Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Trepidatii usoare la plecarea de pe loc

Radu718
post 27 May 2004, 07:54
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Inca o chestie...Trepidatia de pe loc apare cand si cand, sa fiu mai explicit: la aceeasi turatie, la fel de repede ridicat picorul de pe ambreiaj, la fel de incarcata masina cateodata face cateodata nu. Procentual 50%. Acum, nu inteleg iara un lucru, daca e busit ambreiajul, de ce nu face mereu?? Si fenomenul, am mai spus-o, se accentueaza cand masina este calda...


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
David
post 27 May 2004, 08:06
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 27 November 03
From: Cluj




Poate nu este legat de faptul ca esta calda, ci de numarul de ambreiari/debreiari (bine am spus?). In sensul ca, la stationare mai aluneca putina vaselina la nuca si la primele n miscari al ambreiajului inca merge uns, dar dupa o vreme se duce de acolo vaselina si functioneaza pe uscat ... de fapt nu fuctioneaza ci chiar impiedica ambreiajul sa cupleze in plina forta si apar trepiadtiile.
Daca ai timp, unge tu manual nuca cum am descris in tutorualul acela si vezi ce se intampla dupa aceea. Din pacate, daca ai mers prea mult cu trepidatii este posibil sa fi creat pe disc sau pe placa de presiune denivelari si atunci nu mai ajuta.


--------------------
Opel Zafira 2003
Opel Zafira 2.0 DTI - 03/2003
BMW F650 - 08/1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 27 May 2004, 08:14
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




QUOTE
Poate nu este legat de faptul ca esta calda, ci de numarul de ambreiari/debreiari (bine am spus?).

Da e OK! David, nu inteleg ce legatura ar fi intre faptul ca nu este unsa nuca si trepidatii. Deci, intra in viteza...Adica , cred, ca daca ar fi fost nuca, ai fi avut probleme la intrarea in viteza...Odata ce intra in viteza, care mai este rolul "nucii"? Eu cred ca tot ambreiajul in sine e dus...Oricum am sa ung tot ansamblul cu socrul meu, aratandu-i cum se face, conform pozelor din topicul ce trateaza problema respectiva. Poate chiar in week-end-ul asta. Va tin la curent!


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
David
post 27 May 2004, 08:22
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 27 November 03
From: Cluj




smile.gif Poate este si o nuca la schimbatorul de viteze, dar nuca despre care vorbesc eu este o componenta a ambreiajului, pe ea se reazama cu toata greutatea, forta -pe care tu o produci cu piciorul- levierul care indeparteaza discul de placa de presiune.
La pedala mai este ceva sistem sa fie usor si pt. picior sa apesi, dar daca vrei sa debreiez direct acolo sub capota prin levier cu mana vei descoperi ca este imposibil asa este de tare.

Levierul fiind presat pe nuca cu forta aceea imensa, fara vaselina nu aluneca cum trebuie, ambreiajul nu poate cupla ferm si apar trepidatiile.


--------------------
Opel Zafira 2003
Opel Zafira 2.0 DTI - 03/2003
BMW F650 - 08/1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 27 May 2004, 08:28
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Ok, tocmai asta spun. Odata ce am reusit operatiunea de ambreiere/debreiere rolul nucii s-a terminat! Sau nu? Daca ma gandesc, la plecarea de pe loc, ambreiajul este "intre ape", si atunci iar intervine nuca. S-ar putea sa fie si asta o cauza...Baetzii din UE ce zic? Parca spuneai ca un topic referitor la problema asta? Au rezolvat-o? Aveau aceleasi simptome? M-ar bucura sa fie asta cauza! Poate m-o ajuta Miju, cred ca el ar putea sa scrie lucrare de diploma referitor la ungerea nucii...


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 5 Jul 2004, 11:59
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




QUOTE
Asa cum spuneam, ma bate gandul din ce in ce sa o vand...Asa ca nu stiu daca mai conteaza sau nu...Am stat mai mult prin service cu ea...Cand rezolv una, apar 2...



