CONSUM 1.6 16v, totul despre consumul motorului 1.6 16v
![]() ![]() ![]() |
CONSUM 1.6 16v, totul despre consumul motorului 1.6 16v
kmeleonu3 |
![]()
Post
#2401
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Pejos
2.0
83
|
|||
Avani |
![]()
Post
#2402
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
QUOTE(kmeleonu3 @ 30 Aug 2010, 11:13) Salut, 1. Motorul de 1.6 16 V e bine dimensionat pt. un sedan? 2. Sunteti multumiti la drum, depasire etc? 3. Stiti cat consuma numai in oras? 1. Este foarte bun pt sedan, diferenta dintre greutatea unui bicorp si a unui sedan nefiind considerabila 2. Atata vreme cat esti constient ce conduci, este super suficient pt o depasire de la +3500 rot/min 3. Consumul meu in oras, pe timp de vara este de 11-12 L/100km. Aceasta mai scade in lunile de concediu, de poate ajunge si la 9.5. Depinde mult de stilul tau de condus. |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2403
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Și depinde și mai mult de traficul în care mergi.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
kmeleonu3 |
![]()
Post
#2404
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
mda. oricumsunt zone aglomerate. deci 11-12 l e destul de mult pt. mine.
![]() |
--------------------
Pejos
2.0
83
|
|
drivex |
![]()
Post
#2405
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 4 September 10 ![]() |
La mine - Estate din 2004, 120k km, consumul pe ultimii 250km (numai Buc) este de 9,4%. Foarte decent. Zic eu.
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2004 Estate
- b11wgw Megane II 2004 1.6 16v
|
|
Razor |
![]()
Post
#2406
|
![]() Doc Group: Members Posts: 530 Joined: 25 January 07 From: Timisoara ![]() |
TM - Grecia: 1800 km consum mediu 6.4% ; total consumat ~110l
Mers pe autostrada cu 120 pe GPS cam 70% din drum. Restul am mers regulamentar 90 kmh. |
--------------------
VW / Honda
Passat 2.0 TDi / CBR 600RR
2010 Highline / 2008 Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back! |
|
horhel |
![]()
Post
#2407
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 324 Joined: 24 October 08 From: Bucuresti ![]() |
bucuresti constanta si retur(doar la retur cu clima pornita), pe autostrada 130-140 in rest 110 7,4%, iar vara in oras ma tine la 10%
|
--------------------
reno
megan
doi punct doi
|
|
crystale |
![]()
Post
#2408
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 17 October 08 From: Bucuresti ![]() |
Eu conduc de obicei masina din semnatura, insa am avut ocazia sa merg si cu un sedan pe benzina. In Bucuresti, intr-o zi in care traficul nu era foarte aglomerat a consumat 12%
|
--------------------
Renault
Megane 1.5dCI 85CP
2008 Extreme
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#2409
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
Brasov-Mangalia cu rulota, plus ceva plimbari, total 1400Km medie 10,5%
|
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
herur |
![]()
Post
#2410
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 30 August 08 ![]() |
Traseu Cluj - Baile Felix - Cluj, mers cum s-a putut (in jur de 90-110) si turat tare pe Piatra Craiului, cu AC pornit 50% din timp si 4 persoane am avut consum de 6.5%. Mentionez ca am folosit benzina de 98, in restul timpului bag benzina numai de 95.
Daca mergi foarte legal si cu accelerari line, la drum intins am scos 5.4% recordul meu, dar deja iti creste barba de la plictiseala. In Cluj am consum de 9.2% cu AC pornit si 8.1% fara el, viteza medie fiind undeva la 35 km/h |
--------------------
Renault
Megane 2 1.6 16v
2004
- CJ-13-GJD
|
|
jenka.e |
![]()
Post
#2411
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
Timișoara-Lugoj: 4,9l/100km - record absolut, cred pt benzinară (cuminte- în limite legale, cu mici excepții pe la depășiri-130/h), numai șofer, fără bagaj mare dar rezervor plin, CO95, fără AC.
