Aer fierbinte cu aer conditionat pornit, Baga aer fiebinte desi compresorul functioneaza.
![]() ![]() ![]() |
Aer fierbinte cu aer conditionat pornit, Baga aer fiebinte desi compresorul functioneaza.
vladis |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 25 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
2002
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La clima automata schimbarea de pe cald pe rece este facuta de motorase comandate de calculator.
Trebuie verificat daca functioneaza motorasul respectiv cu ajutorul unei testarii computerizate......sau de un electronist confirmat. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
geluoradea |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 30 May 10 ![]() |
vladis,
si eu am patit sa merga compresorul, o teava era foarte rece si una calda, totusi in interior nimic, cald ca afara. la mine teava mai subtire era rece. omu' de la un atelier mi-a zis ca am pierdut gazul de aceea nu-mi baga rece. |
--------------------
renault
clio 1.5 dCi
2004
- BH 10 ...
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Daca conducta instalatiei este rece atunci problema este de la comanda voletilor de la climatizare nu se inchid sau deschid in functie de situatie.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
vladis |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 25 December 07 ![]() |
Salut,
In primul rand multumesc tuturor celor ce au raspuns. Am rezolvat problema si m-am gandit ca ar fi bine se impartasesc din experienta. In partea dreapta jos la picioarele pasagerului pe partea stanga pentru modelul cu clima automata exista o placa din plastic cu doua motorase axul motoraselor intra intr-un fel de piulita din plastic - una e responsabila cu setarea locului pe unde vine aerul - pe la picioare, central, etc. si celalalt motoras e responsabil cu setarea amestecului de aer cald rece. Ideea e ca piulita de la cel de-al doilea motoras se crapa si astfel desi motorasul e functional nu mai invarte clapetele. Solutia e sa pui un colier de plastic sau metalic in jurul piulitei pentru a o strange si ca axul motorasului sa nu mai scape. Atasaez si o poza - recunosc ca e gasita pe un forum din Uk si nu facuta de mine. Lucrarea nu ar trebui sa dureze mai mult de o ora cu scule potrivite, doar ca locul e foarte incomod de lucrat. Spor! This post has been edited by vladis: 14 May 2012, 13:26 Attached thumbnail(s) klima_003.jpg ( Size: 82.6k ) Number of downloads: 3425 |
--------------------
Renault
Clio
2002
|
|
geluoradea |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 30 May 10 ![]() |
daca n-am climatizare automata se mai aplica cele de mai sus?
|
--------------------
renault
clio 1.5 dCi
2004
- BH 10 ...
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Pai depinde,incearca cand dai drumul la a/c,daca se raceste conducta de la evaporator cea de sus <este cea groasa> atunci functioneaza si daca si asa baga aer fierbinte inseamna ca a ramas clapeta de la climatizare blocata pe circuitul de caldura,ceea ce e mai putin probabil.Comanda de la cald,rece cat si cele de directionarea aerului se face pe cabluri.Bafta.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
vladis |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 25 December 07 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio
2002
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Aseara dau drumul la AC (manual) si baga aer cald.
Merg cam 10 minute (desi doar ce am incarcat instalatia) si tot cald ![]() Ce sa fie (clapeta cald/rece merge)? |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
geluoradea |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 30 May 10 ![]() |
"Pai depinde,incearca cand dai drumul la a/c,daca se raceste conducta de la evaporator cea de sus <este cea groasa> atunci functioneaza si daca si asa baga aer fierbinte inseamna ca a ramas clapeta de la climatizare blocata pe circuitul de caldura,ceea ce e mai putin probabil.Comanda de la cald,rece cat si cele de directionarea aerului se face pe cabluri.Bafta."
pai exact asta ziceam, ca la mine se raceste conducta subtire iar inauntru baga doar cald. totusi omul pe care il credeam destul de priceput imi zice sa schimb compresorul. totusi daca face rece undeva nu o fi vreo valva stricata sau ceva? |
--------------------
renault
clio 1.5 dCi
2004
- BH 10 ...
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Ca instalatia de A/C sa functioneze corect trebuie :conducta cea subtire sa fie calduta,cea groasa sa fie rece.Daca acea conducta subtire este rece este posibil sa ai o problema la valva de expansiune,nemaifacandu-se expansiunea agentului de racire in locul valvei,valva este comandata de agentul de racie din conducta groasa(cea de sus comanda fluxul celei de jos,cea subtire unde vine agentul sub inalta presiune.O atasez o poza mai explicita.Daca conductele sunt ca in desen problemele sunt din alta parte nu din instalatia de a/c.
