Consum motorina
![]() ![]() ![]() |
Consum motorina
diesel_power |
![]()
Post
#1261
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|||
vasilecool |
![]()
Post
#1262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 25 March 09 From: Bucuresti ![]() |
da ,asa e ...are vreo influenta negativa ?
|
--------------------
renault
symbol
- B-46-ANU
2005
|
|
bleano1 |
![]()
Post
#1263
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 13 January 13 From: iasi ![]() |
Stie cineva de ce la adaugarea aditivului antiinghet a crescut consumul?
Inainte imi lua 5.2 acum ia 6.2-6.4 |
--------------------
renault
clio2
1,5dci 65cp,2004,caroserie
|
|
gabize |
![]()
Post
#1264
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.023 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
De ce mai aditivezi o motorină deja aditivată?
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
bleano1 |
![]()
Post
#1265
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 13 January 13 From: iasi ![]() |
Nu inteleg...
![]() 13 Dec 2014, 22:48: Bine, motorina simpla rezista pana la -20gr. dar nu e chiar asa,am vazut multe masini cu motorina facuta gem prin instalatie la numai -10gr....asa ca de aia pun aditiv. Inca ceva, nu am incredere in motorina deja aditivata asa ca mai bine pun eu cand vreau eu si de care vreau eu. ![]() This post has been edited by bleano1: 13 Dec 2014, 22:48 |
--------------------
renault
clio2
1,5dci 65cp,2004,caroserie
|
|
bleano1 |
![]()
Post
#1266
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 13 January 13 From: iasi ![]() |
Asa ceva folosesc eu
Attached thumbnail(s) DSC01630.JPG ( Size: 3.53mb ) Number of downloads: 550 DSC01631.JPG ( Size: 3.56mb ) Number of downloads: 541 |
--------------------
renault
clio2
1,5dci 65cp,2004,caroserie
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#1267
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Stai linistit ca si la mine a crescut consumul la 6, poate e din cauza frigului.
Si daca faci distante scurte zilnic, iar este normal sa ai consum mai mare, chiar daca e sa faci si 100 km pe zi, daca opresti din 2 in 2 km nu renteaza. This post has been edited by RazvanF: 17 Dec 2014, 08:37 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
gabize |
![]()
Post
#1268
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.023 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#1269
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(CGB @ 11 Jan 2014, 17:50) in ultimii 2000 km media e 4,6%. metoda: umplut pana-n buza si notat in carnetel consumu'. cum faceau batranii la anticele dacii. Si daca nu indica bine pompa? ![]() QUOTE(gabize @ 17 Dec 2014, 08:46) Și niciodată n-am mai pus nimic în motorină. Asta e greseala ta. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
gabize |
![]()
Post
#1270
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.023 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
recunosc!
![]() |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
bleano1 |
![]()
Post
#1271
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 13 January 13 From: iasi ![]() |
|
--------------------
renault
clio2
1,5dci 65cp,2004,caroserie
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#1272
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Cel mai bine compari informatia de consum din CB cu cea de la pompa de alimentare, daca ai sa cauti pe forum ai sa gasesti ca la multi CB-ul afiseaza eronat.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
Phill |
![]()
Post
#1273
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 27 December 14 ![]() |
De vreo 5-6 ani de cand am masina consumul sta asa, la motorizarea 1.5 dci 65 cp:
Urban: 6-6.5 la suta Extraurban: 3.5-4 la suta Mixt: 5.2 Depinde si de profilul drumului, si de talpa. Am scos consum mediu de 6 la suta Ruta Cluj-Transfagarasean-Cluj, cu 3 biciclete pe haion(pe suport de biciclete, ce strica aerodinamica, ca bicicletele stau intr-o pozitie foarte inalta deasupra masinii), 3 persoane + bagaje pentru cateva zile a 3 persoane, deci, masina incarcata la maxim, viteze de 90-120(pe autostrada). Oricum stateam infipt in acceleratie mult mai tare. |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dci (65 cp)
2005
|
|
crisolro |
![]()
Post
#1274
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
deci io nu mai pot sa vad ca postati consumuri sub 4 (date dupa calcule la pompa si nu de CB, caci sunt lamurit de CB-ul care tine cu Renault)... va rog sa detaliati, daca nu exagerez eu iar voi sunteti amabili, cum obtineti consumuri sub 4: incarcare, treapta viteza, viteza etc.
ms |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
verde |
![]()
Post
#1275
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Numai daca mergi batraneste , demaraje f. lenta si lungi ca sa nu starnesti turbina.
