucuresti




Nu se referea la COASTING. În plus, acest sistem nu doar decupleaza cutia... ceva mecanic influenteaza inertia masinii. Sunt sigur ca e ceva mult mai complex.
Ssilviu am impresia ca se referea la un sistem pt cutia manuala, care in opinia mea, după ce am testat coasting at fi interesant. .. dar inutil pt drumurile noastre

This post has been edited by alexumf: 5 May 2014, 21:31


--------------------
Renault Megane Coupe 2006
RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 6 May 2014, 11:02
Post #3378


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.169
Joined: 13 October 06




Dar ce anume stie sa mai faca acest sistem, in afara de a decupla cutia ?
Sunt interesat in masura in care pe site-ul vw nu e precizat nimic mai mult:

QUOTE
While driving, as the driver’s foot is taken off the accelerator pedal the engine is declutched, allowing the vehicle to coast and roll over a longer distance. The momentum of the vehicle is used to save fuel with a foresighted driving style. When the brake, accelerator pedal or the gear selector lever is operated, the clutch is re-engaged and engine braking / drive takes effect. Coasting Function can be selected or deselected via the multifunction display settings. The gear selector lever is required to be in the D position to be functional. The coasting function is only available with direct shift gearbox (DSG) transmissions in selected model


Ce spune Silviu e foarte interesant si cred ca daca majoritatea ar intelege pe deplin beneficiile, macar cele doua principale - fluenta sporita in trafic si consum redus ar putea sa adopte din aceste practici in numar mai mare.

Daca ar fi sa introduc si restul de variabile in ecuatie, cred ca sunt importante:

#1. Structura rutiera sistematizata (cum se circula inainte de la Miorita pana la intrarea in Otopeni si cum s-au schimbat lucrurile dupa inaugurarea pasajului si "cocoaselor" de la Baneasa)

#2. Valorile traficului la momentul deplasarii (in masura in care poti alege ora si data calatorieri)

#3. Nivelul general de constientizare si de bun simt al participantilor la trafic.
(azi de dimineata o doamna se pusese pe avarii pe titulescu pe banda 1 blocand-o practic. Era cat se poate de vizibila, cu toate astea un domn din spatele meu a trecut pe banda de pe banda a 2a (pe care se circula in coloana la 30-40 la ora) pe banda 1 si tuusssht in fata. Previzibil dar nu a gasit o bresa sa se regrupeze. Evident a inceput sa jeneze toata coloana pana a oprit cineva si l-a lasat sa se bage.)

#4. Cunoasterea de catre sofer a unor principii de baza ale condusului ecologic si capacitatea de a le pune in practica si a anticipa traficul - cam ce a descris Silviu mai sus.

#5. Adaptarea stilului de condus in functie de masina pe care o ai la dispozitie.

Personal, singura modificare pe care i-as aduce-o 1.6lui este cutia de viteza. As prelua oricand manuala in sase trepte de pe megane 3. Nu stiu de ce nu au adus aceasta modificare de la m2.2 si au trebuit sa astepte modelul nou.




--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 May 2014, 11:22
Post #3379


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Nu mi se pare buna cutia de la Megane 3 1.6. Da, are 6 trepte, dar treapta a 6-a a cam la fel de lunga ca a 5-a de la mine. Rapoartele din cutia de la Megane 2 sunt foarte ok. Doar as mai adauga o a 6-a cu care sa pot merge cu 100 la ora cu 2000 rpm. Si nu cu 3000 cu cat merg acum.

This post has been edited by ssilviu: 6 May 2014, 11:26


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 6 May 2014, 11:27
Post #3380


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




QUOTE(ssilviu @ 5 May 2014, 13:11)
Vezi ce am scris mai sus. De fapt la stilul de condus descris de mine consumi si mai putine discuri si placute.
*


nu prea ca tot trebuie sa pui frana.

asta cu a 6-a la 2000 - 100km e radmasa.gif . nu ai destula putere si cuplu pt asa ceva, la motorul de 1,6 16v.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 6 May 2014, 11:54
Post #3381


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Pinion de dizal pentru a 6-a la cutia de Megane 3 se poate pune usor? Sau mai greu?


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 11 May 2014, 18:18
Post #3382


familist :)


Group: Members
Posts: 668
Joined: 13 July 10
From: Brasov




In afara orasului, 140 km, medie de vreo 50 si ceva, 6.4 la suta, fara ac.

Mi se pare multicel, ca dus am mers in mare cu 90 la ora...deci mai babeste...iar la intoarcere si mai incet ca am prins ceata densa si multa...


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 21 May 2014, 12:01
Post #3383


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Am aplicat asta cu scosul din viteza si pe afara. Pe un traseu usor in urcare de 40 de km. La dus am scos 6 consum, la intoarcere 4,4. Viteza medie in ambele cazuri vreo 60.

Prin Bucuresti am scos un 8,5 cu o viteza medie de 23 la ora. Se pare ca functioneaza treaba.

Ah, am bagat si vreo 450 de km pe autostrazile de la noi. Mers cu 140 pe tempomat, uneori cu spikeuri, unele mai mici, altele mai mari. In final am iesit cu 110 viteza medie. Consum 10,3 pe bord, vreo 11,5 pe GPL.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexul
post 21 May 2014, 12:16
Post #3384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 10 October 13
From: Bucuresti




a 7, la 100 are 1200 rpm...si pe la vro 150 in jur de 2000..am vazut intr un filmulet pe net.


--------------------
Renault Laguna 1998 - GPL Tomasetto Stag 4 Q-box
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 21 May 2014, 12:19
Post #3385


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




ssilviu, placebo.

ai fost atent la consum si ai condus "prudent".


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 21 May 2014, 12:28
Post #3386


familist :)


Group: Members
Posts: 668
Joined: 13 July 10
From: Brasov




Maine poimane ne recomanzi sa oprim si motorul in timpul mersului....


--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
synergist
post 24 May 2014, 22:20
Post #3387


2300km cu 420 lei - GPL


Group: Members
Posts: 458
Joined: 11 August 11
From: Bucuresti




ma baieti, lasati dracu aeru` ala pornit, pentru un consum de 1L/100 mai mult stati sa transpirati la c...e?

zile racoroase!


--------------------
Reno Scenic 1.6 16v 2001 echipare multumitoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 6 Jun 2014, 15:31
Post #3388


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




6,9 in 150 de km de Bucuresti. 28,5 viteza medie.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexul
post 6 Jun 2014, 15:36
Post #3389


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 10 October 13
From: Bucuresti




11.2 % gpl, laguna 1, an 99 ...1.6 16v

This post has been edited by Alexul: 6 Jun 2014, 15:37


--------------------
Renault Laguna 1998 - GPL Tomasetto Stag 4 Q-box
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mumus
post 6 Jun 2014, 15:42
Post #3390


familist :)


Group: Members
Posts: 668
Joined: 13 July 10
From: Brasov




La viteza medie de 25km/h consum mediu de 8.9 e normal in acest anotimp ?



--------------------
Seat Toledo 2014
No more renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127 Pages « < 111 112 113 114 115 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 17:54
Dacia