Vibratie volan relanti !, 1.5 dci tampoane schimbate
![]() ![]() ![]() |
Vibratie volan relanti !, 1.5 dci tampoane schimbate
dumiDude |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|||
dumiDude |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
nu ma ajuta nimeni cu un sfat, parere ceva...
![]() |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#3
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
verifica volanta....altceva ce sa provoace vibratiile daca tampoanele sunt de origine si noi...daca spui ca dispar cand cresti putin turatia..
|
--------------------
------
------
------
|
|
hellcat |
![]()
Post
#4
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Complex rau ultimul sfat...
Hai sa-ti dau si eu ceva de verificat...vezi daca ai joc/uzura la vreo piesa din componenta coloanei de directie. A, si vezi si de bieleta anticuplu, ca daca n-a fost inlocuita niciodata, acum la momentul asta e numai buna de aruncat. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
GlontZ_YO! |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 11 January 08 ![]() |
Din cate am inteles, tamponul din partea de sus a motorului daca vine fix in locas e logic sa vibreze in volan. Eu cand l-am scimbat, am pastrat piesa aia in forma de "U" veche, sa ramana acolo un mic joc. Daca il montam tot nou, si mie imi vibra destul de grav volanul..explicatia mesterului a fost ca "asa vin ele, si noi in service cand le schimbam, le taiem un pic pe margine". Sper ca am fost destul de explicit
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001, 1.4 8v
- B-xx-xxx
|
|
cip31 |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Eu sunt de parere ca ceva s-a montat gresit.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
QUOTE(GlontZ_YO! @ 1 Oct 2010, 11:26) Din cate am inteles, tamponul din partea de sus a motorului daca vine fix in locas e logic sa vibreze in volan. Eu cand l-am scimbat, am pastrat piesa aia in forma de "U" veche, sa ramana acolo un mic joc. Daca il montam tot nou, si mie imi vibra destul de grav volanul..explicatia mesterului a fost ca "asa vin ele, si noi in service cand le schimbam, le taiem un pic pe margine". Sper ca am fost destul de explicit ![]() nu am inteles scuze ![]() Tamponul de sub baterie este in forma de oval mai ascutit. A fost montat mai strans iar cand am mai slabit surubul de prindere s-a simtit ceva ameliorare dar tot nu este ok. Am pus chiar si niste cauciuc de camera dublu apoi am venit cu tamponul si l-am prins. Nici o diferenta! @hellcat tamponul ala rasucit de sub motor a fost schimbat de 3 ori, acum am unul nou din targ neoriginal dar isi face treaba. In plus nu imi dau seama daca el influenteaza negativ sau pozitiv vibratiile. volanta nu stiu cum s-o verific si nici nu stiu unde sa ma uit legat de coloana de directie.... NU cred sa aibe treaba din volanta pt ca dupa cum am mentionat mai sus cand sta la soare excesiv sa zicem (frige volanul) se simte o ameliorare de vibratie. Imi e teama sa ma duc la reno ca parca ii vad trebuie sa schimbi tamponul trebuie aia trebuie ailalta si tot asa va face ![]() Tamponul ala de sub baterie nu imi dau seama cum poate fii pus in alt fel decat este acum ![]() Vibratiile mari se simt in volan se si vede usor cum vibreaza, in habitacul scaun sau bord e ceva normal se simt foarte usor. |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
hellcat |
![]()
Post
#8
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(dumiDude @ 1 Oct 2010, 17:29) ...acum am unul nou din targ neoriginal dar isi face treaba. In plus nu imi dau seama daca el influenteaza negativ sau pozitiv vibratiile. 1. Cu toate ca sunt fanul pieselor de origine, tamponul din targ nu si-a facut treaba niciodata ![]() 2. Influenteaza in mod direct vibratiile. 3. Simptomul asta nu-l ai de cand era noua masina, a aparut la un moment dat, cand ai inceput sa pui piese neoriginale, poate??...zic si eu. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