Cluj-Brașov-Timișoara: 5,5l/100km deloc cuminte (pe "autostradă" 155, pe Feleac 135-140, la fel spre Sibiu - pe unde se putea)... În rest - 60 în localități mici, prin orașe -cum s-a nimerit (și cu căutatul locurilor de parcare), 90-100 dacă se "miroseau" radare... Tim Szeged, 220km, CO 95, 4 pers (2x95+2x55 kg + bagaj de mînă) 5,6l/100 km (cuminte). Tim- Budapesta - Szekesfehervar - Tim, cu învîrteala de rigoare în căutare de locuri de parcare și toate cele, 110-130-170 pe autostradă, 6,4l/100km (53,5l/837 km, benzină amestec 37,5l CO95 și 16l CO99) 2-3 persoane de 95+110 kg+bagaj încă 80kg. Pe autostradă am avut un sector cu accident și am mers în "cîrnat" cam 10km cu 15-20km/h... ![]() În oraș: 7,6-8,2 ... AC folosit cam 50% din timp (diferențe de peste 8-10°C față de temperatura de afară produc șoc termic la ieșirea din mașină - deci nerecomandabil celor trecuți de 45 de ani). Mulțumit de auto. Comportament decent pt clasa ei, pt oameni civilizați și care nu doresc senzații tari cu orice preț! Nu e o supersportivă ci mai degrabă "familistă". Auto are acum cam 85K km. |
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#2412
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Consumurile astea până și mie mi se par "pescărești"
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mibuletz |
![]()
Post
#2413
|
![]() MIB Group: Members Posts: 184 Joined: 22 September 08 ![]() |
poate are diesel si nu stie
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2013/1.5 DCI 110 / Bose Edition
|
|
jenka.e |
![]()
Post
#2414
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
Dragi utilizatori de Megane II, trebuie să recunosc că am mințit: după verificarea carnetului de bord fac corectura: Tim - Budapesta - Szek..- Tim =879 km, consum total 54,5 l deci consum mediu.... 6,2l/100. în rest, totul e așa cum am scris anterior
Consumurile nu-s "pescărești" ci doar benzină bună, ulei LIQUI MMOLY Top Tec 4100 5W-40, milă față de mașină, respect față de "personalitatea ei și "talpă" ușoară. Auto are acum 85337 km. Să știți că au mai fost unii care-mi spuneau că are consum de Diesel (căci la ralenti sună ca și cînd ar fi motor electric...) să vedem pînă cînd mă ține așa! Probleme majore nu au fost datorate fabricantului: bobine schimbate, bujii la 15000 km, ulei ELF sau ce am scris mai sus, filtre benzină+aer+habitaclu la 15000 km, discuri frînă față pe la 78000 km+ plăcuțe față/spate (toate FERODO), discurile spate originale. Neprevăzute: senzor ax came schimbat pe la 82000 km, cap bară dir. pe la 78000km, căzut /dezlipit/relipit oglinda interior pe la 84000km.... Cauciucuri 195/65R15 Pirelli P2500 (allseason...) la presiunea prescrisă, pe jante tablă (din păcate), fără ESP sau Tempomat ( tot regrete...). Mă bate gîndul de Tempomat și alte cele descrise pe aici dar nu am mufele necesare deci trebuie făcute adaptările și nu am garaj sau curte pt asta iar Bucureștiul cu romeo3108 și Liviu sînt departe.... Deci, perseverați în a vă descoperi personalitatea "colegei de drum" în "mîinile" căreia vă lăsați viața. Ah, uitasem, mai era ceva important: tehnica de conducere ![]() |
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
ritter |
![]()
Post
#2415
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
In continuare ...povesti pescaresti.
Eu am mers cu a mea Buzau-Bucuresti, numai pe tempomat 90%-100% si am scos 7.2% minim-minimorum, cu consum facut ca la carte, plin-pe-plin. Am mers special super cuminte peste tot ca sa vad ce si cum cu motorul asta. Sper ca acum, dupa ce i-am montat bujii iridium sa-mi scada consumul, cum zic ei. Oricum, masina parca este alta de cand cu iridium, zici ca i-am mai pus 15-20 CP in plus ![]() This post has been edited by ritter: 11 Sep 2010, 18:51 |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
jenka.e |
![]()
Post
#2416
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
fără răutăți, bicorpul este mai "slab" dpdv aerodinamic iar tehnica de conducere .... nu poate fi înlocuită de tempomat.
și în legătură cu uleiul folosit: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf..._oil_guide.html Observație personală: aerodinamica excelentă la Sedan sau Fluence (pt verificare vă rog să vă uitați dacă partea din spate a mașinii, inclusiv numărul de înmatriculare, sînt curate chiar dacă afară a plouat și părțile au fost stropite cu noroi. Uitați-vă în urma mașinii pe ploaie și vedeți dacă are o "coadă" de stropi înseamnă că aerodinamica nu e OK (vei cazul combiurilor sau HB!). Dacă mai ai noroc și de vînt din spate.... sau nenoroc de vînt din față/lateral-față! This post has been edited by jenka.e: 11 Sep 2010, 21:02 |
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
cristian.b |
![]()
Post
#2417
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 8 April 09 From: Bucuresti ![]() |
O treaba ciudata si la mine . Acelasi regim de mers ca si inainte , doar ca nu mai folosesc Clima. Dupa ~ 1100 km facuti in Bucuresti , consumul este de 8,3 % . Mi-e foarte greu sa cred ce zice computerul de bord , dar si dupa calculul meu a iesit la fel ...
