Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

237 Pages « < 172 173 174 175 176 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebari, Defectiuni, Probleme, Sfaturi,, de rezolvare, Megane IV, toate motorizar

RveMO
post 26 Sep 2020, 15:24
Post #5191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 4 July 16




Azi am sters motorul si am umblat si la capacul bateriei. L-am dat jos si l-am pus eu. Are niste ghidaje si daca nu il pui pe alea nu intra cum trebuie. Acum sta bine, sigur nu mai iese.


--------------------
Ford Focus 2005
Megane Intense 1.5 dCi EDC 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebyCo
post 7 Oct 2020, 07:45
Post #5192


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 22 May 20




Salut!

Am si eu nevoie de confirmările voastre sau infirmările voastre:

Dețin Renault Megane SL Business 2019
Am fost cu el în service Cobălcescu de 4 ori...
Acum la această oră când scriu acest mesaj sunt in service Meridian Sud
Schimbătorul de viteze în treapta 3 (cel mai mult,plus treptele 4 si 5 mai puțin)la accelerare si decelerare are joc față spate.
Deșteptul de la constatări din service când ia hârtia in mână cu problemele reclamate de mine(nu scapă fără reclamație)țipă în gura mare către mecanic:
"Păi ce vrei frate e normal, depinde și cum accelerezi, auzi, la accelerare si decelerare in treptele 3 , 4 și 5!?!?!! Da'ce vrei frate?...E normal..."

Ale voastre mașini, indiferent ce mașini aveți, marca Renault fac la fel?
Eu am avut Logan din 2008, luat nou din reprezentanță (ca și acest Renault),l-am folosit 11 ani, fără nici o intervenție pe partea mecanicii,doar cele consumabile,distribuiție, bucșe etc...iar schimbatorul de viteze nu am văzut să facă vreodată așa ceva...

This post has been edited by SebyCo: 7 Oct 2020, 07:46


--------------------
Renault Megane Sedan 2019 SL Business
Motor 1,3 TCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jbn
post 7 Oct 2020, 07:56
Post #5193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.596
Joined: 31 March 14
From: Bucuresti/Pitesti




Da. Asa face si la mine. Asa facea si la Logan 2005 1.5 dci 65 cai, si la Clio 3 1.5 dci 85 cai, si la Megane 2 1.5 dci 85 cai. Chiar nu ai de ce sa iti faci griji.


--------------------
Ex. Renault Megane 4 Hatch, Corolla TS // '16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meg2s
post 7 Oct 2020, 08:18
Post #5194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 5 November 15
From: Bucuresti




@SebyCo: sunt multi colegi care au sesizat deja asta la M4, cred ca chiar la motorizari diferite daca nu ma insel - chiar nu ai de ce sa-ti faci griji. Am impresia ca este o "problema" legata de timonerie, e considerat "comportament normal" in service.
La mine la M2 face la fel, mai vizibil efectul in tr. a 3-a; la M4 nu este cazul (EDC).


--------------------
CUPRA Formentor (2023) e-Hybrid++ 204CP
(Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TR90DCC
post 7 Oct 2020, 09:21
Post #5195


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 21 March 18




QUOTE(SebyCo @ 7 Oct 2020, 08:45)
Salut!

Am si eu nevoie de confirmările voastre sau infirmările voastre:

Dețin Renault Megane SL Business 2019
Am fost cu el în service Cobălcescu de 4 ori...
Acum la această oră când scriu acest mesaj sunt in service Meridian Sud
Schimbătorul de viteze în treapta 3 (cel mai mult,plus treptele 4 si 5 mai puțin)la accelerare si decelerare are joc față spate.
Deșteptul de la constatări din service când ia hârtia in mână cu problemele reclamate de mine(nu scapă fără reclamație)țipă în gura mare către mecanic:
"Păi ce vrei frate e normal, depinde și cum accelerezi, auzi, la accelerare si decelerare in treptele 3 , 4 și 5!?!?!! Da'ce vrei frate?...E normal..."