L-am pus la loc pe cel de-al 2 lea original ce se prezinta ok adica nu era rupt fata de anterior si diferenta intre cel de origine si cel nou (targ) nu am perceput-o. Singura chestie este ca la accelerare si decelerare simti motorul cum joaca iar reculul schimbatorului este prezent, asta cu un tampon rupt sau uzat.(de cel rasucit vorbesc)
Am uitat sa precizez ca si in schimbator se simt vibratii la relantii singurul lucru ce nu-mi explic este de ce cand e rece noaptea si dimineata pornesc motorul rece vibratiile sunt perceptibile apoi odata cu incalzirea se mai diminueaza. Parcat masina iar dupa 8h intre timp creste temperatura exterioar bate soarele in ea, pornesc motorul rece dar vibratiile mai mici. Din asta trag concluzia ca este de vina cauciucul tamponului care este mai elastic la temperatura ridicata. O sa incerc sa pun tamponul original al masinii (cel de sub baterie) pt ca in partea asta a masinii este sesizabila vibratia si de aici se transmite.... In stanga nimic parca nici nu zici ca e diesel. Verificare simpla pus mana in zona tamponului, in capul amortizorului si pe caroserie. Nu am inteles de la Glontz Yo ce anume se taie si se lasa de la cel vechi... Hellcat o poza cu tamponul ai putea sa pui te rog frumo. L-am vazut aici pe forum da nu mai stiu pe ce topic era! This post has been edited by dumiDude: 1 Oct 2010, 18:30 |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#10
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(hellcat @ 1 Oct 2010, 18:11) corect..din targ nu...facut de hassan...in spatele garajului..dar aftermarket este ok..unul swag ce are? eu ma gandeam ca are toate tampoanele noi de origine...daca nu sunt de origine si nici macar facute de o firma mai pricopsita este clar..sa te astepti sa vibreze tot.... |
--------------------
------
------
------
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
eu cred ca am fost destul de explicit tamponul hidroelastic si cel de la cutie adica sub baterie sunt originale reno au costat impreuna 6 mil. cel de sub masina rasucit este facut la iasi si se foloseste pe solentza ... am si unul swag dar aceeasi chestie .. nu are cum sa vibreze volanul numai de la tamponul rasucit!
Pe pariu ca daca dau 2 mil pe tampon tot asa face, bag mana in foc!!! Am scris si mai sus mai am unul de origine care la vremea lui a costat 3 mil ![]() PS: vibratia volanului este pe verticala nu pe orizontala asta ca sa elimin alte cauze posibile! This post has been edited by dumiDude: 1 Oct 2010, 20:06 |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
Axelinooo |
![]()
Post
#12
|
![]() Group: Members Posts: 351 Joined: 3 September 08 From: Iasi ![]() |
Cam aceleasi situatie o am si eu la megane 2, 1.5 DCI 60 KW euro 3, din 2004, mai exact imi trepideaza toata masina pe plan vertical, si dupa cam 50 de km si dupa ce se incalzeste bine motorul nu mai face!
Pana acum nu am gasit un raspuns. Am primit urmatoarele variante pentru problema mea: -- Volanta - e drept ca dupa ce am schimbat kitul de ambreaj placa, disc si rulment presiune, o saptamana nu o mai trepidat sub nici o forma indiferent ca era rece motorul sau cald! -- Injectoare - am reconditionat 2 si acuma este ok, adica nu mai da mult pe retur ... dar sa fie din cauza lor ar trebui sa trepideze tot timpul nu numai cand e rece ... -- Tampoane - nu are logica sa fie tamponul - de ce trepideaza numai cand e rece motorul si dupa o perioada de mers cu masina nu mai vibreaza sub nici o forma? Stau cu ochii pe topic, sunt interesat si eu de alte pareri! O zi placuta! This post has been edited by Axelinooo: 2 Oct 2010, 06:53 |
--------------------
Renault
Scenic II -2008-Confort Expression 1.5 dci 106 CP
(78KW) // Megane - 2004 - 1.5 dci 82 CP (60KW)
- IS-88-ACS // ex Clio
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
