Motor 1.4TCE, Probleme motor
![]() ![]() ![]() |
Motor 1.4TCE, Probleme motor
tudor0000 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 17 December 21 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 1.4 tce cu turbo
2010
- cj011234
|
|||
xmisterx |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Partea cu rectificatul arborelui cotit este riscanta, se subtiaza stratul cifat si nu va mai fi atat de rezistent la uzura, eu as recomanda un alt arbore fie el si sh dar in stare buna sau poate gasesti un bloc cu arbore cu tot.
This post has been edited by xmisterx: 22 Dec 2021, 10:48 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
tudor0000 |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 17 December 21 ![]() |
Nu gasesti absolut nici o piesa la motor pe second, nici macar pe dincolo....
|
--------------------
renault
megane 1.4 tce cu turbo
2010
- cj011234
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(tudor0000 @ 22 Dec 2021, 10:46) Acuma piese aftermarket nu se gasesc numa pe original, si reparatia cu totul as iesi undeva la 1500 euro... Apoi nush sincer, de asta ziceam daca mai ii cineva care a reparat asa un motor din asta si daca a tinut? Daca e doar 1500 de euro reparatia, mergi pe varianta asta. Ai deja 800 de euro de la dealer, te mai costa 700 de euro si o ai functionala. Eventual daca nu ai incredere in varianta asta, o vinzi mai departe, csf. This post has been edited by cj98czh: 22 Dec 2021, 13:38 |
--------------------
.
.
.
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Ok, se pare ca nu prea ai de ales, incearca totusi ca inainte si dupa rectificare sa se verifice duritatea arborelui in zonele afectate sa fi sigur ca dupa reparatie nu o sa ai surprize. Cuzineti la cota de R1 gasesti?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
de vazut daca arborele cu codul ala nu s-a pus si pe alte motoare ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
tudor0000 |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 17 December 21 ![]() |
Nu prea sau pus sau cel putin nu ii da la nimeni pe producator nimica numa pe original, traznilar inca azi si maine de motor ca zici ca ii unicat in lumea asta, inca asa ceva nam crezut.... Ziceau ca pot sa il scoata la cota de reparatie 1R, si ca si cuzineti o sa ii faca ei in functia de cota de arbore, acuma ce sa mai zic, oricum nu prea am de ales, incerc sa il fac, sper sa faca treaba buna si sa tina, ca de jur k ii dau foc in fata casei, asta e, asa se intampla cand tio iei, si oricum cei de dincolo stiau de problema ca o bagat aditiv in ulei, macar bne ca so intamplat acolo intrun fel si mio dat totusi 800 euro inapoi...
|
--------------------
renault
megane 1.4 tce cu turbo
2010
- cj011234
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
trebuiau sa ti-o repare .. nu sa iti dea bani inapoi ..
eu la arbore ma gandeam la un SH de pe alt motor, dar trebuie vazut arborele asta pe ce s-a mai pus ... daca s-a mai pus ... si partea cu cuzinetii ii fac ei ... mie nu imi prea place ... reoet, trebuia sa intrebi aici sau sa te interesezi inainte de achizitie de acest tip de motor ... cati km are masina? |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
tudor0000 |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 17 December 21 ![]() |
240.000 km, acuma asta e, sper doar sa tina ca nu prea am alte variante.... Din pacate, am insistat so repare dar tot nu au vrut, si sincer probabil k o reparau asa numa in scarba nu cred ca bagau ei peste 2000 euro intrun alt motor, mecanicii mio zis k o sa fie ca nou motoru si cel putin 100.000 km nu o sa am treaba daca o intretin corect, mno ce sa mai zic, oricum is negru de nervi si variante nu am, ce a vrea bunul Dumnezeu....
22 Dec 2021, 18:49: Da sincer la cum vad ca sta treaba nu te mai poti incredere nici in cei de dincolo si ei is acoperiti de faza aia cu fara garantie conform b2 nush cum aprobata in uniunea Europeană, deci nu prea ai ce le face, ghinionul o fost ca o bătut dupa ce sa facut exportul ca de batea inainte stai linistit ca acolo ramanea, asta e, am fost la mila lor....da nu mai ii pont cu masini second hand ca toate ce is la export is cu probleme si nu mai merita, masina noua si sclav la banci.... Numa asa mai poti avea vreo siguranta This post has been edited by tudor0000: 22 Dec 2021, 18:49 |
--------------------
renault
megane 1.4 tce cu turbo
2010
- cj011234
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
conteaza mult de unde cumperi.
