Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

44 Pages « < 26 27 28 29 30 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum motorina

crisolro
post 13 Feb 2008, 14:12
Post #811


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




din cate stiu, cb calculeaza consumul pe baza fluxului (viteza, cantitate) de carburant ce trece printr-un furtun ... asadar, zic io ca ia in calcul tot ce se poate ... diferentele de valori rezulta din functionarea necorespunzatoare a piesei care contorizeaza cantitatea de combustibil sau a cb-ului, a calculelor aproximative facute de noi

avand in vedere ca cb-ul nu afiseaza (dar poate el calculeaza) consumul la stat pe loc (relanti) mi-as pune intrebarea daca ia in calcul acest consum, motiv pt. care ar putea indica un consum mai mic decat calculele plinului ... cred ca totusi il inregistreaza dar nu-l afiseaza

despre procentul ala am inteles, mai tarziu dar am inteles, cum e .... ciudat, eu am incercat sa fiu cat se poate de exact si diferente de 0.1 (max 0.2) nu mi-a dat intre calcule (cb si metoda plinului) .... dar nimeni nu poate nega si o eventuala functionare necorespunzatoare a unui reper de la masina



--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SDan
post 13 Feb 2008, 15:58
Post #812


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 11 February 08




QUOTE(crisolro @ 13 Feb 2008, 09:42)
13.7% mai putin decat cel real? pai arata cu minus?

verificat cu metoda calcului bonurilor de pe ultimele doua luni si al km parcursi, diferenta este ffff mica intre cb si calcul ... probabil rezulta si din "estimarea" care o fac eu a cantitatii de motorina care mai exista in rezervor ...

apoi, cu cat distanta parcursa este mai mare cu atat calculele sunt de o acuratete mai mare

totusi, 13.7% mai putin decat realul? .... nu te supara, ai hummer? unsure.gif
*




nu conteaza cantitatea din rezervor daca ai o referinta de plin.
CB indica cantitatea de combustibil consumata de la ultima resetare (facuta la plin!) care ar trebui sa fie aceeasi cu cea care se realimenteaza la pompa.
consumul mediu se calculeaza luand in calcul aceasta cantitate, rezulta si celelalte indicatii eronate.


--------------------
RENAULT Symbol 1,5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siporazvan
post 14 Feb 2008, 08:59
Post #813


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 3 October 05
From: Bucuresti




8.9% mers mai sportiv ca de obicei, exclusiv Bucuresti, cam mult anyway ...


--------------------
renault symbol 1.5dci 82c.p. 2005 Dynamique
Dacă crezi că educația este scumpă așteaptă să vezi cât te va costa ignoranța ta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 14 Feb 2008, 12:19
Post #814


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




pai in bucuresti daca nu conduci sportiv din proprie initiativa te fac altii sa conduci sportiv ... asa ca ... tot ce poti incerca sa faci este sa fii mai putin sportiv decat altii

si io incerc sa ma temperez si vad cate un idiot sau proasta, imi sare mustaru si o calc ... saraca masina, tot ea duce greul


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 16 Feb 2008, 14:55
Post #815


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




QUOTE(crisolro @ 13 Feb 2008, 14:12)
din cate stiu, cb calculeaza consumul pe baza fluxului (viteza, cantitate) de carburant ce trece printr-un furtun ... asadar, zic io ca ia in calcul tot ce se poate ... diferentele de valori rezulta din functionarea necorespunzatoare a piesei care contorizeaza cantitatea de combustibil sau a cb-ului, a calculelor aproximative facute de noi



nu functioneaza asa. se poate ce zici tu dar nu e cazul aici. in cazul asta se insumeaza timpii de injectie si apoi se raporteaza la caracateristica de debit a injectorului in functie de timp si presiune (daca e diesel e variabila). va rezulta o anumita cantitate care se raporteaza mai apoi la numarul de km parcursi.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 16 Feb 2008, 21:55
Post #816


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




ok ... se imparte un volum de carburant la nr. km parcursi => consum mediu ... suna absolut logic

si consumul instantaneu cum il calculeaza ca nu mai are km la care sa imparta? ... doar debitul la injectoare? ... nu fac misto, nu ma pricep la motoare, chiar is curios


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 17 Feb 2008, 13:20
Post #817


