Logan Comfort AC automat 1.0 ECO-G alb, Continuarea
![]() ![]() |
Logan Comfort AC automat 1.0 ECO-G alb, Continuarea
rue |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.706 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|||
sorin1983 |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
sebiang2001 |
![]()
Post
#123
|
Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 14 December 18 ![]() |
de ce te minunezi , la inmormantare te duci de placere nu obligatie sufleteasca
![]() |
--------------------
Renault
Talisman
Initiale paris 2.0 190 cp 4 control
|
|
DFA |
![]()
Post
#124
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.556 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Cred că @rue se referea la drum..., nu la eveniment...
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Eu nu as folosi GPL-ul cand sar de 120 km/h, adica in special regim de autostrada.Temperatura in evacuare este dubla fata de cea la arderea pe benzina, exista riscul deformarii supapelor sau a distrugerii scaunelor de supape.Nu mai vorbesc de catalizator sau GPF (acolo unde e cazul), acolo chinul e si mai mare si posibilitatea imbatranirii acestor piese este si mai mare.
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
rue |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.706 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
Mda...era interpretabil.
Cred că pt gpl e importanta turația și nu viteza. La 130 in a 6 a ai sub 3000 |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
cei 3000 rpm in trepata a 6-a nu sunt la fel cu cei 3000 rpm din treapta a 3-a.Mai apare si sarcina , efortul pe care trebuie sa il invinga un motor la o anumita viteza.
Sa nu uitam ca Bugatti Veyron desi are peste 1000 de CP, 80%din acestia ii foloseste pt a atinge viteza maxima de 400 si ceva km/h si nu pt a ajunge la 200 km/h.Incarcarea motorului creste o data cu viteza si greutatea pe care trebuie sa o transporte (in mare) turatia nu este un factor asa de important. This post has been edited by meganus_bicorpus: 17 Nov 2021, 17:17 |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
DFA |
![]()
Post
#128
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.556 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(meganus_bicorpus @ 17 Nov 2021, 10:10) Eu nu as folosi GPL-ul cand sar de 120 km/h, adica in special regim de autostrada.Temperatura in evacuare este dubla fata de cea la arderea pe benzina, exista riscul deformarii supapelor sau a distrugerii scaunelor de supape.Nu mai vorbesc de catalizator sau GPF (acolo unde e cazul), acolo chinul e si mai mare si posibilitatea imbatranirii acestor piese este si mai mare. Ești sigur? ![]() Un nene chiar a verificat asta! Catalyst_temperature_variation_at_constant_speed___LPG_vs_Gas.jpg ( Size: 98.03k ) Number of downloads: 905 Și nu, NU e adevărat. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#129
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
QUOTE(DFA @ 17 Nov 2021, 17:50) Ești sigur? ![]() Catalyst_temperature_variation_at_constant_speed___LPG_vs_Gas.jpg ( Size: 98.03k ) Number of downloads: 905 Și nu, NU e adevărat. Sunt destul de sigur de treaba asta, mai ales ca deja am fwutwut un catalizator la Clio dupa 40000km de mers pe GPL. Ce nene a facut acest studiu?? |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#131
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
In mers la viteza mare temperatura de sub capota este mai mica, motorul se raceste si cu aer, la fel se intampla si cu linia de tobe de sub masina.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#132
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
DFA |
![]()
Post
#133
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.556 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(meganus_bicorpus @ 17 Nov 2021, 19:02) Sunt destul de sigur de treaba asta, mai ales ca deja am fwutwut un catalizator la Clio dupa 40000km de mers pe GPL. Catalizatoru' ăla sigur a crăpat din alte cauze, nu pentru că ai ars GPL în loc de Benzină... QUOTE(meganus_bicorpus @ 17 Nov 2021, 19:02) https://www.researchgate.net/publication/32...ving_Conditions |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Am deja 29k kmp cu hamsterul ăsta de 1 litru & GPL. După apocalipsa prezisa de tine, trebuia sa mi se fi topit si capota deja 🤣
This post has been edited by dr_mKe: 18 Nov 2021, 00:35 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
rue |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.706 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
De obicei nu insist cu viteze mari chiar daca e loc întins: 120 e ok.
Pe autostradă cam 130, daca nu e graba. Adică Loganul ăla 1.4 cu 600 k vândut de un prieten inca mai face taxi. Ăla a mers pe gpl de la 50 kkm. Va zic eu, sănătoși sa fim și face 400 kkm că nimic în 15 ani. Mașina asta nu cred că o dau nici la 15 ani, decât dacă ne obligă. |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Nu merge link-ul ăla...dar nici nu as pune baza mare in el.eu am pe Clio o instalație aftermarket, mașina mea nu a fost gândită din fabrica pentru a merge pe GPL....dar asta nu însemna că temperatura gazelor de ardere e mai mică la cei cu GPL de fabrica fata de ce am eu.
Sunt sigur că aceste mașini sunt mult mai bine optimizate la mersul pe gaz, dar fizica rămâne aceeași la ambele mașini. Loganurile de 1,4 și 1,6 au avut niste chiulase f solide care au rezistat temperaturilor ridicate, iar regimul de exploatare al celebrelor taxiuri cu 400000 km a fost strict urban. Attached thumbnail(s) Screenshot_20211118_064843_com.android.chrome.jpg ( Size: 264.99k ) Number of downloads: 739 |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#137
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(meganus_bicorpus @ 17 Nov 2021, 20:02) Sunt destul de sigur de treaba asta, mai ales ca deja am fwutwut un catalizator la Clio dupa 40000km de mers pe GPL. Ce nene a facut acest studiu?? instamatie aftermarket, reglata la consum pe sarakie= EGTuri si mai amri si cata spart. Dar e via aluia de a pus GPLului, nu a carburantului. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Instalatia este conectata la sonda lambda astfel incat corectiile pe care si le face sunt asemantoare cu cele de pe benzina.Tragi niste concluzii einstein de zici ca ma stii de o viata...
