Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

44 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum motorina

siporazvan
post 14 Feb 2006, 09:31
Post #301


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 3 October 05
From: Bucuresti




Consum 7.64 exclusiv in oras cu Petrom Top Nordic. Am pus acum Petrom Euro 4.


--------------------
renault symbol 1.5dci 82c.p. 2005 Dynamique
Dacă crezi că educația este scumpă așteaptă să vezi cât te va costa ignoranța ta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav_
post 14 Feb 2006, 09:43
Post #302


Membru autentic


Group: Members
Posts: 846
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




In ultima saptamana mi-a iesit consumul de ~8% exclusiv urban cu motorina OMV Alpine Diesel.


--------------------
Clio RS 197 2009
2.0 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 14 Feb 2006, 11:04
Post #303


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




Si mie peste 7%. Initial dupa ce am bagat motorina am mers vreo 100 km cu 5 litri. Asa am zis eu ca sunt 5 dupa indicator. Eh, acuma dupa inca 120 km s-au mai dus vreo 8-9 l. Deci numai 5% nu a fost consumul. Nasol, dar sunt conditii vitrege.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lamar
post 14 Feb 2006, 11:47
Post #304


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 8 November 05




6.5% exclusiv in oras.Temperaturi scazute dar trafic destul de lejer.


--------------------
renault clio fidji 2005 80cp
Fidji 1.5dci 80cp. 11-2005 acum 100cp si 230nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siporazvan
post 14 Feb 2006, 12:08
Post #305


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 3 October 05
From: Bucuresti




Esti mare! Asa imi iesea si mie, dar la pompa am mai stat 5 minute din cauza spumei si au mai intrat 4 litri.

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:32


--------------------
renault symbol 1.5dci 82c.p. 2005 Dynamique
Dacă crezi că educația este scumpă așteaptă să vezi cât te va costa ignoranța ta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebe53add
post 14 Feb 2006, 23:22
Post #306


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 10 December 05
From: Timisoara




Clio Fidji 1,5 dCi 65 CP iunie 2005 - 11000 km

Consum mediu (50% parcurs urban - 50% consum extraurban) - 5,58 l/100 km

Consum in perioada 1.01-14.02.2006 (exclusiv urban,caldura la max. permanent,aeroterma poz.2,stat cu motorul pornit in parcare,etc) -8,1 l/100km

IN GENERAL:
Consum extraurban,mers usor sportiv,vit.medie ~100 km/ora,anotimp vara-toamna,masina incarcata mediu ~ 4,5 l/100 km
Consum urban,mers usor sportiv,anotimp vara-toamna,masina incarcata mediu,oras aglomerat ~ 7 l/100 km


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dCi 65CP iunie 2005 Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Race
post 15 Feb 2006, 03:28
Post #307


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 8 April 05
From: Bucuresti




Viteza medie 100 km/h ? Ori ai un noroc incredibil si prinzi drumul liber,ori minti cu nerusinare...eu pentru medie 90 km/h scot si untul din masina pe drum normal...abia scot 140 km/h medie PE AUTOSTRADA...asta depinde si de drumul pe care mergi,e drept,dar pe un drum cu o banda pe sens,circulat de carute,tractoare si camioane,mi se pare extrem de mult.Si in ambele cazuri,merg pe portiunile pe care se poate pana la viteza maxima a masinii.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v Extreme 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raszvan
post 15 Feb 2006, 08:30
Post #308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 2 September 05




race, omul a precizat "consum extraurban".


--------------------
ex clio symbol 1.5 dci 2005
megan dci, 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 15 Feb 2006, 10:50
Post #309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




QUOTE(bebe53add @ Feb 14 2006, 11:22 PM)
Consum in perioada 1.01-14.02.2006 (exclusiv urban,caldura la max. permanent,aeroterma poz.2,stat cu motorul pornit in parcare,etc) -8,1 l/100km
*



Caldura la max de care vorbesti tu nu influenteaza consumul, poate doar ventilatorul aerotermei, dar fff putin, nesemnificativ.

