Fum negru in sarcina, indiferent cum incerc sa o conduc
![]() ![]() ![]() |
Fum negru in sarcina, indiferent cum incerc sa o conduc
baban sergiu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|||
fsilviu86 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
egr-ul trebuie sa fie inchis complet cand nu este actionat, posibil sa fi ramas pe deschis, daca ai lipsa putere posibil turbina sa nu isi mai faca treaba. patit acelasi lucru doar ca la mine se blocau paletii, si am avut probleme si cu egr-ul, l mine se deschidea si ramanea deschis nu se mai inchidea decat daca scoteam mufa si nu tragea masina deloc.
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
baban sergiu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
Astazi am condus-o din nou cu mufa de la egr scoasa - dupa mai multe drumuri - parca masina s-ia mai dat drumul.
nu mai scoate asa mult fum si daca sunt in panta in tr 3-a si accelerez - se accelereaza cu fumul de rigoare - dar cel putin motorul trage si nu trebue sa retrogradez in tr 2-a - ce am observant este un consum crescut de motorina - ma ganesc ca poate ar fi o idee sa schimb uleiul si sa dau jos turbo sa il curat - (daca il dau jos ar trebui sa schimb garniturle metalice ?) - un coleg mi-a spus ca poate debitmetrul de aer nu functioneaza corespunzator - ar putea fi o cauza ? Cum se poate verifica - cu mufa scoasa de pe egr nu se aprinde nici un bec in bord - am o interfata OBDII din aia micuta - si imi zice ca nu este nici o eroare indifferent daca mufa este sau nu pe egr - testerul imi zice ca egr - ok si MIL - off http://www.harborfreight.com/can-obdii-cod...menu-98568.html alte ideei daca aveti - cu multumirile de rigoare |
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#4
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Verifica turbina sa se invarta usor, tubulatura turbinei sa nu fie crapata, mufele senzorilor le poti da cu putin wd40.
Cat despre egr sa fii sigur ca este inchis total si ii poti lasa mufa scoasa. In cel mai rau caz poti avea probleme cu injectoarele. Alea nu apar ca si eroare pe tester. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
baban sergiu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
EGR = nu sta inchis total sta deschis cam 1mm. incerc sa il inchid la maxim si el isi revine in pozitia respectiva (demontat de pe masina fara alimentare de curent)
- nu vreau sa investesc in masina - trebuie sa functioneze pana in 30 luna asta cand expira asigurarea si dau masina la fier vechi - din data de 1 Mai - sotia are asigurare pe Scenic si la cat a costat asigurarea ... - din acest motiv vreau sa verific daca este ceva ce se poate remedia relative usor fara o investitie mare. |
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|
CipTal |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Fumul negru (de obicei)=probleme EGR.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#7
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Pai daca dai masina la fier vechi, de ce te mai complici?
Pana la sfarsitul lunii te tine. Daca egr ul nu sta inchis perfect atunci motorul isi recircula gazele arse in permanenta si cand are nevoie de putere (egr inchis) atunci in loc sa intre aer curat, intra gazele arse care ocupa o cantitate mare din camera de ardere. Calculatorul de injectie "baga" cantiatatea de motorina necesara dar daca nivelul de oxigen este scazut rezulta arderea incompleta, fum negru dens si lipsa de putere. Cea mai ieftia rezolvare ar fi anularea mecanica a egr ului, gasesti pe youtube cum sa iti confectionezi placa de metal care astupa orificiul egr ului. This post has been edited by RazvanF: 18 Apr 2016, 15:01 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
baban sergiu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
deci chiar daca valve EGR este 1mm deschisa - influenteaza asa tare ?
