Cartierul Tractorul [Brasov], Cateva vorbe si mai multe poze
![]() ![]() ![]() |
Cartierul Tractorul [Brasov], Cateva vorbe si mai multe poze
einstein1984 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.353 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
stolniceanulucian |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 31 March 11 ![]() |
Au trecut 30 de ani de la ,"decesul" lui "Ceasca" Nu mai tine scuza cu greaua moștenire Este un oras prost administrat (ca multe alte orase din tara) 29 Nov 2022, 17:07: Au trecut 30 de ani de la "decesul" lui "Ceasca" Nu mai tine scuza cu greaua moștenire Este un oras prost administrat (ca multe alte orase din tara) This post has been edited by stolniceanulucian: 29 Nov 2022, 16:07 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL Landi Renzo
2008 Preferance
- BT-03-YPY berlina 1.4 mpi GPL Landi Renzo
caravan 1.4 twinport GPL Tomaseto QBox orlando 1.8 twinport |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#33
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.353 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
oh ba da, ca noi inca ducem si mostenirea lui halaicu, oprescu, firea etc dezastrul nu s-a oprit la Cesca. Nici nu ii citez pe aia de la sectoare. Basexu e printre singurii care a schimbat ceva in bine. Sau negoita daca vrei unul de la sectoare, si zic de liviu nu de robert. Dar tot proasta administrare e in definitiv.
This post has been edited by einstein1984: 29 Nov 2022, 16:25 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
si cine ii alege pe aia de administreaza prost? nu tot cei care locuiesc acolo?
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
gibonu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.185 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(nasty @ 29 Nov 2022, 12:33) Am citit recent că Thalmann își făcea toate concediile cu Stalin la Marea Neagră și acolo au [U]hotărât că partidul comunist german KPD, să nu susțină partidul socialist german SPD, ba chiar să-l declare dușman de moarte. Din această cauză a ajuns Hitler la putere după vreo 2-3 alegeri anticipate. Stalin nu negocia cu niciun alt lider comunist. El doar dicta si celalat executa. Mai multe despre relatia dintre Stalin si Thalmann gasesti aici: https://www.contributors.ro/dupa-80-de-ani-...e-sa-l-incheie/ 1 Dec 2022, 23:35: QUOTE(Agrig @ 29 Nov 2022, 12:52) U 650 n-a avut nici o asemanare cu Fiat, licenta a inceput cu U445. 650 a fost inspirat dupa International Harvester, cutia si sasiul iar motorul dupa Volvo. A fost un tractor bun la vremea lui, mult peste ce era la noi pe atunci, U26, U27 si U45 sau UTOS-uri mai cunoscute. Multumesc pentru informatii. Pentru cei mai tineri, UTOS = Uzina de Tractoare Orasul Stalin. 1 Dec 2022, 23:43: QUOTE(einstein1984 @ 29 Nov 2022, 13:10) @Gibonu, daca era capitala la brasov sau cluj, demola acolo Ceausescu cat a demolat la bucuresti si construia dupa ideile lui.... Iar orasele mentionate din tine beneficiaza de un singur primar si consiliu local, nu de 7 ca la capitala.....ceea ce banui ca ajuta la o dezvoltare coerenta. Apoi e ca si cum ai compara zone istoric puternic industrializate (cu o industrie care nu a fost cnstruita de romani sau de comunisti si bazata pe existenta in zona a unor resurse minerale sau cai de transport) cu zone eminamente agrare gen calarasi sau slobozia. Da, aia cu plus valoare mai mare au mai multi bani, ce surpriza. Dupa cum ti s-a spus deja, dementul ala semi-analfabet a demolat la greu si in alte orase, nu doar in Bucuresti. De exemplu pe cei de la Miecurea Ciuc i-a fericit cu un centru civic in locul vechilor cladiri hapsburgice. Nu este problema oraselor din Ardeal si Banat ca Bucurestiul este impartiti in sectoare si ca de multe ori nu exista intelegere intre sectoare si primaria generala. Cat despre industrie, resurse si cai de comunicatii, aici este vorba despre o abordare cu cap a problemei. Ca resursele alea nu ies singure din pamant. Daca ar fi existat o abordare cu cap la Calarasi sau Slobozia, ar fi fost si acolo dezvoltare precum cea din Ardeal sau Banat. This post has been edited by gibonu: 1 Dec 2022, 21:43 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#36
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.353 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 30 Nov 2022, 01:47) Corect, din pacate vin alde laurentziu si voteaza , stau 5 ani si dupa aia se muta.... Dezvoltarea la calarasi si slobozia nu depinde doar de autoritatile locale, ca lipsa de apropiere cu o piata de export nu atrage investitii pe fabircatie pe acolo, si nu autoritatile locale pot face infrastructura care sa permita exportul. Aia pe acolo cu cereale si tractoare/combine, nu cu fabricat componente auto sau IT. This post has been edited by einstein1984: 5 Dec 2022, 09:29 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
maho |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.216 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
La Calarasi mai e si cate-un Tenaris, cate-un Saint Gobain (care face si o componenta auto, parbrizul), care n-au treaba cu tractoarele sau cerealele (si or fi si prin Slobozia industrii). Oricum in Baragan, unde-i cel mai fertil teren arabil, ar fi culmea sa nu primeze cerealele.
