Renault Kangoo 1.9D, F8Q632 47KW 64cp
![]() ![]() |
Renault Kangoo 1.9D, F8Q632 47KW 64cp
UNHLeaSHD |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 4 January 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Kangoo
2001 1.9D F8Q 632
|
|||
UNHLeaSHD |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 4 January 13 ![]() |
Si ieri i-am mai facut o spalare a circuitului de racire cu Liqui Moly Kuhler Reiniger, 3 clatiri, i-am pus vas de expansiune nou si 3 litri de antigel roz Glysantin G30 si 4.5L de apa demineralizata. Am verificat la ce temperatura ingheata antigelul si mi-a rezultat -38*C.
8 Jan 2022, 10:39: QUOTE(UNHLeaSHD @ 2 Jan 2022, 14:22) La multi ani! Am aflat de ce se misca motorul, era obosit tamponul de la distributie.I-AM PUS swag. Am schimbat si distributia pentru ca se slabise cureaua. I-am.pus curea Bosch made in china, o rolă ina și una SKF. Se pare ca nu era bine pusa la punct. Nu a mai trebuit sa umblu la avansul pompei de injectie și acum porneste mai bine. Pornirea grea avea treaba și cu o bucsa dintre cutie si electromotor. Sunt curios ce consum o sa aiba acum. Antigelul inca nu am reusit sa il schimb, astept sa se incalzeasca afara. Si m-am bucurat degeaba. Astazi dimineata a fost mai frig si nu a mai vrut sa porneasca... Are releu nou, bujii noi... Si cand ii dau la automat invarte foarte greu, abia invarte, parca ar fi bateria moarta. I-am dat la automat pana s-a topit borna de plus si tot n-a vrut sa o ia... Trebuie sa astept sa se incalzeasca ca sa porneasca. Nu stiu ce naiba ar putea avea... This post has been edited by UNHLeaSHD: 8 Jan 2022, 09:39 |
--------------------
Renault
Kangoo
2001 1.9D F8Q 632
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.317 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
ce sa aiba ... lipsa compresie cel mai probabil ..
This post has been edited by cj98czh: 8 Jan 2022, 10:31 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
UNHLeaSHD |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 4 January 13 ![]() |
ASta in nici un caz. Are un scurt pe undeva. Ma duc astazi sa schimb electromotorul sa vad daca porneste altfel.
|
--------------------
Renault
Kangoo
2001 1.9D F8Q 632
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.317 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
sunt absolut convins ca la pesre 300k km ... pe bord, ca in realitate numai ea stie, are compresia de fabrica .... si sntigel nu i-ai pus de care trebuie ... RX TYPE D are nevoie ..
This post has been edited by cj98czh: 8 Jan 2022, 10:39 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
UNHLeaSHD |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 4 January 13 ![]() |
I-am dat curent si a luat-o la sfert. Acum porneste fara probleme, pana coboara temperatura sub 10*C.
In motoarele astea se pune G12 sau G11. Exceptand faptul ca si daca cerea antigel tip D nu ii puneam din cauza ca face mazga. |
--------------------
Renault
Kangoo
2001 1.9D F8Q 632
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.317 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
in motoarele astea se cere RX Type D, nu aktceva si asta 100% ... iar despre mazga ... nu am avut in veci a cate renault-uri sau citroen am avut .. restul este can can ... daca crezi bine, dacs nu israsi bine
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Muttley |
![]()
Post
#38
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Cluj, daca n-are compresie invarte repede. El zice ca-nvarte greu.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.317 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
dar la fel zice ca si sub 10 grade exterior incep problemele .... nu zuc cs poate sa fie si acumulstor/electromotor obosit ... dar cand diesel-ul nu porneste la rece .... cam compresia este de bai .. mai ales la un diesel din asta antic ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
UNHLeaSHD |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 4 January 13 ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 8 Jan 2022, 13:10) in motoarele astea se cere RX Type D, nu aktceva si asta 100% ... iar despre mazga ... nu am avut in veci a cate renault-uri sau citroen am avut .. restul este can can ... daca crezi bine, dacs nu israsi bine Unde scrie ca se cere tip D? Glysantin, Ravenol, Castrol si inclusiv Total spun ca se pune G12 sau G11. Ai fost tu mai norocos, eu mi-am trecut clientii de la antigel Dacia la antigel G12 si nu au mai avut calorifere infundate. QUOTE(cj98czh @ 8 Jan 2022, 13:18) dar la fel zice ca si sub 10 grade exterior incep problemele .... nu zuc cs poate sa fie si acumulstor/electromotor obosit ... dar cand diesel-ul nu porneste la rece .... cam compresia este de bai .. mai ales la un diesel din asta antic .. Nu am spus ca invarte greu la cald. |
--------------------
Renault
Kangoo
2001 1.9D F8Q 632
