Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

44 Pages « < 15 16 17 18 19 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum motorina

sorinrs
post 24 Dec 2006, 19:55
Post #481


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




Excursie la Bran si retur prin Ploiesti,consum 4.78 l /100 km.Motorina alpin diesel OMV.Nu am sarit de 3000 de rpm dar am condus destul de sportiv.


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 26 Dec 2006, 01:35
Post #482


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




Bucuresti - Constanta si retur.
Viteza de autostrada 150 km / h,Dn 100-130 km/h.Talpa grea si accelerari bruste.Consum pe acest traseu 6.06 l / 100 km.


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 26 Dec 2006, 09:37
Post #483


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




pt sorinrs:
"6.01 l / 1oo km in ultimii 500 km numai in Bucuresti.Motorina efix,metoda clasica plin-plin."
"Am efectuat 701.4 km .Consum determinat prin metoda plin-plin - 6.01 L /100 km."

sorinrs, tu ori stai foarte prost la matematica, ori iti inchipui ca suntem niste prosti dispusi sa-ti inghitim minciunile.
In primul post citat, prin metoda clasica plin-plin, in 500km numai in bucuresti, iti iese un consum de aprox 10%.
In al doilea post citat, cel cu 701,4km (aici imi place ca esti foarte exact ",4"), consumul care reiese este de aprox 7,13%.
Te rog frumos sa ne explici si noua calculele pe care le faci tu conform metodei plin-plin, si cum ai reusit tu sa faci dintr-un motor de 65cp unul de 95(!?!)cp.
Imi cer scuze daca din explicatiile pe care le vei da va reiesi ca ai reinventat matematica si ai inventat apa calda.


--------------------
Renault / Dacia Clio / NOVA GT si GTi - B43HZK 2005, 1.5dci / 1999
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 26 Dec 2006, 11:03
Post #484


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Metoda plin-plin nu inseamna sa ramai fara motorina si apoi s afaci plinul, ci sa masori (calculezi) cantitatea de motorina adaugata. Daca faci plinul si dupa 500km refaci plinul si mai bagi 30, atunci ai avut un consum de exact 6%.

Modifica datele pt. cei 700km si o sa vezi.

@sorinrs: metoda plin-plin nu o sa iti dea mereu consumul cu 2 zecimale, asa cum ai calculat tu.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 26 Dec 2006, 12:42
Post #485


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




@mbc

Nu stau "prost"nici la matematica si nici nu incercam sa prostesc pe cineva.
Poate,insa,exprimarea "plin-plin"nu a fost cea mai potrivita sau a derutat pe unii.
Metoda plin-plin inseamna,cel putin pt mine asa:
faci plinul ochi,dupa care resetezi km la trip si mergi cam cit vrei tu sa masori o distanta anume , ex:o excursie la munte.Dupa care faci plinul ochi din nou si consumul va rezulta impartind nr de litri incaputi in rezervor la nr de kilometri efectuati.Sint sigur ca asa o sa regasesti cu acuratete calculele mele de consum.


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 26 Dec 2006, 12:45
Post #486


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




Referitor la cei "500 de km",recunosc deschis ca nu am mai scris exact citi am efectuat pt ca sincer am uitat dar consumul determinat a fost cel postat.
Puteti fi siguri ca nu am nici un interes sa dezinformez pe careva cu atit mai putin pe voi care sinteti cunoscatori si utilizatori de dci-uri.


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 26 Dec 2006, 14:59
Post #487


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




@mbc

Cam dur postul tau si nu cred ca se merita.
1.Metoda plin-plin este exact cum ti-a fost explicata mai sus si da se poate face si dupa 100km dar cu cat parcurgi mai multi km marja de eroare scade.
2.Din motor de 65CP in motor de 95CP il faci foarte simplu prin remapare (chiptuning)
Din 1 si 2 => a reinventat matematica si a inventat apa calda. Q.E.D.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 26 Dec 2006, 16:28
Post #488


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




Ma bucur sa vad ca mai sint inca in grafic pentru "apa calda" tongue.gif
Merci google si succes celorlalti in descifrarea remaparii motoarelor turbo-alimentate.Acum sa nu ne intrebe si de ce scad consumurile ca e jale.wink.gif

This post has been edited by sorinrs: 26 Dec 2006, 16:28


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin75
post 26 Dec 2006, 20:58
Post #489


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 16 April 06




La mulți ani!
Am câteva nelămuriri legate de consumul de motorină:
1. în perioada de rodaj consumul la 100 de Km fluctua între 4,3 - 4,8, în funcție de încărcătură, condiții de drum (menționez că alimentez numai de la OMV)
2. coincidență sau nu, după terminarea perioadei de rodaj, nu am redesat destul de des CB, dar consumul a rămas fix la 4,8. Am considerat că este din cauza frigului (consum afișat și în bucurești, și în afara bucureștiului). Azi am resetat CB și ohmy.gif consum de 5,1. wacko.gif
La noapte plec iar în bucurești. Aștept noul consum.


