nu baga caldura
![]() ![]() ![]() |
nu baga caldura
antonino |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 February 08 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi + Gpl
2009 - Laureate Ex. Renault Megane Estate 2.1 - 2005 1.5DCI 85 cp
Ex Renault Laguna 2 Estate 1.9 DCI Renault Laguna 3 GT |
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu e cu "autoaerisire"!
Cauta pe corpul termostatului un capac de plastic ca cel de la ventil roata...ala este! Se face aerisirea la rece.....neaparat. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
antonino |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 February 08 From: Timisoara ![]() |
Da intr-adevar l-am identificat este un capacel acolo..o sa astept pana dimineata sa devina "la rece" nu cred ca 30-45 de minute cat s-au scurs de la ultimul drum au fost suficiente. Multumesc espacen si sper sa ai dreptate sa fie......doar asta.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi + Gpl
2009 - Laureate Ex. Renault Megane Estate 2.1 - 2005 1.5DCI 85 cp
Ex Renault Laguna 2 Estate 1.9 DCI Renault Laguna 3 GT |
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ai clima automata? E posbil sa se fi blocat un volet/motoras gripat.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
antonino |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 February 08 From: Timisoara ![]() |
nu nu am clima automata...am acele ochiuri de aragaz, dar totusi o sa verific si asta....desi speram sa nu ajung acolo. Cred ca trebuie destul de mult desfacut sa ajung la ansamblul acela. Si nu e comoditate.... doar vremea nepotrivita.
15 Dec 2013, 13:53: am aerisit instalatia am desfacut acel capacel am completat cu aproape 1 l de antigel intradevar acum nu mai fluctueaza asa mult in vasul de expansiune dar caldura tot nu da..se incapataneaza incontinuare si tot nu da caldura ![]() This post has been edited by antonino: 15 Dec 2013, 12:53 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi + Gpl
2009 - Laureate Ex. Renault Megane Estate 2.1 - 2005 1.5DCI 85 cp
Ex Renault Laguna 2 Estate 1.9 DCI Renault Laguna 3 GT |
|
espacern |
![]()
Post
#6
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Aerisirea s-a facut corect....ca la carte?
Adica cand ai scos aerul din instalatie ai deschis robinetul de la radiatorul de interior? Asta insemna butonul de selectie temperatura pe cald/rosu. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
antonino |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 February 08 From: Timisoara ![]() |
CORECT ...PAI SA VEDEM. Rotita din interior da a fost pe rosu maxim, am desfacut acel capacel de pe termostat pana a curs doar antigel..insurubat la loc capacelul pornit motorul pana a plecat termocupla si completat iar cu antigel. Am omis ceva. Multumesc espacen pt ajutorul dat. Am observat totusi ca mai este un buson sa zic asa pe unul dintre furtunele ce acced in habitaclu. Trebuia si pe acela sa il desfac?
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi + Gpl
2009 - Laureate Ex. Renault Megane Estate 2.1 - 2005 1.5DCI 85 cp
Ex Renault Laguna 2 Estate 1.9 DCI Renault Laguna 3 GT |
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pai cam DA!
Daca aerul din radiatorul de habitaclul nu a iesit nici lichidul nu circula normal. Atentie totusi ca e cam fragil surubelul de pe furtun....se cam rupe adica! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
CRyS` |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 13 July 09 From: _-= IASI =-_ ![]() |
Espace, aceeasi problema o am si eu.
Am aerisit toata instalatia,la rece. Antigelul este nou, distributia este noua alaturi de pompa de apa (stii ca am schimbat si turbina si ambreiajul si chiulasa din acest motiv ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dCi 82 CP by [ CompletCHIP]
2004
|
|
espacern |
![]()
Post
#10
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca furtunele care conduc lichidul la radiatorul de interior sunt fierbinti si in interior nu se incalzeste...se poate sa fie mizerie/infundat radiator.
Se poate spala/curata doar radiatorul prin demontarea celor 2 furtune si cuplarea la circuit exterior(furtul gradina)...de verificat. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
CRyS` |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 13 July 09 From: _-= IASI =-_ ![]() |
Sunt fierbinti, nu au nimic. Temperatura sta la 90 de grade. Termostatul e ok.
Buna idee, daca bag o presiune putin mai mare decat normala, se intampla ceva? |
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dCi 82 CP by [ CompletCHIP]
2004
|
|
espacern |
![]()
Post
#12
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu baga presiune prea mare...mai bine lasa sa curga si sa se curete prin debit si presiune normala a instalatiei.
Poate sa pocneasca de la presiune mare ceva pe la radiator/garnitura/imbinarii si atunci ajungi la inlocuire....e naspa! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
tpv |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 12 February 09 From: Oradea ![]() |
Nu se intampla nimic ata timp cat are pe unde sa iasa, adica, sa nu colmatezi celalat furtun sau sa-l obturezi.
|
--------------------
Nissan
X Trail Automat T 31 4x4
2007, 2.0 dci 150 cp distributie lant
|
|
CRyS` |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 13 July 09 From: _-= IASI =-_ ![]() |
Multumesc ! Voi face acest lucru ori maine ori marti !