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




calculeaza (cu un mic delay ce e drept) cat se va consuma la parcurgerea a 100 de km in acel regim. adica daca mergi cu treapta a doua la 2000 de ture de exemplu el calculeaza ca mergand in acel regim vei consuma o cantitate x de benzina ca sa parcurgi 100 de km.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 20 Feb 2008, 21:50
Post #818


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




ok ... resetat cb ... 3000 km la bord ... dci 85cp ... verificat consum pe Bucuresti dupa o saptamana (cca) si 200 km (cca.) ... si nu in traficul de la orele critice!!! ... 7.5-7.6 ... afara stiti cum a fost, folosit aeroterma mediu, motorina OMV euro5 ... apropo, dupa ce se incalzeste imi place sa-i fac pe plac si sa schimb la min 2800 (la 3000 ii place, la 3000 si un pic ii in extaz, pe la 3250 parca da sa-mi pupe mana)


deci cine-mi spune ca are peste 5000-6000 km in bord si ii ia in Bucuresti in zilele astea sub 6.5 ori minte, ori e taximetrist (si sa-si faca programare la curatat evacuarea) ori da din picioare ca Fred Flinstone ... vroiam sa zic 7 da' am coborat stacheta la 6.5
iar cine are sub 5000-6000 km si scoate sub 7, la fel



--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 21 Feb 2008, 13:24
Post #819


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Eu am in bucuresti, orele 8:00 pana la 9:00 si seara 6:00 pana la 7, 7:30 consum bucuresti 6.3 si nu mint (230km).Cred ca prea fortezi masina de ai consumul ala.Eu merg sportiv din cand in cand si nu sare de maxim 6.5.Ori nu-ti indica bine cb.


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramm
post 21 Feb 2008, 14:19
Post #820


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 13 July 06




Nu va mai luati dupa CB pentru consum.
Clio care e acum in service a aratat pe drum Bucuresti - Bacau consum mediu 5.7%, la calculul 'la pompa' a iesit 7%.
(Clio Symbol phase 4 - 1.5 dci cu 70CP).


--------------------
Honda Civic 2007
Honda Del Sol Vti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 21 Feb 2008, 14:28
Post #821


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




schimb la cel putin 2800, de regula la 3000 ... pare fortata?


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul-Iasi
post 21 Feb 2008, 14:30
Post #822


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 19 October 06
From: Iasi




La mine diferenta de consum calculata intre ceea ce arata CB si calculul consumului facut plin-plin nu depaseste 0.1L/100 km. Deci, CB arata destul de bine...


--------------------
Renault Clio Symbol - B-xx-xxx 2006 1.5dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 21 Feb 2008, 14:32
Post #823


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




crisolro- la 2700 e recomandat - e ok si la 2800 - acum am un 5.4 in oras media biggrin.gif dupa revizia de 10 000


--------------------
. . - . .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 21 Feb 2008, 15:00
Post #824


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Diferenta de la cb nu este deloc mare, exact cum zice Paul-Iasi...cat despre 2800r/m, eu sincer schimb la 2.200- 2.300 pt ca mai sus mi se pare turata si consumul instantaneu se duce undeva la 12% la turatia aia, cel putin asa e la mine, in conditiile in care schimbi acolo la 2800 consumul este cel care treb sa fie la schimbarile alea, cel putin asa cred eu smile.gif


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 21 Feb 2008, 15:32
Post #825


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Fratilor, voi stati bine... Eu ieri incercam s-o fac pe nevasta-mea sa inteleaga de ce nu e bine sa schimbi vitezele la turatie prea mare. La un moment dat avea cu a 2 a - 4000 rpm. Si cand ii mai spun ca majoritatea femeilor nu au nicio treaba cu condusul, se supara aiurea... dry.gif De cand a inceput sa conduca si ea Renault-ul, s-a dus dreaq consumul. Dar nu-i nimic, stie c-o taxez suplimentar...

Are cineva idee daca neschimbarea kitului de distribuitie, duce, pe langa la distrugerea motorului si la consumul mai mare de carburant ? Eu mi-am cumparat acest kit inca de anul trecut dar nu am ajuns pana nici pana acum in service... si stau si ma gandesc daca nu cumva asta sa fie motivul pentru care a inceput sa-mi pape mai mult decat anii trecuti. Acum a ajuns undeva pe la 8-9 % in oras fara de 6-7 % cand era mai tinerica... sad.gif


Multumesc.


