Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

44 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum motorina

mandelu
post 22 Feb 2006, 10:04
Post #331


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




@diesel_power
Nu stiu sa iti zic exact dar eu ma gandesc ca nu de asta consuma mult. Faptul ca e motorul rece si dureaza mult mai mult sa se incalzeasca. Daca vrei, e foarte posibil ca randamentul motorului sa fie mult mai mic cand e foarte rece si atunci pentru aceeasi distanta pe care te deplasezi sa zicem el e nevoit sa consume mai mult, pentru ca randamentul e mult scazut. Nu stiu sigur daca e asa, dar eu la ceva de genul asta ma gandesc. Oricum faptul ca e peste 0, s-a simtit si la mine din plin, iar merg mult pana se misca acul.

DFA a postat inaintea mea si a dat si e explicatie coerenta. Practic randamentul e scazut.

This post has been edited by cmandrei: 22 Feb 2006, 10:06


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 22 Feb 2006, 10:05
Post #332


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Aha, inteleg, deci intercoolerul nu raceste dramatic aerul, ci doar un pic; iarna ar consuma mai putin un dCi de 65cp fara intercooler sa inteleg.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 22 Feb 2006, 10:12
Post #333


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




@diesel_power: ma indoiesc, un prieten cu clio de 65 cp tot cam ca al meu consuma la temperaturi scazute.. Faptul ca nu are intercooler nu inseamna ca motorul are randament mult mai bun la temperaturi mici. In schimb vara eu consum vizibil mai putin ca el. Bine, el merge si mult mai in forta.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 22 Feb 2006, 10:19
Post #334


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(diesel_power @ Feb 22 2006, 10:05 AM)
....deci intercoolerul nu raceste dramatic aerul, ci doar un pic
*


Cam așa ceva, ar răci mai bine dacă ar avea o gură de admisie în exterior (de ex. în capotă) și nu în compartimentul motorului. Din intercooler la 1.5dCi nu câștigi mai mult de 5-6 cai putere, dar creșterea de putere e prea puțin importantă, avantajul major al intercooler-ului este compensarea pierderii de putere atunci când aerul admis e cald (de ex. vara, la drum întins, motorul încins, bla, bla, bla)

QUOTE(diesel_power @ Feb 22 2006, 10:05 AM)
.....iarna ar consuma mai putin un dCi de 65cp fara intercooler sa inteleg.
*


Nu sunt sigur, cred că se compensează între ele, motorul de 80cp cu intercooler are și alte tabele de injecție, care, în ciuda creșterii de putere (creștere care se datorează în mică măsură intercooler-ului, mai ales iarna) poate consuma la fel ca cel de 65cp, sau chiar mai puțin. Din câte știu și injectoarele de la 80cp au duzele modificate (mai fine) față de cele de la 65cp.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 22 Feb 2006, 11:56
Post #335


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




Intercoolerul este necesar deoarece prin comprimare aerul se incalzeste. Asta se intampla dupa ce trece de compresor. Si apoi este racit de intercooler care foloseste aerul ambiant ca agent de schimb. Asa ca vara, pe caldura, aerul de admisie este coborat la temperatura din compartimentul motor. Care habar n-am cat este dar in nici un caz nu e mica. Nu mai stiu suficienta fizica ca sa iti spun cam cat creste temperatura aerului dupa compresor dar daca ei se multumesc sa o aduca la un 50 de grade cred ca destul de mult.

Incalzirea aerului la comprimare se produce si in cilindru si sta la baza modului de functionare a unui motor diesel.

Plusul de putere dintre dCi-ul de 65 si cel de 80 de cai provine din presiunea marita de injectie (pompa de injectie + alte injectoare asa cum ai spus si tu) si ajutorul dat de intercooler, conform spuselor lor. Am citit asta acum ceva vreme intr-o revista auto, dar totusi nu pot fi 100% sigur pe informatie.

Cat despre consumul pe timp de iarna inclin sa cred ca este datorat pierderii termice mai mare. Motoarele de masini transforma caldura in lucru mecanic. Atata timp cat motorul nu a ajuns la temperatura de regim, calculatorul baga mai mult carburant.

