Ce aditiv de curatat injectoare ?, aditiv motor diesel
![]() ![]() ![]() |
Ce aditiv de curatat injectoare ?, aditiv motor diesel
BORN4XXX |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 March 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- CAM ATAT !
|
|||
r&d |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Fum negru, ardere incompleta datorita cantitatii prea mici de aer.
Posibile cauze: - tubulatura de admisie obturata ( filtru de aer imbacsit, EGR imbacsit) - turbina nu lucreaza corect Ambele probleme trebuie sa fie insotite de o scadere a parametrilor motorului Poate sa mai fie motorina proasta. Incearca un Evo5 de la MOL. Petrom si Lukoil nu sunt printre cele mai bine cotate statii. Alta problema poate sa fie motorina in exces. Adica aerul e Ok, vine suficient, dar motorina injectata este in exces. Asta se poate depista la o diagnosticare cu CLIP. De cand face masina asa? Ce alte efecte secundare se simt? |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
Tudor |
![]()
Post
#3
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Erbay, cauza cea mai frecventa a fumului in exces este blocarea supapei EGR pe deschis. Supapa EGR lasa sa intre gaze de evacuare inapoi in admisie pentru a reduce temperatura din motor si pentru a micsora noxele si este strict controlata de computer; cand se imbacseste se blocheaza adesea pe deschis, prea multe gaze de evacuare intra in admisie, arderea incompleta, fum negru pe evacuare, parte din el inapoi in admisie pe supapa EGR blocata si asa mai departe. Se curata (sau se inlocuieste, dupa caz) in service. Nu mai merge cu masina asa ca nu-i face bine.
Ar mai putea fi si alte cauze, mai rare totusi, dar oricum e nevoie sa ajungi cu ea in service pe tester. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
octav_ |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 846 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine scotea fum negru la acceleratii puternice in urma cu ceva timp, si m-am convins ca este din vina stilului meu de condus "subturat". Poate fi si la tine aceeasi problema, depinde cum conduci... Totusi ma mira consumul pe care l-ai precizat este mult prea mare pt acest motor.
|
--------------------
Clio
RS 197
2009 2.0 16V
|
|
eddie33 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Un nene de la Reno mi-a spus sa nu pun si alti aditivi in motorina si sa alimentez ca motorina de la statii mari cunoscute.Desi a mai spus cineva mai sus,o mai spun si eu. Daca mergeam cu ea subturata,la plecarile de la stop mai iuti,scotea la fel fum negru.Subturata este cand schimbi vitezele la 1500-2000 rpm.De cand o turez mai tare in mers si la schimbarea vitezelor( aprox.3000 rpm) nu mai scot fum deloc cand o calc la stop sa plec primul...
|
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
BORN4XXX |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Merci pentru ajutor .
Am o intrebare UNDE este acel EGR , cam cum se traduce , sti la opel-uri inainte desfaceam si curatam la toti prietenii injectoarele , dar la Clio sa dea naiba daca ma pricep , este si alta generatie , acelea erau monopunct . Nu stiu , am constat asta de la inceput , am facut rodaj ca la carte singur in masina , numai la drum lung , cu toate ca eu stiu ca motoarele sunt rodate in fabrica pe bancul de probe. O alta chstie am pus tester pe calculator si nu a aratat nimic . Ulei nu mananca deloc . Cred ca asta cu EGR este .... ??!! Nu stiu ce sa zic . O sa ma duc la un service in Colentina , cica repara orice tip de injectie ... Va rog nu mai uitati de EGR sa vad poate o fi chestia asta ! |
-------------------- CAM ATAT !
|
|
Tudor |
![]()
Post
#7
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
BORN4XXX |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 March 04 From: Bucuresti ![]() |
stiu acum ce este EGR , dar stiu ca acesta nu se curata , el are inauntru o membrana de cauciuc , care de obicei aceea crapa sau ma rog ceva de genul , ce poate are doua gaurele mici , fff mici care credeti voi ca acelea se poate sa se fi infundat !