PS: Am senzatia ca benzina e altfel ... PS2: Inca nu am facut revizia , mai am 2000 de km pana la 90.000 ![]() |
--------------------
Renault
Megane / 1.6 16V Expression
2006 + GPL
|
|
UTU2005 |
![]()
Post
#2418
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 727 Joined: 14 September 07 From: Deva ![]() |
fără răutăți, bicorpul este mai "slab" dpdv aerodinamic iar tehnica de conducere .... nu poate fi înlocuită de tempomat.
și în legătură cu uleiul folosit: Nu stiu daca e mai slab aerodinamic, deoarece structura masinii fata este aceiasi, doar spatele e diferit, totusi mi se pare mai stabil bicorpul... |
--------------------
Renault
LagunaIII 1.5dci
2008
|
|
jenka.e |
![]()
Post
#2419
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
Megane HB produce turbulențe în spate, respectiv produce o depresiune care duce la modificarea rezistenței la înaintare.... Structura , așazisul"șasiu" (impropriu spus pt că o parte din mașină se considerăa a fi caroserie autoportantă) nu influențează major aerodinamica. De aceea poate crește consumul peste anumite praguri de viteză. Dar deja intrăm într-o altă discuție ce nu face obiectul temei principale și nu doresc să aprofundez. Cert e că astea sînt consumurile raportate la autoturismul ce se află în proprietatea mea și la regimurile de exploatare la care îl supun.
This post has been edited by jenka.e: 11 Sep 2010, 22:08 |
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
UTU2005 |
![]()
Post
#2420
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 727 Joined: 14 September 07 From: Deva ![]() |
QUOTE(jenka.e @ 11 Sep 2010, 21:00) Megane HB produce turbulențe în spate, respectiv produce o depresiune care duce la modificarea rezistenței la înaintare.... Structura , așazisul"șasiu" (impropriu spus pt că o parte din mașină se considerăa a fi caroserie autoportantă) nu influențează major aerodinamica. De aceea poate crește consumul peste anumite praguri de viteză. Dar deja intrăm într-o altă discuție ce nu face obiectul temei principale și nu doresc să aprofundez. Cert e că astea sînt consumuriloe raportate la autoturismul ce se află în proprietatea mea și la regimurile de exploatare la care îl supun. Ok...posibil, nu vreau sa te contrazic, ca nu am studiat acest aspect referitor la aerodinamica masinii care este foarte importanta.Dar totusi de ce HB-urile RS-ul...au fost facute pentru ''aria f1'' ? intr-un cuvant mai sportive decat sedanul? daca ''aerodinamica'' este mult mai slaba decat la sedan? ![]() O sa spuna altii ca, normal, sedanul maisna de familie, 4 usi mai mare...nu are cum sa fie o masina sport! Dar! ''vedeti ex: lancer-ul care e tot o berlina'' ![]() |
--------------------
Renault
LagunaIII 1.5dci
2008
|
|
jenka.e |
![]()
Post
#2421
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
politica de vînzări (poate....) sau alte motive nu explică de ce un produs (Meg. RS, Sport, etc...) e mai promovat pe o direcție sau alta DAR, să nu uităm că în anumite circumstanțe problemele de aerodinamică sau .... altele pot fi compensate de o turbină, de optimizări la motor, respectiv mai muți cai putere. Peste anumite viteze rezistența la înaintare mănîncă deja peste 60% din puterea motorului. Iar dacă vrei un model "sport" și senzații tari nu mai contează nici aerodinamică (pt firmă ar dura prea mult să creeze o altă caroserie optimizată și care, evident, n-ar mai fi Megane...). Modelul "sport" este făcut din motive care țin de încercarea comercială a formei (indiferent care...) de a demonstra publicului că o bucățică din ceea ce face firma pe la concursuri poate fi gustat de "plebe". E doar un experiment produs în serie medie, pt iubitori, admiratori etec, ce arată lumii că "se poate mai mult". Ca să fie aerodinamic corectă, o caroserie ar trebui să arate cam ca și Cirtoen DS 21-23 (dacă cineva-și aduce aminte de așa ceva... frumos dar cu motorizare slabă pt aceea mașină).