Intre Calarasi si Slobozia drumul e "ata". This post has been edited by maho: 5 Dec 2022, 10:54 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#38
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.353 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
adevarat, dar ia compara cu suita de companii dinspre Cristian/ghimbav adicaschaffler, draxelmayeru lu marty ,autoliv, hutchinson, total etc? Numai autolivu la cateva lii de angajati si cred ca aremai multi ca tenaris si saint gobain calarasi la un loc;
La cereale ai angajati putini cu tehnologia moderna, un tractor se ingrijeste de pete 100 de hectare. This post has been edited by einstein1984: 5 Dec 2022, 11:03 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
maho |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.216 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Pai fiecare oras (judet) cu specificul lui, nu trebuie neaparat sa le masuram comparativ.
Asa si Calarasi era barosan pe vremuri ca producator de sine de cale ferata. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#40
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.353 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Siderca calarasi producea aminate, sine nu a apucat sa produca desi primisera laminorul in cauza. Acu o sa zici ca la Galati era mai bine ca la brasov ca avea lumea bani lucrand la combinat
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
gibonu |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.185 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 5 Dec 2022, 11:27) Dezvoltarea la calarasi si slobozia nu depinde doar de autoritatile locale, ca lipsa de apropiere cu o piata de export nu atrage investitii pe fabircatie pe acolo, si nu autoritatile locale pot face infrastructura care sa permita exportul. Unde am spus eu ca dezvoltarea depinde strict de autoritatile locale? Si pentru ca tot ai vorbit mai sus despre resurse naturale, la Calarasi si alte orase care acum sunt aproape moarte [Oltenita, Zimnicea, Bechet, Corabia, etc] resursa naturala este Dunarea. Dar din pacate nu ne duce capu' sa o punem in valoare. Am mai spus-o aici pe forum: recomand vizonarea documentarului "Dunarea, un fluviu de prostie" [se gaseste pe YouTube]. Documetar foarte bine facut, prezinta inclusiv cum se raporteaza austriecii si ungurii la Dunare. Si asa, ca fapt divers, pentru ca tot ai vorbit despre export. Cine ne opreste sa facem cai ferate la standarde contemporane de la Mioveni si Craiova catre Dunare, astfel incat Dacia si Ford sa poata exporta masinile pe Dunare catre Europa Centrala si cea de Vest? Ca legatura pe apa dulce intre Constanta si Rotterdam exista de mult timp. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
sorin1983 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 5 Dec 2022, 11:38) Siderca calarasi producea aminate, sine nu a apucat sa produca desi primisera laminorul in cauza. Acu o sa zici ca la Galati era mai bine ca la brasov ca avea lumea bani lucrand la combinat "La doar patru ani de la deschidere, Combinatul Siderurgic Călărași a devenit cel mai mare producător de șină de cale ferată din sud-estul Europei. Uniunea Sovietică era principalul client." restul gasesti pe goagal. |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#43
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.353 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Bun, eram in eroare se pare.