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul-Iasi
post 21 Feb 2008, 16:07
Post #826


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 19 October 06
From: Iasi




La inceput schimbam si eu vitezele pe la 2200 rpm... si m-a sfatuit cineva sa le schimb putin mai sus, ca altfel risc sa merg subturat destul de mult. Acum le schimb pe la 2400 - 2500 rpm, astfel incat in viteza superioara acul "cade" pana in jurul valorii de 2000 rpm (cuplu maxim)


--------------------
Renault Clio Symbol - B-xx-xxx 2006 1.5dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 21 Feb 2008, 16:10
Post #827


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




O sa incerc si eu 2500 r/m sa vad cum se comporta totusi consuma cam mult daca e turata asa vad eu....apropo in manualul de la masina scrie la ce turatii se schimba vitezele?


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul-Iasi
post 21 Feb 2008, 16:22
Post #828


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 19 October 06
From: Iasi




Nu stiu sa scriu in manualul tehnic de turatiile la care sa se schimbe vitezele... Parca precizeaza undeva ceva legat de condusul mai sportiv, ca fiind mai costisitor....


--------------------
Renault Clio Symbol - B-xx-xxx 2006 1.5dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 21 Feb 2008, 19:02
Post #829


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Chiar daca schimbatul treptelor mai sus se traduce printr-un consum mai ridicat (oricum nu foarte), asta iti prelungeste sigur viata motorului (turbina, injectoare, supape).
Eu fac naveta zilnic Ploiesti - Bucuresti (Pipera) si de cand am masina (10 luni) nu mi-a consumat niciodata mai mult de 4,5 % pe traseul asta. Mentionez ca fac intotdeauna plinul (cu palnia) pana da pe jos - deci nu ma ghidez dupa CB. Ala arata 4,4 % si nu l-am mai resetat de 8.000Km, deci eroarea nu e foarte mare.

This post has been edited by Abu: 21 Feb 2008, 19:05


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 21 Feb 2008, 22:18
Post #830


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




Consumul de motorina e direct legat de cit de mult functioneaza motorul pe plaja de cuplu maxim e.g. 1750-1800 rpm la dci-urile noastre. Ca urmare cei care schimba vitezele superioare sub 2700 rpm vor cadea sub curba de cuplu si implicit vor " forta " motorul sa consume un pic mai mult pina intra pe curba de cuplu si eficienta maxima. Personal obtin consumuri medii de 6.5 - 6.7 l/ 100 km, unde 75 % din km sint numai in Bucuresti.


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 22 Feb 2008, 07:24
Post #831


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




inteleg sorins ca schimbi pe la 2700 (sau un pic mai sus)

confirm faptul ca cb-ul (cel putin al meu) nu da o eroare mai mai mare sau mai mica de 0.1 l/100km ... am comparat cb-ul cu calculul matematic (toate bonurile dupa 3000 km) ... sunt sigur insa ca pe distante mici, diferenta este mai mare
asadar, pe ansamblu, cb-ul indica destul de corect ....cel putin la mine

daca ceea ce spune abu (ca turatiile un pic mai mari la schimbare ii prelungesc viata lu' motoru) - si nu doar abu spune asta!!!- sa mor daca mai conteaza ca in oras in ia 7.5 si nu 6.5 ...
am schimbat acolo la 3000 caci stiu ca-i face bine si chiar reactioneaza bine masina dupa ce ai schimbat ... in treapta superioara poti sa faci ce vrei fara sa-ti mai fie teama de subturare, surge etc.

in plus, desi initial mi se parea o mica-mare aberatie, tind sa cred ca si combustibilul isi pune o amprenta destul de mare ... adica cu OMV Alpine cred ca papa mai mult decat papa acum cu OMV Sprint ... alte comparatii la carburant, la topicul dedicat

am sa incerc sa nu mai urc chiar la 3000 sau mai sus si s-o tin pe la 2700-2800 si revad consumul


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 22 Feb 2008, 09:14
Post #832


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Si totusi, nu stie nimeni raspunsul la intrebarea mea de ieri ? unsure.gif