--------------------
Renault X - Gj-xx-XXX X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chris_t
post 26 Dec 2006, 23:13
Post #490


trepadus clasic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 19 August 04
From: Baia Mare




Consum cu masina din semnatura in Decembrie, 3200km cu 80% traseu extraurban, condus 70% moderat (110-120) si 30% crazy (+130), 5l/100km. De mentionat ca in prima parte a lunii am scos sub 5, undeva pe la 4.8, iar acum de cand vad si -10C pe termometru se duce undeva intre 5 si 5.5l/100km.

Mentionez ca masina e la 29.000km.


--------------------
Renault Megane Estate 2017 ZEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin75
post 28 Dec 2006, 12:21
Post #491


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 16 April 06




Aseară am ajuns de la bucurești.
1. plecarea de acasă s-a făcut pe la ora 12.00 noaptea (temperatura ext. era de -4°C, pe traseu temperatura a scăzut la -8°C = autostradă și a revenit la -4°C în bucurești), consumul afișat de CB este de 4,9%. Menționez că nu am depășit 110Km/h - pe autostradă era polei.
2. pecarea din bucurești s-a realizat pe la ora 13.00, temperatura ext. era de +2°C, pe autostradă am avut maximul de viteză de 175km/h (nu am avut curajul să-i dau mai mult pentru că părea tare instabilă mai ales când treceam pe lângă un TIR), când am ajuns acasă temp. ext. era -4°C, consumul afișat de CB este de 5,3% (pe distanța de 670 km am avut un consum de 34,8l).
Sunt de acord să crescă consumul de combustibil mai ales iarna, dar parcă pentru un DCI de 1,5 este totuși prea mult - 0,5 l/%. sad.gif
Numai bine în anul care vine! rolleyes.gif


--------------------
Renault X - Gj-xx-XXX X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 28 Dec 2006, 14:14
Post #492


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




E normal sa ai o crestere de 0.5 litri /100km, e chiar bine daca doar cu atat ti-a crescut consumul. Eu simt ca imi creste consumul atunci cand temperatura exterioara scade sub 0 grade, iar in trafic urban consumul creste cu 0.5 - 1 litru /100km. Cam asa este in cazul meu.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy
post 4 Jan 2007, 16:27
Post #493


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 28 September 05
From: BRASOV




2233 km cu 102.4 l motorina (din care 87.4 l Euro Diesel 4 Petrom si 15 l Shell V-Power Diesel din Viena) -> Consum cca. 4,59 l/100 km (nu e rau, nu? wink.gif )

La dus (29/30.12.2006): Bucuresti - Brasov - Sighisoara - Tg. Mures - Turda - Cluj - Oradea (noaptea la hotel) - Szolnok - Budapesta - Viena (ultima parte pe autostrada) -> traseu fara probleme mari, temperatura intre -5 si 0 grade, ninsoare slaba pe la Cluj si vreo 200 km de ceata in Ungaria.

14 km invarteala prin Viena (nesemnificativ).

La intoarcere (02.01.2007): Viena - Budapesta - Szeged (pana aici pe autostrada) - Nadlac - Arad - Deva - Sibiu - Brasov - Bucuresti -> drum prost de la Sibiu la Brasov, mare nebunie si zapada de la Brasov la Sinaia (1h si 30"), in rest uscat si 0 grade.

Condus regulamentar: 130 km/h pe autostrada, 100 km/h pe drumurile nationale (si in Romania si in Ungaria) si 50-60-70 km/h in localitati (70 acolo pe DN1: Bucuresti-Predeal).

This post has been edited by Floppy: 4 Jan 2007, 16:39


--------------------
Renault Clio 1.5 dCi - PH10RXB 2005 Extreme
I love my car!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 4 Jan 2007, 17:01
Post #494


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.397
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(google @ 26 Dec 2006, 14:59)
@mbc

2.Din motor de 65CP in motor de 95CP il faci foarte simplu prin remapare (chiptuning)
*



Sunt tare curios cum poti creste puterea de la 65cp la 95cp asta insemnand o crestere de 46% la suta...hai sa fim seriosi...
Toti care fac asta, vb. de o crestere cu 20-25% si pana la 46 % mai este cale lunga...

Eu personal sunt tare curios cum s-a facut aceasta crestere...