|
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#9
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Avand in vedere ca este defecta posibil ca in timpul functionarii motorului sa se deschida mai tare.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
baban sergiu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
Astazi pe autostrada aveam cam 100km/h si acceleram sa depasesc o masina moment in care la eram cu pedala la fund si cand a ajuns la 3000rpm s-au aprins instant urmatoarele pe bord:
STOP - aprins BUJI - aprins MOTOR (cel de langa buji) - intermittent in momentul cand am redus acceleratia/viteza/ sub 3000rpm becurile s-au stins ideei / concluzi |
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|
CipTal |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Dignoza pe tester specializat; posibil injector uzat
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
baban sergiu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
mai sunt 10 zile si in 30 ii face diagnoza la fier vechi
![]() - idea era daca pot sa vad ce si cum fara sa mai platesc la alti bani? - dar momentan functioneaza - sper sa mai reziste un pic si atunci o sa pot spune ca sunt cel mai multumit de masina |
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
Astazi pe autostrada aveam cam 100km/h si acceleram sa depasesc o masina moment in care la eram cu pedala la fund si cand a ajuns la 3000rpm s-au aprins instant urmatoarele pe bord:
STOP - aprins BUJI - aprins MOTOR (cel de langa buji) - intermittent in momentul cand am redus acceleratia/viteza/ sub 3000rpm becurile s-au stins ideei / concluzi de la un injector nu ti se aprinde injectia de la doua in sus incep senzorii de presiune de pe pompa si cel de pe rampa sa sesizeze pierdere presiune in rampa de injectoare si pe tester o sati dea supap presiuna. nu o schimba ca nu are probleme, dute si verifica injectoarele sau mai simplu daca tot iti place sa umbli pe ici pe colo porneste motorul si scoate furtunasele de retur de la fiecare injector in parte si vezi diferenta intre ele la cata motorina curge pe retur. teoretic si practic un injector bun cu motorul la relanti trebuie doar sa dea niste stropi de motorina, daca curge ca la robinet probelem gogule. daca dupa ce ai scos mufa de la egr masina merge mai bine dute la dezmembrari si o supapa egr este 50 60 lei scapi de problema si automat ai sa simti putere. daca supapa sta un milimetru deschisa afecteaza mersul motorului in sarcina si pierzi putere si scoti si fum si consumi si multa notorina.. bafta si revino cu rezultate |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#14
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
ccoto |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
QUOTE(baban sergiu @ 19 Apr 2016, 19:56) STOP - aprins BUJI - aprins MOTOR (cel de langa buji) - intermittent EGR 1mm deschis... povesti...injectoare defecte, se aprind alti martori, nu astia. Ce filtru de motorina ai? Cati kilometri ai parcurs cu el? Cu ce motorina ai alimentat? Recomandarea e ca inainte de a demonta jumatate de masina, sa schimbi filtrul de motorina si sa alimentezi cu motorina buna. |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
baban sergiu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
filtru de motorina BOSCH schimbat acum 25.000 mile ~ 40.000 km
motorina vede doar de la ESSO 40% si SHELL 60% din care 3 plinuri normal 1 plin scumpa (cica aia ajuta la de toate ca frectia cu crema pe piciorul de lemn) Iar in caz de urgenta alimentez cu TEXACO in 25.000 mile a primit: toate filtrele BOCSH sau MANN ulei ELF 10w40 x 1 schimb, Mobil1 10w40 x 2 scimburi (filter incluse)- acum tre facuta din nou revizia cu ulei si toate filtrele |
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
ccoto in moentul in care ai stopul aprin si semnul de la injectie de culoare rosie atunci ai probleme pe partea de presiune (alimentare) in rampa de injectoare care poate incepe de la pompa de injectie si terminandu-se cu injectoare. de regula cand acei martori se aprind sunt injectoarele 90%, pe tester o sa aparta problema supapa presiune pentru ca ea da mai departe catre calculator ca are probleme cu presiunea. rare sunt cazurile cand acea supapa se defecteaza, eu am avut astfel de simtome si toti mau pus sa schimb acea supapa de 3 ori care nu era deloc ieftina pana cand am ajuns sa refac injectoarele si apoi am montat la loc suapapa originala si merg si astazi cu ea ai am 248000 km cu pompa de motorina intacta fara sa fie umblata in ea si nu am nici pilitura. si iti spun si de ce am avut probleme cu injectoarele, am facut doua plinuri de motorina luata de la "baieti" aia care vand motorina buna (avut incredere in socru meu ca este superrr au mai bagat si altii) si numa bine ca in motorna a fost foarte multa apa si au ruginit pur si simplu acele supape dupa ce motorul a stat o zi. am sa caut o poza sa vedeti cum aratau acele injectoare cand au fosta date afara, eu rau ruginite de la supapa retur pana la cuiul de la pulverizator. |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
