HHO, Electroliza apei creaza Hidrogen & Oxigen pt motor
![]() ![]() ![]() |
HHO, Electroliza apei creaza Hidrogen & Oxigen pt motor
LiviuIonut |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 10 October 11 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2003
- BxxxHLI Laguna 2.1 2003 - 2.0L 16V 137cp (99kw) - GPL Tomasetto Stako 300 - la 188kkm in dec.2011
|
|||
LiviuIonut |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 10 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Inca nici o parere despre HHO?
La aprox 6 ron litru de benzina sau motorina si peste 3 ron litru de GPL trebuie sa ne gandim la consum. Putem sa bagam apa in motor si putem sa consumam jumatate decat normal. Apa distilata se foloseste si se pune in instalatia hho si doar hidrogenul si oxigenul ajung in motor pentru rezultate. |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- BxxxHLI Laguna 2.1 2003 - 2.0L 16V 137cp (99kw) - GPL Tomasetto Stako 300 - la 188kkm in dec.2011
|
|
trickz |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 3 March 11 ![]() |
Mai sunt topicuri pe tema asta. Foloseste functia "Search".
|
--------------------
Renault
Clio RS
2003
- B-172-VVE
|
|
schluppi |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 11 June 07 ![]() |
Citez:
In cazul in care instalatia montata este de marime foarte mare si produce mult HHO, motorul poate sa functioneze doar cu acest produs si astfel acesta este conceptul MOTORULUI CU APA (acest subiect il doresc sa fie discutat in alta parte). Am mentionat doar de el. Si iata, din nou discutam despre un perpetuum mobile. |
--------------------
renault
clio B 1,5dci
2001
|
|
stanionjan |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 13 February 11 ![]() |
liviuionut , interesant ar fi daca am cunoaste pe cineva care are montata o astfel de instalatie , am vazut si eu destule filme cu astfel de instalatii , dar nu am vazut nici-o persoana care sa confirme ca o astfel de instaltie functioneaza , iar ce mi-am permis sa experimentez pe propria masina (megane 1, 1,6-8v)au fost ''celebrii magneti'' magnofuel ''calitate germana'', (peste 200 ron) , rezultatul a fost
![]() |
--------------------
renault megane
brek
2000,1,6l-benzina
- IL-03-BYL
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
QUOTE Si iata, din nou discutam despre un perpetuum mobile. Tu stii ce e aia perpetuum mobile? De unde perpetuum mobile, cand un produs consumat - adica APA? |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#7
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Lasa, ca apa ar putea fi cumva recirculata, eu nu inteleg care anume este sursa de curent pentru electroliza. Solara? Baterie? Oricum, nu exista in realitate perpetuum mobile.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
schluppi |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 11 June 07 ![]() |
Da, eu stiu foarte exact ce este un perpetuum mobile.
Si nu, apa nu se consuma, ea se produce la loc prin arderea in cilindri a pomenitului HHO si se elimina prin esapament. |
--------------------
renault
clio B 1,5dci
2001
|
|
stanionjan |
![]() ![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 13 February 11 ![]() |
bubu782001 ,spy_oh_joy1389 , schluppi , omul v-a cerut o parere despre hho , daca aveti idee ce inseamna asa ceva , daca aveti , eventual una montata pe masinile voastre , nu sa va contraziceti in ceeace inseamna perpetum mobile , asa ca!
