Topul confortului termic, se pare ca Loganul ii pe locul 2
![]() ![]() ![]() |
Topul confortului termic, se pare ca Loganul ii pe locul 2
tarzy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
- B55MGY
2005 / 1993 / 1999 Aha
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Au participat 16 masini...Dumnezeu stie ce masini.
|
--------------------
-
-
-
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#3
|
![]() - Group: Members Posts: 22.771 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Modificat titlul in confort "termic"
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
tarzy |
![]()
Post
#4
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
@ironik - done
@andu - in versiunea pe hartie a ziarului sunt date masinile si durata pana la acrea au ajuns la 16 C This post has been edited by tarzy: 13 Feb 2006, 12:42 |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
- B55MGY
2005 / 1993 / 1999 Aha
|
|
DFA |
![]()
Post
#5
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
tarzy |
![]()
Post
#6
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
off ... ca-o fi greu de dat o fuga pana afara sa cumparati ziarul
hai ca scriu eu - poate ma aleg cu o bere din partea unuia mai comod model timp (min) Hyundai accent 17,38 dacia logan 17,54 renault clio 18,07 peugeot 307 18,23 seat ibiza 23,47 peugeot 206 25.08 chevrolet kalos 25.23 skoda octavia 25.52 honda civic 25,58 renault megane 26.10 citroen C3 27.03 skoda fabia 29.12 VW Polo 29.40 VW Golf 29,40 Fiat albea 35,10 Opel astra classic 37.04 oricum, atat timp cat testul este facut "pe loc" e cam irelevant, nu sta nimeni 20 de minutre cu masina pe loc ar fi fost interesant de facut acelasi top in mers |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
- B55MGY
2005 / 1993 / 1999 Aha
|
|
driverx |
![]()
Post
#7
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Cum cardanu meu au ajuns la 16 grade in timpii astia imensi? Pana si berlina mea ajunge mult mai repede...dar e drept...in mers, dar muuult mai repede, si nici macar nu merge OK.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
tarzy |
![]()
Post
#8
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
pai scrie acolo .... citez "Pentru încălzirea habitaclului, a fost folosită doar instalația de încălzire a mașinilor, cu ventilația la maximum" nu se specifica daca era pe loc sau in mers, dar ... la asa timpi banuiesc ca pe loc
daca ar fi sa despicam firul in 4 cred ca mai gasim nod in paura, de exemplu conteaza foarte mult unde este amplasat termometru, mai sus sau mai jos, ce capcitati de motor, ce versiuni de caroserie aveau masinile, un volum este la berlina/sedan si altul la break, etc |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
- B55MGY
2005 / 1993 / 1999 Aha
|
|
driverx |
![]()
Post
#9
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Anyway...test de rahat....multe chestii is in aer. Nu prea profesionist facut. Nici macar nu au specificat daca au folosit sau nu cartoane la radiator
![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
cbr-ica |
![]()
Post
#10
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
Treaba cu incalzirea eu o interpretez si altfel. Daca se incalzeste repede inseamana ca pierde energie, adica nu are randament bun. Nu?
|
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Testul e o abureala...strategie de marketing pentru Logan...NU se testeaza in stationare la relanti..ganditi logic....in primul rand manualul oricarei masini din test recomanda plecarea de pe loc imediat dupa pornirea motorului....
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#12
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.726 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai oricum motorul otto are randament de max 20%, nu aveam nevoie de vardie si testul lui de incalzire ca sa aflu asta (merci mr Carnot).
Opel astra are nevoie de 30 de minute? Astia au luat spaga pentru testul asta. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
alex275 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 313 Joined: 5 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
logan 1,6 laureate
- B 46 W S T [i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!! |
|
Smiley |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.138 Joined: 12 August 04 From: Bucuresti ![]() |
mi-i si imaginez pe posesorii de peugeot 307, honda civic , renault megane si VW Golf fugind repede la baie si plangand un pic....ca de, masina lor se incalzeste mai incet ca loganul
![]() tarzy, ia d'aci, din attachement, ca io sunt comod de felul meu ![]() Attached thumbnail(s) 250px_Beer.jpg ( Size: 15.93k ) Number of downloads: 43 |
-------------------- |
|
IRONICK |
![]()
Post
#15
|
![]() - Group: Members Posts: 22.771 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ce să mai, ce să nu mai . . . dar Loganul le-a dat clasă.
