1.5dci nu trage dtc2263 pressure loss, rezolvat
![]() ![]() ![]() |
1.5dci nu trage dtc2263 pressure loss, rezolvat
davidut5 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
Attached thumbnail(s) k9k.636.png ( Size: 1020.25k ) Number of downloads: 297 |
||
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|||
Gil26 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Salut,
Regret ca nu avem un buton “like” asa ca doresc sa scriu asta: am citit cu interes acest post\topic, multumim pentru informatiile oferite si bine detaliate, este bine cand se revine si cu rezolvarea iar experienta ta poate sa fie de folos si altor colegi, plus ca ai oferit detalii atat despre masina cat si despre problema (seria VIN, captura cu erorile, etc.) si nu in ultimul rand tin sa te felicit pentru modul de abordare al problemei (este un bun exemplu de ASA DA): diagnoza apoi verificari mecanice si electrice necesare si bine facute, masurarea presiunii, verificarea cu osciloscopul, etc. iar acest video este bine realizat si il consider foarte util. Un sincer BRAVO! PS: nu am avut timp sa postez mai repede, dar daca tot am pregatit-o atasez si procedura de diagnosticare a erorii DTC2263 (practic la asta se refera, electrovana pilotare turbo si turbocompresor, iar in timp poate genera chiar erori in cascada), valorile de referinta (presiunile in diferite conditii) si procedura de control a electrovanei, poate sunt de folos si altor colegi, dar repet ca filmuletul facut de coleg poate sa fie de referinta. Attached thumbnail(s) DTC2263ElectrovanaTurbo1.png ( Size: 287.94k ) Number of downloads: 275 DTC2263ElectrovanaTurbo2.png ( Size: 198.33k ) Number of downloads: 275 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
malacuandrei |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 November 15 ![]() |
Am și eu aceeași eroare , doar că la mine între 1800 de rotații și 3000 dacă merg constant mașina întrerupe uneori destul de agresiv și uneori când iau piciorul de pe accelerație incepe și vibrează motorul timp de 1 sec maxim 2 sec și consumul a crescut cam cu 2 % , am schimbat regulatorul de presiune de pe pompa de înalte , senzorul map , regulatorul de vaccum .
Mașina în cauză Renault Fluence 1.5 dci 2014 Anulat dpf și egr |
--------------------
Renault
megane 2.1
2005
- b 39 act
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(davidut5 @ 13 Jul 2023, 21:59) Dupa ce am pus osciloscopul pe alimentarea ei mi-am dat seama imediat ca este defecta. Era suficient si un multimetru dar cu osciloscop e si mai bine. Cu valva veche impulsurile erau 5.5Vpp iar cu cea noua 12Vpp. Ceea ce inseamna ca valva veche "papa" din amplitudinea pulsurilor. Daca verifici rezistenta in pinul de omanda a valvei (fata de masa) sigur cea veche are rezistenta mai mica decat cea noua ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 12:32 |