1,5 Diesel 110, probleme dupa pornire la rece, Se inadusa la rece dupa 1/2 minute de la pornire
![]() ![]() ![]() |
1,5 Diesel 110, probleme dupa pornire la rece, Se inadusa la rece dupa 1/2 minute de la pornire
johneshan |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 January 16 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane III
2012 Break
|
|||
Shuri |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 8 February 16 ![]() |
QUOTE(johneshan @ 10 Feb 2016, 15:29) Salut, am un megane 3, 2012 cu 160 mii KM bord, diesel 1,5 110 va rog sa ma ajutati sa inteleg ce problema are masina. De cind sau lasat frigurile mai exact din Noiembrie, masina pornescte perfect dar dupa 1 sau 2 minute motorul iti da senzatia ca se inadusa (se ineaca ), de parca nu ii mai ajunge motorina, daca nu as apasa un pic pe pedala de acceleratie cred ca s-ar si opri. Cind incepe sa se inaduse motorul, acul de la turatie oscileaza si el dar foarte foarte usor. Dupa ce o turez incet si incep sa merg cu ea prin oras nu mai am nici o problema si cind repornesc motorul cu masin un pic incalzita totul e perfect. Problema asta o am numai dimineazta cind afara sunt de la +1 sau 0 grade in jos. Am dus masina pe la DACOSRV Renault , iau bagat calculatorul sau plimbat si ei cu ea, cica masina nu are nimic. Pe bord nu apare nimic, E vreo problema la motor sau problema e la piticii mei din creier.? Multumesc anticipat! Salut, Am patit ceva similar pe un Megane II 1.5dci, 250000km. La mine era problema de la un injector care nu mai baga cum trebuie si o bujie arsa. Ca simptome mie imi pornea foarte greu, trebuia sa fac pedale de acceleratie ca sa plece si sa o tin putin turata (aprox 5-10 sec) dupa care mergea normal. La mine scotea un fum alb la pornire, iar cand era motoru cald si o porneam nu mai avea nimic. Eventual mai poate fi si problema sa ai aer pe traseul de carburant. In trecut mi-au pocnit furtunele de pe circuitul de retur de la injectoare si tot baga mici bule de aer pe traseu. Poti verifica si asta. Bafta! |
--------------------
Renault
Megane III
GT Line 2015, 1.6dci, 130cp
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Shuri nu mai cita postul anterior, nu este nevoie.
QUOTE(johneshan @ 10 Feb 2016, 15:29) Filtrul de motorina mai este ok ? Cand ti-au pus-o pe tester ti-au verificat bujiile si injectoarele daca lucreaza in parametrii ok ? Motorina de unde bagi ? EGR-ul l-ai curatat vreodata ?This post has been edited by marius80_eugen: 11 Feb 2016, 09:11 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
johneshan |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 January 16 ![]() |
Salut ! Cind i-am depistat problema, am facut revizia am schimbat si filtru de motorina, dar fara nici-un rezultat. Banuiesc ca cei ce de la DACOSERV cind iau pus testerul au verificat si injectoarele +bujii etc. Concluzia lor a fost: erori la EGR si volet de aer, iau facut o resetare din calculator. Dupa care sau plimbat cu masina si au zis ca functioneaza perfect. Bujii si injectoare fara probleme.
Ce cred eu ca poate fi conform erorilor din tester: - EGR -ul curatat; - clapeta de aer sau clapeta de recirculare e cu mezerie si trebuie curatata; - Aer in carburant; - senzor motors turatii de pe volanta; Dar mai incerc inca odata, de data asta la SERUS sa vedem ce ne zic acolo. This post has been edited by johneshan: 11 Feb 2016, 09:49 |
--------------------
Renault
Megane III
2012 Break
|
|
Ovys |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 30 August 06 From: Iasi ![]() |
Cam aceeasi situatie am si eu. Porneste mai greu doar cu motorul rece, la temeperaturi negative. Am fost cu ea in service la Renault de vreo 2 ori, in timp ce masina mai era in garantie. Au schimbat rampa retur injectie (cica ar fi fost fisurata) si dupa scurt timp a revenit problema. In ECU nu este nicio eroare. Bujiile sunt ok.