![]() ![]() |
--------------------
renault megane
brek
2000,1,6l-benzina
- IL-03-BYL
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#10
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Si eu am pus o intrebare legata de sistemul asta.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
LiviuIonut |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 10 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Stanionjan,
Iti raspund la intrebare. Eu vreau sa imi montez o astfel de instalatie HHO. Am gasit si de unde sa o cumpar, nu din Romania. Aleg cele mai bune componente. Voi incerca sa fac instalarea singur. Daca si tu esti pasionat de acest lucru, ne putem intalni Vineri seara la celebrele intalniri a celor pasionati de Renault. Multumesc pentru informatia cu magnetii, astfel sa nu ii cumpar si eu. Chiar vroiam sa ii incerc. Daca ai propus celorlalti sa puna bani la comun, deja ai facut o greseala. Stilul balcanic al romanilor nu dezvolta un astfel de comportament. Nu jignesc pe nimeni doar afirm ca romanii nu sunt asa de uniti (grupuri mici sau mari) pentru anumite cauze. Eu vreau sa cumpar instalatia din banii mei. Nu am acum 1000E pentru ea, dar strang. Vreau doar sa ma consult in legatura cu tehnica masinii cu altii care au mai multa experienta. Atata tot! Vorbesti cu mine si peste o anumita perioada (mai multe luni) vezi stadiul si rezltatul instalatiei. GPL. Si eu am gpl si merge bine. Deci ader la varianta spusa de tine: o solutie alternativa pentru a salva ceva banuti. trickz, Eu am cautat dupa "HHO motor" si nu am gasit ceva in legatura cu asta. Imi cer scuze daca am deschis un topic nou. Eu am folosit aceste 2 cuvinte de mai mult de 10 ori fiecare, in relatarea mea, deci puteau sa apara macar odata in alta discutie. Tu ce cuvinte ai cautat si ai gasit o alta discutie despre HHO? OBS: daca cauti dupa "HHO" raspunsul este ca numele este prea scurt. schluppi, Se pot folosi si ghirimele pentru citat. Astfel intelegea lumea ce cuvinte am scris eu si ce ai scris tu. Doar am adaugat fraza pentru a nu fi adaugata de altcineva mai jos si a spune ca nu stiu asta. Sunt multe incercari si putem sa discutam despre asta, dar trebuie sa vorbim foarte explicit despre notiuni teoretice si experimente practice. Eu vroiam sa ma opresc in aceasta discutie doar la instalatia de diminuare a consumului. Daca incepem sa discutam despre motor complet pe HHO, trebuie sa explicam in scris multe notiuni pe care nu le va citi nimeni. Deja acum sunt multe informatii noi. spy_oh_joy1389, QUOTE Lasa, ca apa ar putea fi cumva recirculata, eu nu inteleg care anume este sursa de curent pentru electroliza. Solara? Baterie? Oricum, nu exista in realitate perpetuum mobile. Instalatia HHO de reducere a consumului motorului de la masina, functioneaza cu , curentul de la alternator (14V). Nu porneste cand masina stationeaza (motor pornit) si curentul atunci este doar 12V de la baterie. Curentul puternic de zeci de amperi (20-40A) este luat din alternator. Alternatorul poate sa furnizeze intre 100-200A difera de turatie, model si masina. Cineva tehnic ma poate contrazice cu valori exacte de pe anumite modele. Daca folosesti un circuit integrat dedicat si conceput pentru acest sistem, numit PWM (KZX1250), poate sa iti protejeze masina in cazul unor supra sarcini in sistem. Genul toate becurile aprinse, aer conditionat si altele. Atunci scade tensiunea in alternator si atunci scade si el consumul