Consum motorina
![]() ![]() ![]() |
Consum motorina
siporazvan |
![]()
Post
#301
|
||
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 3 October 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault
symbol 1.5dci 82c.p.
2005 Dynamique Dacă crezi că educația este scumpă așteaptă să vezi cât te va costa ignoranța ta
|
|||
octav_ |
![]()
Post
#302
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 846 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
In ultima saptamana mi-a iesit consumul de ~8% exclusiv urban cu motorina OMV Alpine Diesel.
|
--------------------
Clio
RS 197
2009 2.0 16V
|
|
mandelu |
![]()
Post
#303
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
Si mie peste 7%. Initial dupa ce am bagat motorina am mers vreo 100 km cu 5 litri. Asa am zis eu ca sunt 5 dupa indicator. Eh, acuma dupa inca 120 km s-au mai dus vreo 8-9 l. Deci numai 5% nu a fost consumul. Nasol, dar sunt conditii vitrege.
|
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
lamar |
![]()
Post
#304
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 8 November 05 ![]() |
6.5% exclusiv in oras.Temperaturi scazute dar trafic destul de lejer.
|
--------------------
renault
clio fidji
2005 80cp Fidji 1.5dci 80cp. 11-2005 acum 100cp si 230nm
|
|
siporazvan |
![]()
Post
#305
|
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 3 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Esti mare! Asa imi iesea si mie, dar la pompa am mai stat 5 minute din cauza spumei si au mai intrat 4 litri.
This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:32 |
--------------------
renault
symbol 1.5dci 82c.p.
2005 Dynamique Dacă crezi că educația este scumpă așteaptă să vezi cât te va costa ignoranța ta
|
|
bebe53add |
![]()
Post
#306
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 10 December 05 From: Timisoara ![]() |
Clio Fidji 1,5 dCi 65 CP iunie 2005 - 11000 km
Consum mediu (50% parcurs urban - 50% consum extraurban) - 5,58 l/100 km Consum in perioada 1.01-14.02.2006 (exclusiv urban,caldura la max. permanent,aeroterma poz.2,stat cu motorul pornit in parcare,etc) -8,1 l/100km IN GENERAL: Consum extraurban,mers usor sportiv,vit.medie ~100 km/ora,anotimp vara-toamna,masina incarcata mediu ~ 4,5 l/100 km Consum urban,mers usor sportiv,anotimp vara-toamna,masina incarcata mediu,oras aglomerat ~ 7 l/100 km |
--------------------
Renault Clio
Symbol 1,5 dCi 65CP
iunie 2005 Fidji
|
|
Race |
![]()
Post
#307
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Viteza medie 100 km/h ? Ori ai un noroc incredibil si prinzi drumul liber,ori minti cu nerusinare...eu pentru medie 90 km/h scot si untul din masina pe drum normal...abia scot 140 km/h medie PE AUTOSTRADA...asta depinde si de drumul pe care mergi,e drept,dar pe un drum cu o banda pe sens,circulat de carute,tractoare si camioane,mi se pare extrem de mult.Si in ambele cazuri,merg pe portiunile pe care se poate pana la viteza maxima a masinii.
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
raszvan |
![]()
Post
#308
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 2 September 05 ![]() |
race, omul a precizat "consum extraurban".