![]() This post has been edited by IRONICK: 13 Feb 2006, 14:29 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
klaus |
![]()
Post
#16
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Stau si eu si ma gandesc, un motor care se incalzeste mai repede nu inseamna ca e mai putin eficient?
Adica, daca transfera o cantitate mai mare de caldura de la explozie/frecari, inseamna ca o transfera mai putin in lucru mecanic... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Lexy |
![]()
Post
#17
|
![]() Just ME Group: Members Posts: 531 Joined: 9 December 04 From: Bucuresti ![]() |
oF,OF,OF..Ce oameni rai..mai daca au zis ei ca este pe locul 2 e pe locul 2 si punct!
![]() This post has been edited by Lexy: 13 Feb 2006, 14:31 |
--------------------
Toyota
Corolla
- B-01-LEXY
1,6 VVTI / SOL Good girls go to heaven.Bad ones go to hell.
And girls with fast cars go anywhere they want. |
|
tarzy |
![]()
Post
#18
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
@klaus - sincer tocmai de la tine nu ma asteptam
incalzirea habitaclului unui automobil nu tine "strict" numai de motor. pai ... daca ar fi asa ar insemna ca CLR-ul ar da clasa la toate masinile |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
- B55MGY
2005 / 1993 / 1999 Aha
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Acum am dat-o in extrema cealalta. Adica pur si simplu nu vrem sa recunoastem ca Logan-ul este mai performant la testul sau capitolul X decat alte modele de la care avem pretentii. E uite ca asa este. Discutia despre faptul ca motorul nu e performant; poate e aeroterma de vina pentru caldura asta mare.
Una peste alta felicitari LOGAN si sa o tina tot asa. Eu sunt corect pana la capat cand e de criticat asta e dar cand e de laudat bravo lui. Unde sunt tipii aia cu Kalos-ul nu mai apare nici unul sa critice Logan-ul sau o fi fost trucat si testul asta. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
romulus |
![]()
Post
#20
|
![]() membru fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 460 Joined: 11 January 05 From: Targu Mures ![]() |
Daaaaa, cine o cerut testul asta? Ati citit si comentariile?
|
--------------------
Daewoo
Cielo
- MS 06 BCL
1997 pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
|
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Tot irelevant..testu s-a facut pe loc, nu in mers
![]() E ca si cum s-ar face un test care electromotor invarte motorul mai repede....adica un test care nu are absolut nici un impact in exploatarea normala a masinii.. |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
body |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
Incalzire mai mare pe loc ..deci frecari mai mari ..corect !In concluzie energia transformata in caldura nu in lucru mecanic .E fizica elementara!
