Chip tuning, cu un singur "n"
![]() ![]() ![]() |
Chip tuning, cu un singur "n"
claus |
![]()
Post
#31
|
||
![]() private spice Group: Members Posts: 1.695 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane II
2003 confort dynamique
|
|||
reno-toto |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 22 December 04 ![]() |
la masina ta ...nu cred ca mai e oportun sa mai umbli la motor...si asa e cam "dopat"....presupunand ca ai putea sa scoti 125 cp dintr-un 1.5 dci ...nu cred ca va tina mai mult de 100 k km (cifra asa fiind chiar optimista)[/quote]
Sincer nici nu vreau sa fac asta, doar ma uitam de curiozitate, si am postat pentru cei care vor. Si eu cred ca motorul este deja "dopat", insa cred ca rezerve de putere ar fi suficiente. Pornind de la ideea ca un motor de 2 l HDI ajunge la 200 CP si asta pe modelul de serie (ma refer aici la prototipurile de la Peugeot, nu mai stiu cum se numesc ceva cu As-ul de Pica si cel de Cupa, desi cred ca aberez) , nu cred totusi ca la un 1,5 de la Renault 125 CP termina asa repede motorul. Sa ne spuna insa cei care vor face tunnning-u', nu? Cam atat. |
-------------------- Ravasit de stima si buimac de respect.
megane 2 sedan, 1,5 dCI 100 CP, privilege, negru. |
|
demisonat |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 3 August 04 ![]() |
Asa e dar este tentanta ideea si nu cred ca sunt multi aceia care se multumesc cu putin cand au posibilitatea de a avea mai mult.
|
-------------------- Octavia 2 elegance fulll!!!!
|
|
George |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 5 December 03 From: Bucuresti ![]() |
de ce un chip tuning de 450 E fara TVA dupa , cand poti lua motorul urmator direct ? :shock:
|
-------------------- |
|
strumfuadi |
![]()
Post
#35
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
:shock: prea dopat??
pejo are un hdi de 1.6 de 110cp la momentul actual.. deci se poate.. nu shtiu daca e asha de mare diferentza intre maximul doparii la un turbo diesel shi la un turbo pe benzina.. bunaoara, francezii au scos demult pe reno5 300cp din motorul de 1.4turbo (care la vremea aia nu era cu injectzie..) se poate scoate MULT la un motor turbo, problema care intervine este uzura avansata shi scaderea timpului de exploatare.. |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
George |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 5 December 03 From: Bucuresti ![]() |
si materialele scumpe ce trebuie "introduse" in motoreatza
![]() |
-------------------- |
|
SorinV |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
http://www.holset.co.uk/files/2_5_1_5-vari...%20geometry.php
pt expertul nostru in microtehnologie aka demisonat ! si daca nu e cu suparare vreau si eu sa vad o turbina care modifica pasul palelor rotorului ! |
--------------------
a
a
a
|
|
SorinV |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
|
--------------------
a
a
a
|
|
Canadianu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 19 October 04 From: Dorval ... since may 2005 ![]() |
Eu am pus un chip (cumparat/montat in Lyon). baietii m-au asigurat ca o sa-mi aduca cel putin 15 caluti in plus...
Oricum, masina se comporta mult mai bine. Parca am cuplul mai bun la turatii joase(sau e doar o impresie). De altfel tot cu aceeasi ocazie i-am pus si un kit complet de evacuare Sebring...Inainte aveam doar toba finala, acum i-am schimbat inclusiv serpisorii... la testul pe dyno facut after rezultatele arata cam asa: CP = 156/5600 Nm = 215/3800 Acuma na, cate dyno atatea rezultate, dar... eu sunt multumit de cum se comporta acum. Daca e cuminte in primavara primeste un turbo...poate urcam undeva spre 180... :roll: |
-------------------- Megane II, 2.0 16v EXCEPTION, Black. MOD:K&N+KW+CHIP
Clio 1.4 8V Expression, Blue |
|
ess1902 |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
@SorinV
ti-am mai spus...www.planeterenault.com vezi ca pe mijlocul paginii scrie "les autres etudes"...si e o sageata...dai clik si selectezi" la technologie de turbo", acum e clar? This post has been edited by cmandrei: 9 Mar 2006, 18:01 |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
SorinV |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
ess io zic sa stai jos sa fumezi o tigara ( asta daca fumezi ) si sa cetesti cu atentie ! cele doua posturi de mai sus nu iti erau adresate ( decat daca ai nickul demisonat si io zic ca nu il ai ) ! asta ar fi una !