Citroenul a avut garantie data de dealer-ul Citroen de acolo, de exemplu. Sincer masina cu 240k si motorul asts problemstic nu luam never. Acuma asta este, sper sa o rezolvi. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
m3st_tce2 |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 25 June 20 ![]() |
QUOTE(tudor0000 @ 19 Dec 2021, 21:47) salut, sper ca am intrat bine, da sincer am nevoie de cateva sfaturi ca is destul de disperat in momentul de fata, am luat un megane 1.4 tce din 2010 de 130 cai, cel cu benzina si turbo, si totul perfect cand s-a vazut masina, mergea brici, a facut numere si export si dupa 15 km s-a auzit o bataie in turatie, una peste alta masina a ajuns acasa pe platforma, motorul este desfacut, si am nevoie de biele, cuzineti, pompa ulei... Sincer, nu inteleg. Care a fost diagnoza de au cazut toate de mai sus? Pompa ulei defecta? In general, motorul este problematic daca se cipeaza si/sau sta mult in turatii - proiectarea este pentru "regim relaxat", facuta de Nissan. El e un motor vesel, ce te invita la "pedala", si cam hraparet (indiferent de regim). |
--------------------
Renault
Megane
2011 1.4Tce
- 1
|
|
i_am_sleek |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
QUOTE(m3st_tce2 @ 28 Dec 2021, 11:39) Sincer, nu inteleg. Care a fost diagnoza de au cazut toate de mai sus? Pompa ulei defecta? In general, motorul este problematic daca se cipeaza si/sau sta mult in turatii - proiectarea este pentru "regim relaxat", facuta de Nissan. El e un motor vesel, ce te invita la "pedala", si cam hraparet (indiferent de regim). Din pacate e greu de tinut in regim relaxat la cat de scurte sunt treptele.... la 130kmh deja ai 3500 ture.... de unde si zgomot si consum. In general cele venite din germania si cu rulaj mare au probleme (ma gandesc ca pe autobahn daca se merge cu 150 kmh deja masina sta in 4000 ture... daca faci asta cateva ore pe zi ma gandesc ca se aduna uzura) Oricum nu e normal sa se intample asta. Cat timp motorul nu e pe rosu trebuie sa tina. Pacat de acest motor care de altfel este foarte agreabil si nu are probleme cu distributia, turbina etc |
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
E un benzinar mic totusi, n-ai cum sa-l tii la 130 in sub 3000 de ture ca nu-i diesel.
Intr-adevar, dieselul se preteaza mult mai bine la rulajul pe autostrada, n-au nici o greata dupa cateva sute de mii de km facuti la 130-150 la ora. |
--------------------
.
.
.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
doar ca diesel are turatie maxima in jur de 4500 rpm ... benzinarul la 6500 rpm .... nu ar trebui sa aiba nici pe dracu nici unul din ele .. baiul la 1.4 tce este o proiectare defectuasa ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
i_am_sleek |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 31 Dec 2021, 12:31) E un benzinar mic totusi, n-ai cum sa-l tii la 130 in sub 3000 de ture ca nu-i diesel. Intr-adevar, dieselul se preteaza mult mai bine la rulajul pe autostrada, n-au nici o greata dupa cateva sute de mii de km facuti la 130-150 la ora. Se poate insa cu trepte mai lungi. Mai am un 1.4 t in familie pe astra k si are 2600 ture la 130 km. Nu mai zic ca mers pe acelasi drum impreuna are un consum cu 2 la suta mai mic decat renault ul. Bine vorbim de injectie directa si an 2018... ajuta tehnologia noua. In alta ordine de idei e clar o problema de proiectare. Indiferent de turatie motorul nu ar trebui sa cedeze. A mea are 100k km, nu pot spune ca stau cu griji... cat tine tine cand nu mai tine la revedere. Intre timp am grija sa o intretin corect. |
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
m3st_tce2 |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 25 June 20 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane
2011 1.4Tce
- 1
|
|
silviumc |
![]()
Post
#47
|
![]() Members Group: Members Posts: 315 Joined: 17 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu am avut zero probleme cu acest motor de 10 ani de cand am masina. E adevarat ca am doar 73000 km pana acum. Ma uit dupa alta masina din plictiseala, de prea mult bine. Totusi, dupa 10 ani, am mai avut de reparat si inlocuit chestii cu uzura normala: macara geam sofer, opritor usa sofer, amortizoare portbagaj. Mi-am luat discuri si placute de frana sa le schimb singur. Caut si kit de accesorii, burdufuri de amortizoare, ca ditamai service-ul autorizat nu le are in magazie cand ma duc la revizie. Deci mai alung plictiseala asa.