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.317 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(UNHLeaSHD @ 8 Jan 2022, 13:22) in manual ... doohh ... in nici un renault nu s-a pus vreodata G12, este chiar contraindicat ... daca mai si spui ca esti si mecanic de meserie .... atunci .. no comment ... citesti si tu un pic inainte de a semnaliza ..?!? 8 Jan 2022, 13:30: QUOTE(UNHLeaSHD @ 8 Jan 2022, 13:22) Ai fost tu mai norocos, eu mi-am trecut clientii de la antigel Dacia la antigel G12 si nu au mai avut calorifere infundate.. ai de plm .... lux ... This post has been edited by cj98czh: 8 Jan 2022, 13:30 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
UNHLeaSHD |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 4 January 13 ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Kangoo
2001 1.9D F8Q 632
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
QUOTE(UNHLeaSHD @ 7 Jan 2022, 16:54) Si m-am bucurat degeaba. Astazi dimineata a fost mai frig si nu a mai vrut sa porneasca... Are releu nou, bujii noi... Si cand ii dau la automat invarte foarte greu, abia invarte, parca ar fi bateria moarta. I-am dat la automat pana s-a topit borna de plus si tot n-a vrut sa o ia... Trebuie sa astept sa se incalzeasca ca sa porneasca. Nu stiu ce naiba ar putea avea... Nu porneste din cauza turatiei mici pe care o exercita electromotorul, daca motorul nu ajunge la o anumita turatie( parca ceva peste 300 de rot/min) ecu nu porneste injectia. O turatie slaba la pornire poate fi din cauza acumulatorului slab, contacte slabe la cablajele de forta( borne oxidate la acumulator, legaturi la masa) si probleme la electromotor( carbuni si colector uzat sau bucsile de ghidare ale rotorului). |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
UNHLeaSHD |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 4 January 13 ![]() |
QUOTE(UNHLeaSHD @ 7 Jan 2022, 17:54) Si ieri i-am mai facut o spalare a circuitului de racire cu Liqui Moly Kuhler Reiniger, 3 clatiri, i-am pus vas de expansiune nou si 3 litri de antigel roz Glysantin G30 si 4.5L de apa demineralizata. Am verificat la ce temperatura ingheata antigelul si mi-a rezultat -38*C. <span class='edit'>8 Jan 2022, 10:39:</span> Si m-am bucurat degeaba. Astazi dimineata a fost mai frig si nu a mai vrut sa porneasca... Are releu nou, bujii noi... Si cand ii dau la automat invarte foarte greu, abia invarte, parca ar fi bateria moarta. I-am dat la automat pana s-a topit borna de plus si tot n-a vrut sa o ia... Trebuie sa astept sa se incalzeasca ca sa porneasca. Nu stiu ce naiba ar putea avea... Si cireasa de pe tort a urmat a doua zi: presiune in vasul de expansiune. I-am facut test de gaze si a reiesit ca e o problema undeva pe la cilindri. Garnitura de chiulasa arsa. Am planat chiulasa, am pus simeringuri (reinz) noi la supape, am schimbat toate garniturile, suruburile (elring) la chiulasa, antigel verde (Renault), garnitura (reinz. aici am gasit garnitura originala, Glaser), ulei Mannol 5w40 PD, filtru MANN, curea distributie (FEBI). I-am dat cheie, s-a incalzit motorul si s-a oprit. Dupa o zi de nedumeriri s-a descoperit vinovatul: axa cu came stramba. Am luat axa de pe cealalta masina, am montat-o si merge fara probleme. Am refacut si electromotorul (rotorul era afumat), schimbat doua bucse si pus alt starter. Astept frigul sa vedem cum porneste. |
--------------------
Renault
Kangoo
2001 1.9D F8Q 632
|
|
psychoo |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Borna plus topita ai schimbat-o? Incalzirea bornelor denota contact imperfect -> rezistivitate electrica -> caldura si pierderi putere
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#46
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.344 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(UNHLeaSHD @ 8 Jan 2022, 13:22) Unde scrie ca se cere tip D? Glysantin, Ravenol, Castrol si inclusiv Total spun ca se pune G12 sau G11. Ai fost tu mai norocos, eu mi-am trecut clientii de la antigel Dacia la antigel G12 si nu au mai avut calorifere infundate. Nu am spus ca invarte greu la cald. caloriferele infundate erau de la lipsa de intretienre(evident daca duceau masinile la tine) nu de la tipul antigelului. Type D chiar e un antigel f bun, mai ales ala de la arteco vandut sub marca dacia sau Renault. This post has been edited by einstein1984: 31 Jan 2022, 08:42 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
UNHLeaSHD |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 4 January 13 ![]() |
QUOTE(psychoo @ 29 Jan 2022, 17:38) Borna plus topita ai schimbat-o? Incalzirea bornelor denota contact imperfect -> rezistivitate electrica -> caldura si pierderi putere Nop. S-a topit doar piulita/robinetul din plastic. Borna/clema si invelisul sarmelor de cupru sunt intregi. This post has been edited by UNHLeaSHD: 31 Jan 2022, 08:46 |
--------------------
Renault
Kangoo
2001 1.9D F8Q 632
|
|
psychoo |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
daca a ajuns la temperatura de topit plastic, acolo nu este contact ok
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
UNHLeaSHD |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 4 January 13 ![]() |
S-a rezolvat. Electromotorul a fost de vina. Ori o bucsa ori rotorul. ACum nu mai face probleme. A pornit la -8*C fara probleme.
