Vanzari slabe de Logan diesel., Vanzarile de Logan dci, doar 12,8%.
![]() ![]() ![]() |
Vanzari slabe de Logan diesel., Vanzarile de Logan dci, doar 12,8%.
GicaPopescu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
- DJ-XX-XXX
2006 Ambition 1,6MPI
|
|||
bonzai |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 710 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
sau poate ca in octombrie abia s-a lansat acest model....
|
--------------------
Renault
Megane 4 GT
2017
|
|
tarzy |
![]()
Post
#3
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
iar daca au considerat in statistica modelkele furnizate si nu cele comandate este la mintea gainei ca ce se livreaza in oct este comandat inca din iulie - august
|
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
- B55MGY
2005 / 1993 / 1999 Aha
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
E pretul mai mare pentru varianta diesel si cred ca de asta sunt si vanzarile asa mici...oricum poate daca puneau un motor Diesel dci de 80CP era alta situatia acuma.
|
--------------------
Dacia
Logan
- CT 82 PWR
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
|
|
GicaPopescu |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
QUOTE(tarzy @ 16 Nov 2005, 13:22) iar daca au considerat in statistica modelkele furnizate si nu cele comandate este la mintea gainei ca ce se livreaza in oct este comandat inca din iulie - august Statistica APIA se refera la VANZARI (deci comenzi inregistrate), nu la livrari. Iar comenzile au inceput pe 9 septembrie. This post has been edited by GicaPopescu: 16 Nov 2005, 13:52 |
--------------------
Dacia
Logan
- DJ-XX-XXX
2006 Ambition 1,6MPI
|
|
GicaPopescu |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
Cred ca un alt factor care contribuie la vanzarile reduse ale versiunilor diesel este lipsa unor dotari considerate de multi importante, cum ar fi ABS-ul, dotari care nu sunt oferite nici macar optional in Romania (spre deosebire de alte tari). Versiunile pe benzina contin totusi versiunea Ambition, cu ABS si radio-CD, ceea ce explica pe undeva vanzarile bune pentru aceasta versiune, in ciuda pretului ridicat.
|
--------------------
Dacia
Logan
- DJ-XX-XXX
2006 Ambition 1,6MPI
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai oameni buni, ia sa terminam cu urechismele astea (vorbitu' dupa ureche).
Deci 12,8% din autoturismele Dacia Logan vandute pe piata romaneasca sunt diesel. Bun. Asta este un fapt (sper ca si real, ca eu nu am gasit statistica asta). Logan = masina pana in 10.000 euro (asa, grosier vorbind) Cine imi poate spune, cu date clare, statistice, care este procentul de autoturisme alta marca, pana in 10.000 euro diesel din totalul vanzarilor de autoturisme pana in 10.000 euro (altele decat loganul) Ca daca imi comparati procentul de diesel la masini de 15-18 k euro, unde 1000 de euro in plus la diesel reprezinta +6%, fata de un logan unde 1000 euro in plus la diesel reprezinta 12,5%, vorbim vorbe sa ne auzim mai bine... Astept o analiza CU DATE comparative. Ca sa puteti zice apoi "uite, am argumentat cu date ca loganul se vinde mai slab in versiunea diesel decat alte masini din categoria lui de pret". PS: astept cu interes numarul de Fiat albea diesel, kalos diesel, Clio (symbol) diesel, Cielo diesel, accent diesel si cu oarece sfortari, in aceeasi categorie de masini da' cu 30% mai scumpe, fabia diesel, 206 diesel etc. Asta ca sa fie comparatia statistica RELEVANTA (va rog sa va documentati asupra termenului de relevanta din punct de vedere statistic) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Ake |
![]()
Post
#8
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Putin probabil sa fie relevanta o concluzie dupa o luna. Apropape sigur, in decembrie va fi un procent de diesel-uri vandute mult mai mare. Este de obicei luna in care multe firme "ajusteaza" balanta contabila, drept care se inregistreaza un numar sporit de clienti persoane juridice, cumparatori cu preponderanta ai variantelor diesel. Abia dupa vreo sase luni vom avea o imagine cat de cat relevanta a succesului variantei Dci.
|
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
Kramer |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
Klaus, ai dreptate in privinta importurilor. Si la Skoda de exemplu procentul de Octavia diesel este mult mai mare decat procentul de Fabia diesel.