Ale voastre mașini, indiferent ce mașini aveți, marca Renault fac la fel?
Eu am avut Logan din 2008, luat nou din reprezentanță (ca și acest Renault),l-am folosit 11 ani, fără nici o intervenție pe partea mecanicii,doar cele consumabile,distribuiție, bucșe etc...iar schimbatorul de viteze nu am văzut să facă vreodată așa ceva...
*


Stai linistit,"asa face toate",daca mergi pe cruise control,indiferent de treapta,dar la viteze de pana in 80 km/h,si cu radioul oprit,vei constata un zgomot de "inganare" datorat tolerantelor mai mari la angrenajele cutiei de viteze,de aici si jocul in schimbatorul de viteze.Sa ai parte de drumuri bune fara peripetii


--------------------
Renault Megane Sedan IV 2018 Business 1.2 TCe Gris Titanium - TR 90 DCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Poty
post 7 Oct 2020, 12:41
Post #5196


DDT Guru


Group: Members
Posts: 978
Joined: 19 March 17
From: Slatina/Bucuresti




Salut, revin si eu cu o problema, poate s-a mai lovit cineva sau poate stie cineva de la ce ar putea sa fie(din trecut de la alte masini)

Cand stau cu masina la relanti, indiferent ca e motorul cald sau nu, am o usoara vibratie in masina, nu se simte decat daca esti atent, daca deschid usa la torpedou si o las deschisa, se vede cum tremura, in special sa zic ca se simte mai tare aceasta vibratie spre partea dreapta. Acum, DACA dau drumul la AC totul revine la normal nu mai tremura nimic, zici ca e motorul oprit.

Mentionez ca relantiul nu flucteaza iar turatia e normala, atat cu ac off cat si on

Cineva mi-a zis ca ar fi de la suportii motor si sa ii schimb pe toti.. eu zic ca ar fi de la buji, pentru ca, cum ii creste putin turatia nu mai face. masina are 56k km si 3 ani jumate, bujiile sunt originale. stiu ca undeva pe la 27-30k km le am verificat si una din ele era putin umeda/neagra. In schimb in mers masina nu are probleme

This post has been edited by Poty: 7 Oct 2020, 12:42


--------------------
Renault Megane Intense Hatchback 1.2 Tce 132CP - OT-06-APV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jbn
post 7 Oct 2020, 13:26
Post #5197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.596
Joined: 31 March 14
From: Bucuresti/Pitesti




Poty, ceva asemanator am patit la fostul M2, dar pe dos. Daca dadeam drumul la AC, crestea turatia cam de la 750 rpm la 900-950 rpm si incepea sa "duduie" bordul. Daca opream AC-ul, totul revenea la normal. S-a rezolvat cu schimbarea suportilor de motor (cel de sus si bieleta antibalans). Cum m-am convins ca e din cauza "turatiilor"? Destul de simplu: cu masina pe loc, motorul pornit, AC-ul oprit, scoasa din viteza, am reusit (nici greu, nici foarte usor) sa apas pedala de acceleratie astfel incat acul turometrului sa fie fix in pozitia in care ar fi fost cu AC-ul pornit. Iti recomand sa faci acelasi test (vezi ce turatie ai cu AC-ul pornit, opresti AC-ul si apesi foarte fin pe acceleratie pana turometrul indica acea valoare).

Dar totusi, M2-ul meu avea vreo 200 000 km la momentul respectiv (din aproximarile mele, pentru ca il luasem cu Km dati inapoi fara sa stiu biggrin.gif). Deci m-as mira ca la tine sa se fi dus suportii asa repede. Pe de alta parte, la mine suportii erau DUSI de tot. La tine, daca zici ca vibratia nu este foarte pronuntata, poate ca este vorba de suporti putin obositi.

Bafta! smile.gif

This post has been edited by jbn: 7 Oct 2020, 13:26


--------------------
Ex. Renault Megane 4 Hatch, Corolla TS // '16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Poty
post 7 Oct 2020, 13:56
Post #5198


DDT Guru


Group: Members
Posts: 978
Joined: 19 March 17
From: Slatina/Bucuresti




O sa va pun niste filmari mai târziu, mersi de raspuns. Nu cred ca e suportul pentru ca efectiv cu motorul oprit si miscat de el doi oameni nu se misca deloc in niciun suport.