QUOTE(Race @ Feb 15 2006, 03:28 AM)
Viteza medie 100 km/h ? Ori ai un noroc incredibil si prinzi drumul liber,ori minti cu nerusinare...eu pentru medie 90 km/h scot si untul din masina pe drum normal...abia scot 140 km/h medie PE AUTOSTRADA...asta depinde si de drumul pe care mergi,e drept,dar pe un drum cu o banda pe sens,circulat de carute,tractoare si camioane,mi se pare extrem de mult.Si in ambele cazuri,merg pe portiunile pe care se poate pana la viteza maxima a masinii.
*



Cred ca era vorba de consum aici, nu de cat de hai sa ma laud cat de tare merg eu in extraurban wink.gif Poate omu circula pe drumuri mai libere, pe autostrazi. Sunt sate unde se poate merge cu 80-90 lejer prin ele.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebe53add
post 15 Feb 2006, 11:47
Post #310


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 10 December 05
From: Timisoara




Draga Race,

M-am exprimat gresit ,am vrut sa spun ca in general am mers cu~100 km/h,
bineinteles unde s-a putut (in general pe drumurile mai ca lumea -de ex.
Arad-Sibiu, Alba-Cluj, etc. cam asa am observat ca merge mai toata lumea ,cu exceptia unora cu cate un camion mai necajit,un Aro,etc).
Deci nu e vorba in nici un caz de viteza medie de parcurs, care de fapt iese de obicei la 50-60 km/h(cel mai bine am scos intr-o duminica foarte de dimineata pe traseul Aiud-Timisoara cca 270 km am reusit sa-i fac in mai putin de 4 ore,adica ~70 km/h.
De altfel cred ca daca am reusi sa mergem constant cu 100 km/h, am obtine si consum mai mic (pe distante scurte,cu doar doi oameni in masina si conditii bune de drum, am reusit sa scat si 3,9 l/100 km, de fapt am mai vazut pe topic ca si altii reusesc.

Cat despre "caldura la maxim" am punctat doar o stare, ai vazut ca am adaugat si pozitia aeroterma 2,banuiesc ca influenteaza putin consumul.Oricum de cand tin destul de mult motorul pornit in stationare, se simte si asta pe consum.

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:32


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dCi 65CP iunie 2005 Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radari
post 15 Feb 2006, 15:16
Post #311


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 30 September 05
From: Bucuresti




7.84 doar oras (de o luna incoace) - Agip Euro3.

@bebe53add: daca incepi cu "draga race," incheie si tu frumos: "cu mult drag, bebe"

tongue.gif


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2006 1.6-16V
Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 15 Feb 2006, 16:09
Post #312


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




QUOTE(diesel_power @ Feb 15 2006, 10:50 AM)
Caldura la max de care vorbesti tu nu influenteaza consumul, poate doar ventilatorul aerotermei, dar fff putin, nesemnificativ.
*



Ba influenteaza deoarece motorul se incalzeste muuuult mai greu si se merge o perioada mai mare de timp pe amestec bogat. Daca ai computer de bord poti verifica consumurile instantanee la rece si la cald...


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 18 Feb 2006, 10:00
Post #313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




La chestia asta nu m-am gandit... am sa incerc sa merg cu caldura oprita sa vad daca se incalzeste mai repede motoru. Oricum atunci am partial dreptate ca dupa ce ajunge motorul la temperatura optima nu mai conteaza daca am caldura pornita sau nu tongue.gif

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:33


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
joy
post 19 Feb 2006, 21:34
Post #314


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 19 February 06




sal, cu 44 litrii am facut luna asta cam 530 km, deci... cam 8,3

cam mult, dar drumuri scurte in oras , frig afara si mers cam in forta


...relativ multumit


--------------------
renault clio - B - xx -xxx 1.5 65cp 2005
clio 1.5dci 65cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rrazvin
post 20 Feb 2006, 13:19
Post #315


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 16 January 06
From: Timisoara




eu am scos consum mediu pe perioada 10 ian- 10 feb, 6,8 consum mixt din aprox 700 de km 400 in afara 300 in oras, precizez ca masina e inca in rodaj, e vorba de chiar primi 700 de km, acum ca sa incalzit vremea am observat clar o descrestere a consumului.