Dar daca pe Dacia ar fi pus un motor diesel contemporan sunt convins ca dinamica vanzarilor ar fi fost alta. Parerea mea e ca au facut aceeasi greseala ca si la Solenza, au venit cu un motor expirat pe ideea ca "merge si asa" si au vazut din nou ca nu merge. Probabil acum insa le va fi mult mai usor sa adapteze masina pentru motorul 1.5 de 80cp. |
-------------------- |
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#10
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Mi se pare normal ca nu se vinde dieselul. Cine vrea o masina mai scumpa , mai lenesa , mai zgomotoasa decat unul dintre benzinarele de pe oferta ? Poate aia 12.8 la suta , toti taximetristi.
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
adso |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
big, ai definit fara sa vrei o categorie foarte importanta de clienti prezumtivi pentru un diesel, indiferent de dotari: cei care fac bani din masina.
la o prima privire lista cuprinde, fara a se limita la: taximetristi firme mititele de orice natura firme de distributie (chiar si cele mai mari) firme de curierat (sa te tii comenzi cand o aparea dieselul break) mame cu copii in brate (a doua masina, numa' buna de kindergarden connection) intr-un cuvant, multi din cei care stiu ca iau o masina absolut ieftina, destul de rudimentara, dar la care apreciaza economia de exploatare si, mai ales, despre care nu au impresia ca e bmw. |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
body |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
La noi la pravalie au luat 4 Loganuri diesel dupa ce au casat 4 dacii vechi de prin 98 cu vr-o 3-4 sute de mii de km la bord .
Nu stiu daca au facut vre-o economie !E posibil ca urmatoarele masini care or sa le ia ( si la insistentele mele de a inceta cu cumpararea de Loganuri) sa ia niste Hyundaiuri Accent crdi daca tot vor numai dieseluri. |
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
- PH-72-BVR PH-77-MMR
2007/2008 body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
GicaPopescu |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
QUOTE(Ake @ 16 Nov 2005, 14:34) Putin probabil sa fie relevanta o concluzie dupa o luna. Apropape sigur, in decembrie va fi un procent de diesel-uri vandute mult mai mare. Este de obicei luna in care multe firme "ajusteaza" balanta contabila, drept care se inregistreaza un numar sporit de clienti persoane juridice, cumparatori cu preponderanta ai variantelor diesel. Abia dupa vreo sase luni vom avea o imagine cat de cat relevanta a succesului variantei Dci. Asa este, ai dreptate ca nu putem trage o concluzie dupa doar o luna. Totusi, exista riscul pentru Dacia ca lipsa dotarilor (a ABS-ului cu desavarsire) si pretul comparabil deja cu al unor masini din import (aici ma refer in primul rand la Clio Symbol diesel, care are si garantie standard 2 ani) sa determine multi clienti firme sa se orienteze catre alte oferte diesel. |
--------------------
Dacia
Logan
- DJ-XX-XXX
2006 Ambition 1,6MPI
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#14
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Nu toata lumea isi permite varianta de top (cu ABS), nu toata lumea a cumparat Ambition si daca lumea nu cumpara Diesel e in primul rand pentru ca-i mai scump pentru cei cu mai putini bani, din considerent de performante pentru cei care vor si ceva performante odata cu un pret bun si din considerent de dotari abia in ultima instanta.
