Termoplonjoare 1.5 Dci 110Cp
![]() ![]() ![]() |
Termoplonjoare 1.5 Dci 110Cp
nmbcatega |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 23 March 16 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane
2 2006, Megane 3 Gt Line 2012/2013 1.5 Dci
|
|||
radunre |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Termoplonjoanele sunt parte activa in sistemul de reducere a poluarii
![]() Un motor care ajunge rapid la temperatura de lucru, polueaza mai putin. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
nmbcatega |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 23 March 16 ![]() |
Am înlocuit releu termoplonjoare, dar problema persista in sensul că mai este un releu sub baterie!
Știe cineva ce cod are sau o schemă unde este amplasat pe planșa de relee Nr poziție?? Mulțumesc. |
--------------------
renault
megane
2 2006, Megane 3 Gt Line 2012/2013 1.5 Dci
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(nmbcatega @ 7 Apr 2019, 22:46) Am înlocuit releu termoplonjoare, dar problema persista in sensul că mai este un releu sub baterie! Știe cineva ce cod are sau o schemă unde este amplasat pe planșa de relee Nr poziție?? Mulțumesc. Caută și în dreptul roți stânga față,sub capitonaj,practic sub baterie ,mai ai un încălzitor de antigel și are 4 buji .Sunt buji asemănătoare cu cele de pe motor ,înfipte într-un bloc de aluminiu care este conectat la furtunele de antigel. Verifică rezistenta celor 8 buji sau probează le cu lampa cu bec. |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
accidutu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 January 22 ![]() |
Salut, în urma unei diagnoze cu un tester multimarca am,văzut că termoplonjoarele sint dezactivate.Masina este la mine de mai mult de trei ani, dar vine din sudul Franței, unde clima e mai calda decât pe la noi. Ce ma deranjează este faptul că se încălzește foarte greu, cam 10,15 minute de mers, în km 10,15.Intrebarea pt cunoscători este.Ajută la încălzirea motorului semnificativ?sau este asa un rateu tehnic franțuzesc, merită să mă apuc să investighez,sa sap după defect?
|
--------------------
Renault
megane 3 1.5
2011 kz5g06
|
|
Dadi_T |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 23 March 19 From: Iași ![]() |
Nu este niciun rateu tehnic. Este chiar o inovație, mă rog, a fost pe vremea aia. Când bujiile de pe circuitul antigelului pornesc, parcă undeva sub 5 grade Celsius temperatură exterioară, începe să dea aer cald în mașină, plus temperatură motor la fel de repede că un benzinar.
Nu cred că asta ai văzut pe tester. Ai pus tester ul cu motorul complet rece? Sau ai ajuns în service cu mașina și ai pus tester ul? Dacă ai pus cu motorul cald, este normal să le citească dezactivate dacă temperaturile exterior/ antigel nu sunt scăzute. Nu are niciun sens dezactivarea sistemului după montaj. Dacă e cald, pur și simplu nu pornește. Dacă e țară caldă, nu l mai montezi deloc dacă vrei să economisești ceva. This post has been edited by Dadi_T: 28 Nov 2024, 20:35 |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2012 Bose, EDC, 1.5 dci, Dacia Logan 2017 1.0 sce
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
caldura rapida in masina iti da daca ai rezistenta electrica in habitaclu, termoplonjoanele alea au rol mai mult antipoluare .. si da, dieselul se incalzeste mai greu decat un benzinar si da iarna suferi fara rezistenta electrica care da caldura rapid in habitaclu ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Dadi_T |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 23 March 19 From: Iași ![]() |
Și cum ajută la poluare dacă nu cu aducerea mai repede a motorului la temperatura de exploatare prin încălzirea antigelului? Iar cu antigelul încălzit mai repede vine și căldura în habitaclu mai repede.
Eu nu am nicio rezistență. Alea cu rezistență nu au termoploanjoane și reprezintă o metodă modernă de reducere a costurilor pentru producător,în detrimentul motorului. This post has been edited by Dadi_T: 29 Nov 2024, 06:34 |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2012 Bose, EDC, 1.5 dci, Dacia Logan 2017 1.0 sce
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.354 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Corect! bonus, pune motorul in sarcina prin intermediul alternatorului care ajuta la incalzire la randul ei.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(Dadi_T @ 29 Nov 2024, 07:30) La varianta mea , sunt si termoplonjoane pe antigel si rezistenta in aeroterma. In aerotermă este diferenta , fiind trei variante de incalzitoare electrice cu una doua sau trei trepte gestionate de calculatorul de climă , functie de alti parametri gen temp exterioara , interioara, nivel incarcare baterie/sarcina de pe alternator |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(Dadi_T @ 29 Nov 2024, 06:30) Alea cu rezistență nu au termoploanjoane și reprezintă o metodă modernă de reducere a costurilor pentru producător,în detrimentul motorului. Gresit - sunt si cu termoplojoane si cu rezistenta, depinde de tara pt. care a fost produsa masina si probabil de nivelul de echipare .. nu este sau sau .. Aveam rezistenta + termoplonjoane pe Megane 1 din 2002 ... deci nu este un lucru nou .. This post has been edited by cj98czh: 29 Nov 2024, 12:10 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
accidutu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 January 22 ![]() |
Când am pus testerul ,era motorul cald,cam după o oră, după ce am venit de pe drum. Problema era :chek antipollution,unde apăreau termoplonjoarele dezactivate și ceva la injectorul 3.La injectoare mă aștept să pice ca am aproape 260kkm și am mai schimbat injectorul 1 pe la începutul verii. O sa vad dacă cu motorul rece, mai apar dezactivate (termoplonjoare).vă mulțumesc pentru răspunsuri.
|
--------------------
Renault
megane 3 1.5
2011 kz5g06
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 14:02 |