baban sergiu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
un mic update:
cu mufa EGR scoasa masina merge relative OK - 80-85 % putere fum negru acceptabil ce am observant in legatura cu becul de la buji: daca masina este accelerate becul se stinge ex: daca acelerez sa mergi mai tare sau drumul este inclinat si urci becul se stinge daca masina merge din inertie sau cobor la panta becul se aprinde acuma concluzia mea este: - foarte posibil sa senzorul MAP sa nu lucreze bine sau contactul de la mufa sa fie imperfect - daca imi aduc aminte inainte ca masina sa isi revina spre normal am umblat la el si dupa ce l-am montat inapoi masina si-a revenit miraculous - din pacate nu mai am timp sa fac teste ca maine vine cineva sa duca masina - daca apuc sa verific senzorul va anunt |
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|
tulin |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 354 Joined: 9 October 12 From: vrancea ![]() |
am si eu o problema cu fumul negru.cand turez sa schimb vitezele scoate fum negru,nu consuma motorina sau ulei.am turat-o pina in 3500 rpm in viteza a 3-a si cateva zile na mai scos fum negru.acum scoate fum negru mai ales in depasiri.alimentez doar din rompetrol.
|
--------------------
renault
symbol
2008 1.5 dci 1,5 dci 65 cp
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#20
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
daca nu are chip cirip tning are lipsa aer (vreun furutn ciupit, urbo nu reactioneaza, egr ramane deschis) . La diagnoza nu zice nimic?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tulin |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 354 Joined: 9 October 12 From: vrancea ![]() |
nam tuning,la diagnoza da eroare debitmetru aer,au sters eroarea.
|
--------------------
renault
symbol
2008 1.5 dci 1,5 dci 65 cp
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
tulin |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 354 Joined: 9 October 12 From: vrancea ![]() |
cj98czh,cred ca ai dreptate.multumesc de sfat.
|
--------------------
renault
symbol
2008 1.5 dci 1,5 dci 65 cp
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
nu ar trebui sa pici sub 2000 rpm cand schimbi din inferioara in superioara + in depasiri da-i ture ca rau nu ii faci .. din contra .. nu o sa ai treaba cu egr infundat si tubo cu depuneri .. condusul subturat este retea sigura catre dezastru .. depuneri in admisie, egr, turbo ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
tulin |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 354 Joined: 9 October 12 From: vrancea ![]() |
o intrebare:tranzitezi o comuna sau sat cu limita viteza 50kmh.mergi cu viteza a3-a sau a4-a?
|
--------------------
renault
symbol
2008 1.5 dci 1,5 dci 65 cp
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
merg sa fiu cu turatia motorului la 1800-2000 rpm la mers constantr, depasesc .. il duc pana in 3500 chiar 4000 daca situatia o cere .. dar sub nici o forma nu cobor sub 1800 rpm minim ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
tulin |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 354 Joined: 9 October 12 From: vrancea ![]() |
am mers mai turat,am curatat si egr-ul,numai scoate fum negru.am observat insa ca daca reduc in viteza a-3 a si apoi accelerez din nou are niste smuncituri,pina acum nu facea asa. motorina alimentez numai din rompetrol,filtru motorina schimbat asta toamna.fum negru scoate doar daca o accelerez pe loc de la relanti pina pe la 3500 ture.
|
--------------------
renault
symbol
2008 1.5 dci 1,5 dci 65 cp
|
|
tulin |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 354 Joined: 9 October 12 From: vrancea ![]() |
nu stiu ce este acest senzor,dar am gasit un fir intrerupt,probabil de la trepidatii sau imbatrinit.mufa era plina de ulei,si senzorul plin ulei.am schimbat papucii cu altii noi,am curatat mufele cu spirt(atat am avut la indemana)am montat la loc.maine merg la munca,sa vad ce rezultate are.
Attached thumbnail(s) screenshot.png ( Size: 273.6k ) Number of downloads: 128 |
--------------------
renault
symbol
2008 1.5 dci 1,5 dci 65 cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 15:38 |