Una peste alta in 2000 de km in Bucuresti masina a avut un consum mediu de 7.9%. Astept primavara. rolleyes.gif

This post has been edited by cmandrei: 22 Feb 2006, 12:04


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 22 Feb 2006, 12:20
Post #336


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




vreau sa va spun ca aveti consumuri mult prea mari...
eu am 6.4 consum in 100% bucuresti, 100% aglomeratie, traversat centru si dimineata si seara... Si o mai si calc astfel incat vede de 2-3 ori pe zi 4k ture... am vit media intre 21-23 km/h. Si unde mai pui ca modusul e si mai greu...


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 22 Feb 2006, 12:46
Post #337


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(Chrome @ Feb 22 2006, 11:56 AM)
Plusul de putere dintre dCi-ul de 65 si cel de 80 de cai provine din presiunea marita de injectie (pompa de injectie + alte injectoare asa cum ai spus si tu)
*


Totuși, presiunea în rampă este identică la 65 și 80cp, adică 1.400 bari. Doar la motorul de 100cp presiunea în rampă este mărita la 1.600 bari. La cel de 100cpm mai sunt și alte modificări importante (bloc motor, injectoare, turbina, etc.).

Așa că pompa de injecție este exact aceiași, atât la 65 cât și la 80cp.

1.5dCi 80cp are următoarele modificări față de 65cp:
- tabelele de injecție un pic mai "agresive"
- duzele la injectoare modificate astfel încât să împrăștie motorina mai optim
- schimbător de căldură (intercooler)
- turbocompresorul de obicei este KKK sau KP35 (BorgWarner Turbo Systems), cu o suprapresiune de 1,2 bari, în loc de Garrett cu o suprapresiune de 1,05 bari cum e la cel de 65cp


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raszvan
post 22 Feb 2006, 12:58
Post #338


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 2 September 05




@alx
banuiesc ca nu acelasi consum il aveai si pe vreme geroasa

This post has been edited by cmandrei: 22 Feb 2006, 14:31


--------------------
ex clio symbol 1.5 dci 2005
megan dci, 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 22 Feb 2006, 13:23
Post #339


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




Daca as fi dat un search mai devreme ma lamuream mai bine.

Am gasit un comunicat de presa unde sunt detaliate diferentele intre cele 2 motoare. Nedumirirea mea este ca nu apare nimic legat de turbo in afara de reglajul acestuia.

Detaliile sunt aici: http://www.press.renault.co.uk/releases/Ca...dCi80onsale.htm

This post has been edited by Chrome: 22 Feb 2006, 13:25


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 22 Feb 2006, 13:25
Post #340


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




7.4 a fost consumul meu maxim cand erau -16 grade dimineata.

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:34


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3xtreme
post 23 Feb 2006, 15:47
Post #341


Fraier incepator


Group: Members
Posts: 100
Joined: 31 January 06




Mai fratilor, la mine consuma 6 adica intre 5.9 si 6.2, mers numai in oras. Cand a fost ger, a luat 7, nu mai mult.
Si-i mai dau cateodata in ea ture, fratioare, sa simt (Lool) ca ma lipesc de portbagaj. He he he, rad niste prieteni cu Logane de mine cand le explic ce e aia demaraj... dar nu e rasul lor... prietenii stiu de ce !


--------------------
Renault Clio Extreme dCi 65 CP/Scenic II 1.5 dCi 85 CP 2004 / 2007
Clio II bicorp Extreme 2004, 1.5 dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur_dci
post 26 Feb 2006, 22:17
Post #342


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 21 April 05




consum exclusiv urban (Bucuresti) pe vremurile geroase : 6.9 % la symbol 1.5dci 65 cp

e mult, e putin ?



