Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 3 4 5 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Diferente intre Megane II 1,9dci si 2,0 16v

mariusg
post 1 Mar 2005, 00:18
Post #121


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 9 February 05




QUOTE
@mariusg: sunt de acord cu ce a zis roadrunner.. sunt multe de discutat din ce ai scris tu, multe aberatzii s'au scris acolo, dar eo vreau sa intreb doar doo lucruri:
-de unde shtii ca acel vectra gts era cu motor de 3.2?
-asha e ca ai simtzit din plin ca dieselul are randament mai bun decat otto cand erau afara -15grade?? nu tzi'a inghetzat poponeatza??

@sorin: tu ai scris, citez: \"Acuma serios 8) ,or fi avand multe dezavantaje de nu se pune turbo pe toate benzinarele cu cilindree mai mare de 1.4?sau nu sunt rentabile?\"

dezavantaje? nicidecum. de ce nu se pun? pentru simplul fapt ca motoarele pe benzina POT shi fara turbo (ceea ce nu e cazul unui diesel..)
iar daca ar pune turbo pe un motor otto l'ar transforma automat intr'un motor sport, ceea ce poate ieshi din targetul respectivului model comercializat..
aaa, ai facut un pariu.. dar shtii ca 99.99% din motoarele diesel vandute sunt turbo (fiindca sunt 0 fara) spre deosebire de cele pe benzina care sunt raritatzi?  oricum, pariul nu e relevant shi nici nu are nici un rost..
incepem din nou polemica diesel vs. otto (sau invers..)


1- stiu ca era gts de 3.2 ptr ca inainte de a lua renault am fost la opel si era sa-mi iau un vectra 2.0 dti de 100 cp dar in drive test era puturos dupa parerea mea..... la showroom aveau si un gts si are o serie de elemente stilistice exteriooare diferite fata de vectra de serie respectiv spoiler spate, triple spate, un bandou cromat special ptr el si daca nu ma insel scrie GTS pe el.....si toba e altfel....plus ca toate gts-urile sunt cu hayon .... singurul motor care stiu ca se pune pe gts e de 3,2 l si are 171 sau 174 de cp parca au zis ei.....asta era in 2003 octombrie.....nu stiu ce s-a mai facut intre timp la opel e drept....
2- chiar nu imi "ingheatza poponetza" la -15 g odata ptr ca am incalzire in scaune biggrin.gif iar in al doilea rand ca in interior baga destul de repede caldura.... am si un astra 1.6 benzina si e cam acelasi lucru iarna la incalzire...imi ingheata insa mainile biggrin.gif asta e insa altceva.....nu ma plang de caldura sub nici o forma cu alte cuvinte....
alte aberatzii pe care le-am scris? biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Sedan 1.9 dCI 120 CP Privilege, Diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusg
post 1 Mar 2005, 00:40
Post #122


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 9 February 05




QUOTE
Cum se conduce pe o motorizare cu benzina ca sa obtii performante, cred ca stiu bagi I si-i dai talpa pana la cat vrei sa ajungi si tot urci in trepte, turatiile adugandu-ti atat putere cat si cuplu. Intrebarea mea este cum se procedeaza la un diesel si sa zicem pe cel in cauza 1,9 dci. Rationamentul meu ar cam fi bagi I ii dai talpa (presupunem ca motorul e incalzit) te uiti la turometru se ating 2000 rpm (cuplu maxim) schimbi a II si tot asa pana se termina treptele din cutia de viteza, sau o duci in 4000 rpm pierzand cuplu dar castigand putere?


nu-i asa:
dai Ia pana la 3000-3200 ca pana acolo ai cuplu maxim apoi dai II si scazi in 2005 rot deci tot in cuplu maxim biggrin.gif urci pana la 3200 si continui tot asa pana in a VIa la 2500 cand daca te iti la vitezometru ai 150km/H.... si in toata treaba asta ai avut cuplul maxim pe care il obtii constant intre 1800-3200 rot/min....cam asta e...