QUOTE(Catalin S. @ 21 Feb 2008, 15:32)
Are cineva idee daca neschimbarea kitului de distribuitie, duce, pe langa la distrugerea motorului si la consumul  mai mare de carburant ? Eu mi-am cumparat acest kit inca de anul trecut dar nu am ajuns pana nici pana acum in service... si stau si ma gandesc daca nu cumva asta sa fie motivul pentru care a inceput sa-mi pape mai mult decat anii trecuti. Acum a ajuns undeva pe la 8-9 % in oras fara de 6-7 % cand era mai tinerica...  sad.gif
Multumesc.
*



Masina a trecut de curand de 70.000 km, deci cu 10.000 km in plus fata de pragul la care trebuia schimbat kitul de distributie... cel putin daca ne luam dupa ce scrie la carte.


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 22 Feb 2008, 09:21
Post #833


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




parerea mea e ca nu ar trebui sa creasca consumul, poate nesemnificativ, urmarea mai grava ar fi ruperea curelei, ai citit despre asta.
La fel probabil ai citit ca in Franta de ex se schimba la 120k, insa in Ro la 60k probabil ca e o cifra mai mult s au mai putin reala. Insa cum schimbarea kitului nu e o avere, e decizia ta sa iti asumi riscuri sau nu.

LE: biggrin.gif a nu se interpreta un ton rautacios. icon_mrgreen.gif

This post has been edited by ionutmar: 22 Feb 2008, 14:55


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 22 Feb 2008, 09:43
Post #834


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Hahaha, multumesc Ionut. De cand asteptai tu sa-mi raspunzi pe tonul asta ! tongue.gif
Normal ca am citit topicul ala din scoarta-n scoarta la un moment dat...

Lasand gluma si intepaturile la o parte, zilele trecute un pseudo-mecanic, care cica imi mai este si "prieten" pe de-asupra, mi-a spus ca din cauza kitului de distributie am ajuns sa am un consum mai mare decat inainte... si cum aveam mici indoieli in privinta lui, am zis sa apelez la "vocile" forumului pe care m-am bazat de fiecare data.

Deci am scapat de-o grija. Nu este de la kitul de distributie. rolleyes.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus09
post 23 Feb 2008, 20:39
Post #835


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 1 May 07
From: Pitesti




Consum acum, in perioada de iarna 5.8 l %, mers cu precadere in oras. Altfel, am mers pe autostrada Buc.- Pitesti cu viteza de 140 - 150 km/h si am avut un consum mediu de 5.9 l %. Symbol 1.5 dci , 70 cp. Vara am avut un consum de 4 - 4.5 l % in extraurban si 5 - 5.5 l % in urban.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007, 1.5 dci , 70 cp, K9K V7
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 25 Feb 2008, 09:51
Post #836


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Dubios... rolleyes.gif curios unsure.gif senzational blink.gif dar am revenit la consumul de 6.6 litri / 100 km... ca si cand am actionat din greseala un buton de consum din bord pe care apasasem prin iarna... Exista vreo explicatie ?


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 25 Feb 2008, 16:57
Post #837


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Consum mediu 5.5 l/100 km, asta iarna aveam 5.7, mers mai mult in oras.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 26 Feb 2008, 15:40
Post #838


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




targoviste-moreni-sinaia-brasov-sighisoara-tg mures si iar sighisoara = 4,4%.

2 persoane in masina si-un rucsac. drum foarte bun, cel putin intre brasov si tg mures. am mers cu maxim 120-130 acolo unde s-a putut. rar am scazut sub 70km/h.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mugur
post 26 Feb 2008, 15:53
Post #839


Membru autentic


Group: Members
Posts: 360
Joined: 5 December 05
From: Bucuresti




dci 65 cp consum numai oras 7,5 in perioada asta cand a fost mai frig..rompetrol, acum am bagat un plin luk sa vedem...am schimbat si rotile de iarna




This post has been edited by mugur: 26 Feb 2008, 15:55


--------------------
renault clio dci daewoo tico 2002 /2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 26 Feb 2008, 16:13
Post #840


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




"cartea" si vocea [poporului zice ca dupa 5-6000 km se ating performantele maxime la masina etc. ... de aici si cele legate de consum .... adica tre' sa scada

intrebarea mea: cu cat o sa scada? chiar 1/100km?


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
44 Pages « < 26 27 28 29 30 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd August 2025 - 08:15
Dacia