partea a doua este ca la adresa aia de pe planete renault unde este explicat turboul nu este decat inca un caz de geometrie variabila de care zic eu ! adica cu pasul paletelor turbinei fix ! pt tine : partea verde se cheama rotor si io de ala zic ca are pas fix ! paletele alea portocalii sunt pe melcul turbinei , nu se invart odata cu rotorul dar isi schimba pozitia pt a varia cantitatea de aer in trubina ! si pana la urma : dumnezeule e chiar asa de greu sa intelegeti ca varierea pasului palelor rotorului ( uf am si obosit) este momentan imposibila ! |
--------------------
a
a
a
|
|
demisonat |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 3 August 04 ![]() |
Daca vorbesti frumos discutam.
Tu vrei sa spui ca inelul ala lasa la intre mai mult sau mai putin gaz de esapament , si cu asta se variaza viteza palelor actionate de gazul de esapament la fel si in acelasi timp se mareste si debitul aspirat pe partea opusa prin cresterea turatiei. AI PERFECTA DRETATE. Eu spuneam altceva si sti prea bine ce. O sa ma documnetez si o sa iti raspund fie ca am sau nu dreptate. ok ? ma bucur ca in sfarsit ti-ai dat seama ca am dreptate ! ce zici tu sunt momentan vise ! la dimensiunile unui elicopter se face asa ceva dar la o turbina e microtehnologie ! poate peste vreo 20 de ani ! sper.. |
-------------------- Octavia 2 elegance fulll!!!!
|
|
Doc |
![]()
Post
#43
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
La pejo s-a ajuns din 1.6 la 110CP prin punerea unei turbine mai mari decat la Renault. Dar aici intervine altceva: turbo lagul mai mare.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
George |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 5 December 03 From: Bucuresti ![]() |
pentru un montaj de turbina pe o benzinara aspirata trebuie multe modificari . DAR puterea va creste cu pana la 90% :shock:
|
-------------------- |
|
cri123 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Intrebare: daca se face chip tuning la un 1.9dci 120CP, am inteles ca ajunge pe la 140-150CP si pe la 340 NM.
Insa la acest cuplu, mai rezista cutia de viteze si ambreajul? |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
Marinescu Dragos |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 1 February 05 ![]() |
am o laguna II 1.9 dci 120 CP si vreau sa-i pun chip...a mai pus cineva? cum se comporta?
|
-------------------- Renault Laguna II 1.9 dci Privilege 2004 (piele, cabasse...full)
|
|
voinea |
![]()
Post
#47
|
![]() TCM Tuning Group: Members Posts: 355 Joined: 7 March 05 From: Bucuresti ![]() |
@Marinescu Dragos> in luna decembrie TCM Turbo colaboreaza cu mos craciun. pret mult mai bun la modificare
![]() |
--------------------
Renault
Clio3 RS R27 TCM tuned
:: Renault Clio4 1.2TCe - TCM Tuned
|
|
eminescu0 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 September 04 From: Colentina, inima strazii ![]() |
masinile astea cu chip tuning mai trec de RAR atunci cand le cumperi sh ? ca stiu cazuri in care au intors omul pentru inaltatoare la arcurile spate.
|
--------------------
Reno
Megane
I hatch If you can't convince 'em, confuse 'em.
|
|
Gedai |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 December 05 From: Craiova ![]() |
Sal.
Am un Megane Classic Break 1,9 dTi (98cp). Se poate face cip-tuning si daca da cine (in afara de aspad)? Cat costa si cam la ce performante sa ma astept? A mai facut cineva tuning la motorul asta? Cum se comporta? |
--------------------
Renault
Megane 1
2000 Renault Megane Classic Break 1,9 dTi
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#50
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
din ce stiu eu, se poate si ai un plus de vreo 25-30 CP si vreo 40-50 Nm.
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Gedai |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 December 05 From: Craiova ![]() |
E destul de bine. De fapt ce vorbesc... e extraordinar
![]() Ai idee cam cat costa? Am vazut la aspad 365 Eur fara TVA si mi s-a parut cam multisor.... |
--------------------
Renault
Megane 1
2000 Renault Megane Classic Break 1,9 dTi
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#52
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Asta nu stiu sa-ti spun. Vezi la Bursa, primul topic pinned.