--------------------
Sedan 1.9 dCI 120 CP Privilege, Diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusg
post 1 Mar 2005, 00:51
Post #123


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 9 February 05




QUOTE
nu compari consumul la 1.6 cu 1.5dci.. il compari cu 1.9dci... shi e muult mai apropiat in conditzii de forja..


si performantele???? biggrin.gif biggrin.gif :twisted: :twisted: adu tu un 1,6 si vin eu cu 1,9 dci si la 130 140 km/h facem liniutze dc vrei.....sau la orice viteza....kiar nu conteaza...eu am facut asta deja cu un prieten care are un m2 sedan 1,6 si diferentele sunt f mari la drum in ceea ce priveste performantele in favoarea 1,9... asta e... pur si simplu... nu ma laud , nu lovesc in nimeni , dar pur si simplu nu are rost sa le mai comparam asa 1,6 cu 1,9 dci doar ptr ca pe hartie una are 115 si una 120 cp...o sa inregistrez un filmuletz poate cu asta daca o s-o mai fac sa va convingeti....


--------------------
Sedan 1.9 dCI 120 CP Privilege, Diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusg
post 1 Mar 2005, 01:06
Post #124


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 9 February 05




2500 rot nu 2005... m-am grabit.... biggrin.gif

This post has been edited by cmandrei: 13 Mar 2006, 14:42


--------------------
Sedan 1.9 dCI 120 CP Privilege, Diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusg
post 1 Mar 2005, 01:33
Post #125


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 9 February 05




in final, la acest subiect, sunt de parere ca cine isi ia 2.0 benzina are un profil total diferit fata de clientul unui 1,9 dci....
-pentru 2.0 benzina esti in general mai tanar si dornic de adrenalina, nu parcurgi foarte multi km anual si nu iti permiti sa-ti iei un sportiv dedicat bmw sau mai stiu eu ce....pentru ca toti pe care ii stiu fanatici cu masinile sport cumpara motoare numai pe benzina si puteri numai peste 200 cp pe care le tot tuneaza si le upgradeaza etc...si chiar daca renault are imagien in f1 adevarul e ca , la masinile de serie spotive cu adevarat , eu am vazut ca cei mai multi care-si pot permite se arunca la bmw sau imprezza sau evo8 sau s3 sau golf gti , v6 etc....parerea mea...
-pentru 1,9 dci si pentru diesel in general sunt cei care fac mai multi km anual , care nu sunt atat de interesati de sound motor de super extra performante traduse in secunde si viteza maxima, care vad masina ca un mijloc de transport necesar si util si care se uita in buzunar in final la costurile de zi cu zi.... nu ne putem lauda ca si clienti de renault ca resursele noastre sunt nelimitate in momentul in care am achizitionat marca....iarasi parerea mea.... nu stiu pe nimeni care nu ar schimba bucuros masina lui (renault)cu un mercedes nou echivalent la clasa.... eu personal nu am luat benzina ptr ca de felul meu nu tin neaparat sa mor in masina doar ptr ca masina poate si nici sa muncesc doar ptr benzina...iar daca era sa-mi iau sport cred ca nu are rost sa zic despre clio sport de 2.0 benzina de 170 cai parca....cred ca face suta in 7 si ceva.... si nu era mai scump decat 1,9dci... e in definitiv o kestie de gust, de posibilitati si de nevoi pana la urma....fiecare din noi si-a luat masina despre care a crezut la vremea respectiva ca i se potriveste cel mai bine.... unii au ramas cu parerea respectiva si dupa un an , doi, altzii ....nu... asta este.... se keama opinie si dreptul de a alege ... eu unul inafara de motor nu sunt multumit de mai nimic si am mai spus-o.... renault megane are multe probleme de calitate a productiei dar si asta e ceva relativ...poate sunt eu mai pretentios....dar cu siguranta urmatoarea masina nu va mai fi renault... sunt marci similare ca pret si dotari la care nu am auzit de greierasi si de alte .... sute de maruntisuri la o masina noua... simplul fapt ca nu ne lasa in drum nu e o scuza ptr renault....parerea mea..
cu respect.