|
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
rac |
![]()
Post
#2422
|
![]() teo Group: Members Posts: 276 Joined: 23 July 06 From: Rosiori de Vede ![]() |
QUOTE(jenka.e @ 11 Sep 2010, 18:55) fără răutăți, bicorpul este mai "slab" dpdv aerodinamic iar tehnica de conducere .... nu poate fi înlocuită de tempomat. și în legătură cu uleiul folosit: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf..._oil_guide.html Observație personală: aerodinamica excelentă la Sedan sau Fluence (pt verificare vă rog să vă uitați dacă partea din spate a mașinii, inclusiv numărul de înmatriculare, sînt curate chiar dacă afară a plouat și părțile au fost stropite cu noroi. Uitați-vă în urma mașinii pe ploaie și vedeți dacă are o "coadă" de stropi înseamnă că aerodinamica nu e OK (vei cazul combiurilor sau HB!). Dacă mai ai noroc și de vînt din spate.... sau nenoroc de vînt din față/lateral-față! ![]() ![]() ![]() nici la dacia berlina nu se murdareste partea din spate!!! |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006
- TR 78 VIV Bicorp Confort Dynamique, 1.6, 16V, VVT, 2006. 118.000km;1.1.2020.
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#2423
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
6.2% extraurban, pe mai bine de 1200 km (Bucuresti - Sibiu - Cluj - Timisoara - Arad - Oradea - Bucuresti) efectuati partial pe "cruise control", partial pe "shoe control", confirm si eu la babutza din semnatura...
Media orara undeva la 77 kmh, rulat mai mult noaptea, deci a/c inert...Doi "speriati" la bord, bagaje putine (doi kilotzi, trei ciorapi si cinci tricouri), consumatori electrici "ciolomoc": una bucata statie CB (pusa la treaba mai abitir decat roatele de 16 tzoli ale Kurulinei), GPS (folosit mai mult ca harta electronica in timp real...), detector (tip vechi, intr-adevar, dar macar ma avertiza cand ma apropiam de banci sau benzinarii), "sufertash" de 400 ml cu rezistenta electrica la 12 volti ca sa tina cafelele calde, telefoane la incarcat (deh, vajnicii posesori de Cosmote stiu de ce...)... @jenka.e, daca e atat de deficitara aerodinamica BiCorp-ului, oare mi se pare mie ca Sedan-ul, in ciuda ampatamentului si lungimii generale mai mari, este mai putin stabil la viteze la care Kurulina pare ca se lipeste de asfalt...?... Umilele mele cunostinte si observatii personale de aerodinamica imi spun ca fileurile de aer (remuri, in termeni tehnici) care se invartejesc in spatele BiCorpului si ii murdaresc inclsiv luneta (mare minuatie stergatorul ala...!...) sunt la fel de vinovate de murdarirea siglei Renault de pe capota portbagajului Sedan-ului... Si daca e sa discutam, o putem face, dar nu aici, c-am fi chiar off-topic! This post has been edited by Adila16: 11 Sep 2010, 22:08 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
jenka.e |
![]()
Post
#2424
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
aerodinamica HB nu e deficitară ci nu se "închide" frumos în spate (vezi ce plăcut e să mergi în urma unui HB pe ploaie la 100km/h). Da, sedanul e mai puțin stabi dacă nu-l încarci bine la spate , cu toate riscurile de rigoare dacă nu avem un șofer bun la "coarbă" și mai ales dacă nu ai noroc de drum ... bun. De "lipit" se lipesc bine amîndouă la drum (era și mai bine dacă era mai joasă mașinuța la acoperiș...) și în curbe. A mea nu e cu PDG deci e destul de joasă și de aceea, dacă cu D1300 intru în curbe fluierînd cu 70/h (admis 50/h), cu Meg Sedan am făcut nebunii și am intrat cu 110/h în aceași curbă (e adevărat, drum uscat, liber, lumină suficientă...) fără probleme și fără scîrțîit dar accelerînd cînd trebuie. Am pierdut multe BMW și Audi din coadă pe la curbe (sigur, la drum întins nu mă pot bate cu motoare de 2-3 litri) cînd tinerii frînau excesiv!
Nu neg treaba cu murdărirea lunetei la HB dar la mine ..., n-am observat sigla murdară. O fi, că-i cam același efect numai că suprafața "cu probleme" e mai mică la Sedan. La drum întins ar fi o idee să închidem, măcar parțial, lateralele la aripile spate ca la același Citroen DS... De acord cu posibilul off-topic This post has been edited by jenka.e: 11 Sep 2010, 22:30 |
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
CataT |
![]()
Post
#2425
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.089 Joined: 19 April 07 From: C o n s t a n t a ![]() |
Colegule nu te mai saturi de atata off-topic.