in instalatia HHO. O implementare buna! Instalatia HHO prezenta astazi pe piata, adica poti sa o cumperi gata gandita, doar urmeaza sa o asamblezi, produce o REDUCERE a combustibilului de MAXIM 50%. Sunt deschis la noi intrebari. Cred ca ma pot documenta sau pot cauta raspunsul. Eu va cer parerea despre acest lucru foarte mult din punct de vedere TEHNIC. Cei care nu cred in aceasta solutie pot spune foarte usor ca nu cred! Dar daca nu au un motiv tehnic, gandit rational, prin care au ajuns la aceasta parere, este doar o vorba in vant spusa celor care incearca sa construiasca ceva. Adica ei fac un lucru rau. Cand vorbim despre pareri care sunt documentate tehnic si gandite rational pe un fir al gandirii logice. Atunci este un lucru bun si trebuie discutat. Oamenii care sunt nascuti pesimisti si negativisti, pot sa urmareasca discutia, sa spuna ca ei nu cred dar cred ca nu au cum sa motiveze parerea lor decat ca este o parere despre un viitor probabil. Acum multi oameni vor spune ca nu cred si nu exista asa ceva, este doar un scam, o pacaleala. Daca tehnologia este perfectionata si functioneaza. Peste 10 ani vor face credit la banca pentru o masina care consuma apa, pentru ca au evoluat in ani si gandire si in informatie si au vazut. Va rugam sa ne lasati sa incercam si sa va aratam, sa reusim si apoi toti veti crede. --- Instalatii gasim aici: http://www.advancedhho.com/category-s/1.htm http://www.oxy-hydrogen.com/manufacturer/45949/45949.html Despre ingineria HHO (incercari indraznete): In ultimul filmulet, imi place tare mult faza cand pierd liftul! Si as dori si eu sa am un atelier in care sa pot face si eu la fel ca ei. Macar sa incerc si apoi sa arat! This post has been edited by LiviuIonut: 1 Mar 2012, 18:01 |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- BxxxHLI Laguna 2.1 2003 - 2.0L 16V 137cp (99kw) - GPL Tomasetto Stako 300 - la 188kkm in dec.2011
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#12
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Vad ca esti documentat
![]() A intrebat un prieten si ma gandeam la o anume solutie dar nu mi-a trecut prin minte: Iarna ce se intampla cu apa? Trebuie sa venim cu ea din casa? Circuit de incalzire? Apa rezultata din ardere nu dauneaza motorului si pe unde trece in cale spre evacuare? H2 se autoaprinde la compresie ca motorina? This post has been edited by spy_oh_joy1389: 1 Mar 2012, 22:35 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
stanionjan |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 13 February 11 ![]() |
se pune o animita cantitate de alcool , atit cit apa sa nu inghete bocna, ci sa formeze doar ceva ''ace'' de ghiata , putind permite astfel bulelor incarcate cu h sa se ridice si sa ajunga in aspiratia motorului.
1 Mar 2012, 22:56: h intro anumita concentratie si presiune , in contact cu aerul se autoaprinde , pe traseul ce face legatura de la aspiratia motorului , la ''borcanul ''in care este stocat h exista o supapa de unicsens. This post has been edited by stanionjan: 1 Mar 2012, 22:56 |
--------------------
renault megane
brek
2000,1,6l-benzina
- IL-03-BYL
|
|
LiviuIonut |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 10 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Are dreptate stanionjan in legatura cu iarna. Se pune alcool. Cica 25% maxim si nu ingheata nici la -25 grade Celsius. Oricum este foarte mult alcool, pentru ca se va depune pe placutele de electroliza.