QUOTE(Axelinooo @ 2 Oct 2010, 06:52) Cam aceleasi situatie o am si eu la megane 2, 1.5 DCI 60 KW euro 3, din 2004, mai exact imi trepideaza toata masina pe plan vertical, si dupa cam 50 de km si dupa ce se incalzeste bine motorul nu mai face! Pana acum nu am gasit un raspuns. Am primit urmatoarele variante pentru problema mea: -- Volanta - e drept ca dupa ce am schimbat kitul de ambreaj placa, disc si rulment presiune, o saptamana nu o mai trepidat sub nici o forma indiferent ca era rece motorul sau cald! -- Injectoare - am reconditionat 2 si acuma este ok, adica nu mai da mult pe retur ... dar sa fie din cauza lor ar trebui sa trepideze tot timpul nu numai cand e rece ... -- Tampoane - nu are logica sa fie tamponul - de ce trepideaza numai cand e rece motorul si dupa o perioada de mers cu masina nu mai vibreaza sub nici o forma? Stau cu ochii pe topic, sunt interesat si eu de alte pareri! O zi placuta! Interesant ce spui tu si in acelasi timp imi pare rau ca intampinam aceleasi probleme... La fel ca si la injectoare daca este volanta nu ar trebui sa existe diferente de motor cald, motor rece. Apropo cam cat este o volanta? Daca umblu la ea schimb si kit ambreaj ... aproximez 20 mil in functie de volanta. La vw stiu ca este f scumpa! De injectoare nu am umblat pana acum la ele de loc si as vrea sa le fac un test (aici poate ma ajuti sa mi zici cum si unde le-ai reconditionat) Ai dreptate daca ar fii de la injectoare ar trepida tot timpul! Pe acceleratie am un mic clantanit semn ca ar bate un injector la relanti nu se sesizeaza nimic chiar merge foarte bine! Tampoanele sunt din cauciuc acesta fiind mai dur la rece iar cand se incalzeste compartimentul motor devin mai moi si lucreaza mai bine cel putin asta e logica mea. La mine chiar si cald motorul imi da niste trepidatii mici ce-i drept e totusi un diesel, dar fata de alte masini chiar si logan taxi de 160k la volan nu se simt asa cum sunt la mine, deci este loc de mai bine! Am sa mai intreb ... mai fac teste ![]() Nu mi-a raspuns Glontz_yo ce anume a facut el cand a schimbat tamponul, nu intelg ce a lasat de la vechiul.... |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
Axelinooo |
![]()
Post
#14
|
![]() Group: Members Posts: 351 Joined: 3 September 08 From: Iasi ![]() |
Salut!
Trepidatul masinii e la relanti si uneori pana in 1000 de ture daca o tin accelerata de ex la aprox 900 de ture tot se simt trepidatii! Volanta am gasit undeva la 6 mil valeo aproximativ, depinde de magazinul de piese unde mergi , am gasit si pe la 8 si pe la 9 difera pretul in functie de magazin si producator! Injectoarele le`am reconditionat undeva in iasi, dar dupa aprox 9 - 10 luni imi cam pare rau ![]() Legat de kitul de ambreiaj . kitul este undeva la 4 mil + rulmentu de presiune 2-3 mil valeo nu se potriveste, sacs sau ceva de genul era cel care se asemana cu ce aveam pe masina, + manopera 3- 4 depinde de service cam pe la 10 mil sa zicem + volanta ...e destul de multisor! Dupa cum am spus mai sus, nu inteleg de ce nu am avut nici o problema cu trepidatul masinii dupa ce am schimbat kitul de ambreiaj :-?? o sapta spre o saptamana jumate totul ca nou, nu inteleg, asta sa intamplat undeva prin iunie, si trepidatul il aveam de cu mult inainte, ma gandeam ca vine de la ambreiaj - rulment presiune acest trepidat de asta am si schimbat ambreiajul! Daca o mai intampinat cineva aceste probleme si a gasit rezolvarea sau pareri sa posteze sa nu ezite ![]() O seara placuta! This post has been edited by Axelinooo: 4 Oct 2010, 22:13 |
--------------------
Renault
Scenic II -2008-Confort Expression 1.5 dci 106 CP
(78KW) // Megane - 2004 - 1.5 dci 82 CP (60KW)
- IS-88-ACS // ex Clio
|
|
84Rov |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 October 11 ![]() |
Ma inscriu si eu la aceasta problema cu mici virbatii in volan cu un Megane 2.2 1.5 dCI 60Kw Euro3.