Mda , acest vaacum parca regleaza relantiul masini , la opel aveam asa ceva chiar langa injector , si avea orificiul care facea legatura dintre el si injector printr-un furtun mic si era infundat .Din cauza aceasta imi murea motorul la relantii cand o scoteam in timpul mersului din viteza sau cand calcam frana . Eu am suspectat si bujiile dar porneste fara gretzuri dimineata , chiar si cand este frig . Attached thumbnail(s) egr.jpg ( Size: 22.09k ) Number of downloads: 517 |
-------------------- CAM ATAT !
|
|
Tudor |
![]()
Post
#9
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Din cate stiu eu, la Renault, EGR este o supapa controlata electronic, fara nici o membrana de cauciuc, asa ca se poate curata (se poate insa ca eu sa nu stiu bine).
|
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#10
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
frate, tu ai mashina diesel shi tot bagi paralele cu experientele tale cu nushtiuce opel, probabil cel cu motorul antic de isuzu.. abureala la greu.
vrei rezolvare? du'te shi pune'o pe tester la un service reno, nu la vreun "service" obscur din colentina, ferentari, etc.. cele mai probabile cauze, asha cum s'a spus shi mai sus sunt EGR blocata sau pompa de motorina sau controlul ei. toate astea se vad pe TESTER. ps: observ ca titlul topicului nu are de a face cu topicul in sine... |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
BORN4XXX |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Da, topicul este despre aditiv , pentru ca la benzina stiu sigur , pun Hexol synline si gata, 5000 km nu mai am probleme , injectorul este curat , dar la diesel este o alta problema, sigur este vorba si de injector, pentru daca acel orificiu prin care este pulverizata motorina se obtureaza atunci e clar ca se dergleaza debitul normal al pompei .
Credeam ca stie cineva care a experimentat vreun aditiv si a obtinut rezultate. |
-------------------- CAM ATAT !
|
|
Tudor |
![]()
Post
#12
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
@erbay:
1. rugaminte mare si serioasa: nu mai folosi caractere de marime mai mare . daca vrei sa accentuezi ceea ce spui foloseste bold sau underline 2. injectia motorului dCi are o constructie total diferita de injectia motorului pe benzina, in primul rand pentru ca foloseste "arhitectura" CommonRail. injectoarele clasice, care se intalnesc pe benzinare sau pe diesel clasic (cu injectoare) nu se regasesc in motorul dCi. in motoarele dCi gasesti o pompa de inalta presiune si 4 duze (controlate electronic). sistemul este astfel proiectat incat sa nu permita ajungerea niciunei impuritati in CommonRail. daca in motorina sunt impuritati, ele strica componentele aflate inaintea pompei de inalta presiune (de regula defecteaza pompa de motorina, care e diferita de cele clasice, prin faptul ca ea deja ridica presiunea motorinei la un nivel "intermediar", ca mai apoi pompa de inalta presiune sa "definitiveze"). orificiile prin care se pulverizeaza motorina (mai bine spus se pulverizeaza amestecul motorina - aer) sunt atat de mici la motoarele dCi, incat orice impuritate le-ar infunda instantaneu astfel ca intreg sistemul este gandit sa cedeze ("sa se infunde") inainte de pompa de inalta presiune. pur si simplu nu ai ce injectoare sa cureti, dar daca tu vrei sa te duci la un service oarecare, sa te aiureasca aia si sa iti curete "nu stiu ce" pe niste bani frumosi, du-te, noi nu te oprim. 3. la intrebarea ta "Ce aditiv de curatat injectoare ?" cred ca cel mai bun si simplu raspuns era "Care injectoare?!?" 4. ne-ai cerut un sfat si noi am incercat sa te ajutam sa nu fii pacalit de "meseriasi". daca tu vrei sa o tii tot pe a ta si compari motorul dCi cu motoare diesel vechi, e treaba ta, dar nu e motiv sa ridici tonul la noi (scrisul cu marimi mari de caractere asa este interpretat). Fii civilizat sau lasa-ne! |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
razvici |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 10 August 05 From: Bucuresti ![]() |
@Tudor: sint perfect de acord cu tine in proportie de 95 %. Nu stiu daca erbay se referea la impuritatile din motorina atunci cand se referea la curatarea injectoarelor, insa eu ma gandesc la adaugarea aditivilor, numai in mod preventiv, pentru curatarea de impuritati ce apar in mod normal in urma procesului de ardere a motorinei.
Un filtru de motorina cu cit este mai imbacsit cu atit isi face treaba mai bine. Conteaza numai ca gradul de imbacsire sa nu afecteze prea mult debitul necesar functionarii. In nici un caz impuritatile retinute de filtru nu vor trece de / prin acesta. |
--------------------
Renault
Symbol
2005 dci 80 Megane 2014 - dci 110 cp
|
|
BORN4XXX |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 March 04 From: Bucuresti ![]() |
OK am inteles , m-am lamurit , nimeni nu stie , nu a desfacut , decat mergi la service si gata .