Era un topic pe aici cu "Spune nu lui Miki Alexandrescu"..., chiar vrei si tu unu |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 / 1.6 16V
|
|
UTU2005 |
![]()
Post
#2426
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 727 Joined: 14 September 07 From: Deva ![]() |
|
--------------------
Renault
LagunaIII 1.5dci
2008
|
|
ritter |
![]()
Post
#2427
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
QUOTE(jenka.e @ 11 Sep 2010, 22:28) aerodinamica HB nu e deficitară ci nu se "închide" frumos în spate (vezi ce plăcut e să mergi în urma unui HB pe ploaie la 100km/h). Da, sedanul e mai puțin stabi dacă nu-l încarci bine la spate , cu toate riscurile de rigoare dacă nu avem un șofer bun la "coarbă" și mai ales dacă nu ai noroc de drum ... bun. De "lipit" se lipesc bine amîndouă la drum (era și mai bine dacă era mai joasă mașinuța la acoperiș...) și în curbe. A mea nu e cu PDG deci e destul de joasă și de aceea, dacă cu D1300 intru în curbe fluierînd cu 70/h (admis 50/h), cu Meg Sedan am făcut nebunii și am intrat cu 110/h în aceași curbă (e adevărat, drum uscat, liber, lumină suficientă...) fără probleme și fără scîrțîit dar accelerînd cînd trebuie. Am pierdut multe BMW și Audi din coadă pe la curbe (sigur, la drum întins nu mă pot bate cu motoare de 2-3 litri) cînd tinerii frînau excesiv! Nu neg treaba cu murdărirea lunetei la HB dar la mine ..., n-am observat sigla murdară. O fi, că-i cam același efect numai că suprafața "cu probleme" e mai mică la Sedan. La drum întins ar fi o idee să închidem, măcar parțial, lateralele la aripile spate ca la același Citroen DS... De acord cu posibilul off-topic Da, sigur, tu dadeai lectii cu Sedanul de la Megane pe curbe in timp ce BMW si Audi faceau ca barcile...., sigur..... HB-ul este mai stabil decat Sedanul din 2 puncte de vedere: 1. Are alte suspensii 2. "Coada" masinii de la spate actioneaza ca un eleron pe care preseaza curentul de aer si duce la apasarea masinii pe asfalt, mai pronuntat decat la o berlina. |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
jenka.e |
![]()
Post
#2428
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
Mi-am promis că nu mai comentez în contradictoriu. Era vb inițial de consum și s-a ajuns la altceva. Atîta timp cît nu știi ce amortizoare și ce arcuri am la auto și dacă am alte "minuni" montate pe auto n-are rost bășcălia. Fiecare merge cum crede că e bine pt el și siguranța celorlalți. Mie-mi place așa cum e mașina mea și-mi convine comportamentul său în limita banilor disponibili la un moment dat. Nu doresc polemici inutile. E multă informație utilă aici pe forum și le mulțumesc celor care o distribuie. De aici am aflat date importante și am putut face comparație cu ce posed eu.
Nu doresc să umplem serverul cu discuții ce intră în zona orgoliilor. Dacă supăr pe cineva, îmi cer iertare, dacă cineva nu crede ce scriu, e problema sa - nu fac reclamă la un produs nou, nu doresc să-mi vînd mașina. Numai bine colegilor de forum și mulțumesc pt observațiile pertinente. This post has been edited by jenka.e: 12 Sep 2010, 13:51 |
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
UTU2005 |
![]()
Post
#2429
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 727 Joined: 14 September 07 From: Deva ![]() |
HB-ul este mai stabil decat Sedanul din 2 puncte de vedere:
1. Are alte suspensii 2. "Coada" masinii de la spate actioneaza ca un eleron pe care preseaza curentul de aer si duce la apasarea masinii pe asfalt, mai pronuntat decat la o berlina. Corect! eu am fost cu ambele, amandoua fara pdg, roti la fel ca dimensiuni 16'' sincer HB-ul mi s-a parut mai stabil decat sedanul ! mai am niste amici care le-au testat ambele, ca deja intram cu ei in polemici aiurea si, intr'adevar s-au convins ![]() ![]() |
--------------------
Renault
LagunaIII 1.5dci
2008
|
|
pheephee_11 |
![]()
Post
#2430
|
![]() pe aici si eu Group: Members Posts: 509 Joined: 25 August 10 From: bucuresti ![]() |
topic : consum 1.6 16V
aerodinamica are legatura la consum, dar voi ati luat-o cu stabilitatea rau de tot pe langa ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.6 16V
2004 Ford Mondeo mk4 2.0tdci 2008
unde vedeti ma atata ceata?! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 07:10 |