This post has been edited by luckas_itd: 19 May 2012, 11:21 Attached thumbnail(s) ss.JPG ( Size: 591.46k ) Number of downloads: 3727 |
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
geluoradea |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 30 May 10 ![]() |
mersi luckas. conductele sunt ca in poza. de unde pot fi problemele "din alta parte"?
|
--------------------
renault
clio 1.5 dCi
2004
- BH 10 ...
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Incearca sa scoti panoul de la climatizare si ia urma cablului ce actioneaza clapeta cald,rece vezi daca isi face treaba ,degeaba raceste evaporatorul de la A/C daca aerul este iar incalzit de radiatorul de climatizare.Atat timp cat evaporatorul este rece si clapeta de dirijare este si ea pe rece nu are de ce sa bage aer cald,decat daca se intampla cele mentionate mai sus.Bafta.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
La mine de atunci nu a mai facut figuri (adica de cate ori am folosit AC a bagat rece). Acum sa vedem cat tine minunea ![]() Ramane sa ma duc Sambata, unde am incarcat cu freon, sa vada daca am pierderi sau nu. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
UXE |
![]()
Post
#15
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
nu cred ca ai pierderi.. parerea mea... altfel nu ar mai fi pornit compresorul deloc.. daca vrei sa te convingi desfa capacelul de pe una din conductele de freon si apasa putin si asculta daca iese freon... dar din ce zici tu pare ca ba merge , ba nu merge... eu nu cred ca a pornit compresorul dupa pierdere... daca ai pierdere sigur dupa minimum 24 de ora ramai fara nimic.. eu zic ca este de la altceva .. exact nu stiu ce, dar trebuie investigat..
This post has been edited by UXE: 23 May 2012, 15:05 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
CJ10LUC |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 8 November 10 ![]() |
am facut greseala sa incerc sa elimin mirosul din sistemul AC cu un spray din acela cu spuma, nu vapori, (introdus pe la grilele din bord si gaura admisie aer de sub capota)si cred ca spuma + praf au imbacsit sau careva din motorasele sistemului (cele 4-5 de care se vorbea pe aici) sa clapetele sau nu stiu ce senzor care este pe langa pedale.
in partea socferului nu mai functioneaxza ca lumea. citeodata baga aer cald cind vreau sa racesc si invers. mai mult, in stinga nu pare sa mai faca diferenta intre 16 sau 20 de grade, ramin 4 liniute pe display indiferent ce temperatura setez. in partea dreapta pare sa func tioneze normal poate sa-mi spuna cineva cum se ajunge la motorase/clapete/senzor? cum sa le verific?/curat? |
--------------------
Renault
Laguna II
2002/1.8 16V Dinamique
- CJ 10 LUC
|
|
cdaniel90 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 December 21 ![]() |
@vladis este valabil ce ai scris si la megane3 2011?
19 Dec 2021, 12:39: QUOTE(vladis @ 14 May 2012, 14:21) Salut, In primul rand multumesc tuturor celor ce au raspuns. Am rezolvat problema si m-am gandit ca ar fi bine se impartasesc din experienta. In partea dreapta jos la picioarele pasagerului pe partea stanga pentru modelul cu clima automata exista o placa din plastic cu doua motorase axul motoraselor intra intr-un fel de piulita din plastic - una e responsabila cu setarea locului pe unde vine aerul - pe la picioare, central, etc. si celalalt motoras e responsabil cu setarea amestecului de aer cald rece. Ideea e ca piulita de la cel de-al doilea motoras se crapa si astfel desi motorasul e functional nu mai invarte clapetele. Solutia e sa pui un colier de plastic sau metalic in jurul piulitei pentru a o strange si ca axul motorasului sa nu mai scape. Atasaez si o poza - recunosc ca e gasita pe un forum din Uk si nu facuta de mine. Lucrarea nu ar trebui sa dureze mai mult de o ora cu scule potrivite, doar ca locul e foarte incomod de lucrat. Spor! [QUOTE] Salut. Se aplica ce ai spus tu și la megane3 2011? This post has been edited by cdaniel90: 19 Dec 2021, 11:39 |
--------------------
Renault
Megane
2011 megane 3
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Slabe sanse sa iti raspunda cineva care a postat in 2012, mai bine da-i un mesaj privat sau intreaba pe sectiunea de Megane.
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#19
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si megane 3 are 2 voleti, unul de mixaj, unul de distributie+clapeta de reciclaj. Acuma de ce voletul de mixaj nu mai merge la el....
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 19:33 |