Cred ca ceva scapa aer pe instalatie cand este frig (probabil ceva legat de contractie). Mecanicul meu mi-a verificat supapa EGR si a zis ca-i ok, nu trebuie curatata. Totul pare ok, insa uneori deranjeaza chestia asta. Ca solutie temporara, inainte sa pornesti masina pe frig, deschizi capota si pompezi la para pana se intareste, apoi ar trebui sa porneasca ok. Daca gasesti o rezolvare la aceasta problema, da-mi si mie de stire. Eu am chestia asta de 3-4 ani si nu mi s-a parut ceva peste care nu pot trece. La inceput am crezut ca este ceva mai grav: injector, pompa, etc. Daca n-a picat nimic pana acum si merge ok, nu-mi mai bat capul cu ea. |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2011 - 1.5 DCI, 110 cp, privilege
- IS-09-xyz ex: Renault Megane 3, 1.5 dci, 106 cp, dinamique
ex. Megane 2, 1,5 dci, 85 cp, privilege, 2007 ex. Megane 1, 1,9 dci |
|
azaghorth |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ai verificat Senzorul temperatura lichid de racire?
|
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
Ovys |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 30 August 06 From: Iasi ![]() |
@azaghorth Fii un pic mai specific, ca nu vad nicio legatura cu senzorul de temperatura lichid de racire, din cate nu ma pricep eu.
![]() This post has been edited by Ovys: 11 Feb 2016, 13:30 |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2011 - 1.5 DCI, 110 cp, privilege
- IS-09-xyz ex: Renault Megane 3, 1.5 dci, 106 cp, dinamique
ex. Megane 2, 1,5 dci, 85 cp, privilege, 2007 ex. Megane 1, 1,9 dci |
|
johneshan |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 January 16 ![]() |
Ovys, mersi mult de info, am lasat masina la service in seara asta merg sa o testam sper sa fie rece ca sa se manifeste motorul, revin cu raspunsuri. Si eu tind sa cred ca e ceva legat de scapari de aer prin conducte si nu e ceva grav. Dar vedem ce zic maestri de la SERUS.
Explica-mi te rog unde pompezi pana se intareste? te referi la pompita mica din stanga pentru motorina? Eu probleme la pornit nu am, motorul incepe sa se induse/sa aiba ceva intrerupei dupa 1 sau 2 minute de la pornire la rece. This post has been edited by johneshan: 11 Feb 2016, 14:15 |
--------------------
Renault
Megane III
2012 Break
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(Ovys @ 11 Feb 2016, 14:28) Daca senzorul are o functionare defectuoasa atunci da o informatie eronata ECU-ului. De aici poate sa apara un regim de functionare intermitent,in cazul acesta la rece. Fiind raportata problema la rece,e de bun simt supozitia ca poate e un senzor de temperatura defect. Poate fi altundeva defectul (cold start accelerator de la pompa de inalta presiune,contacte oxidate la ECU...) Merita incercat de schimbat senzorul cu unul bun si vazut efectul. Am gasit asta pe forum Opel This post has been edited by azaghorth: 11 Feb 2016, 14:20 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
johneshan |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 January 16 ![]() |
Ca sa ma intelegeti , pornirea nu este grea, masina porneste perfect, dar dupa 1,2 minute de functionare apar manifestarile motorul despre care vb mai sus.
Varianta cu pompa inainte de a porni motorul nu m-am gindit, si sincer mi se pare o solutii, pentru ca totusi imi da senzatia ca nu-i ajunge motorina si intreruperile de motor sunt din acest motiv. This post has been edited by johneshan: 11 Feb 2016, 14:25 |
--------------------
Renault
Megane III
2012 Break
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai si la mesterul cu Vectra ii pornea bine la rece si apoi isi dadea in nas...