--------------------
Clio Bicorp 1.5dci 80cp extreme 2005
clio symbol fidji 2006 1.5dci 65cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 27 Feb 2006, 09:10
Post #343


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




4,6%.mers juma in oras , juma p-afara. prins si geruri si vreme frumoasa.

metoda de calcul: pus motorina pana a facut spuma, lasat sa se aseze spuma, iar pus motorina, iar lasat sa se aseze spuma, iar pus motorina....etc. stat la pompa aprox 10 minute spre disperarea celor din spate. dar trebuia sa se aseze spuma smile.gif


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-Avy
post 27 Feb 2006, 23:00
Post #344


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 25 October 05
From: Bucuresti




2731 Km; 155,1 litri de motorina; 5,68 l/100km.
Acest consum a fost obtinut mai mult in Bucuresti, doar in primii 1500 Km am fost cam 800 Km si pe autostrada.


--------------------
Renault Clio Symbol 2005 Fidji
Clio Symbol Fidji 1,5 dci 80CP, bej angora
Megane I Break 1,6 16V, verde met
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 28 Feb 2006, 08:03
Post #345


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Cred ca ai cresit pe undeva. Din tabel rezulta: 161,36 l motorina consumati pt. 2726 km asta insemnand un consum de 5,92 l/100km.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-Avy
post 28 Feb 2006, 17:35
Post #346


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 25 October 05
From: Bucuresti




Scuze "google"!
Este intradevar o greseala, dar nu acolo unde ai gasit-o tu.
Nu sunt 2731 Km si sunt 2726 Km, iar motorina in total da 205,1 Litri, din care scad cei 50 Litri din rezervor, ceea ce este egal cu 155,1.
Consumul real este 5,69 l/100Km, la 2726 km parcursi. wink.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 2005 Fidji
Clio Symbol Fidji 1,5 dci 80CP, bej angora
Megane I Break 1,6 16V, verde met
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 28 Feb 2006, 17:43
Post #347


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




5,7 % mi-a iesit si mie dar am zis 6 % c-apoi nu ma credea lumea. unsure.gif

This post has been edited by cmandrei: 28 Feb 2006, 17:44


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 28 Feb 2006, 18:14
Post #348


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Avy, si eu nu am zis tot 2726km? Diferenta este ca ai consumat 161,36l de motorina, conform tabelului, si nu 155,1l cum calculezi tu.
Mai exact:
Ai avut 5km la bord cand ai facut primul plin. Din momentul asta incepem calculul pana la ultimul plin.
1. Dupa 680 km parcusi ai alimentat 32,8 si ai plin rezervorul => 680km cu 32,8l.
2. Ai mers 675km si ai alimentat 35,03 si ai rezervorul plin => 675km cu 35,03l. Facem rationamentul pt. toate etapele si rezulta:
1. 680km cu 32,8l
2. 675km cu 35,03l
3. 450km cu 29,38l
4. 413km cu 26,87l
5. 163km cu 13,2l
6. 345km cu 24,08l
Acum face totalul km parcursi de la primul plin =>2726km si total litrilor de motorina alimentati de la primul plin la ultimul (ai avut rezervorul plin cand ai inceput calculul acum il ai iarasi plin) => 161,36l. Facem impartirea 161,36l/27,26sutekm= 5,9192l/100km. Asta e metoda de calcul a consumului "de la plin la plin".
qed


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-Avy
post 28 Feb 2006, 21:14
Post #349


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 25 October 05
From: Bucuresti




Ai dreptate "google" am gresit eu calculele.
Tot 5,9 l/100Km mi-a dat si mie.
Scuze inca o data si multumesc pentru corectie.
Tabelul este facut in Excel si nu am pus formulele bine.
Abia astept sa vad urmatorul consum, ca la ce am patit azi prin Bucuresti.... sad.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 2005 Fidji
Clio Symbol Fidji 1,5 dci 80CP, bej angora
Megane I Break 1,6 16V, verde met
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kla_
post 5 Mar 2006, 19:44
Post #350


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 25 September 05




Prima verificare. Inca in rodaj asa ca e nerelevant. Postez totusi pentru cunostinta celor interesati.
440 km din care 300 km in Bucuresti (inclusiv pe vremea blocajelor de la ultimul viscol - am facut 1,25 ore ca sa traversez intersectia de la Piata Natiunile Unite) restul pe DN2 (100-110 km/h in afara localitatilor si 45-55 km/h in localitati). Consum 30,71l - in medie 6,98%. Motorina EuroDiesel de la OMV.