Sistemul unde se produce electroliza, se incalzeste datorita curentului mare. Astfel micile cristale care se formeaza la temperaturi foarte mici (apa+electrolit+alcool pe post de agent anti inghet) se vor incalzi la temperaturi peste zero clar iarna. Problema ar fi vara, sa nu bagi prea mult amperi cand mergi tare, pentru ca se incalzeste prea tare celula de electroliza si pe langa asta este si cald afara. Deobicei se monteaza in fata radiatorului sau in zone ventilate. Cred ca vaporii de apa rezultati dupa arderea combustibilului hybrid in piston, pot dauna motoarelor diesel. Acestea au sisteme de filtrare pe iesire. Trebuie studiata problema acolo, dar sistemul cu hho se preteaza cel mai bine la benzina. Pentru cele pe benzina nu exista nici un risc. (din cate stiu eu). Revin la notiunea de impuritati in apa. Apa distilata impreuna cu un electrolit pentru cresterea conductibilitatii vor fi prezente in sistem. Solutia de electrolit, in functie de alegere poate crea reziduuri care se aseaza/fixeaza pe placile de electroliza. Astfel scade randamentul sistemului. Nu stiu o metoda speciala de curatare decat una mecanica. Orice alta impuritate precum alcoolul, prezent in aceeas solutie, va creea un compus care se va fixa pe placi, cu acelasi rezultat. Sistemul are un inamic: depunerile pe placile de electroliza. Am putea folosi placi suflate cu materiale speciale, gen platina, dar acest lucru deja ne duca in clasa profesionisti. Vorbim despre asta cand gandim un sistem complet pentru functionare doar cu HHO. Mult mai mare instalatia care trebuie sa scoata cam volum de HHO a 15 litri pe minut. Instalatiile actuale de pe piata, cele mai mari si in cele mai bune conditii pot produce cam maxim 5-8 litri/minut. Dar in medie cam 3-5 litri/minut la consum mediu de curent. This post has been edited by LiviuIonut: 2 Mar 2012, 18:05 |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- BxxxHLI Laguna 2.1 2003 - 2.0L 16V 137cp (99kw) - GPL Tomasetto Stako 300 - la 188kkm in dec.2011
|
|
stanionjan |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 13 February 11 ![]() |
liviuionut , cred ca intre 3si 5 l pe minut de h , este suficient , pt ca din ce am inteles eu , si am mai auzit , motorul functioneaza cu un amestec mixt , combustibil+hho , in care ponderea principala in puterea motorului o detine hho , .........apropo de h , in urma cu doi ani , la o emisiune ''promotor'' era prezentat un tip ce avea o masina tunata, iar printre altele , omul mai facea si ''liniute'' cu diverse ocazii , iar ca surpriza , pt cresterea puterii motorului , omul avea si o butelie incarcata cu h , moatata i portbagaj cu reductor si tot ce mai trebuie , astfel in cit atunci cind se afla la o ''liniuta '' si apasa pe butonul h , pleca ca din pusca
![]() ![]() |
--------------------
renault megane
brek
2000,1,6l-benzina
- IL-03-BYL
|
|
LiviuIonut |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 10 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Baiatul cu "10 seconds fast car" si care facea si liniute, se referea sa nu utilizam butelia des. Adica sa bagam Hidrogen pentru cresterea puterii motorului. Concluzia lui era ca se uzeaza motorul. Este de asteptat daca se foloseste motorul mult timp in limita superioara. Il inteleg.
Sistemul de alimentare suplimentara cu HHO, face o scadere a consumului de combustibil. Astfel in loc sa bagi combustibil, bagi o parte HHO. In cazul de mai sus, cu masina rapida, sigur el baga doar Hidrogen pe langa mult combustibil. Hidrogenul are putere de ardere mai mare decat benzina. El nu introducea Oxigen, ca altfel vorbea de 2 butelii. Apoi ECU se comporta ciudat cand vede ca arderea este mai puternica (datorita suplimentariii cu Hidrogen pe langa combustibil), zic ca ECU adauga mai mult combustibil in momentul cand arderea este mai puternica, si incepe sa se tureze mai mult decat apesi, sau te astepti sa ajungi. Deci consumi mai