--------------------
Sedan 1.9 dCI 120 CP Privilege, Diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-toto
post 1 Mar 2005, 11:57
Post #126


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 22 December 04




Am fost la drive-test cu Mercedes Clasa A, asta nou.
Profund dezamagit.
Zici ca Renault are o calitate mai slaba a fabricatiei si ca oricine ar trece la Mertz. Ntzzzzz.
Eu unul nu. Pentru o masina care e Mert si costa aproape cat o Laguna, troncane plasticele in spate la haion ca in Dacia Break. Iar de motorul de 1,7 pe benzina nu spun decat "Mult zgomot pentru nimic ". 115 CP ? pai daca asa a trage un motor de 115 CP, io la Megane inseamna ca am vreo 150 cel putin. Sau e de la cutia de viteze.


Cam atat.


--------------------
Ravasit de stima si buimac de respect.

megane 2 sedan, 1,5 dCI 100 CP, privilege, negru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusg
post 16 Mar 2005, 00:03
Post #127


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 9 February 05




am zis echivalent la clasa gandindu-ma totusi la clasa C....nu am pretentia ca ma pricep prea tare la masini dar nu am considerat niciodata clasa A chiar o masina compacta care sa se puna cu golf , 307, megane, etc....eu unul mi-as da meganul 1.9 dci de 18867eur ddp cu ceva dotari pe un a3 1.6 mai golut dar cu minimum de clima, abs, airbaguri, geamuri electrice fata.....culmea e ca sunt cam la acelasi pret ddp...prefer sa platesc mai mult la benzinarie decat sa o tot " frec" pe la service....stiu...intretinerea e de x ori mai scumpa....si totusi as incerca.... stiu...are numai 2 usi e mai mica...nici eu nu s prea mare biggrin.gif asa ca ...e si o chestie de optiune pana la urma...

This post has been edited by cmandrei: 13 Mar 2006, 14:42


--------------------
Sedan 1.9 dCI 120 CP Privilege, Diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godaro
post 16 Mar 2005, 08:52
Post #128


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 29 April 04




da, nu mai ca in cazul tau este un versus intre renault si audi si nicidecum intre 1.9 dci si 2.0 16v


--------------------
307 berlina, 1.6 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-Frank SF
post 21 May 2006, 23:26
Post #129


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 May 05




pina la urma in cit timp s-ar amortiza diferenta de pret de EUR 1,200 CIP intre Megane Estate Confort Privilege 1.9 dCi si 2.0 16V ? Ma intereseaza din date reale pentru ca asa din datele declarate ale constructorului stiu si eu sa calculez....


--------------------
Dacia Logan 2004
Dacia Logan, Ambition, 1.6 MPI 90 CP, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 22 May 2006, 08:42
Post #130


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




Depinde cat circuli cu el dar la peste 25.000 km pe an nu renteaza benzina.


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
morph
post 22 May 2006, 09:47
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 330
Joined: 17 May 04
From: Bucuresti




QUOTE(toto @ Mar 1 2005, 01:57 PM)
Am fost la drive-test cu Mercedes Clasa A, asta nou.
Profund dezamagit.
Zici ca Renault are o calitate mai slaba a fabricatiei si ca oricine ar trece la Mertz. Ntzzzzz.
Eu unul nu. Pentru o masina care e Mert si costa aproape cat o Laguna, troncane plasticele in spate la haion ca in Dacia Break. Iar de motorul de 1,7 pe benzina nu spun decat "Mult zgomot pentru nimic ". 115 CP ? pai daca asa a trage un motor de 115 CP, io la Megane inseamna ca am vreo 150 cel putin. Sau e de la cutia de viteze.
Cam atat.
*



Nu te lasa pacalit de senzatia turbinei. Daca motorul de 1.7l 115cp prinde in 10,9s suta si al tau de 1.5l 100cp in 12,8s pai asa e, indiferent de senzatia ta. Nu uita ca un motor pe benzina, pentru a avea senzatia de masina 'fashneatza', trebuie condus 3500-5000rpm. Daca A-classe avea si cutie automatica, cred ca aceasta comparatie este doar subiectiva.