This post has been edited by verde: 14 Jan 2015, 08:38 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
Phill |
![]()
Post
#1276
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 27 December 14 ![]() |
QUOTE(crisolro @ 14 Jan 2015, 08:32) deci io nu mai pot sa vad ca postati consumuri sub 4 (date dupa calcule la pompa si nu de CB, caci sunt lamurit de CB-ul care tine cu Renault)... va rog sa detaliati, daca nu exagerez eu iar voi sunteti amabili, cum obtineti consumuri sub 4: incarcare, treapta viteza, viteza etc. ms Nu am CB. La pompa am facut consumul, pe langa foile de parcurs cand era pe firma masina, stiam exact cati km fac, si cu cat alimentez... Eu am un stil de condus normal, ma duc in afara localitatilor cu 90-100(in a 5-a evident), incerc sa mentin o viteza constanta, si cand situatia o cere, intru in depasiri, sa mentin viteza de croaziera. Doar in depasiri, daca se cere, bag a 4-a spre exemplu(cand am spatiu de manevra mai mic), in rest a 5-a cand vad ca nu vine nimeni din fata, si asa masina pleaca oricum. In oras schimb viteza pe la 3000 de ture in primele viteze, 1, 2, poate 3 daca tre sa ma lansez pe un bulevard, consumul nu l-am vazut diferit, ca schimb la 2000, ca la 3000, sau paote ii insesizabil. Fac asta sa protejez egr-ul si motorul de depuneri. Nu am turometru, dar am pus un cititor OBD(daca spun bine) si am verificat acustic cum suna motorul la 3000 de ture, si schimb acolo. This post has been edited by Phill: 14 Jan 2015, 09:48 |
--------------------
Renault
Clio 1.5 dci (65 cp)
2005
|
|
slider2 |
![]()
Post
#1277
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(crisolro @ 14 Jan 2015, 08:32) deci io nu mai pot sa vad ca postati consumuri sub 4 (date dupa calcule la pompa si nu de CB, caci sunt lamurit de CB-ul care tine cu Renault)... va rog sa detaliati, daca nu exagerez eu iar voi sunteti amabili, cum obtineti consumuri sub 4: incarcare, treapta viteza, viteza etc. ms Eu consum la pompa nu i.am facut niciodata dar numarul de km parcursi impartiti la numarul de litri de pe bonul fiscal de la benzinarie dau foarte aproape de indicatia cb.ului, diferente de maxim 0,3l/100km. Ca si consum instant in treapta a 5a, mie imi arata cam asa: - la 80km/h - intre 2,7 si 3,2, cu precadere mai mult 3l/100km - la 90km/h - intre 3 si 3,5, cel mai des 3,3 - la 100km/h - intre 3,3 si 3,8, cel mai des 3,6 - la 110km/h - intre 3,7 si 4,3, cel mai des 4 - la 130km/h - intre 4,8 si 5,6, cel mai des 5,2 Pana in 110km/h pornirea AC-ului nu produce mari variatii ale consumului. La 130km/h pe Autostrada Transilvania cu 5 persoane + bagaje (aprox 450kg) consumul instant aarata cam 6,2l/100km. Probabil ar mai fi scazut un pic daca foloseam clima si nu AC, dar eu nu suport sa.mi bata aerul in fata si in mana dreapta (multumim pentru aeratoare de toata jena Renault!) si prin urmare dirijez fluxul de aer la parbriz si picioare ceea ce face sa se opreasca functia Auto (din nou multumiri Renault!). Tinand cont ca am condus toate variantele de 1,5dci de pe symbol (este adevarat ca ph3 dci 82 doar cateva strazi, aveam sa si.l cumpar daca nu era timbrul de mediu, dar ph3 dci 65 vreo 50000 km, ph4 dci 85 vreo 65000 km, ph4 dci 70 700km) pot spune ca intre ele exista diferente de consum dar nu exagerat de mari iar cauzele ar fi urmatoarele (raportat la acelasi stil de condus): - etajari diferite ale treptele 4 si 5 de viteza (ph3 la 2000rpm in treapta 4 ai cam 60km/h la ph4 ai 70) - automat la viteze de croaziera motorul merge ceva mai putin turat si implicit consuma mai putin - diferentele de putere fac ca in anumite situatii sa apesi acceleratia mai tare sau sa turezi mai mult pentru a obtine o anumita dinamica de la masina deci automat si un consum o idee mai mare |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#1278
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Daca ph3 are 65 de cai si ph4 are 85 de cai, nu au si cutia de viteza diferita?