Teoretic masina se califica in programul Rabla, dar e departe de a fi rabla. Merge brici, nu scartaie, nu greieri, nimic. Iar motorul asta, desi are 10 ani, are performante comparabile cu ce-i acum pe Megane TCe140 GPF. A fost primul TCe de la Renault. In legatura cu articolul de mai sus, nu se forteaza motorul cand e rece. Nu trebuie incalzit stand pe loc. Se pleaca cu masina dar se merge usurel cateva minute. This post has been edited by silviumc: 8 Jan 2022, 00:50 |
--------------------
Renault
Megane 3 hatchback
2011 Sporty Dynamique TCe 130
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
pb. apar dupa 100k din ce am vazut si nu la toate ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
CosmineLis |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 July 22 ![]() |
Se pare că acest motor ne dă mari bătăi de cap.
După 70 km de la făcut aerisirea instalației de răcire și completat cu 3L de antigel, a dispărut apa din vasul de expansiune și rateu pe cilindrul 2. Bănuiesc că apa este dată pe evacuare și se evaporă din cauza temperaturii. Intr-o dimineața am văzut și un ușor fum alb pana a ajuns temperatura antigelului la 90 grade. Înlocuit bobinele și injectoarele între ele, bujii noi si eroare rămâne pe cilindrul2, in special când ajunge apa la 90, atunci stochează eroarea și începe o mică trepidație la relanti. Am dat motorul jos, am desfăcut chiulasa și deasupra, la supape am găsit urme de antigel ( parca și amestecat cu ceva vapori de ulei) care veneau de undeva de dedesubt, adică pe la ghidurile supapelor. Ne-am uitat atent cu o lanternă, nu văd vreo fisură pe chiulasa. Menționez că prin orificiile de răcire din chiulasa, am găsit antigel pietrificat. Anexez 2 fotografii, poate mă ajută cineva cum să procedez în continuare și de unde să încep. Mulțumesc! P.s. Mașina are 155.000 km, așa am cumpărat-o, am crezut că poate e o problema mai puțin gravă, știu doar că garnitura de chiulasa are 1000km, fostul proprietar a fost la un service și i s-a spus ca a fost rectificata chiulasa și mașina are aceleași simptome. Garnitura pare relativ nouă, dar e garnitura standard, cu o gaură, deci nu a fost rectificatâ chiulasa. This post has been edited by CosmineLis: 16 Jul 2022, 10:38 Attached thumbnail(s) 355ADB4F_F174_49C9_B0B8_ED42E94ACA99.jpeg ( Size: 3.92mb ) Number of downloads: 279 82E22B25_847F_4FE2_9B0E_1117B9CAF371.jpeg ( Size: 3.7mb ) Number of downloads: 285 |
--------------------
Renault
Megane 3 Cabrio
2011 Cabrio
- IS87CHI
|
|
Adrian Bacau |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 20 October 20 ![]() |
Bună ziua. 1.4 tce 250k din vara ma chinui cu disparitia antigelului din vas. Initial furtun termoflot tăiat și remufat . Am avut misfire cilindru 2 era crapata ceramica la electrodul bujiei. Dupa schimbarea bujiei a reaparut martorul motor la prima pornire dimineata. Luni o sa pun diagnoza verific bujii și schimbat bobina intre ele . Am atasat 2 poze cu ieșire din turbina către catalizator pe unde mecanicul mi a zis ca trecem antigelul. Mecanicul zice ca e corpul turbinei prin care trece circuitul de antigel și ca nu sunt semne de chiulasa motorul nu da semne de supraincalzir3 sau presiune pe vas, antigel in ulei. Mi e frica rau sa nu crape motorul. Ce ma sfatuiti . Pentru turbina 1500-2000 ron reconditionar programat pe 15 . Sa caut sa schimb garnitura ? Mi o mâncat zilele de un an de când o am ambreiaj complet, distribuție telscoape, articulatii fata. Va mulțumesc anticipat și un an superb va doresc
