Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Topul confortului termic, se pare ca Loganul ii pe locul 2

tarzy
post 13 Feb 2006, 12:27
Post #1


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




http://www.adevarulonline.ro/index.jsp?sec...le_title=174274

in mod surprinzator se pare ca Loganul incalzeste cu mult mai bine decat alte masini "concurente"

banuiesc ca masinile au fost testate la stationare

citat
16 autoturisme, "convocate" pentru testul confortului termic

de Mihai DUTA ,

La sfârșitul săptămânii trecute, revista "Autoshow" a organizat un test inedit la care au participat 16 autoturisme reprezentative din clasa medie și mică.
Toate mașinile au fost aduse cu o seară înainte, pentru ca, a doua zi, să fie întocmit clasamentul confortului termic în funcție de timpul în care fiecare dintre acestea a ajuns la temperatura de 16 grade Celsius în habitaclu. Dimineața, la o temperatură exterioară de 0 grade Celsius, toate autoturismele au fost pornite în același timp, având la bord câte un termometru. Pentru încălzirea habitaclului, a fost folosită doar instalația de încălzire a mașinilor, cu ventilația la maximum. Toate mașinile care au participat la acest test au fost echipate cu motorizarea de bază pe benzină.
"Acest test are o importanță deosebită în sezonul rece, fiind cunoscut faptul că, la temperaturi scăzute, viteza de reacție a șoferului este mai lentă. Pe de altă parte, testul are relevanță și din punct de vedere strict al confortului conducătorului auto", a declarat Andrei Taflan, director editorial al grupului Automedia, oragizator al acestui eveniment.
Primele trei mașini care au ajuns la temperatura interioară de 16 grade Celsius au fost Hyundai Accent, Dacia Logan și Renault Clio.


This post has been edited by tarzy: 13 Feb 2006, 12:40


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX - B55MGY 2005 / 1993 / 1999
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 13 Feb 2006, 12:33
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Au participat 16 masini...Dumnezeu stie ce masini.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Feb 2006, 12:33
Post #3


-


Group: Members
Posts: 22.771
Joined: 19 April 05
From: Romania




Modificat titlul in confort "termic"


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 13 Feb 2006, 12:41
Post #4


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




@ironik - done

@andu - in versiunea pe hartie a ziarului sunt date masinile si durata pana la acrea au ajuns la 16 C

This post has been edited by tarzy: 13 Feb 2006, 12:42


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX - B55MGY 2005 / 1993 / 1999
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 13 Feb 2006, 12:44
Post #5


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(andu911 @ 13 Feb 2006, 13:33)
Au participat 16 masini...Dumnezeu stie ce masini.
*


Da..., să scrie topul complet, nu doar primele 3...
Și să zică și în cât timp au ajuns la acea temperatură!


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 13 Feb 2006, 12:54
Post #6


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




off ... ca-o fi greu de dat o fuga pana afara sa cumparati ziarul

hai ca scriu eu - poate ma aleg cu o bere din partea unuia mai comod

model timp (min)
Hyundai accent 17,38
dacia logan 17,54
renault clio 18,07
peugeot 307 18,23
seat ibiza 23,47
peugeot 206 25.08
chevrolet kalos 25.23
skoda octavia 25.52
honda civic 25,58
renault megane 26.10
citroen C3 27.03
skoda fabia 29.12
VW Polo 29.40
VW Golf 29,40
Fiat albea 35,10
Opel astra classic 37.04


oricum, atat timp cat testul este facut "pe loc" e cam irelevant, nu sta nimeni 20 de minutre cu masina pe loc

ar fi fost interesant de facut acelasi top in mers


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX - B55MGY 2005 / 1993 / 1999
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 13 Feb 2006, 12:58
Post #7


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Cum cardanu meu au ajuns la 16 grade in timpii astia imensi? Pana si berlina mea ajunge mult mai repede...dar e drept...in mers, dar muuult mai repede, si nici macar nu merge OK.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 13 Feb 2006, 13:03
Post #8


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




pai scrie acolo .... citez "Pentru încălzirea habitaclului, a fost folosită doar instalația de încălzire a mașinilor, cu ventilația la maximum" nu se specifica daca era pe loc sau in mers, dar ... la asa timpi banuiesc ca pe loc

daca ar fi sa despicam firul in 4 cred ca mai gasim nod in paura, de exemplu conteaza foarte mult unde este amplasat termometru, mai sus sau mai jos, ce capcitati de motor, ce versiuni de caroserie aveau masinile, un volum este la berlina/sedan si altul la break, etc


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX - B55MGY 2005 / 1993 / 1999
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 13 Feb 2006, 13:12
Post #9


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Anyway...test de rahat....multe chestii is in aer. Nu prea profesionist facut. Nici macar nu au specificat daca au folosit sau nu cartoane la radiator radmasa.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbr-ica
post 13 Feb 2006, 13:17
Post #10


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




Treaba cu incalzirea eu o interpretez si altfel. Daca se incalzeste repede inseamana ca pierde energie, adica nu are randament bun. Nu?