Asta suna a Dacie.....si nu noua...


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, - IS 33 BAR 2001, Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 14 Jul 2004, 06:41
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Aici ar putea interveni si placa de presiune sau e un defect strict de disc (necentrare, s-a rupt vreun arc, etc.)?


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 14 Jul 2004, 20:37
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




QUOTE
Ok, tocmai asta spun. Odata ce am reusit operatiunea de ambreiere/debreiere rolul nucii s-a terminat! Sau nu? ...


nuca nu are nici o treaba cu ambreiajul cand pedala nu este apasata ! cat despre vibratiile la pornire eu zic ca se poate sa fie ca niste smucituri datorita modoficarii fortei de frecare disc placa brus si nu continuu cum e normal ! sa imi arati si mie care e treaba ca sa ma conving si eu !


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavianf
post 15 Jul 2004, 09:12
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 15 June 04
From: Bucuresti




Al meu clio are aproape 3 ani si 48000 km si nu am avut deloc astfel de probleme.
Cred a ai avut si ghinion si ai dat si de mecanici 'meseriasi'.
Oricum, pornind numai de la impresia pe care mi-au lasat-o la revizii am tot schimbat si eu service-urile.


--------------------
Clio Symbol 1.4 16V 2002 Dynamique
Culoare: Rosu
Optionale: ABS + Airbag pasager
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 16 Jul 2004, 07:28
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Am fost joi la Serus si din nou am fost luat drept nebun. NU A VRUT SA TREPIDEZE! Am chinuit-o, am incalzit-o nimic, am pornit si consumatori si...nimic. Eram sigur ca dupa ce o sa plec de la ei o sa faca ca toate alea. Teoretic asa se intampla. Nici dupa ce am plecat de la ei nu a mai trepidat (e drept, trepideaza f. usor, dar nu deranjant ca inainte). Nici azi nu a trepidat. Nu stiu, parca imi lipseste ceva....o sa ma duc sa o faca sa trepideze la loc.


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
David
post 16 Jul 2004, 09:23
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 27 November 03
From: Cluj




smile.gif treci periodic in fata serviceului, se sperie masina de mecanici, si trei zile nu mai trepideaza


--------------------
Opel Zafira 2003
Opel Zafira 2.0 DTI - 03/2003
BMW F650 - 08/1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 13 Aug 2004, 07:56
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Inca o chestie, la plecarea de pe loc:nu trepideaza daca pedala de ambreiaj este apasata mai mult (evident, trebuie sa compensezi cu o acceleratie mai puternica). Trepideaza numai daca pedala este cam pe la jumatate...Sa fie cablul oare??


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shark
post 8 Sep 2004, 12:25
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 8 September 04




Nu esti singurul care are problema asta.
Cum ai rezolvat-o pina la urma ?
... in afara de varianta cu vandutul ... :roll:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 21 Sep 2004, 20:02
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Se rezolva "simplu": schimbat kit ambreiaj (de fapt trebuie decat discul, dar daca tot dai afara jumatate de masina trebuie si restul) + nuca/furca pedala!


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shark
post 22 Sep 2004, 10:04
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 8 September 04




... speram sa nu fie nevoie de asa ceva ... :cry:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
simonelul_vsk
post 3 Dec 2010, 19:22
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 26 November 10
From: Bucuresti




Am si eu aceeasi problema cu ambreiajul.... Dupa o ora de varf in Bucuresti, in timp ce opresc masina de multe ori la semafoare, incepe sa faca masina urat. Trepideaza tare si doar in primele viteze. Am vazut ca e un topic mai vechi si ma intrebam daca ati rezolvat problemele si in caz ca da, ce solutie ati gasit? Multumesc in avans!


