Grafice consum megane 3 (orice varianta)
![]() ![]() ![]() |
Grafice consum megane 3 (orice varianta)
fulgu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 24 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
pe asflat: Renault
Megane 3 16V
2009, Dynamique + ESP + Arkamys
- B-30-NXC pe zapada: RIDE DH 155cm board, RIDE Alpha bindings
|
|||
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#2
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Axa Oy reprezinta si timpul si consumul mediu?
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
fulgu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 24 August 09 ![]() |
salut, da. pe orizontala sunt km/h si pe verticala consumul mediu / timpul exprimat in ore.
btw, in oras (Bucuresti) imi scoate cam 9-10 l/100km (tot cu aerul conditionat pornit). si momentan rulez pe cuaciucuri de vara.. cu cele de iarna consumul PARCA era ceva mai mare.. dar n-am facut masuratori exacte. voi cum stati? |
--------------------
pe asflat: Renault
Megane 3 16V
2009, Dynamique + ESP + Arkamys
- B-30-NXC pe zapada: RIDE DH 155cm board, RIDE Alpha bindings
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Cam acelasi consum il am si eu pe aceleasi paliere de viteza, cu mentiunea ca respectivul consum il obtii numai la viteza constanta, ceea ce e greu de realizat la soselele noastre.
Nu imi dau seama la ce te referi cand spui "consum optim". DPDV a ce? A economiei, a timpului petrecut pe sosea, a sigurantei, etc? Totul e relativ, e in functie de ce consum iti propui sa obtii, de cat de mult timp iti aloci pentru asta, de viteza la care te simti in siguranta, si, nu in ultimul rand, de feeling-ul pe care il ai la volan. Degeaba vrei sa tii viteza de 130 la ora daca DN-urile de la noi sunt prea aglomerate pentru asta si, in al doilea rand, nu e prea economic sa o calci la 130 pentru 1-2 kilometri ca sa incetinesti iar la 70-80, mai degraba cauti o viteza adaptata traficului. In 2005, cand mi-am luat Clio-ul, mergeam in mod curent cu 120-130 pe DN-uri cu el, pentru ca aveam unde. Acum, in 2010, cu Megane-ul, merg 110-120 in mod curent, rareori o tin la 140-150, pentru ca nu e economic sa o tin la viteza asta ca sa fiu nevoit sa calc frana cand ma apropii de alta masina mai lenta, prefer doar sa iau piciorul de pe acceleratie si, cand ajung in spatele lui, sa retrogradez ca sa-l pot depasi, in cazul in care conditiile de trafic nu imi permit o depasire lansata. This post has been edited by Laurentziu83: 14 Jun 2010, 11:56 |
--------------------
.
.
.
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#5
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Tind sa cred ca a facut un raport si ala i-a dat cel mai mic adica consum mediu/viteza masurata pe o durata de 5 ore :nedumerit: . Poate ar fi mai bine daca fulgu ne-ar explica cum a gandit graficul sa il intelegem mai bine si sa il realizam si noi.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
QUOTE(fulgu @ 13 Jun 2010, 19:39) am observat mai multe discutii ref la consum, si m-am gandit ca o imagine face cat multe cuvinte.. asa ca am initiat acest topic astfel incat sa vedem cat mai multe grafice de consum masurate de cat mai multi utilizatori. masuratorile mele au fost facute in urmatoarele conditii: - Megane 3 Dynamique 2009 - 1.6 16V - drum plat - 4 persoane + bagaje in masina - aer conditionat PORNIT consum_megane_3.png ( Size: 73.67k ) Number of downloads: 11911 A reiesit ca pentru un drum de 500km, viteza optima este de 90 km/h. Pentru un drum de 1,000km viteza optima urca spre 130 km/h. Astept cu nerabdare observatiile celorlalti colegi de "marca" ![]() Toate cele bune! fulgu nu te supara pe mine dar graficul tau nu imi spune nimic; cum adica timpul ca eu unul nu il vad pe grafic sau mai bine spus timpul ce reprezinta (orele minutele necesare deplasarii din punctul A in punctul B?). Sunt eu mai altfel? In alt rand eu inteleg ca un consum mediu il ai si in functie de viteza medie, lucru care de altfel mi se pare cel mai elocvent, plus de asta un consum mediu il poti aprecia ca fiind mare sau mic si in functie de treapta de viteza pe care o folosesti caci unul e consumul mediu la o viteza medie sa zicem de 75km/h in treapta a IV si alul e atunci cand folosesti treapta a VI. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
dpopa |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 1 February 09 From: Brno / Cehia ![]() |
Lucrurile sunt foarte relative....