Nu asa se face treaba , te duci acolo , vin toti imbecili de mecanici care daca vad ca nu cunosti incepe ca ala CA AVETI CAZUT RELANTI-UL IN BAIA DE ULEI , si alte chestii . Daca vine cu test-erul , 50 euro , apoi zice cine stie ce p......a m.......sii ca are masina ca sa-i mai ramana si piese , ca are comanda de la nu stiu cine , si uite asa , Auto Cobalecescu , pleci de acolo te duci la AMG , pleci de acolo te duci la IPSO si ajungi sa vinzi masina si sa te linistesti cu Renault , care oricum ajunge sa fie mai scump ca Skoda Octavia sau Opel Vectra C de intretinut . Ultima revizie la AMG 60.000 km 35 milioane .Mai prin inca o revizie si cu antigel + lichid frana si ajung la pepeni . Mda ...... Bafta la condus Clio ! |
-------------------- CAM ATAT !
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#15
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
varza, n'ai intzeles nimic din ce a zis Tudor!
adio! |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
DFA |
![]()
Post
#16
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(Tudor @ Nov 23 2005, 08:34 PM) orificiile prin care se pulverizeaza motorina (mai bine spus se pulverizeaza amestecul motorina - aer) Din cĂąte Ćtiu eu, sistemul de injecĆŁie nu "injecteazÄ" Ăźn cilindru decĂąt motorinÄ, nu Ći aer. La diesel aerul este admis Ăźnainte Ći abia la sfĂąrĆitul ciclului de compresie se injecteazÄ motorina Ăźn aerul comprimat aflat Ăźn cilindru. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Tudor |
![]()
Post
#17
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
DFA: Corect. Am cautat, m-am informat si ai perfecta dreptate. Multumesc de observatie.
|
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
dya |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru fost gras Group: Members Posts: 386 Joined: 25 August 05 ![]() |
sunt de acord ca erbay a fost deplasat in exprimare si intradevar "cat e halatu'?" e replica lui favorita.
Totusi am un singur mic comentariu legat strict de schimbul de ulei. Am fost de curand la revizie cu Cliotul meu, am stat langa meseriasi si am vazut exact de unde se da drumul la ulei din baie. Clioul meu nu are joja electronica deci nu necesita resetul ala (care apropos se face apasand pe varful manetei care actioneaza stergatoarele de parbriz), in consecinta, schimbul de ulei se poate face intradevar fara service. Singura sa-i spunem problema, ar fi schimbul filtrului de ulei, care se face cu o cheie speciala cu trei picioruse. Acolo nu stiu ce s-ar putea utiliza (inca). ATENTIE! Toate aceste schimburi, TREBUIE facute la service atat timp cat masina este inca in garantie! Altfel, bye bye garantie la masinile voastre P.S. stiu ca strumfuadi a dat numai un exemplu ![]() |
--------------------
Nissan
Qashqai
2008 1.5dCI 105CP
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#19
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
nu shtiu la ce exemplu te referi, dya..
shi, ca sa ramanem on-topic, recomand aditivii de la LiquiMoly. De aici incolo, domnule erbay, te va ajuta doar prietenul tau gugal. |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
sorin |
![]()
Post
#20
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Dieselul scoate fuuuuum,dar intre a scoate fum normal si a fi exagerat de poluant este totusi o diferenta.
Erbay daca erai destept te duceai la unu care se mai pricepe cat de cat si il intrebai daca masina ta fumega sau nu si evitai toata tevatura asta pe care ai creat-o. A,inca ceva,aditivii pentru curatatul injectoarelor se pun doar la n-spea mii de km nu in fiecare zi. __________ 1.9 dCI |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
Tudor |
![]()
Post
#21
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
@Erbay: chiar nu iti inteleg atitudinea! ne-ai intrebat ce credem ca are masina ta si ne-am exprimat opiniile (calm si civilizat). te-am indrumat catre un service renault nu pentru a fi jecmanit, ci din singura consideratie ca doar acolo gasesti computer test renault capabil sa indice cauza exacta a problemelor tale. dupa ce faceai computer-testul si aflai cauza exacta a problemelor masinii tale, puteai bine mersi sa mergi in ce service vrei tu sa le repari. tu ai avut o idee preconceputa ca de vina este infundarea injectoarelor, iar noi ti-am exprimat parerea nostra ca este foarte putin probabil ca ele sa fie cauza si te-am sfatuit ca decat sa dai banii pe o curatare a injectoarelor (fara a fi cat de putin sigur ca asta e problema) mai bine faci un computer test si apoi (cunoscand clar cauza) cauti rezolvarea cea mai ieftina pentru tine.
