Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Stop haion nu merge

ro_btz
post 23 Jul 2025, 21:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 4 August 20




Luni am observat că am spart stopul de la haion
Am cumpărat unul nou de pe epiesa, am trimis talonul și mi-au spus că ce am comandat e compatibil
Am demontat stopul spart am montat stopul nou am pus contactul am apăsat frâna nu se aprinde
Am pus la loc stopul spart am pus contactul am apăsat frâna nu se aprinde
Am luat un bec cu fir și am pus la mufa de la stop … se aprinde
Am pus de la redresor curent la stopul spart, nu se aprinde
Am pus curent la stopul nou, nu se aprinde mad.gif mad.gif mad.gif

Aveți vreun sfat înainte să ajung la electrician?


--------------------
renault laguna 3 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ro_btz
post 12 Aug 2025, 14:17
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 4 August 20




fiți atenți aici pățanie.
cu piesa respectivă m-am dus la reprezentanța Renault din Arad, acolo mi-au făcut doar o constatare și mi-au dat o hârtie pe care au specificat că piesa adusă de client este defectă, ca să nu plătesc ora de service.
pentru faptul că nu mi-au schimbat lampa nu mi-au deschis comandă și nu au facturat serviciul.
am trimis lampa la epiesa + nota de constatare de la service. Cei de la epiesa m-au contactat și mi-au spus că trebuie să le trimit factura de la service și autorizația service-ului ca să-mi poată schimba pe garanție piesa. 251.gif
asta doar pentru că m-a pus naiba să iau pe firmă piesa respectivă și nu pe persoană fizică

deci ca să pot beneficia de garanție trebuie să plătesc ora de service pentru montarea stopului ca să primesc hârtiile necesare și după ce primesc stopu mai plătesc o dată ca să mi-l monteze. .... gun3.gif
am plătit transport când a venit, am plătit transport când l-am trimis ... foarte posibil să mai plătesc când vine piesa nouă .... ePiesa ....

QUOTE
Conform informatiilor prezentate pe site-ul nostru la rubrica: https://www.epiesa.ro/termeni-si-conditii/ , cererea respectiva nu indeplineste conditiile specificate mai sus si anume

Conform legislației în vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar consumatorilor (persoane fizice). În cazul persoanelor juridice, acestea nu au calitate de consumator.


CODE
Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:

- Factura de achizitie sau bonul fiscal emisa de catre S.C. EURO PARTS DISTRIBUTION S.R.L.
- Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare
- Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj)
- Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana, injectoare, etc).
- Copie dupa autorizatia tehnica RAR a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul
- Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza
- In cazul in care expediati piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicati si in scris la vanzari@epiesa.ro data la care ati predat piesa/piesele curierului si numarul de expeditie(AWB)




--------------------
renault laguna 3 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st September 2025 - 02:01
Dacia