Daca poti, imprumuta un senzor de la cineva sa-l pui la tine si sa vezi daca se rezolva. Nou e 1mil,mnah...sa te asiguri intai daca el e defect sa nu-l cumperi de pomana This post has been edited by azaghorth: 11 Feb 2016, 14:26 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(johneshan @ 11 Feb 2016, 09:39) Ce cred eu ca poate fi conform erorilor din tester: Daca masina ta are peste 160.000 km EGR-ul oricum trebuie curatat. - EGR -ul curatat; - clapeta de aer sau clapeta de recirculare e cu mezerie si trebuie curatata; - Aer in carburant; - senzor motors turatii de pe volanta; Aerul ala in carburant - sau bulele de aer pe care le vezi pe traseul care trece pe la pompita este normal si nu din cauza lui iti merge prost masina. Singurul aer care ar putea avea ca efect problema ta este cel de la rampa injectoare cum spunea si colegul mai sus , DAR tie masina iti porneste la rece perfect , abia apoi , dupa ce se mai scade din relantiul automat incep problemele. Nu inteleg despre care clapeta de aer vorbesti, ca cea de recirculare parca se afla in EGR, nu ? QUOTE(Ovys @ 11 Feb 2016, 12:05) Nu are nici o legatura din cate spune colegul. La el se intampla dupa ce incepe sa actioneze acceleratia si motorul incepe sa se incalzeasca putin. Cu senzorul de care spune "azaghorth" sunt oarecum de acord , dar in orice service putea sa iti schimbe provizoriu senzorul si observai imediat daca mai face figuri. Eu cred totusi ca trebuia sa lasi masina peste noapte sau sa astepti mai mult timp sa se raceasca bine si sa puna testerul pe ea cand FACE problemele ... altfel degeaba. Eu tot pe partea de alimentare banuiesc ... nu ai spus de unde bagi motorina ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
johneshan |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 January 16 ![]() |
Bag motorina numai OMV, uneori si din cea pentru -35 aditivata.
Deci masina nu merge prost, in momentul in care inep sa apara micile intreruperi, eu pornesc cu ea din loc usor asa pina la 2000, si dupa citeva minute merse intreruperile dispar, si masina merge, trage foarte bine. Vedem ce ne zic MESTERII atazi si revin. |
--------------------
Renault
Megane III
2012 Break
|
|
Shuri |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 8 February 16 ![]() |
QUOTE(johneshan @ 11 Feb 2016, 15:37) Bag motorina numai OMV, uneori si din cea pentru -35 aditivata. Deci masina nu merge prost, in momentul in care inep sa apara micile intreruperi, eu pornesc cu ea din loc usor asa pina la 2000, si dupa citeva minute merse intreruperile dispar, si masina merge, trage foarte bine. Vedem ce ne zic MESTERII atazi si revin. Cel mai probabil ceva pe injectie. Ca ai vreun injector care e infundat si nu mai baga calumea, ca ai furtunele de la injectoare intepate si iti baga aer, ca iti intra aer pe traseu prin alt loc, problema tot de la sistemul de injectie se trage. |
--------------------
Renault
Megane III
GT Line 2015, 1.6dci, 130cp
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu contest faptul ca pe undeva poate sa traga aer , dar sa fim seriosi , la ce presiuni sunt pe acolo in primul rand arunca motorina . Poate sa traga aer fals pe undeva sau sa piarda presiune de aer , dar nu pierdere de presiune de motorina ...
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
75AIM |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 11 Feb 2016, 16:32) Eu nu contest faptul ca pe undeva poate sa traga aer , dar sa fim seriosi , la ce presiuni sunt pe acolo in primul rand arunca motorina . Poate sa traga aer fals pe undeva sau sa piarda presiune de aer , dar nu pierdere de presiune de motorina ... Mah pai daca trage aer pe undeva atunci motorina se amesteca cu aer si apar bule deci scade debitul efectiv de fluid da tu nimic ca nu scade ,,presiunea de motorina,, de cand lichidele or fi compresibile nu stiu.... TACI CA SPUI NUMAI PROSTII. |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#17
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(75AIM @ 11 Feb 2016, 20:46) Dintotdeauna. Pareri multe si prost documentate... @johneshan Daca tot e masina la reprezentata ar fi bine sa ii intrebi daca nu e disponibila o versiune mai noua de software pentru ECU. This post has been edited by r_vlad: 11 Feb 2016, 21:37 |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#18
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Omu' are probleme si s a dus in service... cel mai sigur o rezolva acolo nu aici pe forum, unde vad ca s a ajuns la mecanica fluidelor...