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dCi 82 CP by [ CompletCHIP]
2004
|
|
antonino |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 February 08 From: Timisoara ![]() |
Va multumesc la toti pt sfaturi.... Am observat inca un lucru.... Daca desfac capacelul situat pe furtunul ce merge in habitaclu cu toate ca este cald pe acolo nu trece antigel...acolo nu ar trebui sa fie flux continu?...dupa aerisire?..intrebarea mea este acela e furtun de tur spre habitaclu sau retur.daca ar fi retur mi-as indrepta atentia asupra radiatorului din interior si l-as suspecta 95% infundat..dar daca este tur se complica un pic situatia. Are cineva o schema de ansamblu a intregului circuit de racire al motorului?
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi + Gpl
2009 - Laureate Ex. Renault Megane Estate 2.1 - 2005 1.5DCI 85 cp
Ex Renault Laguna 2 Estate 1.9 DCI Renault Laguna 3 GT |
|
argon |
![]()
Post
#16
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(espacern @ 15 Dec 2013, 13:57) Aerisirea s-a facut corect....ca la carte? Adica cand ai scos aerul din instalatie ai deschis robinetul de la radiatorul de interior? Asta insemna butonul de selectie temperatura pe cald/rosu. @+ Aici vorbim de Megane, sau Dacia 1300? Nu poti sa inchizi nici un robinet interior, si nu are nici o legatura la aerisire, apa circula in permanenta prin radiator, si se misca doar o clapeta care directioneaza fluxul de aer prin el. Manuala la AC, si robotizata la clima. Probabil acolo e problema la voi, s-a blocat pe inchis. This post has been edited by argon: 15 Dec 2013, 18:46 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
antonino |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 February 08 From: Timisoara ![]() |
argon... da o cauza perfect probabila daca nu ar da caldura defel, dar la a mea cel putin da caldura secunder apoi 10 min nu si apoi iar sec....aici e marele semn de intrebare....tocmai deaceea nimeni pana acum nu ia dat de cap...si forumul a ramas cam ultima mea obtiune ..inainte sa ma apuc ..."schimba aia schimba alalta..." dupa cum spune fiecare mecanic de la orice service la care ajunge masina. Nu mas apuca sa schimb pe probate...am incerca totusi sa inteleg cea ce se intampla ca sa iau cea mai buna decizie. Un radiator infundat o data constatat infundat daca nu as reusi sa il desfund as luoa altul si s-ar rezolva pb...dar ... daca nu e...
15 Dec 2013, 21:07: da caldura 5 sec si apoi 10 min nu iar 5 sec etc etc...scuze de postarea de mai de sus 16 Dec 2013, 18:18: Sar din lac in put.... am desfacut radiatorul din habitaclu si nu este infundat, inseamna ca pb este mai complicata de atata. Colac peste pupaza dupa remontarea bordului am ramas cu eroare de air-bag si semnul service aprins, cu toate ca am montat corect conectorii air-bag fiecare pe pozitaia lui. Hmmmm This post has been edited by antonino: 16 Dec 2013, 17:18 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi + Gpl
2009 - Laureate Ex. Renault Megane Estate 2.1 - 2005 1.5DCI 85 cp
Ex Renault Laguna 2 Estate 1.9 DCI Renault Laguna 3 GT |
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca tot ai desfacut, ai verificat voletii de directionare a aerului? Radiatorul era logic ca nu e infunfat, daca uneori iti da caldura, si nici nu avea cum si cu ce sa se infunde, ca nu mai e Dacia 1300..cum spuneam mai sus.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
antonino |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 23 February 08 From: Timisoara ![]() |
am verificat bineanteles....toti se misca liber si nimic nu interactioneaza cu cursa lor. Am ajuns la concluzia ca masina mea e o enigma, 3 service-uri si nimenii nu stie ce este cu ea, ce se intampla. O sa ii gasesc eu pb ca doar nu joc intr-un sf de prost gust. Multumesc inca o data pt ajutor. Concluzia unanima este ca fluxul de antigel in circuit nu este constant..parca ar fi gatuit undeva...ultima solutie ar fi desfacut radiatorul fata mai verificat si acela si apoi luoate furtunele fiecare. precizez ca in instalatie se face o presiune ceva mai ridicata de unde si diferentele destul de mari din vasul de expansiune. Presiunea am constatat-o prin comparatie cu sora mai mica logan-ul asta asa informativ. Cea mai ingrijoratoare explicatie ar fi ...bloc motor fisurat !!!!! dar predcizez ca nu am pierderi de antigel...cel putin nu semnificative..uleiul este curat
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi + Gpl
2009 - Laureate Ex. Renault Megane Estate 2.1 - 2005 1.5DCI 85 cp
Ex Renault Laguna 2 Estate 1.9 DCI Renault Laguna 3 GT |
|
Dreamer |
![]()
Post
#20
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Redeschid acest topic pentru o problema asemanatoare:
Megane 2, 1.6 16V, se incalzeste motorul la temperatura optima de functionare, termostatul este ok ( furtunele spre radiatorul mare sunt reci bocna, iar in mers deschide si se incalzeste radiatorul ), dar ... cu clima setata pe maxim cald baga doar aer cald, la relanti, daca o turez peste 3500 rpm, aerul devine fierbinte, daca o las iar la relanti, iar scade temperatura aerului bagat in habitaclu? Pompa de apa schimbata, filtru de aer ok. Temperatura motorului in bord este la nivel normal, fara fluctuatii. Am testat pe 2 Meganuri 2 aceiasi motorizare si in aceleasi conditii ( caldura max, ventilator pe 3 si stand la relanti ) amandoua baga aer fierbinte. A mai intalnit cineva aceasta problema la Renault? Ceva solutii va rog? Multumesc anticipat. Am cautat aerisitorul de pe termostat, acel " ventil" dar nu il gasesc, un pic de ajutor va rog? DSC_0661.JPG ( Size: 1.69mb ) Number of downloads: 1954 Suspectez: pompa de apa sau schimbator caldura partial infundat. Pareri? This post has been edited by Dreamer: 1 Dec 2015, 15:08 |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
espacern |
![]()
Post
#21
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Dreamer @ 1 Dec 2015, 15:07) Am cautat aerisitorul de pe termostat, acel " ventil" dar nu il gasesc E surubul din dreptul codului 820....inscris pe eticheta. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#22
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Multumesc Espacern, astept sa sa raceasca motorul si incerc si o aerisire.
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
luca76 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 26 May 14 From: Cel mai sarac judet din tara ![]() |
Daca ai gpl la vaporizator ai circuit de apa legat in paralel cu circuitul caloriferului de caldura.Ar fi bine sa verifici si T-urile si furtunurile din zona.
|
--------------------
renault
Kadjar 1,5 blue dci manual
2019
- Numar de vaslui prostu' pana nu-i fudul nu-i prost destul
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#24
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Nu am GPL.
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#25
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Problema rezolvata!
Am mers la un prieten la curte, unde avea furtun in gradina. Am demontat furtunele care duc spre schimbatorul de caldura, am scos antigelul din el, l-am spalat la interior cu furtunul cu presiune, apoi bagat otet in el, lasat 15 minute ( pe retur ). Am bagat inca o tura de otet, lasat 10 minute, spalat iarasi bine cu furtunul, lasat ca curga apa prin el cu presiune ( de la retrur spre tur ), scos apa din schimbator, pus antigel in el, pus furtunele la loc, am aerisit instalatia si Voila! Am caldura! ![]() Timp de lucru cam 2 ore. |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
bunyq |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 26 December 15 ![]() |
Salut,
Dreamer,am exact problema pe care ai avut-o si tu cu,caldura....ma ajuti te rog cu niste informatii?....ce este si unde gasesc acest schimbator de caldura??....azi am schimbat termostatul si nicio schimbre.....am aceiasi motorizare ca a ta...orice informatie este bine venita....multumesc anticipat! |
--------------------
renault
megane3 GT-line hatchback
1.5 dci EDC 2011
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#27
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Schimbatorul de caldura este localizat in compartimentul habitaclu la picioarele soferului in dreapta. Despre demontare gasesti informatii aici, despre curatarea acestuia, in postul meu anterior. Daca nu baga caldura deloc, s-ar puta sa fie nevoie de inlocuirea acestuia.
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
bunyq |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 26 December 15 ![]() |
Off...de ce mi-a fost frica nu am scapat
![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault
megane3 GT-line hatchback
1.5 dci EDC 2011
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#29
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Nu trebuie sa dai bordul jos, desfaci 3 din 4 suruburi si impingi cadrul. la cel de sus ajungi prin scoaterea ceasurilor de bord, fiind localizat cam in dreptul butonului de recirculare la clima automata.
Uite aici mai multe informatii: http://www.reno.ro/Demontare-structura-rig...rd-t293686.html Daca mai pot sa te ajut cu ceva, da-mi de stire! |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
bunyq |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 26 December 15 ![]() |
Problema rezolvata!
Facand strategii cum sa ajunga la radiatorul din habitaclu,avand masina pe gaz,la indemnul unui prieten,ca inainte sa ne apucam de treaba..sa ma duc pana la service-ul unde am montat instalatie...sa eliminam orice suspiciune ca ar fi de la montajul instalatiei...bine am facut ca l-am ascultat...am fost si baietii de acolo mi-au gasit un furtun strangulat care alimenta plamanul de gaz....au remediat problema...si voila...am caldura!....Dreamer iti multumesc pentru ajutor si sfaturi!....ca tare bine e sa ai caldura ![]() |
--------------------
renault
megane3 GT-line hatchback
1.5 dci EDC 2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 08:33 |