--------------------
Clio Symbol 2005 FIDJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 20 Feb 2006, 13:22
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




Si eu am ajuns la aceeasi concluzie, asa masurand ochiometric. Temperatura scazuta influenteaza foarte mult consumul la un diesel. La benzina parca mult mai putin. Asa mi se pare mie. E foarte posibil sa ma insel insa.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raszvan
post 20 Feb 2006, 14:32
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 2 September 05




35 L la 620 km, din care 300 km afara din bucuresti. deci, ceva mai putin de 6%.

This post has been edited by raszvan: 20 Feb 2006, 14:33


--------------------
ex clio symbol 1.5 dci 2005
megan dci, 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 20 Feb 2006, 15:40
Post #318


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




5,7 % - motorina... in oras (Bucuresti).
Pana de curand daca "incarcam" Matizul (the old car) cu inca doua-trei persoane, ajungeam si la 8 % deci sa -mi traiasca machina ! laugh.gif

Apropo... bine v-am gasit... wink.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucman
post 20 Feb 2006, 16:50
Post #319


Cogito ergo doleo


Group: Members
Posts: 664
Joined: 26 August 05
From: Bucuresti




Esti sigur ca numai in oras?

Nu de alta dar e mai putin decat in carte.
Eu am scos 5.9 in conditiile in care am mers 50% in afara.

This post has been edited by cmandrei: 20 Feb 2006, 18:06


--------------------
Renault 1.5 DCi 80CP Fidji
Bianchi Super Grizzly
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 20 Feb 2006, 17:51
Post #320


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Pai e simplu...

Vad semaforul "rosu" din departare... o duc la punctul mort... sau...
Accelerez pe o portiune de drum si cunosc semaforul urmator care e verde si stiu cat mai sta pe culoarea asta, o pun la punctul mort si o "tin" eventual din frana...
Intru in pasaje, o las sa curga...
Si tot asa...
Bashca mi-au confirmat candva niste taximetristi "shmekeria" asta. rolleyes.gif

La drum intins, la fel... cu toate ca nu exista semafoare dar ce rost are daca vad coloana in fata la cateva sute de metri sa accelerez pana aproape de ele cand o pot face mult mai devreme stiind ca tot acolo ajung ?

Hai ca tac ca poate ma cauta fabricantii de combusitibil ca nu mai au vanzare din cauza mea ! biggrin.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raszvan
post 20 Feb 2006, 18:39
Post #321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 2 September 05




Tu faci cum mi-a facut mie un taximetrist din brasov.
M-a lasat pompa de frana la dacie in predeal si am dat fuga cu microbuzul pana in brasov pt. a cumpara piesa. Ca sa nu ma apuce noaptea, cand m-am intors am luat un taxi. Bai, ala chiar era disperat sa scoata consum mic. Dadea forja la masina apoi oprea motorul cu 100-150 m inainte de intersectie, la fel si cand prindea o vale, nu avea caldura in masina.. si-mi mai povestea ca i-a facut nu stiu ce modificari la carburator (masina nu prindea 60km/h). Muream cand vedeam microbuzele trecand pe langa mine.


--------------------
ex clio symbol 1.5 dci 2005
megan dci, 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siporazvan
post 21 Feb 2006, 08:37
Post #322


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 3 October 05
From: Bucuresti




@Catalin S.
Tratamentul la care o supui tu nu ii face de loc bine. Masina ar trebui sa mearga tot timpul in sarcina. Si la vale, cand incetinesti, e bine sa o faci cu frana de motor. Economia de combustibil nu se merita privind uzura ulterioara a pieselor!

This post has been edited by cmandrei: 21 Feb 2006, 10:30


--------------------
renault symbol 1.5dci 82c.p. 2005 Dynamique
Dacă crezi că educația este scumpă așteaptă să vezi cât te va costa ignoranța ta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 21 Feb 2006, 09:54
Post #323


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Nu vad legatura... cand stai la stop si-o scoti la punctul mort nu-i aceeasi chestie ? unsure.gif

This post has been edited by Catalin S.: 21 Feb 2006, 09:56


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 21 Feb 2006, 10:18
Post #324


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




Nu. In frana de motor in primul rand ai consum zero (0). La relanti nu ai consum zero. E mic dar nu zero. pe langa asta ti-ai luat masina sa te uiti la juma de litru la suta? ca cam asta va fi economia.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 21 Feb 2006, 10:41
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Intr-adevar cu orice masina ai fi, ea este facuta ca sa mergi cu ea intr-o treapta de viteza, nu e bine sa mergi pe liber, din mai multe considerente. Iar in general cine isi cumpara dCi nu ar mai trebui sa se gandeasca la consum, sau sa se gandeasca la toate metodele posibile prin care s-ar reduce consumul.