Zilele trecute am facut si eu un drivetest cu un model asemanator de A-classe, si tin sa mentionez ca spatiul interior, in ciuda faptului ca masina e considerata clasa mica fata de M2 hatch (compacta), este net superior. Eu avand 1.90, pur si simplu nu ajungeam la pedale in conditii optime, iar in spatele meu statea o persoana fara sa atinga scaunul din fata cu vreo parte a corpului. Portbagajul are cu peste 100l mai mult, etc.

Stiu ca sunt putin off-topic, dar nu este cazul sa comparam cele doua marci, modele si nici nu trebuie sa taram prin noroi o anumita marca si asta doar pentru ca nu o avem si vrem sa fim cu sufletul impacat ca am facut cea mai buna alegere posibila cand am achizitionat masina de suflet (oricare ar fi ea). Plusuri si minusuri sunt la toate marcile de autoturizme, la unele mai platesti si renumele, la altele fiabilitatea nu este punctul lor forte etc.


--------------------
fost posesor de Megane II Hatch 1.5dCi 80cp
A-klasse 1.5 CVT 2006
VW Polo Happy 1,2 HTP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 22 May 2006, 12:00
Post #132


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




QUOTE(sorin @ May 22 2006, 09:42 AM)
Depinde cat circuli cu el dar la peste 25.000 km pe an nu renteaza benzina.
*




25.000 km pe an...dar in cati ani?

am facut un calcul extrem de aproximativ, considerand un 1.9dCi care ...sa zicem ca, consuma mediu mixt 7 % si un 2.0 benzina, care consuma, mediu mixt 10%

Diferenta de bani cheltuiti pe combustibil la 100.000 km parcursi, este de aproximativ 2200 euro. Scazand diferenta de pret de 1200 euro, mai raman 1000 euro dati in plus pe benzina.

La 100.000 km, considerand reviziile la acelasi interval la ambele (15.000km) ai 6 revizii efectuate. Contravaloarea unei revizii (medie) din cate am citit pe aici, la un diesel este de 7 mil, iar la un benzinar de 3.5 mil. Necalculand schimbarea distributiei la 60.000 care banuiesc ca ar costa cam la fel si la diesel si la benzina.....inseamna o diferenta de aproximativ 570 euro....deci mai raman cam 430 euro in plus dati la benzinar. Daca consideram faptul ca, la benzina se face revizia la 15.000 iar la diesel la 10.000 ...mai nou.....deja la 100.000 km un diesel te costa mai mult decat un benzinar.....

Pana la urma, trebuie sa vezi cam cat ai de gand sa tii masina si...cam cati km faci pe an.

Vezi ca, mi se pare era un topic dedicat numai pentru asta....



--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b_42_jim
post 27 Jul 2006, 00:27
Post #133


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 28 May 06




OFF-TOPIC

25 mai 2017:

Discovery Channel, noutati din scrap-heap yard: o echipa a avut ideea de a construi din bucati o masina cu doua motoare: diesel pe fata si benzina pe spate. Cu ajutorul unui levier, la viteze constante, se inchidea motorul pe benzina si se pornea motorul diesel. Din nefericire, levierul s-a blocat pe pozitia de mijloc si ambele motoare au pornit in sens invers.