Cauciucuri de iarna, ~9000 km , viteza medie 47.6 km/h , drumuri mixte, am avut consum mediu -> 7.4 l/100. In momemtul de fata la drum lung merg undeva la 110 km/h. Sunt de acord cu Laurentiu...mi se pre cel mai bun raport viteza/consum/siguranta. |
--------------------
Renault
Megane III
2009 / 1.6 - 16v - 110 CP / Dynamique
- n/a
|
|
fulgu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 24 August 09 ![]() |
salut clarific: timpul e exprimat in ore, iar viteza optima in cazul asta este un optim intre timp si consum (astea sunt cele doua variabile de pe grafic). adica, nici sa fac 100 de ani pe drum, dar nici sa beau benzina. get it just right. evident daca luam in calcul si alti factori optimul se modifica. mai ales daca sunt factori greu de masurat - siguranta, satisfactie la volan, etc.
consumul nu este obtinut pentru viteza medie (e imposibil sa obtii in romania anului 2010 viteza medie de 100 kmh pe oricare 500 km ![]() ideea graficului si a topicului "era doua": 1. sa aflam unii de la altii care este consumul REAL al masinilor si 2. sa imi dau eu seama (si poate si altii) cam care ar fi viteza de croaziera optima (strict ca raport timp/consum) intr-o lume ideala in care exista autostrazi de peste 150 km lungime ![]() spre exemplu, mi-am dovedit "stiintific" ca LA EI e optim sa circul cu 130 kmh (intre Romania - Austria sunt cam 1000 km). intamplator sau nu, limita de viteza LA EI este de 130 ![]() orice alte abordari cat mai "stiintifice" ale problematicii consum / viteza optima sunt binevenite! toate cele bune This post has been edited by fulgu: 14 Jun 2010, 20:45 |
--------------------
pe asflat: Renault
Megane 3 16V
2009, Dynamique + ESP + Arkamys
- B-30-NXC pe zapada: RIDE DH 155cm board, RIDE Alpha bindings
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#9
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(fulgu @ 14 Jun 2010, 20:43) cu alte cuvinte ai facut cazul ideal. este o idee buna. daca nu e cu suparare, poate fac si eu masuratorile pentru masina mea ca are 1.6 16v, doar ca are cutie in 5 trepte. Se va potrivi si pentru fluence hatchback. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
caty2k |
![]()
Post
#10
|
![]() Catalin Group: Members Posts: 723 Joined: 28 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Anul trecut in vara, portbagaj plin + 4 persoane in masina, 170km/h constant pe A2, consul 7.2 mixt.
In bucuresti, masina din cand in cand alergata, uneori cu clima uneori fara, am un consum mixt de 10l/100km. In circa 2 saptamani o sa incerc sa utilizez plaje de turatii cat mai ridicate pentru a vedea cam ce diferenta este fata de cele mici (cele mici nu sunt de mine). Bafta la masurari ![]() |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Expression
- B 86 FUG Daca vrei sa faci ceva, fa doar ceea ce-ti place!!
|
|
ionutm82 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 19 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Da cand am cumparat masina am pastrat toate bonurile de la benzinarie. Asa ca la 6500 km am zis sa calculez consumul mediu. Cei 6500 km au fost facuti aproximativ 50% Bucuresti - 50% afara. Pentru a parcurge aceasta distanta am folosit nici mai mult nici mai putin decat 670 l. Astfel rezulta un consum mediu de 10.3 l/100km
![]() Spre comparatie, cu logan 1.5 dCi dupa 8000 km am avut o medie de 6.4 l/100km (am folosit aceeasi metoda de calcul, aceleasi conditii de trafic). Cifrele pentru Logan le-am dat doar pentru a se vedea diferenta fata de cifrele date producator ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16V
Dynamique 2009
- B-yy-XXX
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
drum european aproximativ 500km.