This post has been edited by cj98czh: 4 Jan 2007, 17:02


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 4 Jan 2007, 18:05
Post #495


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Eu stiam ca prin remapare, poti obtine la motorul de 65CP -> 80CP, iar la cel de 80CP->100 CP. wacko.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 4 Jan 2007, 22:17
Post #496


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Da corect, remaparea creste un pic puterea, sa zicem in jur de 20-25%. Ca sa cresti puterea motorului cu 46%, pe langa remapare ar mai trebui filtre sport, evacuare sport, poate o turbina mai mare, alt ambreiaj si cine mai stie ce alte minuni.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 4 Jan 2007, 23:22
Post #497


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Merge remapat. Ce-i drept cam brutal dar merge.
Daca remapezi moderat, asa numitul stage 1, avem o crestere a cuplului de 25% si nu a puterii, puterea creste cu 30%. La stage 2 se realizeaza o crestere a puterii de 50% dar, intradevar, aproape sigur trebuie schimbat ambreiajul ca nu cred ca duce la cuplu respectiv.
Pt. conformitate atasez graficul pt. motorul meu de la VW remapat pe stage 1. Din pacate nu-l am pt. cel de stage 2.
graficcm2.th.jpg

This post has been edited by google: 4 Jan 2007, 23:27


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 6 Jan 2007, 17:48
Post #498


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




ok, felicitari pt sorinrs si google.
totusi, cum credeti ca afecteaza remaparea durata de viata a motorului?
stiam ca nu se poate face aproape nimic ptr dci 65cp deoarece ii lipseste intercooler-ul.


--------------------
Renault / Dacia Clio / NOVA GT si GTi - B43HZK 2005, 1.5dci / 1999
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 9 Jan 2007, 14:42
Post #499


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




564 km in Bucuresti in ultimele zile.Consum determinat prin metoda clasica plin-plin, 5.64 l / 100 km.
@ mbc:
Motoarele dci merg cam 350 -400 mii km fara probleme.Tu ai de gind sa tii masina atit?
Si daca ar fi ca remaparea sa afecteze motorul sau durata acestuia de viata,cu cit ar putea sa o scurteze?Daca avea si intercooler,dci-ul de 65 cp se ducea lejer spre 120 de cp.Te invit la un drive-test cu masina mea ca sa-ti faci o idee vizavi de cei 80 cp ai tai.

This post has been edited by sorinrs: 9 Jan 2007, 14:43


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 9 Jan 2007, 18:27
Post #500


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




Imi place schimbul asta de idei dar nu trebuie sa sarim calul. Nu cred ca foloseste nimanui sa se laude cu chestii neadevarate daca nu sint sustinute de argumente foarte tari; toti am dori (eu in primul rind) sa am un motor diesel dCi de 0,6 l cit avea un Fiat 600 cu o putere de peste 100 HP cit un Reno si cu un consum de Mobra 50.
Cit de mult poti sa "scoti" dintr-un motor folosind ultimele inovatii, inventii si tehnologii?
La nivelul actual de cunostinte marirea puterii este cit se poate de limitata in dauna altora: consum, durata de viata, siguranta in exploatare, fiabilitate etc.
Eu am spre exemplu toate bonurile de combustibil de cind am luat auto 30.03.06 si in mers combinat mai mult oras, scurte excapade in afara si un drum pina la Albita (in total 13k km) am un consum mediu de 6,5/100.
E loc de mai bine?
Mentionez ca motorul este de 80 CP.
up.gif

This post has been edited by FlorinG: 9 Jan 2007, 18:29


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UltraGSM
post 9 Jan 2007, 21:25
Post #501


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 5 March 05




QUOTE(FlorinG @ 9 Jan 2007, 19:27)
am un consum mediu de 6,5/100.
E loc de mai bine?
Mentionez ca motorul este de 80 CP.
up.gif
*




Asta este adevaratul consum al unui clio 80CP...restul sunt povesti...

P.S. cei ce spun ca au consum de 5/100 in bucuresti (ma refer la 65 si 80CP)...si au curaj sa faca plinul rezervorului apoi sa ma invite in masina sa mergem la plimbare prin bucuresti 300 KM...nu sambata nu duminica.....ci in cursul saptamanii de pe la ora 8 dimineata pana efectuam cei 300 km...daca consuma sub 6/100 eu refac plinul rezervorului si mai pun inca 100 ron...


--------------------
Clio Simbol 1,5 dCI 80 cp martie 2005
Exista mai multe lucruri in cer si pe pamant decat vom sti vreodata !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 10 Jan 2007, 08:32
Post #502


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




1000 km Bucuresti 5.8l/100. 1,5dci 65 cp. Si majoritatea a mers sotia, ea nu intelege mai nimic din mersul pentru consum redus.