Am schimbat toate tampoanele si bieleta anti rasturnare si ce-i drept mi-a rezolvat alte probleme (gen motorul fix pe toata plaja de turatii, gropi etc.) dar problema vibratiilor la relanti sau in tuatii de pana la 1000 tot nu s-a rezolvat. Incep sa suspectez asa cum am crezut de la inceput ca este o pb pe evacuare/esapament pentru ca la turatii mai mari de 1200 comportamentul motorului este absolut perfect. Cand am fost cu masina in service Renault sa spun problema au zis ca sunt cam pretentios si ca sa n-am asteptari de la un diesel sa nu vibreze...in fine eu stiu cum mergea masina inainte; pana la urma mi-au trecut pe fisa de intrare in service ca trebuie schimbata protectia (pasla) dintre motor si habitaclu care costa 550 de lei si n-am fost nebun sa o schimb am prins-o eu niste coliere si nici noua nu era mai bine prinsa dacat am prins-o eu acum; oricum vibratiile nu-mi veneau de acolo dar m-a cam surprins solutia propusa de ei Acum pe esapament/evacuare ca o fi o garnitura sau ceva desprins nu prea am cum sa-mi dau seama fara sa desfac multe chestii dar poate ma ajuta cineva de pe forum cu o solutie sau sa-mi zica modul in care si-a rezolvat problema. Multumesc! |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006 1.5 dCI
|
|
tdm4ce |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 27 December 12 ![]() |
84Rov ai gasit de la ce provin vibratiile?
Se simt aceste vibratii si la pedale? Intimplare sau nu, la mine au inceput aceste vibratii dupa ce s-a inlocuit kit-ul de ambreaj |
--------------------
Renault
Megane 2
2004
|
|
wolfin |
![]()
Post
#17
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.790 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
apropo de volanta...daca nu mai este plana din cate stiu se poate plana. nu intodeauna este obligatoriu sa o schimbi cu una noua
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
grimarius |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 12 February 15 ![]() |
Poate ajuta: masina nu avea vibratii in volan cand am luat-o. Dar deoarece avea un tremurat puternic cand opream motorul si fugea schimbatorul inainte si inapoi am schimbat bieleta anticuplu (cea care se leaga de cutie). Dar dupa schimbare au aparut vibratii in toata masina iar volanul tremura sus-jos, si chiar facea si zgomot. Apoi am schimbat si pe cel hidroelastic si s-au mai atenuat. Urmeaza sa il schimb si pe cel de sub baterie si voi vedea daca se vor estompa.
|
--------------------
Renault
Clio
2003, 1.5dCi, 68CP, B/BB07
|
|
antalgbr |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 May 10 ![]() |
Megane 1,5 dci 74 kw 2006,aceeasi problema a aparut dupa ce am circulat un an cu tamponul hidroelastic defect. L-am schimbat dar vibratiile la relanti au ramas . Noua nici nu se auzea motorul. Acum in cabina se aude si se simte trepidatie si zanganit de plastic,care dispare la turatie mai mare. In cabina se aude mai tare decat afara cu capota ridicata. "Specialistii" ridica din umeri. Astept niste sugestii.
This post has been edited by antalgbr: 27 Feb 2015, 14:36 |
--------------------
renault
megane ll
2006 megan ll privileg
- B 62 GDS
|
|
CipTal |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
O fi vreo bucata de plastic care nu este fixata si vibreaza la atingerea cu o alta piesa.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
elaurentiu |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 8 November 14 ![]() |
QUOTE(dumiDude @ 26 Sep 2010, 18:09) Salut, Am problema cu vibratiile la volan numai la relanti ele disparand in momentul in care accelerez motorul... Tamponul hidroelastic si cel de sub baterie (ambele originale reno reprezentanta) sunt schimbate de curand (o groaza de bani). Ok este un diesel dar am vazut ca la alte masini, nu iti trepideaza volanul la relanti se simte foarte putin acele vibratii. La mine se poate vedea cu ochiul liber miscarea sus jos. La rece se simte cel mai mult apoi cand se incalzeste motorul tot mai vibreaza vizibil dar se simt mai putin la mana. In habitaclu si in scaun vibratiile sunt usor perceptibile deloc deranjant. Inca o treaba ciudata este ca daca las masina in soare cand o pornesc la rece vibratiile sunt destul de mici dar nici decum asa cum ar trebui. Motorul merge rotund nu imi bate nici un injector cand tin mana pe amortizorul din stanga cum stai cu fata la motor nu se simte nici o vibratie (tamponul hidroelastic), in partea dreapta (tamponul de sub baterie) se simt vibratii. Am zis clar ca este de la tamponul respectiv ori nu este bun ori este mult prea strans. Desfacut bateria, scut, proptit cutie pe cric demontat tampon, pus la loc, de aceasta data strans mult mai putin cam 1,5 cm mi-a iesti motul surubului de la cutie si tot asa face. Mentionz inca odata tampoane originale reno de la reprezentanta. Este exclus montarea lor proasta pt ca nici nu aveai cum sa le montezi altfel. Cel hidroelastic nu are decat o pozitie si vibratia nu provind din partea aceea a motorului, in zona aceea nu simti nici un fel de vibrare in caroserie semn ca tamponul isi face treaba f bine. Cel de sub cutie (original din targ) este imposibil sa-l gresesti la montat si nu are legatura cu vibrarea ce o transmite motorul in masina implicit in volan. Astept parerile voastre pana s-o duc la "meseriasii" reno. Scuze pentru textul atat de stufos ![]() Si eu am accelasi tremurat la relanti si nu ii dau de cap. Am fost la Renault si am pus masina pe tester .. nimic. Atat la Renault cat si la Dacia suspecteaza suportul motor hidroelastic dar nu sunt siguri. Restul suportilor ( cel de la cutie, cel de jos si cel de langa cel hidroelastic) sunt noi (aftermarket). Problema este ca ma costa vreo 11 mil suportul hidroelastic ... si sa il iau si sa nu fie ala nu prea ma incanta. Ce ati mai rezolvat in legatura cu problema asta? |
--------------------
RENAULT
MEGANE II 1.5 DCI 78kw 106CP
2008 PRIVILEGE
|
|
kretzu77 |
![]()
Post
#22
|
![]() n00b Group: Members Posts: 310 Joined: 14 August 06 ![]() |
Sa Serul mi-au facut o chestie de metal la strung si mi l-au pus la tamponul ala.
Nu mai face asa urat, dar oricum se simte ca nu mai este ca noua. |
--------------------
Toyota
Corolla E15/Prius 3
2008 1.4D-4D/2012 Hybrid Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
|
|
ccoto |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Referitor la vibratia motorului, posibil ca problema sa nu fie una mecanica data de suporti ci mai degraba motorul sa functioneze cu trepidatii la ralenti. De verificat accelerometrul si daca eventual trage aer pe aspiratia pompei de inalta. In ultima instanta, daca injectoarele au scaparile pe retur in limite normale, e posibil sa se fi decalibrat si sa nu mai lucreze dupa curba caracteristica pe care au fost codate anterior.
Legat de vibratiile in volan, reponsabila de amplificarea lor poate fi crucea cardanica de jos de la prinderea pe caseta, e cea care se uzeaza cel mai frecvent. |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#24
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Care ar fi mai bun calitativ?
Delphi, Meyle, Lemforder, Mapco, Swag. Trebuie sa il schimb ca are surubul de sustinere motor rupt, plus ca e cam "lasat". |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
RazvanF |
![]()
Post
#25
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Va rog, am nevoie de dimensiunea piulitei tamponului hidroelastc, azi a ajuns tamponul dar nu are piulita.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
MuBu |
![]() ![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 5 July 08 ![]() |
Salutare, ma regasesc si eu in situatia initiatoruui de topic adica tampoane schimbate vibratii la ralanti.
Suspectul de serviciu: Symbol 2006, 1.5 dci,65 Hp 156.000 km la zi, luat de nou Vibratiile se simt in caroserie doar la ralanti, ca manifestare se intind de-a lungul caroseriei si la ralanti vibreaza fetele de usi spate si se simt la mana daca se pune mana pe tabla de la portbagaj de exemplu Vibratiile dispar cu cresterea de turatie.Plaja de turatii intre care apar vibratiile este 800-1000 rpm. am trecut de 1000-1200 nu se mai resimt vibratiile. Tampoanele au fost schimbate toate cu modele de origine exceptand cel de la cutie de sub baterie pentru care nu am gasit original. Vibratiile se amplifica la pornirea climei sau la temperaturi scazute dar scad in intensitate odata cu caldura de afara, scad dar nu dispar Se resimt si in rulare la ralanti daca daca o las sa curga la liber. Sub capota vibratiile se simt la mana in ambele flanse de amortizor. Dar specific din nou doar la ralanti. Ce s-a mai facut la masina in ultimul an pot fi legate de situatia actuala sau nu: - vara 2020 schimbat tampoane: hidroelastic original, balansor cutie aftermarket, sub baterie aftermarket; nu