--------------------
Renault Symbol Fidji - 2006 dci 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JAKAL
post 12 Mar 2006, 18:23
Post #351


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 12 March 06




biggrin.gif Salutere,consumul este cam asa cum spun producatorii.........6 l in oras si 4 in afara..............am masina de 11 luni de zile,1,5 dci........am facvut marea cu un plin.......50 litri de motorina.......Iasi Costinesti........cca 1100km........si am mai bagat si aerul conditionat din cand in cand,,,,,,,,,,eu zik ca e ok.....recunosc ca la minus 22 grade a consumat si 8.5 in oras.........dar asta e.......si a pornit la sfert de cheie!!! biggrin.gif


--------------------
renault clio 1,5 dci,65cp 2005,clio
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raszvan
post 12 Mar 2006, 18:25
Post #352


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 2 September 05




ultimul consum a fost de 7.5 numai in bucuresti. Motorina de la petrom, super euro diesel 4.


--------------------
ex clio symbol 1.5 dci 2005
megan dci, 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sagetator
post 18 Mar 2006, 09:45
Post #353


Membru autentic


Group: Members
Posts: 759
Joined: 8 September 05
From: O R A D E A




raszvan, destul de mult....

A mea in ultimii 550 km exclusiv in oras a papat 6,36%.


--------------------
Clio Symbol Fidji dCi 82 CP gri eclipse
Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 18 Mar 2006, 10:03
Post #354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Nu e mult. asta e consumul la dci80 IN BUCURESTI! variaza intre 6.5 si 7.5 la temperaturi intre 0 si 4 grade in functie de talpa. eu am acum 6.6.


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hebron
post 18 Mar 2006, 10:19
Post #355


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 March 05




rasvan, treci pe euro 3 si o sa vezi ca o sa fie putin mai jos consumul.


--------------------
clio symbol 2004 1.5 dci
Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006
ocazional Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 18 Mar 2006, 10:21
Post #356


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Exact, mi-a mai zis cineva ca Euro 4 "se arde" mai repede...


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 18 Mar 2006, 23:33
Post #357


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




eu pun numai euro5 de la omv, consumul aratat de computer este de 5.8%.
nu am stat sa calculez si plin pe plin; oricum, motorul se incalzeste si intra in parametrii dupa aprox 10km, asa ca la distante scurte e normal un consum mai mare.


--------------------
Renault / Dacia Clio / NOVA GT si GTi - B43HZK 2005, 1.5dci / 1999
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lamar
post 20 Mar 2006, 10:06
Post #358


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 8 November 05




@HEBRON unsure.gif Salut.Unde ai gasir euro3? In Pitesti la statiile Petrom, OMV au numai euro4.

This post has been edited by cmandrei: 20 Mar 2006, 10:08


--------------------
renault clio fidji 2005 80cp
Fidji 1.5dci 80cp. 11-2005 acum 100cp si 230nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 20 Mar 2006, 10:39
Post #359


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




Am bagat 22l. Am facut 360km numai in bucuresti. Reiese 6,1%. Km astia i-am facut si la -15 si la +10, si mers bara la bara, si mai liber. Sunt destul de multumit, vara scot sub 6. Ce am sesizat la temperaturi foarte scazute, consum foarte mare. Mi se pare logic.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3xtreme
post 21 Mar 2006, 10:23
Post #360


Fraier incepator


Group: Members
Posts: 100
Joined: 31 January 06




Ieri, Buc-Mioveni-Sibiu-Buc medie 5,2%, pe autostrada 130-140. Rompetrol Euro3.


--------------------
Renault Clio Extreme dCi 65 CP/Scenic II 1.5 dCi 85 CP 2004 / 2007
Clio II bicorp Extreme 2004, 1.5 dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
44 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th August 2025 - 00:22
Dacia