Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Diferente intre Megane II 1,9dci si 2,0 16v

strumfuadi
post 23 Feb 2005, 13:02
Post #91


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




frate....iara e disputa diesel vs otto..
shtitzi care e problema??

dizelarii se impauneaza ca trec pe la pompa cand ishi aduc aminte (true),
insa acuma pretind shi ca au "avioane".. (not true, nu am auzit de avioane diesel, oare nu ar fi fost mai rentabil? :twisted: )

on the other hand, benzinarii nu pretind ca mashinile lor consuma 3lei cincizeci lunar, ba chiar injura consumul, insa totzi sunt multzumitzi de motoare, chiar alearga.. pe de alta parte e vorba shi de sound (care la un diesel nu'mi place, mie cel putzin.. :? )

nu sunt probleme cu "ingrosharea" combustibilului, revizii mai ieftine, mashina mai ieftina la achizitzie...
cand te uitzi doar la consum dieselul rulz, dar cand incepi sa te uitzi shi la collateral stuff, acest mare avantaj al consumului se estompeaza foarte mult..

shi da godaro, daca omul face 12mii/an (cam asta e media), cei 36mii ii face in 3 ani, adica cam cat e tzinuta o mashina pana o revinzi.. :wink:


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godaro
post 23 Feb 2005, 13:12
Post #92


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 29 April 04




nu frate, pt. o masina achizitionata in anul 2005 nu as pune benzina de 95 nic in ruptul capului. am dreptul sa fac astfel de calcule atunci cand imi cumpar masina noua

a nu se intelege gresit ca (,) contest importanta investitiei initiale intr-un diesel, care este mai mult sau mai putin substantiala ( a se vede promotia x-line de la pejo) si care pentru multi nu este justificata

interventia mea doreste sa corecteze acele calcule VOIT GRESITE, care provin dintr-o frustrare usor de inteles ale celor care le scuipa pe diverse forumuri.

desigur ca poti alimenta cu ce fel de carburant vrei si sa iti justifici achizitia cum doresti. in familia noastra exista 2 masini (M1 si 406) pe benzina care ambele au avut probleme cu benzina ieftina de la petrom (cred ca nici macar nu respecta norma EURO 3). de aceea orice calcul privind achizitionarea unei masini noi pe benzina porneste de la CO 98 cu toate costurile aferente

deci cred ca pt o masina pe benzina din anul 2005 nu este realist si sustenabil sa iti faci buget plecand de la carburant CO95. asa cum nici la un diesel nou nu iti faci calcule pornind de la motorina EURO Diesel de 26.500 (ca si asta este "eligibila" in cartea tehnica)

deci hai sa nu mai aruncam cu cifre aiurea si sa aplicam niste scenarii corecte:

37000 vs 29000 lei/L
32000 vs 27300 lei/L
30000 vs 26500 lei/L


--------------------
307 berlina, 1.6 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godaro
post 23 Feb 2005, 13:15
Post #93


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 29 April 04




strumfule, ca de obicei, iar esti prin miriste si imi imputi lucruri pe care eu nu le-am spus

eu nu contest povara investitiei initiale si efortul amortizarii sale !!!

eu am vrut doar sa arat ca (,) calculele lui pablo sunt trase de par


--------------------
307 berlina, 1.6 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 23 Feb 2005, 13:36
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




Vad ca tot nu pricepi godaro

Daca Renault recomanda folosirea benzinei de 95 sau 98 de ce vrei tu sa pun in Megane altceva?
Am pus si benzina de 98 dar nu am simtit nici o diferenta.
Eu stiu ca OMV aduce benzina din Austria asa ca nu imi prea fac griji.

Daca ti se pare ca nu am facut calculele bine da-ne tu alte rezultate sa vedem ce comparatii putem face.