repet, chiar nu inteleg ce te-ai ambalat asa! daca nu erai de acord cu ce sfaturi ti-am dat, puteai foarte civilizat sa spui: "Nu ma incred in sfaturile voastre, ma duc sa-mi curat injectoarele la service-ul X si apoi mai vorbim..." (calm si civilizat). dar nu, tu trebuie sa te dai in stamba, sa te lauzi ca esti cu nu'stiu cate clase peste noi, sa tipi, sa balacaresti. vezi ca nu esti membru al forumului cu forta. ai devenit membru benevol. daca nu-ti convin sfaturile noastre esti oricand liber sa pleci. ca membru al forumului se presupune ca ai citit si ai acceptat regulamentul forumului. si chiar daca te-ai hotarat sa ne lasi, atat timp cat nimeni nu te-a jignit, nu vad cum de tu iti permiti sa ne jignesti. ai trei in loc de doua sau ce? tot ce ai dovedit este ca esti cu foarte multe clase sub noi la civilizatie (manelele, misto-ul de prelungirea ferentari si cititul cartilor de joc nu se califica din pacate drept civilizatie). cat despre cunostintele si pregatirea in mecanica auto si experienta in motoare Renault dCi, ai ocazia de aici incolo sa ne demonstrezi ca esti meserias, ca pana acum doar te-ai laudat fara sa faci vreo dovada. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
radari |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 30 September 05 From: Bucuresti ![]() |
cat despre problema... uita-te atent la orice diesel cand este forjat - scoate o groaza de fum. la mine e la fel. nu stiu daca ati apucat sa-i faceti itp-ul pe bune, dar testul antipoluare pt diesel implica chiar supraturarea, pentru obtinerea coeficientului maxim de noxe. in acel moment daca stai in zona de faci ca in desene animate si chiar ca iti trebe halat.
nu te duce la reno. te vor jegmani, pentru ca asta stiu ei cel mai bine. si daca nu esti in garantie, iti vor propune sa-ti schimbe tot motorul. apropos: pentru un clio busit zdravan s-a cerut la reparatie 14.000E. sa vedem ce mai zice domnu' claus... ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1.6-16V Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
|
|
Tudor |
![]()
Post
#23
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(radari @ Nov 28 2005, 02:31 PM) si mie mi se pare ca moderatorii apar pe statu' de plata al serviceurilor. Inainte sa faceti astfel de afirmatii, cititi cu rabdare ceva mai multe din discutiile de pe forum, mai mult decat strict ceea ce va doare. Veti gasi nenumarate topic-uri in care vorbim de rau Renault Romania si service-urile oficiale Renault, multe dintre ele scrise de catre administratori / moderatori. In legatura cu indemnul de a vizita service oficial Renault, sunt de facut urmatoarele precizari: - este obligatoriu in perioada de garantie; - computer-test complet pentru masinile Renault nu exista decat in service-urile agreate Renault (fie ca ne convine sau nu pretul cerut, e monopol). Aici ar fi de remarcat ca, prin eforturi mari, AlexV si Alex au reusit sa realizeze o interfata de diagnosticare; nu stiu cat de completa este, asta va pot spune ei; alte locuri unde sa faceti computer-test complet pe masini Renault n-am auzit. - exista anumite operatiuni de intretinere (in special cele ce tin de specificul motoarelor Renault) pentru care este recomandabila utilizarea procedurilor Renault de servisare. - atunci cand o piesa nu este de origine este necesar sa va asigurati foarte bine ca este compatibila - spre deosebire de Dacia 1300 (sau evolutiile ei), masinile Renault (includ aici si Logan, Solenza) nu prea mai pot fi reparate in conditii de siguranta in fata blocului pe trotuar (eu consider ca in momentul in care ti-ai luat o masina ceva mai scumpa, esti dispus sa o intretii corespunzator) - toate service-urile oficiale de marca, indiferent care este ea, practica preturi cu adaos mare; din punctul asta de vedere si renault este ca ceilalti, toti sunt scumpi. - fiecare e liber sa faca ce vrea cu masina proprie, asa ca nu mai criticati sfaturile primite, mai bine, daca va plac urmati-le, daca nu ignorati-le . |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