La greutatea masinii mai punem 200kg persoanele plus bagajele, mai adaugam AC auto tot timpul - daca are importanta setat pe 22 grade, viteza medie 56km/h consumul mediu 7%. Varfuri de viteza 140km/h (drum drept). In comcluzie la un mers constant 170km/h un consum de 7,2% imi pare cam tras de par fie el si pe autostrada si la ses. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
B-07-UWA |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 23 July 09 ![]() |
confirm cele spuse de tatimeu, la 170 km/h , 7.2 n-are cum, eu la 160-170 setat pe pilot automat pe A2 aveam 8.5-9.0% ,in nici un caz nu scadea sub 8 l.
|
--------------------
Renault
Megane III
2009/Dynamique
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
7.2% doar daca e diesel
![]() Eu stiu doar un singur lucru: daca merg pana in 120, consuma sub 7. Daca merg peste 120, aia e. Oricum, diferenta dintre 6.8% si 7.3-7.5 nu e prea mare in bani cand platesti la pompa (tot de-alde 200 de lei trebuie sa decartez la un plin), doar ca e pragul ala psihologic de "sub 7" ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
caty2k |
![]()
Post
#15
|
![]() Catalin Group: Members Posts: 723 Joined: 28 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Cu prima ocazie cand plec la mare o sa va fac poze si filmulete daca nu ma credeti ... tin sa precizez ca masina e folosita mai tot timpul in plaje de turatii MARI, cel mai des schimb in 6000RPM!
|
--------------------
Renault
Megane III
2009 Expression
- B 86 FUG Daca vrei sa faci ceva, fa doar ceea ce-ti place!!
|
|
marius_1st |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 28 May 10 From: Galati ![]() |
consumul instantaneu il arata incepand de la 0 km/h, sau de la 30 km/h cum este la citroen C4?
daca este ca la citroen... ![]() |
--------------------
renault
Talisman break
1,6 tce, 200 CP, initiale paris
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
30kmh pentru cele cu afisaj digital
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Nu se afiseaza pana in 30 de km/h ca sa nu se sperie necunoscatorii.
![]() Daca ar afisa la plecarea de pe loc ar putea sa si dea eroare la consumul instantaneu. This post has been edited by Laurentziu83: 13 Jul 2010, 21:47 |
--------------------
.
.
.
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Nu prea ai de ce sa vezi consum instantaneu sub 30km/h. Nu mi se pare interesant sa vad ca dintr-o data sare la 20-30 l/100km pentru ca nu voi merge niciodata mai mult de 2-3 secunde in ritmul respectiv (spre ex. o acceleratie cu viteza 1), deci neinteresant parerea mea.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
caty2k |
![]()
Post
#20
|
![]() Catalin Group: Members Posts: 723 Joined: 28 December 07 From: Bucuresti ![]() |
S4b1n ... fiecare are genul lui de condus, nu zic nu ... de exemplu eu in treapta I cand ma distrez o turez pana in 6000 rpm si apoi continuu asa pana in treapta III ... deci daca alergi cateodata masina, nu cred ca e asa de important, totusi 1.6 16v din cate stiu e un motor de turatie, nu de mers cu 2000rpm prin bucuresti.
|
--------------------
Renault
Megane III
2009 Expression
- B 86 FUG Daca vrei sa faci ceva, fa doar ceea ce-ti place!!
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
dar ce crezi ca pateste daca mergi cu 2.000 de ture? Acum ca unora le place mersul des la pompa e adevarat - tine de gustul fiecaruia.
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
caty2k |
![]()
Post
#22
|
![]() Catalin Group: Members Posts: 723 Joined: 28 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Un consum de 9.7% in bucuresti ma avantajeaza foarte mult ... fata de 12% cat aveam la logan 1.6 8v ... la mine daca merg in 2000rpm am consum mai mare decat daca merg in circa 3500rpm(nu foarte mare, dar e). Si cu mersul la pompa, problema mare nu e... ce mi-e dupa 300 km(cu jumatate de rezervor) sau la 350km ?? Tot aia!
This post has been edited by caty2k: 14 Jul 2010, 16:23 |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Expression
- B 86 FUG Daca vrei sa faci ceva, fa doar ceea ce-ti place!!