PS:eventual deschide un alt topic btw aici era vorba de cu totul alta chestie


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganescu
post 23 Feb 2005, 13:40
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 286
Joined: 20 August 04




Propun sa se deschida un thread nou. Ceva de genul: "Benzina vs. Motorina". Am impresia ca acest thread nu a fost deschis ca sa se discute daca e mai bine sa iei un diesel sau un benzinar.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godaro
post 23 Feb 2005, 13:43
Post #96


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 29 April 04




pai raspunsul l-ai dat tocmai tu: nu sunt 78000 km, sunt 36.000 km !
si cu asta hai sa incheiem, ca discutia a devenit plicticoasa


--------------------
307 berlina, 1.6 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godaro
post 23 Feb 2005, 13:48
Post #97


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 29 April 04




nu cred ca sunt(em) off topic

pablo a afirmat ca investitia intr-un RMII 1.9dci se amortizeaza in 78.000 km (comparativ cu 2.0 16v) iar eu l-am rugat sa fie corect si sa foloseasca scenarii realiste.

in urma calculelor lui distanta de amortizare a unui RM2 1.9dci s-a redus la 36.000 km! parca e altceva nu !?
unde este offtopicul?


--------------------
307 berlina, 1.6 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 23 Feb 2005, 13:50
Post #98


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




e mai bine sa iei un diesel ptr buzunar, iar asta daca faci peste 20miikm pe an..
oamenii care cumpara benzina o fac insa fiindca fie in urma calculelor nu li se pare rentabila diferentza suplimentara ptr un diesel, fie nu le place sunetul shi vibratzia de diesel, fie (din ce in ce mai putzini din pacate) o fac din convingere shi ptr pasiune sau turatii...

@godaro: io nu am afirmat ca eshti pe pajishte, la buda, sau in pom.. este a doua oara daca nu ma inshel -cel putzin referitor la mine- cand aduci ofense directe persoanei..


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganescu
post 23 Feb 2005, 13:53
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 286
Joined: 20 August 04




Omul care a deschis acest topic a spus clar diferente "(fara costul combustibilului)". Tot vi se pare ca nu sunteti off-topic????


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 23 Feb 2005, 13:54
Post #100


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




Gata bei ...
Discutia referitoare la acest aspect se muta aici :
http://forum.reno.ro/viewtopic.php?p=15905#15905

Topicu' asta ramine deschis pentru discutii on-topic 2.0Bienzina vs 1.9Dizal.


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 23 Feb 2005, 17:57
Post #101


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




QUOTE
omule, eshti foarte narrow minded.. tu lucrezi la reno ca sa te intereseze ce \"succes\" aka. \"cifra de vanzari\" are un model sau altul?
itzi zic eu de ce se vand 80% dci: ptr ca omul pica pe spate cand vede consumul. shi asha este, consumul e foarte mishto..
dar cei 0.3% care vor cumpara 2l turbo o cumpara din pasiune, din nevoia shi placerea de a simtzi adrenalina cand apasa acceleratzia..
cei care cumpara diesel o fac ptr a se deplasa comfy shi ieftin intre punctele A shi B. doar atat..  :wink:

Da,cand foloseam cuvantul DELIVERAT sareau prietenii tai moderatorii sa rada ca nu gasesc cuvantul in romaneste si acuma tu nu ai putut folosi INGUST.Ti-a trebuit mult sa gasesti NARROW?Ca presupun ca vorbesti romaneste acasa,nu! :?:Stii cum e?Io nu caut adrenalina la volan ca nu vreau sa omor oameni cum fac altii dar tu proslavesti turboul tau pe benzina de parca numai pe circuit ai sta toata ziua!!DCI RULZ,vorba ta.
_________________________________
[i][size=9]M II Grandtour1.9dci 145cp 355Nm
Clio bicorp 1.5dci 65 cp Authentique


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 23 Feb 2005, 18:05
Post #102


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




Domnu' Sorin aici ai dreptate... insa fa dovada ca esti mai destept si mai evoluat cultural (deh ...esti belgian acu') ca noi si accepta-ne aceste mici epatari. Iti multumim pentru intelegere. N-o lua ca pe un afront, doar ca vreau sa ne-ntelegm bine ... si sa nu ne mai certam... Nu mai cauta rica. :wink:


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 24 Feb 2005, 22:04
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Cum se conduce pe o motorizare cu benzina ca sa obtii performante, cred ca stiu bagi I si-i dai talpa pana la cat vrei sa ajungi si tot urci in trepte, turatiile adugandu-ti atat putere cat si cuplu. Intrebarea mea este cum se procedeaza la un diesel si sa zicem pe cel in cauza 1,9 dci. Rationamentul meu ar cam fi bagi I ii dai talpa (presupunem ca motorul e incalzit) te uiti la turometru se ating 2000 rpm (cuplu maxim) schimbi a II si tot asa pana se termina treptele din cutia de viteza, sau o duci in 4000 rpm pierzand cuplu dar castigand putere?