mult carburant! In dotarea instalatiei se monteaza pe OBD un chip care comunica cu ECU si modifica comportamentul acesta. Motorul nu va introduce mai mult combustibil, va ramane la o turatie mai mica cu putere mai mare pentru respectiva turatie. In legatura cu acest chip, cred ca este gandit sa scada consumul cu maxim 50%, asta oricat ai dori tu sa introduci mai mult HHO si mai putin carburant. Lucreaza pe un fel de harta, dar el are mai multe harti si nu stiu cum o alege pe cea dupa care functioneaza la un moment dat. Oricum trebuie evidentiat ca hidrogenul este mai puternic, si daca introduci mult, si mergi si turat, sigur motorul este supus unor forte mai mari care vor uza in timp piesele in miscare. Noi cautam o solutie pentru diminuarea consumului nu pentru liniute. Poate in cazul meu, acum merg cu peste 140km/h si turez la aproximativ 3500rpm iar dupa modificare voi merge cu sub 3000rpm si voi avea deja 130km/h. (nu la vale, ci pe drum drept) mentionez motor de 2.0, vezi semnatura. Experimentele pe care le-am vazut cu alimentare numai cu HHO sau partial, au rezultat in cresterea turatiei foarte mult, peste asteptari, astfel relantiul era mai sus pe turatie! Trebuie corectat acest lucru, dar totul se intampla dupa ce instalatia intra in regim normal si continuu. BMW a construit niste prototipuri care functioneaza doar pe hidrogen din butelie. Dar motoarele si constructia pistoanelor, a zonei de explozie a fost mult mai solida, si ranforsata! Motoarele aveau puteri mult mai mari pentru aceeasi cilindree in comparatie cu benzina/diesel. This post has been edited by LiviuIonut: 3 Mar 2012, 12:01 |
--------------------
Renault
Laguna
2003
- BxxxHLI Laguna 2.1 2003 - 2.0L 16V 137cp (99kw) - GPL Tomasetto Stako 300 - la 188kkm in dec.2011
|
|
stanionjan |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 13 February 11 ![]() |
de acord cu tine, in tot ceeace ai apus tu liviuionut , eu intimplator lucrez in chimie, si am vezut cum arata o flacara de h , e ''frumoasa''
![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault megane
brek
2000,1,6l-benzina
- IL-03-BYL
|
|
Axe |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
Se pare ca totul functioneaza dar nu produce cantitatea necesara
![]() |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
georgebix |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 21 December 09 From: bucuresti ![]() |
aici ati vazut http://www.hidrogen-auto.ro/
|
--------------------
megane 2
bicorp
2003 1,4 16v 90km
- B400GEO
|
|
stanionjan |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 13 February 11 ![]() |
Am vazut de mult , dar ce ma intriga este faptul ca la rubrica despre montaj , nu dau nici-o informatie
![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault megane
brek
2000,1,6l-benzina
- IL-03-BYL
|
|
georgebix |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 21 December 09 From: bucuresti ![]() |
garantie cica au 12 luni dar trebuie luat un kit complet citeste ultima parte cu rosu http://www.hidrogen-auto.ro/cms.php?id_cms=11
|
--------------------
megane 2
bicorp
2003 1,4 16v 90km
- B400GEO
|
|
stanionjan |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 13 February 11 ![]() |
bine george , dar de montaj nu sufla o vorba , eu as dori sa imi faca ei montajul , iar daca nu functioneaza , sa-si ia jucariile inapoi , si sa ma lase , nu cred ca are cineva o astfel de instalatie montata pe masina , iar daca este cineva , il rog sa lase o adresa ceva , sa il pot contacta , sa ma conving ca functioneaza , cine i-a facut montajul , etc. asa ca pina atunci..........
![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault megane
brek
2000,1,6l-benzina
- IL-03-BYL
|
|
skeleton919 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 3 August 09 From: Constanta ![]() |
Uitati inca un magazin online, cu pret mai bun. Intre timp si-a cumparat cineva asa ceva? Ceva impresii?