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#139
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nope, faptul ca vede ce zice sonda lambda nu inseamna ca harta de injectie gaz nu e pe sarakie. Sau ca nu aveai duze prea mici la injectoare de exemplu. Nici o instalatie pusa corect nu prajeste catalizatoare, indiferent de viteza sau sarcina.
dar tu ciompari una pusa pe genunchi de niste mecanici cu una prioiectata si valdiata pe masina in cauza cu teste pe banc motor si pe masina. This post has been edited by einstein1984: 18 Nov 2021, 09:25 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
DFA |
![]()
Post
#140
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.556 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(meganus_bicorpus @ 17 Nov 2021, 19:02) Sunt destul de sigur de treaba asta, mai ales ca deja am fwutwut un catalizator la Clio dupa 40000km de mers pe GPL. QUOTE(meganus_bicorpus @ 18 Nov 2021, 06:53) Iartă-mă, dar tu faci eforturi să ignori dovezi concrete doar pentru că nu se potrivește cu experiența ta. Adică tu vezi cerul "albastru" da' când vine unu' cu un spectrometru și îți arată că de fapt culoarea cerului senin este azuriu tu insiști în continuare că e "albastru" că așa scrie poetu' în opera lui... ![]() Uite un link verificat de mine: Effects of LPG Fuel on Catalyst Temperature of a SI Engine under Real Life Driving Conditions, 2017 - sper să meargă și la tine. Atașez și PDF-ul... This post has been edited by DFA: 18 Nov 2021, 09:56 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
GIC |
![]()
Post
#141
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
QUOTE(meganus_bicorpus @ 17 Nov 2021, 10:10) Eu nu as folosi GPL-ul cand sar de 120 km/h, adica in special regim de autostrada.Temperatura in evacuare este dubla fata de cea la arderea pe benzina, exista riscul deformarii supapelor sau a distrugerii scaunelor de supape.Nu mai vorbesc de catalizator sau GPF (acolo unde e cazul), acolo chinul e si mai mare si posibilitatea imbatranirii acestor piese este si mai mare. Inseamna ca si temperatura din camere de ardere e mai mare. Temperatura mai mare => presiune mai mare a gazelor de ardere => putere mai mare. Cum nu te-ai plans de putere mai mare rezulta ca ipoteza de la care s-a pornit e gresita. Quod erat demonstrandum ..... |
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
rue |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.706 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
Am mai scos outlanderul la ture de plăcere în oraș la ore când e mai liber (seara sau in weekend).
Azi iar am fost cu gândul să i mai pun niste zeama. Pentru oraș e fain de când i am ridicat scaunul. Vezi totul clar în jur. E pe gume de iarnă de 2 zile și abia aștept prima zăpadă sau mergem după ea la munte. |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
rue |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.706 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
Azi a depășit primii 10 000 km domnul Logan ecog.
|
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
rue |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.706 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
10 800 km, deci cam 800 intr-o luna. Iesirea la munte a fost cu Outlanderul iar ieri am fost cu a vecinului.
Daca intra si al doilea copil in online... trebuie sa mi gasesc preocupari sa mai scot masina (sala, inot etc). Azi, la -11..-12 grade la 7:20 dimineata, am mers cam 1 km pe benzina pana a trecut pe gaz, asteptand pe loc doar 30 de secunde dupa pornire. Am verificat temperatura la motor si dupa 2 km abia aparuse primul bumb mic la bara de temperatura. Dupa 3-4 km era can la un sfert din bara. Am ajuns dupa 9 km la scoala si am parcat fara ca temperatura sa fie la jumatatea barei, asa cum ar fi normal. Erau -10 grade in oras am mers cu incalzirea pornita. Probabil ca daca nu ieseam din garaj nu ar fi fost prea placut jumatate din drum. Recomand sa va luati incalzirea in scaune daca tineti masina afara pt ca noul logan nu incalzeste prea repede in conditii extreme. |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#145
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
mergi pe benzina ca sa nu consume caldura si cu vaporizarea.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
rue |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.706 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
Pot face experimentul de a merge dimineata pe benzina si sa urmaresc, doar ca sper sa nu mai fie -10 grade curand.
|
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Grupul HVAC nu mai permite montarea unei rezistente electrice de incalzire, cum era la primul model pe dci?
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
rue |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.706 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
Am studiat informatiile de dimineata pentru uz suburban <>urban (scoala, serviciu si weekend prin oras) unde indica acum un consum de 6.7-6.8 GPL cu viteza medie de 29.5 km/h.
Am parcurs de la plin 447 km doar pe GPL si indica inca 100 km disponibili pana la terminare. La pranz am alimentat full gpl = 29.6 L/ ~450 km. Am resetat si BC si km partiali ca sa vad cati km vor fi pe gaz si cati delta pe benzina in uzul actual. |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
rue |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.706 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
Montat roti de vara la 13 000 km-6600=6400 km pe rotile de iarna. Plăcuțele ok
|
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
rue |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.706 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
244 eur ar costa garantia extinsa cu inca 2 ani, daca ma incadrez in 100 000 km la finalul a 5 ani.
Teoretic, nu trec de 20 000 km pe an. Trebuie sa ma decid si sa o comand garantia pentru ca mai sunt 2 luni si ceva si expira optiunea., Ce pareri aveti de garantia extenso de la Dacia? Ce sa nu ma astept de la ea? |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 21:04 |