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 25 Feb 2005, 09:59
Post #104


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




hai sa va dau un link
sper sa va elucideze.. :twisted:

reproduc aici doar concluzia expunerii de la acel link:
"It is better to make torque at high rpm than at low rpm, because you can take advantage of *gearing*".. :wink:

uite shi un link2


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godaro
post 25 Feb 2005, 10:03
Post #105


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 29 April 04




struguri acri, greu de ajuns la ei ! tongue.gif


--------------------
307 berlina, 1.6 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 25 Feb 2005, 10:16
Post #106


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




asta ai intzeles tu din ce scrie acolo? slabutz..


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 25 Feb 2005, 10:50
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Banuiam eu ca si cutia de viteze are un rol in ceea ce priveste cuplul per ansamblu dar explicatiile din link-ul tau Strumfule mi-au placut.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kappa_ii
post 25 Feb 2005, 16:50
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 24 February 05




am mers si pe benzina si pe motorina ! masinile erau asemanatoare
110 cai motorina 115 benzina ! in oras as putea spune ca motorina este mai buna nu numai din punctul de vedere al consumului ci si pentru cuplu la turatii mici dar inafara la o viteza mai mare motorina se comporta mult mai prost decit benzina !! si consumul se cam apropie

eu personal numai benzina am avut si numai benzina o sa am ! si merg mai mult in oras
laugh.gif laugh.gif
pe mine nici o data nu m-a deranjat consumul unui motor pe benzina sa imi doresc o motorina !chiar daca ar fi de 3 litri la suta si tot nu ar fi mare chestie !! poate doar daca as merge 30.000 pe an in bucuresti !!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MBZ
post 25 Feb 2005, 17:06
Post #109


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 27 November 03




QUOTE
dar inafara la o viteza mai mare motorina se comporta mult mai prost decit benzina !! si consumul se cam apropie


exemplifica si tu ca alfel e chiar hilar ce spui
consum benzinar consum diesel
90km/h= 90km/h=
120km/h= 120km/h=
150km/h= 150km/h=
180km/h= 180km/h=
200km/h= 200km/h=

completeaza tu frumos tabelul de mai sus sa ne convingem si noi, ca daca este asa cum spui, eu o dau la fier vechi p`a mea...
la 190km/h tractorul meu consuma 9.5% la 1.6 16V cat este? hai ca tot ai mers cu 220, spune si la 220 cat era consumul?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enageM
post 25 Feb 2005, 17:16
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 21 October 04
From: cand la BV cand la München




MBZ, cred ca "kappa_ii" (scuzati kkofonia) se referea la consumul mediu, nu la instantaneu; confirm si eu ca daca mergi frumos extraurban obtii la 1,6 16V un consum de 6-6,5% ceea ce este foarte apropiat de un diesel.


--------------------
Renault Megane II Sedan 2004, 1.6 16V
Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MBZ
post 25 Feb 2005, 17:33
Post #111


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 27 November 03




nu rezulta d nicaieri ca se refera la mediu...
si apoi daca resetezi consumul, si mergi 100km autostrada cu viteza constanta consumul instantaneu o sa fie foarte apropiat de consumul mediu pe parcursul respectiv, daca nu chiar identic


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enageM
post 25 Feb 2005, 17:39
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 21 October 04
From: cand la BV cand la München




Ma refeream strict la consumul de combustibil rezultat in urma unui drum intre punctele A si B cu V0=0 (viteza initiala pentru cei neinitiati). Ex.: BV - Ploiesti - BV consum 6% mers relaxat fara bruscari si alte cele (a condus nevasta-mea.... :wink: )! deci foarte apropiat de consumul unui diesel; dar deja ne aberam pe langa subiect.