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Feb 2006, 13:27
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Testul e o abureala...strategie de marketing pentru Logan...NU se testeaza in stationare la relanti..ganditi logic....in primul rand manualul oricarei masini din test recomanda plecarea de pe loc imediat dupa pornirea motorului....


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Feb 2006, 13:31
Post #12


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.726
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai oricum motorul otto are randament de max 20%, nu aveam nevoie de vardie si testul lui de incalzire ca sa aflu asta (merci mr Carnot).
Opel astra are nevoie de 30 de minute? Astia au luat spaga pentru testul asta.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex275
post 13 Feb 2006, 13:36
Post #13


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 313
Joined: 5 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(driverx @ 13 Feb 2006, 12:58)
Cum cardanu meu
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif Nu mai pot de ras!!! laugh.gif

N-are nici o relevanta testul!
Nu stiu cum se incalzesc alte masini, dar Loganul se incalzeste repejor.


--------------------
dacia logan 1,6 laureate - B 46 W S T
[i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smiley
post 13 Feb 2006, 14:22
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.138
Joined: 12 August 04
From: Bucuresti




mi-i si imaginez pe posesorii de peugeot 307, honda civic , renault megane si VW Golf fugind repede la baie si plangand un pic....ca de, masina lor se incalzeste mai incet ca loganul smile.gif


tarzy, ia d'aci, din attachement, ca io sunt comod de felul meu smile.gif

Attached thumbnail(s)
250px_Beer.jpg ( Size: 15.93k ) Number of downloads: 43


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Feb 2006, 14:24
Post #15


-


Group: Members
Posts: 22.771
Joined: 19 April 05
From: Romania




Ce să mai, ce să nu mai . . . dar Loganul le-a dat clasă. biggrin.gif

This post has been edited by IRONICK: 13 Feb 2006, 14:29


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Feb 2006, 14:28
Post #16


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Stau si eu si ma gandesc, un motor care se incalzeste mai repede nu inseamna ca e mai putin eficient?
Adica, daca transfera o cantitate mai mare de caldura de la explozie/frecari, inseamna ca o transfera mai putin in lucru mecanic...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lexy
post 13 Feb 2006, 14:30
Post #17


Just ME


Group: Members
Posts: 531
Joined: 9 December 04
From: Bucuresti




oF,OF,OF..Ce oameni rai..mai daca au zis ei ca este pe locul 2 e pe locul 2 si punct! rolleyes.gif

This post has been edited by Lexy: 13 Feb 2006, 14:31


--------------------
Toyota Corolla - B-01-LEXY 1,6 VVTI / SOL
Good girls go to heaven.Bad ones go to hell.
And girls with fast cars go anywhere they want.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 13 Feb 2006, 14:36
Post #18


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




@klaus - sincer tocmai de la tine nu ma asteptam

incalzirea habitaclului unui automobil nu tine "strict" numai de motor.
pai ... daca ar fi asa ar insemna ca CLR-ul ar da clasa la toate masinile



--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX - B55MGY 2005 / 1993 / 1999
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 13 Feb 2006, 14:38
Post #19


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Acum am dat-o in extrema cealalta. Adica pur si simplu nu vrem sa recunoastem ca Logan-ul este mai performant la testul sau capitolul X decat alte modele de la care avem pretentii. E uite ca asa este. Discutia despre faptul ca motorul nu e performant; poate e aeroterma de vina pentru caldura asta mare.
Una peste alta felicitari LOGAN si sa o tina tot asa. Eu sunt corect pana la capat cand e de criticat asta e dar cand e de laudat bravo lui. Unde sunt tipii aia cu Kalos-ul nu mai apare nici unul sa critice Logan-ul sau o fi fost trucat si testul asta.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 13 Feb 2006, 14:42
Post #20


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




Daaaaa, cine o cerut testul asta? Ati citit si comentariile?


--------------------
Daewoo Cielo - MS 06 BCL 1997
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Feb 2006, 14:42
Post #21


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Tot irelevant..testu s-a facut pe loc, nu in mers wink.gif
E ca si cum s-ar face un test care electromotor invarte motorul mai repede....adica un test care nu are absolut nici un impact in exploatarea normala a masinii..


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 13 Feb 2006, 14:50
Post #22


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




Incalzire mai mare pe loc ..deci frecari mai mari ..corect !In concluzie energia transformata in caldura nu in lucru mecanic .E fizica elementara!
Oare de ce motorul cand e nou se incalzeste mult mai repede?De-al naibii nu !


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 - PH-72-BVR PH-77-MMR 2007/2008
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 13 Feb 2006, 14:54
Post #23


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(cbr-ica @ 13 Feb 2006, 14:17)
Treaba cu incalzirea eu o interpretez si altfel. Daca se incalzeste repede inseamana ca pierde energie, adica nu are randament bun. Nu?
*


Da și nu...

Depinde de traseul pe care îl are circuitul de răcire la acel motor specific, de proprietățile de absorbție a energiei termice a agentului de răcire, de cât de bine disipă radiatorul (caloriferul) din habitaclu căldura acumulată de agentul de răcire, de viteza aerului imprimată de ventilator, de traseul aerului din exterior în habitaclu, și așa mai departe.