|
--------------------
ex clio
symbol 1.5 dci
2005 megan dci, 2003.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#309
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
QUOTE(bebe53add @ Feb 14 2006, 11:22 PM) Consum in perioada 1.01-14.02.2006 (exclusiv urban,caldura la max. permanent,aeroterma poz.2,stat cu motorul pornit in parcare,etc) -8,1 l/100km Caldura la max de care vorbesti tu nu influenteaza consumul, poate doar ventilatorul aerotermei, dar fff putin, nesemnificativ. QUOTE(Race @ Feb 15 2006, 03:28 AM) Viteza medie 100 km/h ? Ori ai un noroc incredibil si prinzi drumul liber,ori minti cu nerusinare...eu pentru medie 90 km/h scot si untul din masina pe drum normal...abia scot 140 km/h medie PE AUTOSTRADA...asta depinde si de drumul pe care mergi,e drept,dar pe un drum cu o banda pe sens,circulat de carute,tractoare si camioane,mi se pare extrem de mult.Si in ambele cazuri,merg pe portiunile pe care se poate pana la viteza maxima a masinii. Cred ca era vorba de consum aici, nu de cat de hai sa ma laud cat de tare merg eu in extraurban ![]() |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
bebe53add |
![]()
Post
#310
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 10 December 05 From: Timisoara ![]() |
Draga Race,
M-am exprimat gresit ,am vrut sa spun ca in general am mers cu~100 km/h, bineinteles unde s-a putut (in general pe drumurile mai ca lumea -de ex. Arad-Sibiu, Alba-Cluj, etc. cam asa am observat ca merge mai toata lumea ,cu exceptia unora cu cate un camion mai necajit,un Aro,etc). Deci nu e vorba in nici un caz de viteza medie de parcurs, care de fapt iese de obicei la 50-60 km/h(cel mai bine am scos intr-o duminica foarte de dimineata pe traseul Aiud-Timisoara cca 270 km am reusit sa-i fac in mai putin de 4 ore,adica ~70 km/h. De altfel cred ca daca am reusi sa mergem constant cu 100 km/h, am obtine si consum mai mic (pe distante scurte,cu doar doi oameni in masina si conditii bune de drum, am reusit sa scat si 3,9 l/100 km, de fapt am mai vazut pe topic ca si altii reusesc. Cat despre "caldura la maxim" am punctat doar o stare, ai vazut ca am adaugat si pozitia aeroterma 2,banuiesc ca influenteaza putin consumul.Oricum de cand tin destul de mult motorul pornit in stationare, se simte si asta pe consum. This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:32 |
--------------------
Renault Clio
Symbol 1,5 dCi 65CP
iunie 2005 Fidji
|
|
radari |
![]()
Post
#311
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 30 September 05 From: Bucuresti ![]() |
7.84 doar oras (de o luna incoace) - Agip Euro3.
@bebe53add: daca incepi cu "draga race," incheie si tu frumos: "cu mult drag, bebe" ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1.6-16V Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
|
|
alx |
![]()
Post
#312
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
QUOTE(diesel_power @ Feb 15 2006, 10:50 AM) Caldura la max de care vorbesti tu nu influenteaza consumul, poate doar ventilatorul aerotermei, dar fff putin, nesemnificativ. Ba influenteaza deoarece motorul se incalzeste muuuult mai greu si se merge o perioada mai mare de timp pe amestec bogat. Daca ai computer de bord poti verifica consumurile instantanee la rece si la cald... |
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
- varies
2.0 benzina Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
diesel_power |
![]()
Post
#313
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
La chestia asta nu m-am gandit... am sa incerc sa merg cu caldura oprita sa vad daca se incalzeste mai repede motoru. Oricum atunci am partial dreptate ca dupa ce ajunge motorul la temperatura optima nu mai conteaza daca am caldura pornita sau nu
![]() This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:33 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
joy |
![]()
Post
#314
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 19 February 06 ![]() |
sal, cu 44 litrii am facut luna asta cam 530 km, deci... cam 8,3
cam mult, dar drumuri scurte in oras , frig afara si mers cam in forta ...relativ multumit |
--------------------
renault
clio
- B - xx -xxx
1.5 65cp 2005 clio 1.5dci 65cp
|
|
rrazvin |
![]()
Post
#315
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 January 06 From: Timisoara ![]() |
eu am scos consum mediu pe perioada 10 ian- 10 feb, 6,8 consum mixt din aprox 700 de km 400 in afara 300 in oras, precizez ca masina e inca in rodaj, e vorba de chiar primi 700 de km, acum ca sa incalzit vremea am observat clar o descrestere a consumului.