--------------------
Renault Megane II Sedan 2004, 1.6 16V
Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MBZ
post 25 Feb 2005, 17:45
Post #113


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 27 November 03




6% la ce viteza nn? la 120?
pai la aceasi viteza un diesel nu sare de 4,5


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raducu68
post 25 Feb 2005, 17:50
Post #114


Membru Demisionat


Group: Banned
Posts: 645
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




QUOTE
hai ca tot ai mers cu 220, spune si la 220 cat era consumul?


cred ca display-ul nu mai afisa consumul, zicea ceva de genul "EJECTING THE DRIVER IN 30 SEC"


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2005 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MBZ
post 25 Feb 2005, 17:52
Post #115


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 27 November 03




gresit!
se afisa urmatorul mesaj:

"YOUR FUEL INJECTORS IS LIKE A MAN TO STOMATOLOGIST... A FULL OPEN MOUTH" :shock: :shock: :shock:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 26 Feb 2005, 12:13
Post #116


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




are, MBZ, are...


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kappa_ii
post 26 Feb 2005, 13:45
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 24 February 05




ba nu m-am uitat la 220 cit consuma instantaneu
dar m-am uitat la 170 si imi arata 11 la suta
ba orcum eu ma refeream la cu totu alceva
ce am observat eu este ca dupa 130 140 motorina se infige mult mai greu decit benzina orcit de mult as tura motorina nu mai fuge asa bine ca , benzina ! eu merg cu benzina in turatii de la 3500 la 6000 ture !
depasirile le fac la peste 4000 ture si nu se compara cu nici un alt motor diesel orcit de mult as tura acel motor .bine cam la aceeasi cai putere !
pot zice asa ca la un drum bucuresti constanta cu masina in rodaj la 80 pe ora mie mi-a luat 5.2 litri asta a fost minimul facut de mine
la un mers normal imi ia cam 6.5 . la un mers grabit cam 7.5 maxim !!
cu dieselu iei cam la 120 un consum de 4.5 deci tot scoti mai bine dar nu cu mult mai bine !!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 27 Feb 2005, 18:26
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




170 km/h e maximul pe care i l-am dat si eu, dar din cate imi aduc aminte consumul instantaneu era pe undeva la 18l/100km. Dar nu asta conteaza. Intradevar daca e sa mergi linistit scoti 6,5l/100km pe 1,6 16v, si 4-4,5 pe dci. Diferenta majora Kappa e ca daca ii dai forja si vrei sa scoti performanta din motor, o sa ajungi la benzina apropape de 8l/100km (chiar peste la viteze de croaziera ridicate) pe cand la motorina deabea sare de 5l/100km. Si uite cum diferenta de consum se "adanceste".
La faza cu 220km/h nu te supara ca nu te crede lumea, poate vitezometrul tau are o abatere in plus mai mare de cat a altora, si e posibil ca ceea ce aveai in bord sa fi fost 220, dar de fapt viteza reala sa fi fost sub 200, o intrebare: ce turatie avea motorul la 220, poate asa ne dam seama (si tu) care de fapt e situatia reala?


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 27 Feb 2005, 18:32
Post #119


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




nu compari consumul la 1.6 cu 1.5dci.. il compari cu 1.9dci... shi e muult mai apropiat in conditzii de forja..


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 27 Feb 2005, 19:01
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




QUOTE
nu compari consumul la 1.6 cu 1.5dci.. il compari cu 1.9dci... shi e muult mai apropiat in conditzii de forja..

Nici nu am vrut. Pe de o parte nu ar fi corect, diferente CP/Cuplu mai mari, pe de alta parte am continuat firul discutie care se referea la motorizarile mentionate.
Si daca tot ai deschis subiectul, intradevar daca te dai la un 1,9 dci va consuma. Cred ca ar trebui deschis un topic: "1,6 16v versus 1,5 dci 80-100", care ar "prinde" mai bine ultimele post-uri, si pt ca vanzarile cred ca au fost marcate de aceste motorizari, 1,9 dci si 2l fiind procentual mai putin vazute pe strada.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 00:57
Dacia