Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Engine Failure Hazard/Check Injection

Calin92
post 2 Dec 2024, 14:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 4 May 18




Salutare! Am un megane 3 1.5 DCI, 2011, 110CP, DPF ON . Ieri mi-a aparut in bord eroare Check Injection, dar fara vreun alt simtpom. Masina urca in turatii, trage normal, nivel normail de ulei. Merg predominant in oras, circa 150 km/sapt, iar la final de sapt 50/60km inafara orasului. Dupa ce mi-a aparut eroarea am mai mers putin cu opriri dese, iar spre seara am avut un drum de 30km spre oras. Dupa 20/30 min, a disparut eroarea si totul parea ca este ok, pana am prins la intrare in oras un semafor. Dupa cateva secunde de relanti, am observat cum a crescut turatia relantiului putin peste 1000 si imediat a reaparut eroarea. Dimineata cand am repornit masina, la fel, aceeasi eroare, iar dupa 20 minute de mers de oras a aparut si eroarea Engine Failure Hazard. Am reusit sa pun un tester, nu cel CLIP, iar rezultatele sunt mai jos. Ce este de facut mai departe?

2 Dec 2024, 19:59:
Update: am ieșit pe autostrada cam 70km cu mers în treapta 4 și 5 în jurul a 2200 rotatii/min. După 20 de minute cheia de check s dispărut și odată cu aceasta am simțit un miros foarte urat (cel mai probabil începuse regenerarea automata). Apoi după alte 20 de minute a dispărut și engine failure hazard, dar după încă 5 minute a mai apărut o data check injection pentru alte câteva minute. După asta, nu a mai apărut nimic, am ajuns în oraș și am mai mers cam 10 minute în regim de oraș, câteva semafoare și mers în limita legala. Maine sa vad cum se prezintă la mers bara la bara.

This post has been edited by Calin92: 2 Dec 2024, 19:59


Attached thumbnail(s)
renault1.png ( Size: 566.71k ) Number of downloads: 221
renault2.png ( Size: 450.41k ) Number of downloads: 229


--------------------
Renault Megane III 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_g
post 2 Dec 2024, 21:28
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 23 December 10
From: Iasi




Ai eroarea Oil dilution si de asta nu-si face regenare. La ultimul schimb de ulei a fost resetat intervalul de service?


--------------------
Renault Megane 3 2011 1.5 dCi 110 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 2 Dec 2024, 22:10
Post #3


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.316
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




are o gramada de erori de investihat de cineva care stie de unde sa le ia ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Calin92
post 3 Dec 2024, 06:21
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 4 May 18




Schimbul de ulei a fost făcut acum 2 luni, intervalul de service a fost resetat din computerul de bord. Totuși, acolo observ o anomalie, nu e prima data, dar am urmărit-o atent. Intervalul clasic la mașina aceasta este de 30.000km. A fost resetat, fizic nu am făcut mai mult de 1500km în cele 2 luni, dar în acest moment la intervalul de service îmi spune ca mai am 27000 km. Practic îmi scade intervalul cu dublul km efectuați.


--------------------
Renault Megane III 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gil26
post 3 Dec 2024, 06:45
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.129
Joined: 10 May 20




@ Calin92, este normal sa “îmi scade intervalul cu dublul km efectuați”, asa cum bine s-a scris anterior up.gif sunt o gramada de erori de investigat, atasat doar ca exemplu procedurile de diagnosticare ale unora din ele (care sunt active) DF297 =DTC2002xx, DF1020 =DTC253Fxx, DF027 =DTC0202xx, DF025 =DTC0380xx pentru Megane III motoare K9K836 \837 \846 (poate sunt de folos si altor colegi de forum) si sugerez acelasi lucru: sa se apeleze la cineva care stie sa folosesca testerul de diagnosticare (preferabil dedicat Renault) sa faca o diagnosticare conforma pentru toata injectia (regenerarile neefectuate sunt o consecinta a multor altor factori) urmata de verificarile aferente si rezolvarea cauzelor (tinand cont poate si de nr. de km, modul de intretinere si exploatare al masinii, etc.)