Romanul nu prefera Diesel in loc de benzina decat daca-i SH ca oricum costa cam la fel daca-i pe benzina sau pe motorina sau ... daca are bani de masina scumpa si alege un Diesel din considerente economice post-achizitie (stie ca merge mult) sau are o preferinta pentru Diesel (sunt si fani Diesel versus fani benzina). In zona cenusie unde sta Loganul e mai dificil sa preferi Diesel in loc de benzinar pentru ca in mod ciudat e un segment mai mult pentru entuziastii care vor o masina noua si ieftina cu un cost de intretinere redus. Loganul sta intr-o alta nisa generata nou unde au aparut cumparatori care ori nu se gandeau sa achizitioneze o masina dintr-o parere preconceputa ca o masina costa prea mult ori efectiv nu puteau cumpara ceva potrivit la bani si cerinte/gusturi. Romanul are proprietatea ca vede mai repede costul de achizitie decat pe cel de intretinere si cel de operare (carburant). Parerile relativ la Diesel versus benzina sunt impartite, asta e clar. Cert este ca e bine ca mai exista o optiune in plus si paleta s-a completat si cu aceasta motorizare care in curand se pare ca va avea un membru mai puternic (80CP). Odata cu asezarea pietei (pentru ca acum e la inceput) procentul va evolua mai mult ca sigur. E irelevant acum la inceput. This post has been edited by DigitalScribe: 17 Nov 2005, 12:25 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
- n/a
D-Max 2022
|
|
kum |
![]()
Post
#15
|
![]() Banat Group: Banned Posts: 2.408 Joined: 19 January 05 From: Galati ![]() |
Daca veti citi numarul din aceasta luna al revistei Auto Motor si Sport veti afla urmatoarele : modelul Diesel de la Logan nu este chiar ceea ce se astepta lumea . Va dau doar datele tehnice obtinute in urma testelor efectuate de AMS :
.................................................Logan dCi -----|---- Logan 1.4 MPI Pret (euro cu TVA inclus)...................... 8670 -----|---- 7630 Consum in test (l/100Km)....................... 5.6 -----|---- 6.4 Consum oficial (l/100Km)........................4.8 -----|---- 6.8 Diferenta de pret (euro).................................. 1040 Amortizare reala diferenta de pret (Km)............... 149700 Amortizare oficiala diferenta de pret (Km)............. 58500 Mai multe la pagina 54-55 a revistei mai sus mentionate . Nu vreau sa fac reclama la revista , i-am dat numele doar pentru a putea fi verificate datele direct din sursa . Va sfatuiesc sa cititi articolul si veti afla ca dCi-ul nu este nici mai rapid decat varianta pe benzina 1,4 cum aberau unii . This post has been edited by kum: 17 Nov 2005, 14:50 |
--------------------
Laguna
2.0T
- GL-15-...
2006 Sa te fereasca al de sus de prostu' ajuns in functie.
|
|
DFA |
![]() ![]()
Post
#16
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(kum @ 17 Nov 2005, 15:47) Nu știu de unde a scos Dacia ăia 58 de mii de kilometrii..., doar dacă costul de întreținere (revizii, reparații) ar fi fantastic de mare..., și cum Logan împrumută o groază de componente de la Clio, întreținerea unui Clio Diesel nu este nici pe departe așa de scumpă, ca să justifice o amortizare în 58 de mii de Km... Și de ce ar face Dacia o asemenea mișcare, să-și sperie clienții cu un timp lung de amortizare? ![]() Comparație între motorizările Logan în link: http://daciaclub.tehnoplus.net/DaciaClub/L...cia%20Logan.gif This post has been edited by DFA: 17 Nov 2005, 18:26 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Mario_b |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
Nu au pus motorul de 80Cp pentru ca vor sa pastreze imaginea de masina ieftina a Loganului! Nu cred ca s-ar fi majorat mult pretul daca totusi puneau pe asta de 80, dar s-ar fi batut cap in cap cu alte produse Renault=> concurenta interna!
|
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
- MBM
Ambition War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
pedrovl |
![]()
Post
#18
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Eu unul sunt in continuare fan benzina mai ales pentru ca nu fac mai mult de 30k pe an si pentru ca stiu ca la costuri de intretinere un diesel e mai scump. Dar cum explica cei care spun ca DCI nu se vinde bine cand TOATE livrarile intarzie la DCi cu peste 45 de zile !!!!! Cumnatul meu a dat avans la DCi pe 10 octombrie si dupa ce initial i s-a spus ca masina soseste pe 20 decembrie (+, - 5 zile ) acum a fost informat ca mai devreme de 20 ianuaire nu a va vedea. Asa ca eu nu as crede in statisticile platite de concurenta pentru ca realitatea e alta. Logan DCi este un succes, acest lucu neinfluentand vanzarile lui Logan pe benzina care se vinde in continuare foarte bine.
|
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
andu911 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
De cand a aparut Loganu, eu n-am auzit sa aiba vreunu mai mult de 20.000 km....iar ca sa-ti iei tractoras, numai de dragul de a te mandri cu economia a 40.000 lei la 100 km...mi se pare o aberatie.
