Probleme Clio 2.
![]() ![]() ![]() |
Probleme Clio 2.
BR28DNK |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 21 October 21 ![]() |
Attached thumbnail(s) IMG_7927.jpeg ( Size: 207.77k ) Number of downloads: 92 |
||
--------------------
Renault
Fluence
2011
- BR28DNK
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
EGR se curata/ schimba dupa caz ..
cu trremuratul la viteza ... ai noroi in jante, spala bine cu jetul .. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
vallixx |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
La punctele 1 si 3 ti-a raspuns colegul.
La 4 iti raspund eu intrucat am avut problema asta si este oricum cunoscuta si frecventa la Clio. S-a sectionat/rupt unul dintre firele electrice (sau ambele desi nu cred) care alimenteaza incuietoarea. Cel mai frecvent se rupe la intrarea in portbagaj. De la deschiderile portbagajului....incet incet se rupe/taie/sectioneaza. Mergi pe traseu si o sa-l gasesti, firele intra dinspre habitacu in portbagaj prin partea stanga sus in zona unde ai bratul de deschidere al portbagajului. Trebuie doar sa gasesti firul rupt si sa-l prelungesti, o idee buna ar fi sa le prelungesti pe ambele. si e bine sa le prelungesti un pic mai mult, sa stea lejer chiar daca o sa-ti faca o micla bucla. La punctul 2....e probabil mai complex decat putem raspunde noi asa din auzite, DAR, ma gandesc sa nu fie o problema si de calitate a motorinei, daca si cu bujille schimbate tot pleaca greu. Si asta ar putea explica intrucatva si martorul aprins. Ai pus motorina dintr-un loc nou? This post has been edited by vallixx: 23 Jan 2024, 16:48 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
BR28DNK |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 21 October 21 ![]() |
QUOTE(vallixx @ 23 Jan 2024, 16:39) La punctele 1 si 3 ti-a raspuns colegul. La 4 iti raspund eu intrucat am avut problema asta si este oricum cunoscuta si frecventa la Clio. S-a sectionat/rupt unul dintre firele electrice (sau ambele desi nu cred) care alimenteaza incuietoarea. Cel mai frecvent se rupe la intrarea in portbagaj. De la deschiderile portbagajului....incet incet se rupe/taie/sectioneaza. Mergi pe traseu si o sa-l gasesti, firele intra dinspre habitacu in portbagaj prin partea stanga sus in zona unde ai bratul de deschidere al portbagajului. Trebuie doar sa gasesti firul rupt si sa-l prelungesti, o idee buna ar fi sa le prelungesti pe ambele. si e bine sa le prelungesti un pic mai mult, sa stea lejer chiar daca o sa-ti faca o micla bucla. La punctul 2....e probabil mai complex decat putem raspunde noi asa din auzite, DAR, ma gandesc sa nu fie o problema si de calitate a motorinei, daca si cu bujille schimbate tot pleaca greu. Si asta ar putea explica intrucatva si martorul aprins. Ai pus motorina dintr-un loc nou? Motorina pun doar de la OMV, si intr-o luna duc cam 8 plinuri, din care 6 motorina standard, 2 motorina extra. |
--------------------
Renault
Fluence
2011
- BR28DNK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 19:11 |