--------------------
renault symbol 2006 1.5dci 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0xty
post 3 Dec 2010, 19:26
Post #47


c0xty


Group: Members
Posts: 211
Joined: 23 June 10
From: In carciuma! DNFD!!!!




ceea ce spuneti voi e din discul de ambreaj !
nu are alta cauza,
Incercati curse mai scurte(debrairi mai rapide) fara demaraje (se poate)
caruta mea are aceeasi problema.... nu ii schimb inca discu' de ambreaj.
Si cand am sa ii schimb discul am sa ii pun ceva after market (asta daca o mai tin atat)


--------------------
renault clio - B 30 AEJ 2002
Renault Clio II,1,5 dci

**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
simonelul_vsk
post 3 Dec 2010, 19:30
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 26 November 10
From: Bucuresti




Si la fel cum a patit radu718 am patit si eu: azi am zis sa intreb un mecanic daca stie ce are. Si l-am luat la o plimbare cu masina si nici de-a naibii nu a facut figuri... desi in urma cu o ora am fost cu ea in oras si a facut nasol tare.... sad.gif Ironia sortii....

3 Dec 2010, 19:35:
tu cati km ai? daca nu te superi... sunt curioasa... oricum am vazut ca vii si tu la intalnirea reno in seara asta si o sa-ti cer mai multe detalii atunci.biggrin.gif

This post has been edited by simonelul_vsk: 3 Dec 2010, 19:35


--------------------
renault symbol 2006 1.5dci 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c0xty
post 3 Dec 2010, 19:41
Post #49


c0xty


Group: Members
Posts: 211
Joined: 23 June 10
From: In carciuma! DNFD!!!!




133k km
Vb in seara asta wink.gif


--------------------
renault clio - B 30 AEJ 2002
Renault Clio II,1,5 dci

**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!**
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Spanky
post 11 Dec 2010, 22:06
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 16 November 10




Si a mea trepida in treptele 1,2,practic dadea ''in nas'',trebuia sa o turez mai tare,initial credeam ca e ambreiajul,dar s-a dovedit a fi simpaticul asta:my_sample_image.jpg ( Size: 11.08k ) Number of downloads: 407


--------------------
Renault Clio 2001/Hatchback
If I had no sense of humor, I would long ago have committed suicide. ~Mahatma Gandhi

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
colectionarul15
post 10 Sep 2011, 19:45
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 10 September 11




Pana la urma de la ce trepida ?
Eu am schimbat discul,placa,rulmentul si degeaba,tot tremura la plecare de pe loc si am crezut ca este dus ambreiajul ptr ca era si tare pedala.
Intradevar placa avea urme majore de uzura lasate de rulment,discul era aproape de nituri.
DAR DEGEABA,TOT TREMURA LA PLECARE SI PARCA SI INTRE 1 si a 2-a treapta.


--------------------
reno megane - ct 88 myr 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 11 Sep 2011, 09:22
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Suport motor si CV sau volant uzat neuniform- se prelucreaza fata pe care calca discul de ambreiaj sau se inlocuieste


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dorin Z
post 24 Jun 2016, 12:15
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 8 January 07
From: Deva




In problema sacadarii la plecarea de pe loc, am reusit sa-i conving pe cei de la Renault sa-mi schimbe ambreiajul. La momentul lasarii masinii in service mi-au spus ca imi schimba doar discul de ambreiaj. Dupa ce au dat ambreiajul jos, m-au sunat si mi-au spus ca imi schimba placa si discul. Azi am luat masina din service si merge impecabil. Mi-au aratat discul de ambreiaj si au spus ca arcurile erau foarte slabe si se trimite la expertiza la Renault. Deci problema la ambreiajul meu a fost arcurile foarte slabe la disc.
Problema sacadarii am avut-o din prima zi, masina noua. Acum am 7.000 Km si un nou ambreiaj.
Vechiul ambreiaj a fost Valeo, iar noul ambreiaj este tot Valeo, dar se simte clar ca este altceva!!!


--------------------
Renault Fluence 2015 1.6 16v 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 15:32
Dacia