aveam vibratii majore dar le-am schimbat preventiv - toamna 2020 probleme pornire presiune scazuta in rampa, reconditionat ECU/pompa de inalte si un retur de injector, motorul merge si acum ok in parametrii coincidenta sau nu cam la o luna dupa reparatie in iarna au inceput vibratiile la inceput mai slab si apoi s-au stabilizat la nivelul actual, nu am dat importanta pentru ca iarna mai aveam vibratii la ralanti in fetele de usi care dispareau dupa incalzirea motorului. -februarie 2021 schimbat din nou tampon balansor cutie de viteze cu piesa de origine,schimbat de siguranta si tamponul de sub baterie din nou cu aftermarket negasind original deoarece aveam si un sunet metalic nu doar vibratii, tampon balansor era foarte uzat in decurs de nici 6 luni, sunetul metalic a disparut, vibratiile nu -mai scartaie rulmentul de presiune de la ambreiaj, sunetul dispare la calcare pedala ambreiaj dar nu intentionez sa il schimb pana nu pica e fenomen cunoscut, toti recomanda schimbarea kitului cu totul cand te lasa care poate fi o zi sau ani depinde de noroc, in afara de sunet ambreiajul original e inca in mintile lui Ridicata pe elevator vibratiile nu prea se mai resimt, scutul nu vibreaza, vizual nu am gasit nimic ce s-ar atinge pe la motor care sa genereze vibratiile. Probabil nu ar strica o verifcare undeva la un service cu groapa. Are si masina o varsta, merge pe 15 ani ![]() Ce banuiesc momentan avand in vedere modul cum se resimt vibratiile: 1. ori tamponul stanga cel hidroelastic original este compromis desi nu are decat un an, 2. ori ceva pe evacuare, racord flexibil sau tampoanele de cauciuc de pe evacuare, 3. 1+2? Nu as mai merge pe ghicite si cum mecanicii cu care colaborez sunt depasiti si au si recunoscut, am zis sa apelez la forum. Scuze pentru postul lung dar am incercat sa descriu situatia cat mai in detaliu. Orice sugestie este binevenita. |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.5 dCi 65 cp
|
|
busu 12 |
![]()
Post
#27
|
![]() Member Group: Members Posts: 567 Joined: 22 October 14 ![]() |
Tamponul de la cutia de viteze
Si tampon antibalans |
--------------------
Renault
dacia
1
|
|
MuBu |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 5 July 08 ![]() |
QUOTE(busu 12 @ 5 Jun 2021, 13:01) Au fost schimbate amandoua, de 2 ori fara nici o îmbunătățire ultima schimbare in februarie 2021 am mentionat asta in descrierea problemei singurul care a fost schimbat o singura data acum 1 an e cel hidroelastic, schimbat cu piesa originala Renault. De atunci nu am facut nici macar 10.000 km. |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.5 dCi 65 cp
|
|
pistritu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 520 Joined: 8 May 14 ![]() |
...
This post has been edited by pistritu: 5 Jun 2021, 17:58 |
--------------------
--
--
-- Gil26 este bolnav psihic
|
|
MuBu |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 5 July 08 ![]() |
Probabil ca nu s-a inteles sau nu a fost destul de clar ce s-a schimbat si ce nu. In fine o schema tehnica si niste poze sunt destul de clare pt toata lumea. Pe scurt, toate cele 3 tampoane motor, au fost schimbate cel putin o data in ultimul an
Tampon hidroelastic cod: 8200267625 schimbat o singura data cu piesa noua originala Renault in vara 2020hidroelastic1.jpg ( Size: 40.99k ) Number of downloads: 207 Tampon balansor cutie de viteze cod: 8200493821 schimbat de doua ori, prima schimbare in vara 2020, a 2-a schimbare in februarie 2021balansor.jpg ( Size: 33.68k ) Number of downloads: 205 Tampon cutie de viteze sub baterie cod:8200072699 schimbat de doua ori, prima schimbare in vara 2020 a 2-a schimbare in februarie 2021tampon_cutie_sub_baterie.jpg ( Size: 31.09k ) Number of downloads: 200 Desi au fost schimbate vibratia persista,si se manifesta la ralanti in conditiile descrise in postul initial, CA si sunet se aude ceva ca un sunet infundat dinspre spatele masinii dar se simte in caroserie.de aceea am apelat la forum, poate aveti o idee unde sa mai investighez si ce anume. Sa nu fie ceva in stil Renault ceva intra in rezonanta si creaza vibratia si sa nu fie neaparat de la tampoane. This post has been edited by MuBu: 5 Jun 2021, 18:51 Attached thumbnail(s) 01026636.png ( Size: 61.62k ) Number of downloads: 212 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.5 dCi 65 cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:07 |