radari |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 30 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(claus @ Nov 28 2005, 01:47 PM) chiar.. ce trebuia sa zica domnu' claus? n-am prins ideea ne mai radem si noi... vorba aia. am vrut sa spun ca iti dai cu firma in cap cand spui ca reparatia face 14.000E, pentru o masina de 10.000 (ma refeream la service-ul respectiv) cat despre ITP, l-am facut pe bune si am vrut de fapt sa exprim ca ceea ce se intampla cu un motor diesel nu este un defect (referitor la topic). probabil ca gresesc, probabil ca am o parerea deformata, dar in general am observat o tendinta pro-reno din partea unor persoane influente, sa spunem. sunt de acord cu faptul ca toate service-urile pentru masini straine exagereaza, am impresia de fapt ca nu ati prins ideea: nu m-am plans deloc de preturi (cu toate ca nu sunt asa de bogat) - pot sa accept niste preturi de service, dar nu pot fi de acord cu operatii facturate sau piese facturate, care nu sunt in concordanta cu realitatea. sunt satul de polemici, dar mi s-a intamplat chiar mie sa fiu fraierit "pe fata" si sa nu vad/aud nici un fel de remuscare sau scuza. atat. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1.6-16V Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
|
|
eddie33 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(radari @ Nov 28 2005, 01:31 PM) cat despre problema... uita-te atent la orice diesel cand este forjat - scoate o groaza de fum. la mine e la fel. nu stiu daca ati apucat sa-i faceti itp-ul pe bune, dar testul antipoluare pt diesel implica chiar supraturarea, pentru obtinerea coeficientului maxim de noxe. in acel moment daca stai in zona de faci ca in desene animate si chiar ca iti trebe halat. Din contra,daca ai lua coeficientul de poluare la primele sprituri,nu iei neam ITP-ul la un diesel.La Clio nu am facut ITP-ul ca nu are decat un an.La ITP-ul de 2 ani la Zafira a turat-o bine de tot,de-abia dupa vreo 10-12 sprituri puternice,parca erau la 4500-5000 de ture,coeficientul a scazut in parametrii acceptati. |
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
radari |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 30 September 05 From: Bucuresti ![]() |
se intelege de la sine ca temperatura a ajuns la 80 grade bla bla bla etc
cu atat mai mult ceea ce spui tu reflecta faptul ca fumul nu este un defect. cum ar zice bill clinton: "fumul nu este un defect" |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1.6-16V Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
|
|
eddie33 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu,motorul a stat pornit la relanti si incalzit inainte de verificare...chiar ar fi o nebunie sa o turezi asa cu motorul rece !
|
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
radari |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 30 September 05 From: Bucuresti ![]() |
a stat pornit la relanti (de fapt chiar l-am accelerat serios) in fata service-ului. cred ca 20 minute...
cu motorul rece noxele sunt mai mari, fumul mai mult etc |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2
2006 1.6-16V Daewoo Nubira II - 2002,1.6-105hp
|
|
ciprian burlacu |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 21 February 05 From: Constanta ![]() |
Din ce am studiat, un aditiv bun pt. diesel (si nu numai) este cel produs de LiquiMolly, fabricat in Germania si care poate fi cumparat in Ro de la MOL, OMV, etc. Acesti aditivi nu au ce injectoare sa curete la motoarele CommonRail, ci ajuta la eliminarea impuritatilor din motorina, impiedica formarea parafinei la temperaturi scazute, protejaza pompa de motorina. Daca se utilizeaza motorina de foarte buna calitate, gen Evo de la MOL nu cred ca mai este necesara folosirea aditivilor. Daca motorina este mai proasta, un aditiv bun, certificat, cumparat dintr-o sursa sigura, este indicat, mai ales in sezonul de iarna.
|
-------------------- Scenic RX4 Privilege 2.0 16v
|
|
BORN4XXX |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 17 March 04 From: Bucuresti ![]() |
OK pritene am inteles , nu se pot curata injectoarele la disele common rail , doar se schimba duzele .Ce am mai inteles si cred ca asta este problema , EGR blocat pe deschis sau puturos ca nu mai face misto de mine cand merge cand nu merge .
Mda , legat de preturi RENO sa-i ia dracu ca sunt magari pe bune , www.elite.ro , loc unde poti face o comparatie mare intre preturi . Sa dea naiba aripa fata Elite 1.500.000 lei si la AMG 7.000.000 lei ca e din " copozit sefu' " Mai eu nu am nimic cu service , dar totusi sa nu te pacaleasca pe fata asa , OK e ceva stricat gata am schimbat atat , nu sa bagam din burta . Daca te duci la Reno' in Turcia, nici nu stie ce sa-ti ofere mai bun de la minibar , ceai , cafea daca vrei si o gustare mica. |
-------------------- CAM ATAT !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:19 |