NISSAN X-TRAIL, Schimb ulei cutie de viteze NISSAN X-TRAIL 2017
![]() ![]() ![]() |
NISSAN X-TRAIL, Schimb ulei cutie de viteze NISSAN X-TRAIL 2017
Paul227101 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 1 August 23 ![]() |
|
||
--------------------
NISSAN
X-TRAIL 2017 TEKNA 4X4 XTRONIC 2.0L DIESEL
2017 TEKNA 4X4 XTRONIC 2.0L DIESEL
|
|||
Diac |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.024 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Din ce am citit pe ici pe colo, pe la grupurile FB :
- Uleiul in cutia CVT teoretic nu se schimba, dar eu il voi schimba pe la 100 000 km. Problema e ca nu scoti tot uleiul din cutie. Asa ca dupa schimbul asta, va tot trebui sa mai improspatezi uleiul la fiecare 30 000 km. Mai e si un filtru de ulei in cutie, din ce inteleg. Cutia CVT este destul de fragila, din ce am auzit mai mult de 250 k km nu tine. - Cureaua de accesorii este din cauciuc. Din ce am auzit din service-uri si aia ar trebui inlocuita cu tot cu role la aprox 5-6 ani sau 150 000 km. Nu mai stiu ce zice in cartea de service. - Lantul se schimba cand incepe sa bata la rece. Am auzit de 200 000 km. Totul e insa "din auzite" |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Banuiesc ca motorul 2.0 dci e ca si cel de pe Laguna 3 a mea, doar ca adus la EURO6.
Din experienta proprie: - uleiul la CVT - eu unul l-as schimba la 60k sau 4-5 ani. La Honda (care are alt tip de CVT) intervalul dat era de 60k sau 4 ani. Apoi au revenit ca 40k sau 4 ani. Eu l-am schimbat la 20k si 2 ani (80k, 100k, 120k). - cureaua de accesorii cu rolele eu am schimbat-o la 4 ani si 160k. Intervalul de service la Laguna 3 e de 6 ani sau 160k Km. - pompa de apa nu am schimbat pana mi-a crapat motorul ... si nu a crapat de la ea - lantul de distributie se schimba la 150k Km impreuna cu patinele de plastic. Iei tot kit-ul. Mi-e mi-a sarit lantul la 218k Km si a trebuit sa schimb tot motorul (a facut prapad). S-au uzat patinele de plastic care il tin si a sarit 2-3 dinti. Nu a facut nici un zgomot in prealabil: sa bata la rece sau la cald. Pur si simplu a sarit la pornirea motorului. Deci recomandarea mea: - CVT la 60k Km sau 5 ani maxim - cureaua de accesorii la 160k Km sau 6 ani. - lantul de distributie cu patine la 150k Km. Cu cat mergi mai mult spre 200k Km cu atat risti mai mult sa sara. Patinele alea de plastic se rod de la lant. In cazul tau concret as face urmatoarele: - as schimba uleiul la cutia CVT - are si Km si anii - as schimba minim cureaua de accesorii si as verifica daca vreo rola are joc. Aici ar trebui si o verificare la fulia de la vibrochen care are cauciuc in ea. Cel mai probabil cureaua va arata ca noua, dar eu as schimba-o - lantul de distributie cu patinele le-as lasa in pace pana la 150k Km. Nu ai intrebat dar la 150k Km eu as reconditiona si turbina, odata cu distributia. Capata joc in timp si se cunoaste dupa ce o pui pe masina reconditionata. P.S. Eu nu am avut norocul sa-mi spuna cineva ca trebuie sa fac distributia la 150k Km... ![]() This post has been edited by madhorsefuzzy: 8 Aug 2023, 14:44 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 09:03 |