GENERATOR D 1599-RO (500cm3 - 1500cm3) LiviuIonut, ce zici de asa ceva? Oare se potriveste setul de 1500 pe megane-ul meu? ![]() Cum se impaca instalarea unui asemenea kit cu legile? Ce zic companiile de asigurari referitor la asigurarea auto obligatorie pentru o masina care are acest set instalat? Daca instalez un set ca acesta si ma duc sa fac ITP-ul, ce vor zice baietii? Mai trec ITP-ul? Numai bine. This post has been edited by skeleton919: 17 Jun 2012, 23:11 |
--------------------
Renault
MEGANE 1.4 16V
2000 GRAND TOUR
- --
|
|
catavictor |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 27 October 09 From: Stalin City ![]() |
QUOTE(skeleton919 @ 18 Jun 2012, 00:00) Uitati inca un magazin online, cu pret mai bun. Intre timp si-a cumparat cineva asa ceva? Ceva impresii? GENERATOR D 1599-RO (500cm3 - 1500cm3) LiviuIonut, ce zici de asa ceva? Oare se potriveste setul de 1500 pe megane-ul meu? ![]() Cum se impaca instalarea unui asemenea kit cu legile? Ce zic companiile de asigurari referitor la asigurarea auto obligatorie pentru o masina care are acest set instalat? Daca instalez un set ca acesta si ma duc sa fac ITP-ul, ce vor zice baietii? Mai trec ITP-ul? Numai bine. Poti sa il instalezi fara probleme.Nu exista nici un fel de restrictie sau sa se pomeneasca undeva despre el.Exista si un raspuns oficial de la ei, unul din reseleri il avea postat. 18 Jun 2012, 10:00: QUOTE(stanionjan @ 28 Mar 2012, 17:24) bine george , dar de montaj nu sufla o vorba , eu as dori sa imi faca ei montajul , iar daca nu functioneaza , sa-si ia jucariile inapoi , si sa ma lase , nu cred ca are cineva o astfel de instalatie montata pe masina , iar daca este cineva , il rog sa lase o adresa ceva , sa il pot contacta , sa ma conving ca functioneaza , cine i-a facut montajul , etc. asa ca pina atunci.......... ![]() ![]() ![]() montajul difera de la masina la masina d.p.d.v. amplasare baterie de hho..la megane cam stim ce inghesuiala e pe acolo trebe data bara jos etc etc..treburi care genereaza alte costuri numite costuri de instalare... This post has been edited by catavictor: 18 Jun 2012, 09:00 |
--------------------
****
****
****
- dreptunghiular Megane RS ..."Blue Lady" o bestie in crestere
|
|
hylander5 |
![]() ![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 20 November 10 ![]() |
Salut pe toata lumea.Uite in curiozitatea creata de atata reclama la acest lucru m-am hotarat sa fac si eu o asemenea instalatie (facuta de mine) pentru a vedea daca chiar e real ceea ce se discuta primele teste au fost mai rudimentare dar functioneaza acest procedeu acum urmeaza ceva la o scara mai marisoara sa zic asa +plus montajul pe masina.Acum o sa mai postez ceva rezultate probabil daca se merita sau nu asaceva.
|
--------------------
renault
5
1986 td
- ph-06-eto
|
|
georgebix |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 21 December 09 From: bucuresti ![]() |
si cum se prezinta? se merita investitia?
|
--------------------
megane 2
bicorp
2003 1,4 16v 90km
- B400GEO
|
|
hylander5 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 20 November 10 ![]() |
Momentan asteapta sa fie montata pe masina
![]() 20 Jul 2012, 11:20: Daca sunt intrebari despre sisteme va rog sa mi le adresati pe privat.Aici o sa spun ceva rezultate .Daca vor fi in urma folosiri This post has been edited by hylander5: 20 Jul 2012, 11:20 |
--------------------
renault
5
1986 td
- ph-06-eto
|
|
stanionjan |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 13 February 11 ![]() |
salut hylander5! ma bucur pt tine ca vii cu ceva palpabil si concret , abia astept sa-ti reuseasca , sa te ajute dumnezeu , eu sint din ialomita , (vecine
![]() |
--------------------
renault megane
brek
2000,1,6l-benzina
- IL-03-BYL
|
|
opelas |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 28 June 13 ![]() |
A mai lucrat cineva la subiectul asta?Aparent este o frectie la picior de lemn...daca stai sa te gandesti cata energie se consuma la electroliza...
|
--------------------
OLD LADIES
90 AND 94
90 NUDE
|
|
marius.apostol1 |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 27 September 16 ![]() |
sunt si eu in cautarea unui astfel de sistem. a mai realizat/montat cineva asa ceva?
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
- B59MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 18:09 |