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#1279
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
@silder, eu nu am vazut ca la climatronicul meu daca setez sus si jos, sa se opreasca auto. Eu am benzinara dar climatronicul este acelasi.
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
slider2 |
![]()
Post
#1280
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(RazvanF @ 15 Jan 2015, 21:04) Pai asta am zis si eu ca au cutii de viteze diferite si nu doar la etajarea treptelor de viteza ci si ca metoda de cuplare a marsarierului. La ph3 este solutia cu inel de care ridica si intra in viteza fara probleme atat timpul cat angrenajul este bun, la ph4 este in spatele treptei a 5a si uneori nu intra bine in viteza (adica in marsarier) desi cutia este in stare perfecta. Iar ca putin offtopic motorizarea dci pe symbol a fost asa: - ph3: (euro3) 65cp - 160nm si 82cp - 180nm - ph4: (euro4) 68cp - 180nm si 85cp - 200nm (cu mentiunea ca exista si o serie mica, doar 2006 ca an de fabricatie, cu 82cp fiind foarte usor de recunoscut pentru ca are cutia de viteze cu inel) @alexgeogabriel nu am mai pornit clima de ceva vreme, dar maine dimineata ii fac o proba si revin. Mi.este greu sa cred ca mi s.a parut mie ca se decomuta modul auto, dar mai incerc maine. |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#1281
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Ca sa vorbim date concrete, pe ph3 au existat doar motoare dci euro 3. Pe ph4 au existat atat euro 3 cat si euro 4.
Marsarierul cu inel este specific cutiei de viteze euro 3, pe cand marsarierul tip Logan este specific cutiei de viteze pentru motoarele dci euro 4. Nivelurile de putere/cuplu au fost in felul urmator: Euro 3: 48kW/160Nm si 60kW/185Nm Euro 4: 48kW/160Nm, 50kW/160Nm, 63kW/200Nm. Fiecare face conversia la ce tip de cal-putere doreste. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
slider2 |
![]()
Post
#1282
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(alexgeogabriel @ 16 Jan 2015, 00:09) @silder, eu nu am vazut ca la climatronicul meu daca setez sus si jos, sa se opreasca auto. Eu am benzinara dar climatronicul este acelasi. Revin cu completari. Setat pe temperarura mai mare de 22 grade auto functioneaza directionand aerul la picioare si la parbriz, pe temperatura mai mica este directionat spre pasageri si la picioare. Orice modificare a fluxului de aer de catre mine duce la decuplarea functiei auto. |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
djadi2007 |
![]()
Post
#1283
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 3 July 11 ![]() |
Consumul declarat de Renault este de 6% in oras, 4% afara este adevarat , eu cu al meu asa scot. motor 1.5 dci 85cp.