|
--------------------
Clio
Symbol
2005 FIDJI
|
|
mandelu |
![]()
Post
#316
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
Si eu am ajuns la aceeasi concluzie, asa masurand ochiometric. Temperatura scazuta influenteaza foarte mult consumul la un diesel. La benzina parca mult mai putin. Asa mi se pare mie. E foarte posibil sa ma insel insa.
|
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
raszvan |
![]()
Post
#317
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 2 September 05 ![]() |
35 L la 620 km, din care 300 km afara din bucuresti. deci, ceva mai putin de 6%.
This post has been edited by raszvan: 20 Feb 2006, 14:33 |
--------------------
ex clio
symbol 1.5 dci
2005 megan dci, 2003.
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#318
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
5,7 % - motorina... in oras (Bucuresti).
Pana de curand daca "incarcam" Matizul (the old car) cu inca doua-trei persoane, ajungeam si la 8 % deci sa -mi traiasca machina ! ![]() Apropo... bine v-am gasit... ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
Lucman |
![]()
Post
#319
|
![]() Cogito ergo doleo Group: Members Posts: 664 Joined: 26 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Esti sigur ca numai in oras?
Nu de alta dar e mai putin decat in carte. Eu am scos 5.9 in conditiile in care am mers 50% in afara. This post has been edited by cmandrei: 20 Feb 2006, 18:06 |
--------------------
Renault
1.5 DCi 80CP
Fidji Bianchi Super Grizzly
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#320
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai e simplu...
Vad semaforul "rosu" din departare... o duc la punctul mort... sau... Accelerez pe o portiune de drum si cunosc semaforul urmator care e verde si stiu cat mai sta pe culoarea asta, o pun la punctul mort si o "tin" eventual din frana... Intru in pasaje, o las sa curga... Si tot asa... Bashca mi-au confirmat candva niste taximetristi "shmekeria" asta. ![]() La drum intins, la fel... cu toate ca nu exista semafoare dar ce rost are daca vad coloana in fata la cateva sute de metri sa accelerez pana aproape de ele cand o pot face mult mai devreme stiind ca tot acolo ajung ? Hai ca tac ca poate ma cauta fabricantii de combusitibil ca nu mai au vanzare din cauza mea ! ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
raszvan |
![]()
Post
#321
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 2 September 05 ![]() |
Tu faci cum mi-a facut mie un taximetrist din brasov.
M-a lasat pompa de frana la dacie in predeal si am dat fuga cu microbuzul pana in brasov pt. a cumpara piesa. Ca sa nu ma apuce noaptea, cand m-am intors am luat un taxi. Bai, ala chiar era disperat sa scoata consum mic. Dadea forja la masina apoi oprea motorul cu 100-150 m inainte de intersectie, la fel si cand prindea o vale, nu avea caldura in masina.. si-mi mai povestea ca i-a facut nu stiu ce modificari la carburator (masina nu prindea 60km/h). Muream cand vedeam microbuzele trecand pe langa mine. |
--------------------
ex clio
symbol 1.5 dci
2005 megan dci, 2003.
|
|
siporazvan |
![]()
Post
#322
|
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 3 October 05 From: Bucuresti ![]() |
@Catalin S.
Tratamentul la care o supui tu nu ii face de loc bine. Masina ar trebui sa mearga tot timpul in sarcina. Si la vale, cand incetinesti, e bine sa o faci cu frana de motor. Economia de combustibil nu se merita privind uzura ulterioara a pieselor! This post has been edited by cmandrei: 21 Feb 2006, 10:30 |
--------------------
renault
symbol 1.5dci 82c.p.
2005 Dynamique Dacă crezi că educația este scumpă așteaptă să vezi cât te va costa ignoranța ta
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#323
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu vad legatura... cand stai la stop si-o scoti la punctul mort nu-i aceeasi chestie ?