This post has been edited by cmandrei: 21 Feb 2006, 10:42


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 21 Feb 2006, 10:48
Post #326


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Aham... deci frana de motor = consum zero... Cam greu sa ma obisnuiesc acum dup-atatia ani mai ales ca nu prea-mi place sa dau ca capul de volan... laugh.gif Exagrez, stiu... dar voi incerca si varianta asta pe care de regula o foloseam iarna sau pe timp de ploaie. Multzam ! wink.gif

This post has been edited by Catalin S.: 21 Feb 2006, 10:49


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3xtreme
post 21 Feb 2006, 16:08
Post #327


Fraier incepator


Group: Members
Posts: 100
Joined: 31 January 06




A venit caldura!!!
Constat ca are mult mai mare importanta temperatura de afara asupra consumului la motorina, comparativ cu benzina.
Pana acum vreo 10 zile, consumam aproape 7 in oras, acum deja ma invart la 6! E o diferenta destul de mare zic eu.


--------------------
Renault Clio Extreme dCi 65 CP/Scenic II 1.5 dCi 85 CP 2004 / 2007
Clio II bicorp Extreme 2004, 1.5 dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 21 Feb 2006, 22:11
Post #328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Da, asa e, e diferenta mare de consum intre sezon rece si sezon cat de cat cald. La temperaturi sub 0 grade consuma mult. Ceea ce nu inteleg eu este lucrul urmator: Motoarele dCi de la 80cp in sus au intercooler. Acesta e folosit ca sa raceasca aerul inainte de a-l introduce in cilindri pt a-i mari densitatea si deci pt a incapea mai multa masa de aer in cilindru. Daca oricum este racit aerul, atunci de ce consuma mai mult iarna? Daca e sa luam asa lucrurile iarna fiind aer rece afara, il mai raceste si intercoolerul, ar trebui sa mearga motorul brici fiindca intra o cantitate si mai mare de aer in cilindri. Care este explicatia la toate astea?


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sagetator
post 21 Feb 2006, 22:22
Post #329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 759
Joined: 8 September 05
From: O R A D E A




primii 1600 km: 5,18 %

carburant: Tempo EuroDiesel (de la MOL)
aprox. 20% in oraș (croaziera: 50 km/h, maxim 60 Km/h), restul afara (croaziera: 100km/h, cu un singur varf de 120 km/h - valori aratate de kilometrajul de la bord)

This post has been edited by sagetator: 21 Feb 2006, 22:24


--------------------
Clio Symbol Fidji dCi 82 CP gri eclipse
Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 22 Feb 2006, 10:00
Post #330


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(diesel_power @ Feb 21 2006, 10:11 PM)
Da, asa e, e diferenta mare de consum intre sezon rece si sezon cat de cat cald. La temperaturi sub 0 grade consuma mult. ............. Care este explicatia la toate astea?
*


La temperaturi scăzute motorina arde mai greu, de aici rezultă că consumă mai puțin oxigen din aerul (rece) comprimat în cilindru și rezultă mai puține gaze arse, deci vom avea o presiune mai mică care să împingă pistonul în jos și care să facă lucru mecanic.
Ca urmare, sistemul de injecție trebuie să introducă mai multă motorină care va arde la fel de greu dar fiind mai multă se vor genera gaze arse în cantitate mai mare, care la rândul lor vor împinge pistonul cu viteza mai mare, necesară pentru a realiza lucrul mecanic cerut de șofer atunci când apasă pe pedala de accelerație.
Iată de ce la temperaturi scăzute consumul de combustibil crește.
Intercooler-ul nu este un avantaj când aerul admis oricum este rece, în schimb el crește randamentul motorului când temperatura aerului din exterior este crescută.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
44 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th August 2025 - 00:26
Dacia