Sa zici un 4.2 afara scot. iar in oras nu depaseste 6. Nu te speria, nu si-a facut rodajul, parca 1000 km ai rodaj. This post has been edited by djadi2007: 27 Jan 2015, 13:40 |
--------------------
renault
megane
1996
|
|
gabize |
![]()
Post
#1284
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.023 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
QUOTE(slider2 @ 26 Jan 2015, 06:07) Revin cu completari. Setat pe temperarura mai mare de 22 grade auto functioneaza directionand aerul la picioare si la parbriz, pe temperatura mai mica este directionat spre pasageri si la picioare. Orice modificare a fluxului de aer de catre mine duce la decuplarea functiei auto. Așa e și normal. Orice intervenție asupra vitezei ventilatorului și/sau a direcționării fluxului de aer anulează funcția AUTO. |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
slider2 |
![]()
Post
#1285
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
Decuplarea functiei auto la modificarea directiei fluxului de aer nu mi se pare normala. Da sunt de acord cu decuplarea la modificarea manuala a vitezei ventilatorului, dar poate sunt persoane ca mine care nu vor sa "bata" direct in ei fluxul de aer conditionat (mai ales ca avem niste aeratoare foarte slabe ca si cursa de reglaj) dar in acelasi timp doresc sa foloseasca functia auto. De curiozitate aceasta decuplare la modificarea directiei fluxului de aer este o normalitate la toate masinile cu aer conditionat automat (clima)? Ma refer si la alte marci nu doar in ograda Renault
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
BFlamer |
![]()
Post
#1286
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 15 May 12 ![]() |
Salut,
La mine (Clio 3/2012) și probabil la toate modelele cu AC automat, scrie clar în manualul de utilizare că modificarea uneia sau mai multor setări legate de aer (distribuția fluxului, viteza, activarea AC, recirculare) duce la stingerea indicatorului AUTO, dar nu dezactivează controlul automat decât pentru setarea modificată manual. Toate celelalte rămân pe auto. Ex: este full auto, iar tu distribui tot fluxul spre picioare. Toate celelalte funcții rămân pe automat. |
--------------------
Renault
Clio 3
2012 / Night & Day
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#1287
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
500 km numai pe autostrada, mers cu 120-130km/h, vant plus rafale de vant, 2 oameni in masina si atat...plecat cu 50 de litri, m-am intors cu 10 in rezervor....un mic calcul 8% consum 12.5km cum 1 litru de motorina...
![]() Si sa nu uit, am trecut pe cauciucuri de vara ...ceva fabricat in Polonia, DAYCO parca scrie pe ele, au clasa de consum F, celelalte de anul trecut fiind MICHELIN Energy Saver cu clasa de consum A. This post has been edited by RazvanF: 1 Mar 2015, 17:32 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
slider2 |
![]()
Post
#1288
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
Razvan nu este imposibil consumul dar totusi cam mare. La mine unde treapta a 5a este mai lunga deci in teorie consuma mai putin, pe timp de vara cu AC, 5 persoane plus bagaj arata consum instant la 130km/h cam 6-6,5. Anvelopele sa stii ca influenteaza mai ales fiind oarecum la extreme ca si categorie de consum. Tu esti sigur de cei 500 km, chiar atat au fost? Si stii sigur ca aveai 50 si ai ramas cu 10 litri? Cum ai masurat?
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#1289
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Km dati pe 0, plin la pompa, 50 litri, am plecat iar la intoarcere mai aveam 2 liniute, am pus ceasurile de bord pe selftest si mi-au artat 10 litri ramasi...km parcursi 500.
40 litri consumati deimpartit la 500 km rezultat 0.08 Totusi ma gandesc sa nu fie din cauza vantului, era destul de greu sa mentin banda. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
diesel_power |
![]()
Post
#1290
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Si eu am mai avut consum mare din cauza vantului, dar 8% e un pic cam mult.
In restul calatoriilor cat consuma ? Rotile sunt umflate la cat trebuie ? Filtrul de aer schimbat la timp ? Ar fi plauzibil consumul de 8% daca ai avut vant numai din fata si i-ai dat blana ca sa mentii 130 km/h. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th August 2025 - 02:04 |