Oare de ce motorul cand e nou se incalzeste mult mai repede?De-al naibii nu ! |
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
- PH-72-BVR PH-77-MMR
2007/2008 body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
DFA |
![]()
Post
#23
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(cbr-ica @ 13 Feb 2006, 14:17) Treaba cu incalzirea eu o interpretez si altfel. Daca se incalzeste repede inseamana ca pierde energie, adica nu are randament bun. Nu? Da și nu... Depinde de traseul pe care îl are circuitul de răcire la acel motor specific, de proprietățile de absorbție a energiei termice a agentului de răcire, de cât de bine disipă radiatorul (caloriferul) din habitaclu căldura acumulată de agentul de răcire, de viteza aerului imprimată de ventilator, de traseul aerului din exterior în habitaclu, și așa mai departe. Așa că nu se poate spune pur și simplu că un motor sau altul are pierderi mai mari sau mai mici de căldură și că este mai eficient sau nu decât altul. Lucrurile sunt ceva mai complicate... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
driverx |
![]()
Post
#24
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Oare unde au pus termoterele alea? in acelasi loc? poate paletii gaurilor di bord de ventilatie la Logan erau indreptate direct spre termometru..la unele poate incalzirea era directioanta mai mult pe la picioare, al altele mai spre tetiere...nu se stie ce s-a intamplat acolo...eu o vad ca o ultima zvacnire a celor de la Dacia prin Autoshow de a mai vinde cateva masini pana la liberalizarea pietei auto...sa-l vezi acu pe badea gheorghe de vorba cu badea Ion...auzi ma ca Loganul a iesit pe locul 2 dintre toate strainezele alea...nu conteaza la ce..da a iesit pe locul 2...maine dau comanda
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tarzy |
![]()
Post
#26
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 13 Feb 2006, 14:59) Oare unde au pus termoterele alea? in acelasi loc? poate paletii gaurilor di bord de ventilatie la Logan erau indreptate direct spre termometru..la unele poate incalzirea era directioanta mai mult pe la picioare, al altele mai spre tetiere...nu se stie ce s-a intamplat acolo...eu o vad ca o ultima zvacnire a celor de la Dacia prin Autoshow de a mai vinde cateva masini pana la liberalizarea pietei auto...sa-l vezi acu pe badea gheorghe de vorba cu badea Ion...auzi ma ca Loganul a iesit pe locul 2 dintre toate strainezele alea...nu conteaza la ce..da a iesit pe locul 2...maine dau comanda ![]() unde vezi tu autoshow??? stirea este luat din adevarul ma rog incepe tot cu a dar ... e ceva diferenta imi pare sincer rau ca aceasta stire se constiuie in motiv de show ieftin. si ... si mai rau imi pare ca printre protagonisti se numara si moderatori cred ca nu ar strica ca acest topic sa fie inchis, au fost prezentate destul de clar conditiile in care a fost efectuat testul, nu vad rostul comentariilor si propunerilor absurde (gen carton in fata radiatorului) |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
- B55MGY
2005 / 1993 / 1999 Aha
|
|
stoianco |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 5 November 04 ![]() |
Test total irelevant.
Ce-mi dati daca in 10 min aduc temperatura din Logan de la 0 la 20 grade si contazic astfel testul....??? Acelasi lucru se poate face si la opel sau fiat... Total irelevant. |
--------------------
Dacia Logan
PRESTIGE
2006
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#28
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tarzy @ 13 Feb 2006, 16:07) QUOTE(tarzy @ 13 Feb 2006, 13:27) http://www.adevarulonline.ro/index.jsp?sec...le_title=174274 citat 16 autoturisme, "convocate" pentru testul confortului termic de Mihai DUTA , La sfârșitul săptămânii trecute, revista "Autoshow" a organizat un test inedit la care au participat 16 autoturisme reprezentative din clasa medie și mică. ..... Chiar asa, argon, unde vezi tu autoshow? ![]() |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
ViperRS |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
hai mai ca era loganul cu motor nou nout nerodat special pentru a se incalzi mai repede
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai nu mai dati replici din astea pentru ca am citit si articolul din adevarul si comentariile din cadrul topic. Dupa cum se poate intelege dintr-o logica elementara e clar ca termometrul nu a fost pus in bataia aerotermei ca nu or fi aia dobitoci. Probabil l-au amplasat undeva in spatele scaunelor fata sau pe bancheta spate. In alta ordine de idei articolul din ziar relateaza foarte clar explicatiile dte de cei de la Autoshow (cei care au facut testul). Cum la nici una din masini termometrul nu a stat in bataia aerotermei repet nu vreau sa laud dar LOGAN-ul a dat rusine la Kalos la capitolul asta si chiar la alte marci. Stai ca o sa sara in sus astia cu Kalos-ul cum ca i-am jignit si ca testul a fost manarit sau nu e relevant sau motorul nu este performant. Oricare din variantele astea e adevarata numai aia conform careia Logan-ul da mai repede caldura decat alte masini
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 10:07 |