![]() This post has been edited by solidconvert: 11 Feb 2016, 22:21 |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
Ovys |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 30 August 06 From: Iasi ![]() |
QUOTE(johneshan @ 11 Feb 2016, 14:00) Ovys, mersi mult de info, am lasat masina la service in seara asta merg sa o testam sper sa fie rece ca sa se manifeste motorul, revin cu raspunsuri. Si eu tind sa cred ca e ceva legat de scapari de aer prin conducte si nu e ceva grav. Scuze. Am înțeles eu greșit. Avem simptome diferite: la mine doar pornirea este mai greoaie, după pornire motorul merge normal, cu un mic sunet metalic la 1800 rotații. Da, para, este cea din stânga față, însă nu știu dacă te ajută. Eu am dus mașina de câteva ori și am lăsat-o afară, ca să poată vedea simptomul. |
--------------------
Renault
Grand Scenic
2011 - 1.5 DCI, 110 cp, privilege
- IS-09-xyz ex: Renault Megane 3, 1.5 dci, 106 cp, dinamique
ex. Megane 2, 1,5 dci, 85 cp, privilege, 2007 ex. Megane 1, 1,9 dci |
|
johneshan |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 January 16 ![]() |
Salut tuturor! Am revenit de la service SERUS Renault. Dupa vreo 1 ora de testare cu calculatorul pe masina , cu porniri si inregistrare de motor, nu s-a depistat nimic. Mentionez ca EGR -ul a fost schimbat cu un an in urma, filtrul motorina la fel schimbat cu 1 luna in urma. Fra probleme la senzori injectoare sau bujii, daca erau infundate sau ceva probleme se depistau, totusi am fost la 2 service RENAULT DACOSERV si SERUS.
Concluzia a fost tot ceva legat de soft. Adica acestea recalajuri care apar la temperaturi scazute sunt pentru noxi mai mici, fiind un motor EURO 5 cu filtru de particule etc. Ca si solutie se puteau mari turatiile din calculator la relanti, dar nu se recomanda pentru masini noi... In caz ca e o problema ascunsa si nu au depistatu nici cei de la service, si in timp da belele mai serioase atunci revin pe subiect. Mersi celor care au incercat sa ma ajute, si celor care mai au ceva de spus pe acest subiect! This post has been edited by johneshan: 12 Feb 2016, 09:17 |
--------------------
Renault
Megane III
2012 Break
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Iti mai amintesti de ce ai schimbat EGR-ul ??
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
johneshan |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 January 16 ![]() |
Egr -ul a fost schimbat in Franta pe la 80k KM. Dar cei de la service mau asigurat ca nu e nici de la EGR nici de la injectoare sau bujii.
|
--------------------
Renault
Megane III
2012 Break
|
|
roland |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Intrebarea era de ce, nu cand...
|
--------------------
.
.
.
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Pai eu inteleg ca nu l-a schimbat el, deci nu are de unde sa stie ce problema a fost cu el.
Probabil ,capitalistii aia pafara nu le curata ci le schimba ... zic eu. Eram curios ce s-o fi intamplat cu el, tinand cont de regimurile la care lucreaza... |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
johneshan |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 January 16 ![]() |
Salutare tuturor! Iata ca dupa vara a venit iarna si problema cu intreruperi motor la rece a reaparut. Pina in final am reusit sa depistez, problema era de la injectoare. Acum ca le-am schimbat, intrebarea cheie: daca am pompa de injectie nasoala, risc sa mi le stric si pe cele montate? Mentionez ca am 175000 Km reali parcusi. O zi buna tuturor!
|
--------------------
Renault
Megane III
2012 Break
|
|
espacern |
![]()
Post
#26
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cu verificarea la pompa trebuia sa incepi.....cand gasesti injectoarele "bolnave"!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
johneshan |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 January 16 ![]() |
Daaaaap, imi poate cineva recomada unde as putea verifica/repara pompa de injectie? Un serves de increder etc...!
Eu am pompa de injectie tip CONTINENTAL, din ce am inteles tipul de pompe nu fac pilitura. This post has been edited by johneshan: 17 Oct 2016, 09:22 |
--------------------
Renault
Megane III
2012 Break
|
|
espacern |
![]()
Post
#28
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Specifica locatia ta.....ca sa nu primesti recomandare din Iasi cand tu stai la Giurgiu.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Ce probleme aveau injectoarele?
Ai pus 4 injectoare noi? ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
johneshan |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 January 16 ![]() |
Da le-am schimbat pe toate 4. DUpa problema a disparut masina nu mai face intreruperi la rece. La service RENAULT toate 4 dadeau pe retur peste 2,2. DIn ce am inteles tipul de popmapa CONTINENTAL nu fac pilitura ca sa-ti afecteze injectoarele.
Locatia: BUCURESTI sau ILFOV This post has been edited by johneshan: 17 Oct 2016, 09:27 |
--------------------
Renault
Megane III
2012 Break
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 00:39 |