Attached thumbnail(s)
Erori1.png ( Size: 325.85k ) Number of downloads: 133
Erori2.png ( Size: 322.75k ) Number of downloads: 129


--------------------
Dacia Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4) 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Calin92
post 7 Jan 2025, 14:29
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 4 May 18




După o perioada în care erorile au dispărut și nu au mai fost probleme, se pare ca au apărut din nou. Am conectat un obd2 și aplicația car scanner pro spune ca încărcătură din filtru de particule e de 60 de grame. Pe un drum bucuresti-pitesti și retur, mers treapta 4 la 3000 de rotații, nu a început deloc regenerarea , iar temperatura upstream și downstream din dpf nu a depășit 380 de grade.


--------------------
Renault Megane III 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Calin92
post 9 Jan 2025, 16:49
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 4 May 18




Momentan am rezolvat problema. Am fost la un baiat cu tester pentru renault si mi-a resetat "Oil dillution proportion". Era undeva trecut de 11% si din aceasta cauza nu mai incepea regenerarea. A verificat si injectoarele, doar 1 ceva mai slab, restul in parametri. Au disparut erorile din bord si dupa 10/15 minute de mers a inceput regenerarea.


--------------------
Renault Megane III 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 9 Jan 2025, 17:41
Post #8


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.316
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




pai aia inseamna ca uleiul iti este praf si trebuie schimbat .. de urgenta ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Calin92
post 10 Apr 2025, 08:34
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 4 May 18




Salutare! Revin cu o problema legata de aceeasi situatie, dar fara erori in bord, momentan. Se pare ca dupa o perioada in care regenerarile au fost ok, am inceput din nou sa am probleme. Merg foarte mult in oras, pe distante scurte (maxim cativa km si maxim 30/40 min pe sesiune). Regenerarea porneste dar imediat se opreste si apare fail. Urmaresc parametri cu un OBD si carscanner. Dupa cateva minute de cand porneste apare fail. Evident ca oil dillution creste si din aceasta cauza am ajuns si anterior la valoarea de 11%. Acum este pe la 5%. Am ajuns astfel la 33 de regenerari esuate. Am iesit pe autostrada acum cateva zile pana la Ploiesti, am mers constant, motorul cald, dar pe acel drum nu a mai pornit deloc. Nu inteleg de ce nu a pornit regenerarea pe un drum constant, dar imediat cum am intrat in oras a pornit si mi-a dat 2 fail-uri. Adica intr-o ora de autostrada nu a pornit deloc si cum am reintrat in oras a pornit de 2 ori.


--------------------
Renault Megane III 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_g
post 10 Apr 2025, 12:18
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 23 December 10
From: Iasi




Daca nu depaseste o anumita cantitate de funigine nu porneste chiar daca mergi turat.


--------------------
Renault Megane 3 2011 1.5 dCi 110 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Calin92
post 10 Apr 2025, 17:33
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 4 May 18




Nu ai citit? De pornit, pornește, am peste 30g dar se oprește în câteva minute și da fail. Am specificat asta.

11 Apr 2025, 07:31:
Din nou aceeasi poveste. Am plecat in aceasta dimineata, in maxim 10 minute de mers in regim de oras, a pornit regenerarea. A ajuns temperatura in filtru pe la 400 de grade cam in 3-4 minute, iar apoi brusc a inceput sa scada si a dat din nou fail. Efectiv nu tine mai mult de cateva minute. Am ajuns astfel la 37 de regenerari esuate, asta doar de la ultima regenerare cu succes (acum cam 600km). Oil Dillution creste si deja a ajuns la 6.5%. Diseara planuiesc iar o iesire inafara orasului, ar fi culmea ca pe mers constant sa nu mai porneasca.

Credeti ca e un comportament firesc pentru regenerarea in regim de oras, sa se opreasca imediat ce incepe? Daca totusi nu are conditiile optime, de ce porneste?

This post has been edited by Calin92: 11 Apr 2025, 07:31


--------------------
Renault Megane III 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 19:10
Dacia