Eu am facut odb la Laguna din semnatura cu 300€ f. TVA in Austria si mi-a modificat-o 120->150CP si 270->330 Nm. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
eugen_foxy |
![]() ![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea este ca exagerati destul de mult cu acel castig de putere castigat cu chip-tuning-ul ! La motorul de 1.4 / 8v /75 CP , cu un chip se castiga maxim 5 CP . DOAR cu chip nu ai cum sa scopi mai mult dintr-un motor aspirat . SE POATE castiga mai mult prin instalarea unui filtru de aer sport ( se scade chiar si consumul ) si prin schimbarea galeriei de evacuare . Vedeti ca acum se gasesc si catalizatoare sport , iar de finale numai spun . Prin marirea diametrului tevii de evacuare , prin inlocuirea serpisorilor , prin punerea unei finale "direct flow" se poate castiga mai multi CP .
Chip = 4-5 cp + filtru aer = 3-4 + galerie evacuare+tobe = 4-5 si asa se ajunge la o cifra bunicica . Dintr-un motor de 75 Cp 8V mai mult de 90-95 CP nu ai cum sa scoti fara turbo . Dar acesti CP castigati eu zic ca nu costa chiar atat de mult si se observa imediat . Sfatul meu este sa incepeti cu filtrul de aer , apoi evacuarea si abia la urma chipul . Astfel poti optimiza chipul pe configuratia ( oarecum ) finala a motorului . Eu am de gand sa schimb cat de curand filtrul de aer , dar vreau unul tot pentru cutia normala , fara alte modificari , apoi chipul , iar evacuarea , abia cand o cadea ceva pe la ea sa umblu , altfel nu am de gand sa dau bani in plus degeaba , cat timp piesele originale merg bine . La diesel se castiga cu putin mai mult decat la benzinare , dar nu cu mai mult de 3-4 CP in plus . Nu uitati sa faceti un Dyno test inainte si dupa ! |
--------------------
Solenza
Scala
2003/1.4/75CP Invatati , invatati , invatati !
|
|
ginghinac |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 10 January 08 ![]() |
Ma functioneaza forumu asta?
Pentru DOC la un Scenic RX4 pe motorina ai facut un ciptuning? Cun se comporta masina dupa grefare? |
--------------------
Daewoo
NubiraII
- TL-02-SFO
2002
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#55
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- ai un RX4 cu chiptuning chiar aici pe forum... cauta pe sectiunea aferenta si cere impresii direct de la posesorul masinii... (vezi sa nu il intrebi pe cel cu dublu chip si alte modificari cum l-au pacalit cei care i-au vandut masina din Germania
![]() |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
ginghinac |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 10 January 08 ![]() |
Multumesc laguna_2_interceptor, am citit despre dinsu dar nu mi se pare deloc adevarat.
Cred ca i-a tras o mare teapa cel din germania de la care a cumparat-o. |
--------------------
Daewoo
NubiraII
- TL-02-SFO
2002
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#57
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- nope... tocmai de el ti-am mentionat sa te feresti... mai este un RX4 cu chiptunig... danielrx4... ia legatura cu el sa vezi parere... nu abureala de 2 bani cu dubluchip si 220 la ora
![]() |
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
antifizic2 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
nu va mai luati mei de om, poate al doilea cip e de rezerva
![]() |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
- B-57-LXF
2004 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
laguna_2_interceptor |
![]()
Post
#59
|
![]() createur d'automobile Group: Members Posts: 1.416 Joined: 17 May 06 From: I A S I-capitala Moldovei, RO ![]() |
- al doilea e sa il duca la 220... de asta i spuneam ca mai are loc de inca 2 sa puna la fiecare cilindru... dar ce vorbesc?... poate are deja 6 in linie sau dispusi in Xsi jumatate, poti stii ce modificari au adus nemtii aia nastrusnici care au pus 2 chipuri si au facut-o de 220/h?
|
--------------------
Renault -
Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft -
- IS 79 MRS
2003 C32 AMG Sportcoupé
|
|
Doc |
![]()
Post
#60
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ginghinac @ 12 Jan 2008, 20:04) Ma functioneaza forumu asta? Pentru DOC la un Scenic RX4 pe motorina ai facut un ciptuning? Cun se comporta masina dupa grefare? Se comporta bine, castiga in jur de 25CP si 50Nm pe care ii vei simtii la demaraj si depasiri cu siguranta. Preturile le ai afisate pe forum la sectiunea de anunturi. |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 01:32 |