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
am cam citit ce ai scris aici pe forum si am tras concluzia ca in general folosesti masina in plaja de turatii 5500-6000 - treapta I,II,III. In situatia data nici in Medias nu scoti consumul de 9% cum zici ca ai in Bucuresti. Pana la proba contrarie lasa-ma sa cred ca spun un adevar. Eu mai urc cateodata o panta (la tribunal - daca Hack citeste stie) cu treapta a III. La buza pantei am in jur de 35-40km/h iar sus in panta (ceva mai mult de 500m ) am in jur de 70km/h si turatia undeva la 4400-4500. Nu m-am uitat niciodata la consumul instant ca sa-mi fac o parere cam cat consum daca folosesc masina in turatii mari gen 5500-6000 de ture, dar bag mana in foc ca e undeva la 20-25%. Adevarul e ca una e sa pleci de la 2500-2800 de ture si sa ajungi la 4400-4500 de ture in aceasi treapta de viteza si alta e sa schimbi constant treapta la peste 5500 de ture, dar consumul sigur se invarte in jurul a 12-13 ma hazardez sa spun si 15%.
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
vreau sa confirm ca, cu mersul in ture, consumul este redusm, dar numai pe oras. Pot sa zic ca in afara, daca merg light am un consum de 6,2-6,3%. In schimb, daca merg mai tare, am un consum de 6,8-7%.
In oras insa e tocmai pe dos, daca merg light am un consum de 10-10,5%. Daca merg mai turat, gen 5000-6000 ture, am un consum de 9,5-9,7%. Teste efectuate prin resetare, pe aceleasi portiuni, in conditii similare de trafic. Explicatia, cred eu, ar fi timpul scurt de a ajunge la o viteza mai mare, deci distanta parcursa mai repede si apoi frana de motor. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
alex ai acel consum pentru ca inainte ai avut geva de genul 7,5-8%.
Eu unul nu inteleg cum poti sa mergi cu a III a la 5500-6000 de ture mers "constant" in oras? nu luam in calcul ca in mod normal ai o viteza mai mare de 80-85km/h. Plus pe linga asta ai zis de frana de motor pai daca e frana de motor la cat scade turatia si cat consumi ca sa ajungi inapoi la 6000 de ture? Inca cred ca sunt povesti. This post has been edited by tatimeu: 14 Jul 2010, 21:52 |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
legat de consum, am si specificat ca testele de consum le-am facut pe aceleasi portiuni de drum, in conditii de trafic similare, prin resetarea computerului...
hmmm... la 6000 de ture in a III-a ai 115km/h...doar nu crezi ca cineva merge turat prin oras, "constant" cum ai zis tu... Eu am zis ca merg mai turat, dar nu constant turat... asta ar fi o tampenie...cand m-am referit la turat inseamna ca in loc sa schimb la 3000-3500 cum fac unii, eu schimb mai sus. asta nu inseamna ca daca merg constant, sa zicem, de la 500 de m incolo, o las in a III-a. Tocmai, schimb mai departe. In treptele mari, respectiv IV, V, nu e cazul sa schimbi asa de sus, pentru ca oricum se simte ca motorul se plafoneaza dupa vreo 5000. oricum, sunt chestii demonstrate, ca de vreme ce cuplul maxim este undeva la 4300 de ture si puterea maxima este la 6000 de ture, ideal din punct de vedere al timpilor, este sa schimbi cat mai sus, ca sa ai treapta urmatoare pregatita pentru un cuplu mare. de exemplu sa schimbi a II-a pe la 5500, ca sa ai a III-a la 4200, ceea ce inseamna cuplu maxim, adica masina trage cel mai bine. foarte multi nu inteleg diferenta dintre cuplu si putere si au impresia ca daca masina are 1000 de cai "mama ce trage". Trebuie sa simti cuplul, ca sa zici ca masina trage, vezi cazul dieselului. O masina in frana de motor teoretic consuma o cantitate de benzina infima de genul 0,2% (doar nu credeti ca 0%, cum arata computerul). sa zicem ca sunt la 5500 de ture si reduc prin frana de motor la 3000 de ture... in momentul reducerii turatiei consumul practic nu exista, iar revenirea la turatie se face oricum cu un consum mai mic decat daca as schimba in treapta superioara, pentru a ajunge la viteza dorita, tocmai datorita efortului necesar motorului de a-i da cutiei suficienta putere. o treapta inferioara turata face mult! |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
history |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 30 April 06 From: Craiova ![]() |
De ce ai nevoie sa schimbi atat de sus cand se stie ca motoarele moderne dau cam 80% din cuplu pe la 1000 de rotatii/min sub cuplul maxim? De regula la un benzinar este de ajuns sa schimbi in zona in care isi da cuplul maxim, daca schimbi corect acul turometrului nu scade mai mult de 800 de ture si acolo ai procentul de mai sus , arhisuficient pt. un condus normal.
