Scenic III mesaj bord "Engine failure hazard"
Scenic III mesaj bord "Engine failure hazard"
TheDumbassOn4Wheels |
11 Mar 2021, 18:17
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 March 21 |
|
||
--------------------
Renault Grand
Scenic III 2012 1.6 DCI/ Dacia 1310i 2004
Nid făr Șpid Ăndărgrund
|
|||
rarespusderca@yahoo.com |
5 Aug 2021, 09:11
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 August 21 |
Eu am un scenic 3, 1,5 dci, 110 cp, 160.000 km, si mi-a aparut aceeasi eroare. Am adus-o personal din Franta si sunt al 2-lea proprietar. Francezul nu a reparat-o in reteaua Renault. In tara i-am facut distributia, schimbare filtre aer/ulei/motorina. Eroarea mi-a aparut prima data in Aprilie. Cu toate acestea, motorul functiona perfect. Ce am facut eu : 1 -tester: 2 - schimbare ulei ( depasisem 1 an si facusem mai mult de 10.000 km cu el). 3 - stergere eroare. 4 - Regenerare dinamica. Totul a fost ok pana acum 2 saptamani cand eroarea a reaparut. Acum, mi-a dat pe tester eroare circuit joasa presiune la filtrul de particule. schimbat senzorul ( 200 lei) sters eroarea, a mers perfect 3 zile si a reaparut eroarea. In plus, m-am trezit ca motorul " nu mai trage". Testare si eroare DF 569 = Turbocharging Pressure is Too Low. Verificat jocul la turbina ( nu are); verificat clapeta la evacuarea gazelor ( functioneaza perfect) Verificat depuneri calamina ( nu sunt); Schimbat senzor " pilotare turbina" - asa i-a spus mecanicul ( aflat sub rezervorul ala mic pt servo); spalare chimica a filtrului de particule; Sters eroare. Rezultat = masina a mers perfect si la 150km/h o jumatate de ora dupa care iar a "dat in nas" si a aparut "check injection sistem". Injectoare, bujii in parametrii standard. Releu bujii are o " discontinuitate " dar "nu e graba la schimbat - o facem inaintea iernii". Concluzia mecanicului " ba, nu inteleg !!! poate-i turbina da dute la RENAULT pt testare " A sters eroarea si am plecat. ACUM : Mi-am dat seama, dupa ce am plecat, ca la TOATE TESTARILE A FUNCTIONAT AERUL CONDITIONAT, FIIND FOARTE CALD. CAND AM PLECAT ACASA NU FUNCTIONA. Umblu de 2 zile cu masina ( si am facut cam 100 km/zi majoritar in oras ) FARA aer conditionat si masina functioneaza perfect, fara nici o eroare. AM CITIT O POSTARE, dar nu mai stiu daca pe acest forum sau altundeva, in care erau prezentate simptome identice. Vinovatul a fost identificat senzorul de la agentul refrigerent care prezenta un scurt. Acolo scria ca acel senzor este legat la circuitul de injectie si cand face scurt o ia calculatorul razna si da diverse erori. Acum "stau in observatie" fara aer conditionat, sa vad ce se mai intampla. Daca ti-ai rezolvat probleme, as aprecia daca ai prezenta modalitatea.
|
--------------------
Renault
Scenic 3
2014 JZJZ10
- bv18zey
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st June 2024 - 15:15 |