Mi se pare normal sa nu fie asa mari vanzari la Diesel. Oricum la noi e o moda cu Dieselu...nu conteaza in ce stil conduci, nu conteaza ca faci doar 1000 km pe luna, diesel sa fie...si daca mai e si unu sub 2000 cmc...si-l mai si alergi, intr-un an iti clantane pe creier de zici ca ti-ai luat masina de cusut. Plus ca la diesel e intretinerea mai scumpa. Plus ca pe masina Diesel cand o cumperi dai mai multi bani decat pe benzinara. Aaa...daca mergeam si noi cate 40.000 km pe an, atunci se meritau dieselurile....Eu sunt fan diesel, dar sa fie peste 3000 cmc si sa am ce sa fac cu el...nu sa-l frec cate 20 km pe zi prin oras. |
--------------------
-
-
-
|
|
DFA |
![]()
Post
#20
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Având în vedere că acum coada de așteptare pentru modele diesel este la fel de mare ca și coada pentru MPI-uri de anul trecut..., nu cred că vânzările de diesel ar fi mici.
Acum poți lua un MPI în 3-4 săptămâni, față de 6-8 săptămâni anul trecut. Acum poți lua un dCi în minim 8 săptămâni (Ambiance/Preferance) și cam în 10-11 săptămâni un Laureate dCi. Deci lungimea cozilor de așteptare s-a cam inversat, coada de MPI-uri e mult mai scurtă, pe când cea de dCi-uri este foarte lungă. Rezultă: cerere mai mică pe MPI-uri, respectiv cerere mare pentru dCi-uri. În statistică se va vedea creșterea în 2-3 luni de zile. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
DSA |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 June 04 ![]() |
QUOTE(daciafan @ 22 Nov 2005, 14:26) ![]() Poate pe piata din Romania se va inregiostra un declin usor. Dar vanzarile la export vor creste in mod sigur in timp. Deci volumul vanzarilor nu va fi afectat. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- 1.6
|
|
DFA |
![]()
Post
#22
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(pedrovl @ 18 Nov 2005, 10:19) Eu unul sunt in continuare fan benzina mai ales pentru ca nu fac mai mult de 30k pe an si pentru ca stiu ca la costuri de intretinere un diesel e mai scump. Cu un dCi la 30K pe an (75% în oraș, 25% în afară) ți-ai fi scos banii de diferență în aproape 6 luni... Iar reviziile la dCi nu sunt mai scumpe, chiar și dacă sunt mai dese! Vezi atașamentele! Calculul complet la http://daciaclub.tehnoplus.net/DaciaClub/L...ari%20Logan.pdf și foaia de calcul Excel la http://daciaclub.tehnoplus.net/DaciaClub/L...ari%20Logan.xls This post has been edited by DFA: 29 Nov 2005, 13:33 Attached thumbnail(s) Comparatie_consum_motorizari_Logan_30K_75_25.gif ( Size: 17.71k ) Number of downloads: 1301 Comparatie_consum_motorizari_Logan___revizii_90K.gif ( Size: 25.72k ) Number of downloads: 1263 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
- 27 Iul 2021
2021 sedan Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#23
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Singurul declin care poate aparea e datorat diminuarii entuziasmului initial. Piata era relativ seaca inainte de Logan. Ori strangeai bani de masina scumpa si mare ca sa-ti ajunga la ce vrei sa o folosesti ori faceai compromis la dimensiunile masinii si luai ceva mai mic si cu dotari mai putine (existente doar in Ro pentru acea masina).
Logan a facut un compromis mai bun pentru unii care erau in impas si prin urmare a fost un oarece entuziasm pe care eu il si marturisesc sincer sa fiu. Sunt multi cu rable si cu SH-uri cu probleme care se gandesc la un Logan pentru ca-i ieftin si daca nu motorasul asta cuminte dar nu tocmai lipsit de potential daca te uiti la cuplu va satisface si cel mai sceptic roman cand vine vorba de consum (ca asta-i o pata mare pe creierul cumparatorului roman) atunci nu stiu ce alta masina de dimensiuni egale si pret apropiat va satisface piata de la noi. Loganul canibalizeaza practic vanzarile de SH si in acelasi timp si aduce noi soferi pe strazi. Foarte multi cu Logan sunt la prima lor masina, lucru care se si vede pe forum (eu inclusiv). This post has been edited by DigitalScribe: 29 Nov 2005, 14:00 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
- n/a
D-Max 2022
|
|
Ake |
![]()
Post
#24
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
sters OFF TOPICELE si Inchis
Se abereaza mult prea mult pe langa subiect |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th August 2025 - 18:44 |