6000 de rot. este pentru competitii. |
--------------------
Citroen
C4
2009
- DJ-26-DIN
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
Depinde ce vrei sa faci cu masina. Eu unul vreau sa merg eficient din punct de vedere al timpului, pentru ca la mine, timpul inseamna bani. La propriu. Am spus de ce trebuie sa schimbi mai sus... cand schimbi I-a la 5500, o sa ai a II-a la vreo 4200 de ture. cum la 4200 este cuplul maxim pe care il da motorul, inseamna ca am cel mai scurt timp de a ajunge in a III-a...si asa mai departe...
Chiar nu cred ca 6000 este pentru competitii. poate un 8000 da. http://www.youtube.com/watch?v=mXmnCFooUjo&feature=related Dar cum am spus si mai sus, nu ma intereseaza un condus normal in general, dar, de exemplu, in concediul pe care l-am facut in Grecia (in care nu mai aveam sa mare nevoie de timp) am mers light, viteza maxima de 140 pe autostrazi, si 90-100 in rest, motiv pentru care am si scos un consum mediu de 6,9% cu 4 adulti si bagaje, si vreo 1200 de km de autostrada in Grecia. Eu nu recomand nimanui stilul meu de condus. Pur si simplu este o varianta de a conduce un automobil, asa cum este si cea de condus la consum. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
marius_1st |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 28 May 10 From: Galati ![]() |
Condus 500 km, 75% extraurban, 25% urban, consum mediu 7.9%, cu clima pornita tot timpul, trei persoane la bord, viteze in jur de 100-110 km/h in extraurban, 60 km/h urban. Am schimbat vitezele in jurul a 2500 - 3000 rot/min (rodaj).
Recunosc ca ma asteptam la un consum de 7.2 - 7.5 %. Cred ca va mai scadea consumul dupa ce ma voi obisnui cu motorul si cu turatiile de exploatare. Oricum sunt caluti destui multi care trebuie hraniti. ![]() |
--------------------
renault
Talisman break
1,6 tce, 200 CP, initiale paris
|
|
thauzz |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 May 10 From: IASI ![]() |
Ok. In primul rand salut pe toata lumea.
Sunt unul din "Noii veniti" pe forum asa ca va rog sa-mi scuzati de pe acum orice adresare ce pare nelalocul ei, sau orice greseala neintentionata. Am un megane 3 1.6 16V 5 trepte, de o luna si ceva(achizitionat pe 15.06.2010) din Iasi.pana acum are 2078km facuti. Am multe neclaritati dar, cum aici ne aflam la topicul Consum, ma bag si eu in seama.sper eu cu folos ![]() Am plecat in concediu spre Brasov(Valea Prahovei)...ma rog...in total dus-intors 1002km. din Iasi avea un consum mediu de 9.2...viteza spre destinatie, urban, extra-urban...etc..110km/h Consum la intoarcere: 7.2 Ce-i drept eram 4 pers+bagaje si clima. Din fericire pt mine care sunt cu ceva mai multa adrenalina...n-am fost singurul sofer, a mai condus si prietena. Iar daca eu aveam 110 constant, ea mai mult de 90 nu se incumeta sa o calce. Dif: eu consum instant110km/h-8.5-10% ea consum instant 90km/h- 2.9-3.2% in treapta V. Scz ink o data pt micile greseli(daca au fost) Sa auzim de bine |
--------------------
renault
megane 3
2009 1.6 16V 110CP
- IS 19 PCB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:02 |