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UltraGSM
post 10 Jan 2007, 11:43
Post #503


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 5 March 05




Astept invitatia.....


--------------------
Clio Simbol 1,5 dCI 80 cp martie 2005
Exista mai multe lucruri in cer si pe pamant decat vom sti vreodata !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 10 Jan 2007, 19:48
Post #504


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Nu prea cred ca o sa te invite nimeni... biggrin.gif Si cu atat mai putin sotia lui ionutmar tongue.gif Fiecare isi spune consumul lui, acum daca crezi bine, daca nu, nu! Unii exagereaza intradevar, dar altii sunt cinstiti...eu in bucuresti am consum mediu de 6,3 - 6,4 la 100 km. (am un mers normal as spune eu...schimb cam pe la 2750 rot/min, iar rareori peste 3000-3500. Depinde daca sunt angajat intr-o depasire sau nu). Bafta tuturor! wink.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 10 Jan 2007, 21:03
Post #505


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




Eu in schimb as vrea sa fiu invitat daca vine si ionut si sotia mea (fiecare cu auto propriu si nevasta proprie) si de ce sa ne ascundem dupa deget, consumuri de 5,7 am avut si eu in Buc in anumite perioade; dar eu traversez centru dumineata pe la Universitate-Kogalniceanu si dupa amiaza pe la Unirii-Calea Calarasi si factorii de umplere sunt foarte variabili chiar la aceleasi ore. Bafta tuturor si daca vreti sa aveti consumuri de invidiat folositi transportul in comun!
radmasa.gif


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikken
post 10 Jan 2007, 23:13
Post #506


Membru simplu, din popor


Group: Members
Posts: 56
Joined: 8 February 06
From: Bucuresti




Nu stiu cum scoateti voi consumurile astea de vis sincer. O avea masina mea ceva?

In ultimii 720km, consum mediu 6.3 (metoda plin la plin), din care cam 400km facuti la drum intins si restul in Bucuresti.

Eu merg la servici zilnic din Crangasi in Pipera si cam 80% din drum atat dimineata cat si seara merg cu viteza 1-a si a 2-a, sunt doar 7 km dar ii fac in aprox. 45-50 min. Sincer un consum de pana in 7.5 in conditiile astea si iarna mi se pare extrem de rezonabil.

Motorina pun OMV Alpine.

This post has been edited by mikken: 10 Jan 2007, 23:15


--------------------
Renault Clio Bicorp Coupe - B-01-MKN 2004 - 1.5 dCI - 65CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 11 Jan 2007, 09:54
Post #507


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Daca "faci" Pipera e mai mult decat explicabil. Si la mine, sotia, scoate 6,8-7l/100km pe 5km (Tei-Pipera) care se fac in 0,5ore de obicei, plus alte fataieli prin centru (universitate) la ore imposibile. La VW pe acelasi traseu (Tei-Pipera) scot 6,5-6,8.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 12 Jan 2007, 10:02
Post #508


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




6,3 % dupa 200 km strict numai in oras. porniri dese, drumuri scurte. nici nu apuca temperatura la apa sa treaca de primele 2 linii.

destul de multumitor zic eu, in situatia in care symboala ailalta (1.4 8v), in aceleasi conditii are un consum de 11,8% smile.gif .


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 12 Jan 2007, 11:15
Post #509


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




QUOTE(ionutmar @ 10 Jan 2007, 08:32)
1000 km Bucuresti 5.8l/100. 1,5dci 65 cp. Si majoritatea a mers sotia, ea nu intelege mai nimic din mersul pentru consum redus.
*



Aaprins beuletul la motorina... tongue.gif bagat 300.000 lei > mers 149 km > aprins beculteul din nou. Si asta este calcul la snage de care tin si pe care l-am facut pana azi cand cu marea ieftinire... biggrin.gif
Sa vedem de-acum incolo...


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 12 Jan 2007, 13:47
Post #510


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




@FlorinG
Consumul tau de 6.5 l/100 kmnu e rau deloc.Dar stilul de condus e diferit pt toti soferii.Si,ca o curiozitate,sa stii ca daca motorul e mai puternic si are si cuplu mai mare vei consuma mai putin carburant la aceeasi masina,greutate,incarcatura,conditii de drum ,etc datorita timpului de accelerare mai scurt si efortului mai mic depus de motor pt a urni masina.
Din motorul tau poti sa scoti cam 115-120 cp lejer doar prin remapare.wink.gif


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
44 Pages « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th August 2025 - 12:29
Dacia