13 aprilie 2024:

Inginerul Pompiliu Voinea, angajat la Dacia Renault, a avut ideea de a construi un motor v12 cu dubla alimentare diesel / benzina si pistoane otto/diesel dispuse alternativ. Un ECU performant activeaza si dezactiveaza pe rand fiecare tip de alimentare, in functie de necesitatile de putere si turatie. Performantele testate dupa montarea pe un sasiu de tip Logan indica un consum mediu de 2.4% carburant combinat si o putere medie de 425 CP, cu un cuplu de 340 NM incepand de la 900 rpm. Audi a oferit deja 250 mil. euro pt. proiect, insa Dacia a ramas ferm pe pozitii, refuzand sa licentieze productia de motoare inainte de 2027.


19 septembrie 2028:

Tarile OPEC au decis o noua scumpire a barilului de petrol, de la 4700 la 4800 $. In replica, Traian Basescu, aflat la al 5-lea mandat, a cerut comunitatii de informatii sa permita dezvaluirea si punerea in productia de masa a noului motor pe baza de apa inventat in Romania. Din nefericire, a 2-a zi de la aflarea vestii, pretul apei dulci la bursele occidentale l-a egalat pe cel al petrolului! radmasa.gif

On-topic la off-topic: Fericirea e o chestie relativa, nu mai lungiti polemica benzina-motorina. Disputa se va termina in cateva zeci de ani de la sine, odata cu epuizarea petrolului. Sa vedeti atunci discutii infocate pe forum cine are cuplu mai bun: aia cu panouri solare, sau aia cu fermentatie vegetala?!? radmasa.gif

On-topic pe bune: oricine are groaznica dilema benzina / motorina trebuie sa faca pe naiba in patru si sa mearga la un test cu ambele masini, abia apoi sa ia o decizie. Altfel va regreta amarnic, desi nu neaparat justificat ci doar pt ca uneori capra vecinului pare mai breaza si nevasta mai oachesa.

This post has been edited by b_42_jim: 27 Jul 2006, 00:33


--------------------
-- -- - -- --
Chrysler Sebring LX
Laguna II 1.8i Lux Privilege
s.a.m.d.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 16 Oct 2006, 12:26
Post #134


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Aici ai mare dreptate:
Daca nu face, in prealabil un test cu ambele, cel are isi alege una dintre ele va ramane in drama eterna a omului care ia decizii: nu va sti niciodata cum ar fi fost daca ar fi ales varianta cealalta....


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
netvim
post 29 Oct 2006, 11:15
Post #135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 17 October 06




Eu am facut calculul asta de vreo nu stiu cate ori pana acum si mi-au iesit in jur de 80000Km. Adica daca as merge mai mult de atat cu masina inainte sa o vand ar fi mai rentabil un diesel. La masinile mai scumpe (>35 - 40 mii euro CIP) diferenta e si mai mare intre diesel si benzina si deci amortizarea se face si mai greu. Ce nu se prea ia in calcul este ca revizia la o masina diesel e mai scumpa si mai deasa decat la o masina pe benzina, ca sa nu mai vb despre multe din piese.

Dupa propriul calcul (am 2.0 16v cu 90.000Km in exact 3ani) inseamna ca am luat deja "teapa" la bani, dar mai este inca un factor. Din cand in cand (zilnic smile.gif ) imi place sa o bruschez si chestia asta NU SE POATE cu un diesel, sau cel putin nu fara sa il strici. Am condus multe masini cu diesel (>5000Km fiecare) si concluzia mea e urmatoarea: si dieselul poate fi foarte rapid dar fara sa il bruschezi, adica nu are furia motorului pe benzina.

Personal sunt multumit de motorul de 2000benzina pe care il am (il ajuta mult si cutia) dar se putea si mai bine (cum ar fi 150cp, cum scot aproape toate marcile mari din 2000cmc)


P.S. ati mers vreodata cu un diesel cu turbina defecta?


--------------------
Renault Megane II oct. 2003
Megane II Sedan (oct.2003) 2.0 16v, 17", xenon, piele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 3 4 5
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th August 2025 - 14:40
Dacia