@gibonu, livrarea pe apa de masini dureaza f mult pe cale fluviala, nu mai zic ca traficul se mai suspenda cand e apa mica sau gheata. Mioveniul are cale ferata spre constanta si trimite si cate 3 trenuri pe zi uneori, dar cateodata tot mai trebuie si camioane ca sa prinda vaporul. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
gibonu |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.185 Joined: 29 May 06 ![]() |
@einstein1984
Suntem campioni mondiali la gasit scuze pentru a ne acoperi incapacitatea de a face ceva. Transportul fluvial nu este chiar atat de lent precum pare, pentru ca nu are granite, nu are restrictii de trafic pe motiv de weekend / diverse sarbatori, poate trece prin zone locuite, nu sta in blocaje datorate accidentelor de pe autostrada, etc. Pe Rin si pe Dunare nu ai prea multe zile de iarna in care nu se poate naviga. Cat despre adancimea apei, de cele mai multe ori asta se rezolvat cu dragarea senalului navigabil, treaba care pare ca pe romani ii cam incurca. In plus, in perioada de seceta extrema, se poate jongla cu capacitatea de incarcare a navelor, astfel incat pescajul sa fie mai mic. Ai apucat sa vezi documentarul "Un fluviu de prostie" ca sa te iei cu mainile de cap cand vezi cat de meseriasi suntem? De exemplu, Ford transporta foarte bine masini pe Rin de la Koln la Rotterdam. "17.08.2022 Despite historic low water in the Rhine: Ford transport ships continue to sail" Sursa si mai multe detalii: https://sasatimes.com/despite-historic-low-...ntinue-to-sail/ Ca sa nu mai vorbim ca pe fluvial ai o capacitate de transport mult mai mare comparativ cu feroviar si rutier. Nu in ultimul rand, o fi legatura feroviara intre Mioveni si Constanta. Doar ca trenul poate face si cateva zile pe drum, din cauza de restrictii si prioritate pentru trenurile de pasageri. Ca sa revenim on-topic, problema tine in primul rand de oamenii din diverse regiuni si apoi de resursele naturale. P.S. In loc sa facem dracu' niste cai ferate cu cap si coada de la Oltenita si Giurgiu catre Bucuresti, si sa dezvoltam cele doua porturi dunarene, noi fwutem banii pe studii de fezabilitate pentru utopia numita Canalul Dunare - Bucuresti. Adica ne punem problema de 70 km de canal care sa scurteze 60 km de cale ferata. Iti pare cumva noaptea mintii? This post has been edited by gibonu: 6 Dec 2022, 21:50 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
tatabobu |
![]()
Post
#45
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Ca sa nu mai vorbim ca pe fluvial ai o capacitate de transport mult mai mare comparativ cu feroviar si rutier. Ataaat!!!! In ce o masori? Pe care fluviu? In ce conditii? Comparat cu care rutier si in ce conditii, si cu care feroviar si in ce conditii? Si daca ar fi adevarat, de ce nu te-ar incurca gatuirea transportului care ar trebui facut rutier sau feroviar pana la fluviu, din moment ce aici era vorba de carat masini de la Mioveni sau Craiova pe apa? Io cred ca pe interneti ai capacitate de transport si mai mare, trimiti NFT-uri cu masina in loc de masina, si daca ai gigabit te-ai scos. Nu produce Dacia intr-un an cat poti transporta tu intr-o ora. This post has been edited by tatabobu: 7 Dec 2022, 00:54 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#46
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.353 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Un tren duce 900 de masini, ma indoiesc ca ai barje suficient de mari pe dunare sa incarci 900 de masini (articolul tau zice de 500 cand e apa destula) Si pleaca 3 pe zi cand e nevoie. . Despre viteza comerciala CF nu stiu sa zic, nu am info, dar nici 12km/h nu cred ca e in directia aia. Spre NAdlac da, e posibil sa fie atata pe calea ferata, dar incolo nu.
Cat despre expediat masini spre franta, cand am eu treaba fac 3-4 zile, ca sunt sub 3,5 tone transportoarele, alea mari cred ca fac 5-6 zile (ok, poate si peste daca e sarbatoare, dar max 10 zile). Zici tu ca ajunge in germania in 6 zile o salanda pe dunare? Si dupa aia oricum trebuie un camion sa o duca la dealer, ca nu sunt toti clienti pe rin sau main. P.S. Koln-roterdam sunt 77 de mile, ala poate face un dus intors pe zi. Germania-romania pe gol u e asa amuzant de facut. This post has been edited by einstein1984: 7 Dec 2022, 11:51 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
gibonu |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.185 Joined: 29 May 06 ![]() |
Cate ceva despre avantajele pe care le aduce transportul fluvial.
01.jpg ( Size: 57.7k ) Number of downloads: 29 02.jpg ( Size: 79.46k ) Number of downloads: 28 03.jpg ( Size: 65.4k ) Number of downloads: 27 04.jpg ( Size: 57.78k ) Number of downloads: 29 06.jpg ( Size: 151.12k ) Number of downloads: 8 Primele 4 fotografii sunt de la ecluza de la Niderfinow. Ultima este de pe Canalul Dunare - Main [si nu are nevoie de traducere]. <span class='edit'>9 Dec 2022, 00:37:</span> @einstein1984 Din pacate, inca odata nu vezi padurea de copaci. Daca dezvolti niste cai ferate intre Mioveni / Craiova si Dunare, plus niste facilitati porture, astea nu vor fi folosite strict de producatorii de masini. Vor putea fi folosite pentru trasnportul altor marfuri, plus pentru transportul de calatori [sper ca nu ma vei intreba cine merge cu trenul de la Mioveni la Calafat]. Plus ca ai scoate din foame niste orase precum Calafat sau Corabia care azi sunt niste orase moarte, in care nu se mai intampla nimic. Ce am scris mai sus este on-topic si este o reactie la ideea ta ca Ardealul si Banatul s-au dezvoltat pentru ca au avut resurse naturale. Am explicat deja cum Dunarea este o resursa naturala pe care nu ne duce capu' sa o exploatam. P.S. De unde rezulta ca un tren transporta 900 de masini? Doar intreb, nu te contrazic. This post has been edited by gibonu: 8 Dec 2022, 22:38 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 16:01 |