5 Jan 2023, 21:55: QUOTE(CosmineLis @ 16 Jul 2022, 10:33) Se pare că acest motor ne dă mari bătăi de cap. După 70 km de la făcut aerisirea instalației de răcire și completat cu 3L de antigel, a dispărut apa din vasul de expansiune și rateu pe cilindrul 2. Bănuiesc că apa este dată pe evacuare și se evaporă din cauza temperaturii. Intr-o dimineața am văzut și un ușor fum alb pana a ajuns temperatura antigelului la 90 grade. Înlocuit bobinele și injectoarele între ele, bujii noi si eroare rămâne pe cilindrul2, in special când ajunge apa la 90, atunci stochează eroarea și începe o mică trepidație la relanti. Am dat motorul jos, am desfăcut chiulasa și deasupra, la supape am găsit urme de antigel ( parca și amestecat cu ceva vapori de ulei) care veneau de undeva de dedesubt, adică pe la ghidurile supapelor. Ne-am uitat atent cu o lanternă, nu văd vreo fisură pe chiulasa. Menționez că prin orificiile de răcire din chiulasa, am găsit antigel pietrificat. Anexez 2 fotografii, poate mă ajută cineva cum să procedez în continuare și de unde să încep. Mulțumesc! P.s. Mașina are 155.000 km, așa am cumpărat-o, am crezut că poate e o problema mai puțin gravă, știu doar că garnitura de chiulasa are 1000km, fostul proprietar a fost la un service și i s-a spus ca a fost rectificata chiulasa și mașina are aceleași simptome. Garnitura pare relativ nouă, dar e garnitura standard, cu o gaură, deci nu a fost rectificatâ chiulasa. This post has been edited by Adrian Bacau: 5 Jan 2023, 21:55 Attached thumbnail(s) IMG_20230105_WA0004.jpg ( Size: 257.74k ) Number of downloads: 210 |
--------------------
Renault
Megane
2011
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
motorul ala este o petarda, cunoscut pt. priblemele cu pistoanele si sisurarea blocului ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
marius_1st |
![]()
Post
#52
|
Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 28 May 10 From: Galati ![]() |
Salut. Megane 3, an 2010, motor 1,4 tce, 180.0000 km aprox. Reviziile facute la timp, doar la Apan Galati, ca si celelalte interventii de intretinere. Concluzia mea: supermotor, funcționează fără probleme.
Dacă s.ar face un sondaj printre posesori, cred ca ar fi mulți cei mulțumiți de motor, doar ca intri pe forum doar când ai probleme sau când te plictisești. Am văzut ca unii au avut probleme cu acest motor, însă trebuie vazut dacă s.au respectat reviziile din cartea de întreținere. Întrucât masina are aprox 13 ani, ma informez ptr achiziția unui austral / peugeot 3008 / 5008, hybrid plugin. Drumuri bune! |
--------------------
renault
Talisman break
1,6 tce, 200 CP, initiale paris
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Cat ulei consuma intre schimburi?
|
--------------------
.
.
.
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.169 Joined: 13 October 06 ![]() |
Mie nu mi-a consumat decat la primul schimb de ulei undeva la 150-200ml.
Exista un indicator in CB care iti arata nivelul uleiului. Poti sa verifici si clasic joja, dar dupa 2-3 schimburi in care am vazut ca nu consuma, nu am mai verificat-o. Altfel motorul e ok, trage de toti cei 130 de cai, daca e sa-i reprosez ceva e ca consuma cat GT-ul. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu intrebam cat consuma 1.4 tce la 180 de mii de km, sa nu fie ca la 1.2 tce care nu mai consuma nimic, ca nu apuca 150 de mii de km.
|
--------------------
.
.
.
|
|
marius_1st |
![]()
Post
#56
|
Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 28 May 10 From: Galati ![]() |
Mai am aprox 1000 km pana la revizie. Pana acum e ok nivelul uleiului.
|
--------------------
renault
Talisman break
1,6 tce, 200 CP, initiale paris
|
|
i_am_sleek |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
la 110k cat ulei ii bag atat ii scot. Consum zero sau insesizabil (revizia o fac la 10k, ulei folosesc ELF 5W30)
|
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 18:32 |