Mai am de reglat avansul la pompa de injectie. Cu ocazia asta am descoperit ca pompa de injectie este una de PUG 405 1.9D. |
--------------------
Renault
Kangoo
2001 1.9D F8Q 632
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Eu ti-am zis ca de acolo e, ma bucur ca ai rezolvat.
This post has been edited by xmisterx: 5 Feb 2022, 16:23 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#51
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.344 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pai pompa lucas CAV daca nu ma insel, e electronica sau mecanica?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
UNHLeaSHD |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 4 January 13 ![]() |
Nu stiu cum e CAV. Masina a avut electronica si acum are mecanica.
|
--------------------
Renault
Kangoo
2001 1.9D F8Q 632
|
|
UNHLeaSHD |
![]() ![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 4 January 13 ![]() |
Si iac-asa sarisi putin de 10.000km (Nu stiu cum am reusit, de regula il schimb la 5000km) si am dat afara Mannol 5w40 si i-am pus 5litri de FUCHS 5w40 C3 si un filtru de ulei Renault 152080021R (MANN W7032). Filtrul fiind mai lung e mai usor de montat.
Mi-am adus aminte ca si filtrul de motorina trebuie schimbat si am comandat un Purflux care nu a venit cu modelul patentat de zig-zag, a venit cu pliuri normale, asa ca am comandat altul, de la Renault, care a venit PURFLUX zigzag, dar acelasi cod cu primul... Si de acolo lucrurile au luat-o putin razna. Incerc sa sa ma hotarasc daca sa montez BOSCH sau MAHLE. Astea par cele mai calitative. <span class='edit'>24 Aug 2022, 16:58:</span> Daca e cineva curios: Sunt diferite toate! De la grosimea hartiei, pana la duritate si asprime și greutate. Ultima poza e Bosch, dar vad ca nu s-a incarcat. This post has been edited by UNHLeaSHD: 24 Aug 2022, 16:01 Attached thumbnail(s) IMG_20220823_WA0033.jpeg ( Size: 1.32mb ) Number of downloads: 306 IMG_20220823_WA0036.jpeg ( Size: 1.51mb ) Number of downloads: 311 |
--------------------
Renault
Kangoo
2001 1.9D F8Q 632
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#54
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.344 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
La rablametul asta de masina crezi ca mi conteaza? E bine c e un filtru nou si basta
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu l-as pune pe ala de origine.
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#56
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Knecht pare cel mai mare.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am incredere in pliurile alea in zig zag de la cel de origine. Acolo e cea mai mare suprafata si cea mai mica restrictie.
Asta folosesc si la Laguna intotdeauna. Purflux AM are pliuri drepte, OE Renault (made by Purflux) are acel zig zag. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
UNHLeaSHD |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 4 January 13 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 25 Aug 2022, 09:13) Nu este rablament, este vechitura. Nu cred ca conteaza, stiu ca conteaza. QUOTE(madhorsefuzzy @ 25 Aug 2022, 09:31) QUOTE(IRONICK @ 25 Aug 2022, 09:51) Tocmai de aceea am scris aici. Se gasesc recenzii despre unele piese la multe masini, dar la filtre de Kangoo, nu prea. Eu, personal, fac aceste experimente pe toate masinile pe care le am. Am avut o Fiesta 1.4TDCI care nu merge bine cu filtru de combustibil MANN sau original (sogefi), dar mergea bine cu filtru BOSCH si Mahle. |
--------------------
Renault
Kangoo
2001 1.9D F8Q 632
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#59
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Numara pliurile si compara cu Knecht (ca exemplu).
Sunt 1/2 ca numar. Daca le intinzi, nu cred ca isi dubleaza lungimea. Dar si daca si-ar dubla-o, tot nu ar depasi suprafata filtranta. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
UNHLeaSHD |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 4 January 13 ![]() |
Nu ma intereseaza sa aiba o filtrare super imposibila sa nu scape nici un micron, ma intereseaza sa aiba o filtrare optima. Oricum la ce distribuitoare de carburant (nu cred ca sunt injectoare
![]() Chestia care m-a contrariat a fost intre RENAULT si PURFLUX, filtrele au exact acelasi cod, dar nu seamana deloc. Un prieten si-a montat la un Boxer 2.2 un filtru de combustibil JCPREMIUM (parea foarte filtrant), era facut din "lana de plastic", ceva de genul, ziceai ca e hartie igienica. Semana cu filtrul de ulei de DSG. Dupa cativa KM i-a murit motorul. A schimbat injectoare, regulator pompa, le-a scris, le-a aerisit, le-a facut de toate si motorul tot nu functiona corect. La indemnul meu a schimbat filtrul de motorina si masina merge bine merci. Apoi a pus din nou JCPremium ca sa se convinga el ca nu a dat banii degeaba pe piese.. si masina iar a inceput sa faca probleme ![]() |
--------------------
Renault
Kangoo
2001 1.9D F8Q 632
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 21:53 |