P0301 - Missfire - 1.2 16v 75cp D4F740
![]() ![]() ![]() |
P0301 - Missfire - 1.2 16v 75cp D4F740
dolc3_sell |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 2 July 14 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2 Dezmembrez Laguna 2.
Tel: 0761.43.92.16 |
|||
bogdi12001 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 5 May 11 ![]() |
Injector, neetanseitate supape sau lipsa compresie, astea mai pot da misfire.
Muta injectorul pe alt cilindru si vezi daca se muta si codul de eroare. This post has been edited by bogdi12001: 28 Feb 2019, 21:57 |
--------------------
Honda
Stream, 1.7 Vtec
2006
|
|
romeo_id |
![]()
Post
#3
|
![]() Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 ![]() |
daca ai missfire, sunt sanse mari sa fie dus injectorul, da-l jos si verifica-l cu un ohmmetru (multimetru)
|
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
Cornelius |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 29 January 07 ![]() |
Salut, cum ai mai rezolvat pana la urma cu masina?!
Si eu ma lovesc de aceiasi problema adica missfire pe cilindrul 4 (P0304) si un P0300 neconfirmat adica in pending, asta din urma insemnand random missfire pe toti cilindri. Semnalmente: masina porneste bine la rece si functioneaza ok pana se incalzeste. Dupa ce s-a incalzit daca stau 3 min la relanti imi apare martorul galben in bord si motorul "tuseste". Daca opresc motorul, pornesc si merg in sarcina atunci merge ok-ish si dispare martorul galben. Cautari: Am verificat bobinele si sunt ok; am schimbat bujiile; am pus baterie noua (oricum trebuia schimbata si problemele electrice gen baterie descarcata sau alternator care nu incarca pot da missfire pe cilindri); am verificat sa am debit de carburant la intrarea in rampa de injectoare; am verificat sa nu am ulei instalatia de lichid de racire; m-am uitat dupa ce am mers mai tare (peste 4000 rpm) sa nu am presiune in instalatia de racire si este ok; am verificat injectoarele cu ohm-metrul si erau ok dpdv rezistiv INSA injectorul 4 era umflat si crapat fizic - L-am inlocuit cu unul nou; Dupa toate astea problema a ramas!!! Concluzia si ce nu am verificat inca... TACHETII. Am 160000 km cu masina. Ulei nu mananca insa am remarcat un ticait metalic care vine dinspre cilindrul 4. Scenariu: Este posibil ca datorita uzurii normale (160000km) tachetii sa nu mai functioneze ok! Astia de pe cilindrul 4 probabil sunt prastie. Un tachet cand nu mai functioneaza ok inseamna ca dupa ce este alimentat cu ulei el nu ramane ferm iar miscarea camei nu mai este preluata de supapa ci de tachet care este apasat in jos in loc sa ramana ferm. Prin urmare supapa nu se mai deschide cum trebuie si prin urmare MISSFIRE. Probabil ca din cauza asta imi apare si random missfire P0300 in pending pe toti cilindri. Asta explica si de ce cand este rece tptil e ok iar cand se incalzeste motorul apar probleme... La pornirea la rece si datorita uleiului mai vascos, in tachet, biluta care asigura etanseitatea functioneaza ok. Dupa ce uleiul se fluidifica la cald acea biluta nu mai asigura etansarea corecta si tachetul nu mai functioneaza. In concluzie cand s-o mai incalzi o sa verific tachetii si o sa-i curat sau inlocuiesc si sper sa scap de problema. Sunt curios daca initiatorul acestui topic a scapat de problema si care a fost cauza. Sper ca povestea mea sa ajute si pe alte persoane cu problema similara. |
--------------------
Renault
Clio III
2007 CD
- B xx xxx
|
|
FlorinBilibou |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 20 February 21 ![]() |
Salut, am avut missfire pe cilindrul 1 (P301) , iar masina scadea in turatii si incepea sa clipeasca martorul de motor, accelerand motorul se stingea martorul.
Am schimbat bujii / fise / bobina, am controlat injectorul era ok. Problema sa rezolvat la mine schimband sonda Lambda1 (cea inainte de catalizator) Renault Clio3 2008 1.2 16v 75cp D4F740 |
--------------------
Renault
Clio 3
2008 CRB0
- DQX2825
|
|
Alex2007renault |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 September 17 ![]() |
QUOTE(Cornelius @ 19 Jan 2021, 11:18) Salut, cum ai mai rezolvat pana la urma cu masina?! Si eu ma lovesc de aceiasi problema adica missfire pe cilindrul 4 (P0304) si un P0300 neconfirmat adica in pending, asta din urma insemnand random missfire pe toti cilindri. Semnalmente: masina porneste bine la rece si functioneaza ok pana se incalzeste. Dupa ce s-a incalzit daca stau 3 min la relanti imi apare martorul galben in bord si motorul "tuseste". Daca opresc motorul, pornesc si merg in sarcina atunci merge ok-ish si dispare martorul galben. Cautari: Am verificat bobinele si sunt ok; am schimbat bujiile; am pus baterie noua (oricum trebuia schimbata si problemele electrice gen baterie descarcata sau alternator care nu incarca pot da missfire pe cilindri); am verificat sa am debit de carburant la intrarea in rampa de injectoare; am verificat sa nu am ulei instalatia de lichid de racire; m-am uitat dupa ce am mers mai tare (peste 4000 rpm) sa nu am presiune in instalatia de racire si este ok; am verificat injectoarele cu ohm-metrul si erau ok dpdv rezistiv INSA injectorul 4 era umflat si crapat fizic - L-am inlocuit cu unul nou; Dupa toate astea problema a ramas!!! Concluzia si ce nu am verificat inca... TACHETII. Am 160000 km cu masina. Ulei nu mananca insa am remarcat un ticait metalic care vine dinspre cilindrul 4. Scenariu: Este posibil ca datorita uzurii normale (160000km) tachetii sa nu mai functioneze ok! Astia de pe cilindrul 4 probabil sunt prastie. Un tachet cand nu mai functioneaza ok inseamna ca dupa ce este alimentat cu ulei el nu ramane ferm iar miscarea camei nu mai este preluata de supapa ci de tachet care este apasat in jos in loc sa ramana ferm. Prin urmare supapa nu se mai deschide cum trebuie si prin urmare MISSFIRE. Probabil ca din cauza asta imi apare si random missfire P0300 in pending pe toti cilindri. Asta explica si de ce cand este rece tptil e ok iar cand se incalzeste motorul apar probleme... La pornirea la rece si datorita uleiului mai vascos, in tachet, biluta care asigura etanseitatea functioneaza ok. Dupa ce uleiul se fluidifica la cald acea biluta nu mai asigura etansarea corecta si tachetul nu mai functioneaza. In concluzie cand s-o mai incalzi o sa verific tachetii si o sa-i curat sau inlocuiesc si sper sa scap de problema. Sunt curios daca initiatorul acestui topic a scapat de problema si care a fost cauza. Sper ca povestea mea sa ajute si pe alte persoane cu problema similara. Ai umblat la tacheti in cele din urma? Mi se pare ca "rontaie" putin mai tare motorul in ultima vreme de cand ocazional apare si misfire. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16v 110CP
2012
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 09:55 |