![]() This post has been edited by Catalin S.: 21 Feb 2006, 09:56 |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
mandelu |
![]()
Post
#324
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
Nu. In frana de motor in primul rand ai consum zero (0). La relanti nu ai consum zero. E mic dar nu zero. pe langa asta ti-ai luat masina sa te uiti la juma de litru la suta? ca cam asta va fi economia.
|
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#325
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Intr-adevar cu orice masina ai fi, ea este facuta ca sa mergi cu ea intr-o treapta de viteza, nu e bine sa mergi pe liber, din mai multe considerente. Iar in general cine isi cumpara dCi nu ar mai trebui sa se gandeasca la consum, sau sa se gandeasca la toate metodele posibile prin care s-ar reduce consumul.
This post has been edited by cmandrei: 21 Feb 2006, 10:42 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#326
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Aham... deci frana de motor = consum zero... Cam greu sa ma obisnuiesc acum dup-atatia ani mai ales ca nu prea-mi place sa dau ca capul de volan...
![]() ![]() This post has been edited by Catalin S.: 21 Feb 2006, 10:49 |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
3xtreme |
![]()
Post
#327
|
Fraier incepator Group: Members Posts: 100 Joined: 31 January 06 ![]() |
A venit caldura!!!
Constat ca are mult mai mare importanta temperatura de afara asupra consumului la motorina, comparativ cu benzina. Pana acum vreo 10 zile, consumam aproape 7 in oras, acum deja ma invart la 6! E o diferenta destul de mare zic eu. |
--------------------
Renault
Clio Extreme dCi 65 CP/Scenic II 1.5 dCi 85 CP
2004 / 2007 Clio II bicorp Extreme 2004, 1.5 dci 65 cp
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#328
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Da, asa e, e diferenta mare de consum intre sezon rece si sezon cat de cat cald. La temperaturi sub 0 grade consuma mult. Ceea ce nu inteleg eu este lucrul urmator: Motoarele dCi de la 80cp in sus au intercooler. Acesta e folosit ca sa raceasca aerul inainte de a-l introduce in cilindri pt a-i mari densitatea si deci pt a incapea mai multa masa de aer in cilindru. Daca oricum este racit aerul, atunci de ce consuma mai mult iarna? Daca e sa luam asa lucrurile iarna fiind aer rece afara, il mai raceste si intercoolerul, ar trebui sa mearga motorul brici fiindca intra o cantitate si mai mare de aer in cilindri. Care este explicatia la toate astea?
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
sagetator |
![]()
Post
#329
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
primii 1600 km: 5,18 %
carburant: Tempo EuroDiesel (de la MOL) aprox. 20% in oraș (croaziera: 50 km/h, maxim 60 Km/h), restul afara (croaziera: 100km/h, cu un singur varf de 120 km/h - valori aratate de kilometrajul de la bord) This post has been edited by sagetator: 21 Feb 2006, 22:24 |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
DFA |
![]()
Post
#330
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(diesel_power @ Feb 21 2006, 10:11 PM) Da, asa e, e diferenta mare de consum intre sezon rece si sezon cat de cat cald. La temperaturi sub 0 grade consuma mult. ............. Care este explicatia la toate astea? La temperaturi scăzute motorina arde mai greu, de aici rezultă că consumă mai puțin oxigen din aerul (rece) comprimat în cilindru și rezultă mai puține gaze arse, deci vom avea o presiune mai mică care să împingă pistonul în jos și care să facă lucru mecanic. Ca urmare, sistemul de injecție trebuie să introducă mai multă motorină care va arde la fel de greu dar fiind mai multă se vor genera gaze arse în cantitate mai mare, care la rândul lor vor împinge pistonul cu viteza mai mare, necesară pentru a realiza lucrul mecanic cerut de șofer atunci când apasă pe pedala de accelerație. Iată de ce la temperaturi scăzute consumul de combustibil crește. Intercooler-ul nu este un avantaj când aerul admis oricum este rece, în schimb el crește randamentul motorului când temperatura aerului din exterior este crescută. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th August 2025 - 00:26 |