Așa că nu se poate spune pur și simplu că un motor sau altul are pierderi mai mari sau mai mici de căldură și că este mai eficient sau nu decât altul.
Lucrurile sunt ceva mai complicate...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 13 Feb 2006, 14:54
Post #24


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(ionutctn @ 13 Feb 2006, 14:38)
Unde sunt tipii aia cu Kalos-ul nu mai apare nici unul sa critice Logan-ul sau o fi fost trucat si testul asta.
*



Te grabesti man...te grabesti. Rabdarea e un dar, putini au parte de asa ceva. Uite Kalos-istu....body. Si cred ca ti-a dat un raspuns pe masura radmasa.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Feb 2006, 14:59
Post #25


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Oare unde au pus termoterele alea? in acelasi loc? poate paletii gaurilor di bord de ventilatie la Logan erau indreptate direct spre termometru..la unele poate incalzirea era directioanta mai mult pe la picioare, al altele mai spre tetiere...nu se stie ce s-a intamplat acolo...eu o vad ca o ultima zvacnire a celor de la Dacia prin Autoshow de a mai vinde cateva masini pana la liberalizarea pietei auto...sa-l vezi acu pe badea gheorghe de vorba cu badea Ion...auzi ma ca Loganul a iesit pe locul 2 dintre toate strainezele alea...nu conteaza la ce..da a iesit pe locul 2...maine dau comanda radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 13 Feb 2006, 15:07
Post #26


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 13 Feb 2006, 14:59)
Oare unde au pus termoterele alea? in acelasi loc? poate paletii gaurilor di bord de ventilatie la Logan erau indreptate direct spre termometru..la unele poate incalzirea era directioanta mai mult pe la picioare, al altele mai spre tetiere...nu se stie ce s-a intamplat acolo...eu o vad ca o ultima zvacnire a celor de la Dacia prin Autoshow de a mai vinde cateva masini pana la liberalizarea pietei auto...sa-l vezi acu pe badea gheorghe de vorba cu badea Ion...auzi ma ca Loganul a iesit pe locul 2 dintre toate strainezele alea...nu conteaza la ce..da a iesit pe locul 2...maine dau comanda radmasa.gif
*




unde vezi tu autoshow???
stirea este luat din adevarul

ma rog incepe tot cu a dar ... e ceva diferenta

imi pare sincer rau ca aceasta stire se constiuie in motiv de show ieftin.
si ... si mai rau imi pare ca printre protagonisti se numara si moderatori


cred ca nu ar strica ca acest topic sa fie inchis, au fost prezentate destul de clar conditiile in care a fost efectuat testul, nu vad rostul comentariilor si propunerilor absurde (gen carton in fata radiatorului)



--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX - B55MGY 2005 / 1993 / 1999
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoianco
post 13 Feb 2006, 15:10
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 5 November 04




Test total irelevant.
Ce-mi dati daca in 10 min aduc temperatura din Logan de la 0 la 20 grade si contazic astfel testul....???

Acelasi lucru se poate face si la opel sau fiat...

Total irelevant.


--------------------
Dacia Logan PRESTIGE 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 13 Feb 2006, 15:10
Post #28


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(tarzy @ 13 Feb 2006, 16:07)
unde vezi tu autoshow???
stirea este luat din adevarul
.....
*




QUOTE(tarzy @ 13 Feb 2006, 13:27)
http://www.adevarulonline.ro/index.jsp?sec...le_title=174274


citat
16 autoturisme, "convocate" pentru testul confortului termic

de Mihai DUTA , 

La sfârșitul săptămânii trecute, revista "Autoshow" a organizat un test inedit la care au participat 16 autoturisme reprezentative din clasa medie și mică.
.....

*





Chiar asa, argon, unde vezi tu autoshow? radmasa.gif


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 13 Feb 2006, 15:30
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




hai mai ca era loganul cu motor nou nout nerodat special pentru a se incalzi mai repede biggrin.gif.


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 13 Feb 2006, 15:40
Post #30


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Mai nu mai dati replici din astea pentru ca am citit si articolul din adevarul si comentariile din cadrul topic. Dupa cum se poate intelege dintr-o logica elementara e clar ca termometrul nu a fost pus in bataia aerotermei ca nu or fi aia dobitoci. Probabil l-au amplasat undeva in spatele scaunelor fata sau pe bancheta spate. In alta ordine de idei articolul din ziar relateaza foarte clar explicatiile dte de cei de la Autoshow (cei care au facut testul). Cum la nici una din masini termometrul nu a stat in bataia aerotermei repet nu vreau sa laud dar LOGAN-ul a dat rusine la Kalos la capitolul asta si chiar la alte marci. Stai ca o sa sara in sus astia cu Kalos-ul cum ca i-am jignit si ca testul a fost manarit sau nu e relevant sau motorul nu este performant. Oricare din variantele astea e adevarata numai aia conform careia Logan-ul da mai repede caldura decat alte masini smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 10:07
Dacia