This post has been edited by Poty: 7 Oct 2020, 13:59


--------------------
Renault Megane Intense Hatchback 1.2 Tce 132CP - OT-06-APV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 7 Oct 2020, 14:55
Post #5199


bgd


Group: Members
Posts: 3.515
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Cred ca e specific acestor motoare.
Si cel de 1,33 face la fel, doar sa l urmaresti cu atentie.


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebyCo
post 7 Oct 2020, 14:58
Post #5200


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 22 May 20




QUOTE(meg2s @ 7 Oct 2020, 08:18)
@SebyCo: sunt multi colegi care au sesizat deja asta la M4, cred ca chiar la motorizari diferite daca nu ma insel - chiar nu ai de ce sa-ti faci griji. Am impresia ca este o "problema" legata de timonerie, e considerat "comportament normal" in service.
La mine la M2 face la fel, mai vizibil efectul in tr. a 3-a; la M4 nu este cazul (EDC).
*




Salut,
Așa mi-a zis și tipul respectiv dupa constatări,e de la timonerie... A dat o tură cu ea..."așa face toate" inclusiv a lui ca are fix același model ca a mea. rolleyes.gif blink.gif
A spus că timoneria la renault e pe cabluri și e normal să smunceasca așa schimbătorul,și că el face o cerere la Renault să îmi schimbe toată cutia pe garanție nu să plătească service-ul că lui nu îi convine...Dacă Renault îi dă acordul ,el nu are nici un fel de problemă....
Mie mi se pare ciudat că nu a făcut 1 an de zile si a început să facă așa dupa un an(aproximativ)


Mulțumesc tuturor pt răspunsuri
Drumuri liniștite tuturor


--------------------
Renault Megane Sedan 2019 SL Business
Motor 1,3 TCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 7 Oct 2020, 17:39
Post #5201


bgd


Group: Members
Posts: 3.515
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Pai si iti schimba cutia?
Mie imi face asa de la inceput. Si la skoda era pe cabluri si nu facea asa.
E o vrajeala, timoneria e slaba sau anumite tampoate sunt slabe calitativ. Probabil ca asa e la toate. Daca il conduci foarte atent nu face, dar cum scapi pedala mai tare vezi cum se plimba schimbatorul.
E prima masina la care vad acest fenomen.


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP 2019 Intens - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Poty
post 7 Oct 2020, 17:48
Post #5202


DDT Guru


Group: Members
Posts: 978
Joined: 19 March 17
From: Slatina/Bucuresti




QUOTE(bgdrenault @ 7 Oct 2020, 14:55)
Cred ca e specific acestor motoare.
Si cel de 1,33 face la fel, doar sa l urmaresti cu atentie.
*



Nu cred ca vorbim de acelasi lucru eu pana acum 500km nu aveam nicio problema.
Nu cred ca e de la tampon pt ca, vibratii in schimbator nu sunt, schimbătorul nu se misca la sarcina/decelerare. Singura problema ar fi turaria prea mica 750-800rpm.. fara AC, cu AC urca la 850-900 si totul e lin si smooth. E ceva pe injecție... Injector/pompa/bujii/bobina. O sa incep cu bujiile ca toata lumea mi a zis de ele si sincer nici nu s scumpe


--------------------
Renault Megane Intense Hatchback 1.2 Tce 132CP - OT-06-APV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebyCo
post 7 Oct 2020, 19:21
Post #5203


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 22 May 20




QUOTE(bgdrenault @ 7 Oct 2020, 17:39)
Pai si iti schimba cutia?
Mie imi face asa de la inceput. Si la skoda era pe cabluri si nu facea asa.
E o vrajeala, timoneria e slaba sau anumite tampoate sunt slabe calitativ. Probabil ca asa e la toate. Daca il conduci foarte atent nu face, dar cum scapi pedala mai tare vezi cum se plimba schimbatorul.
E prima masina la care vad acest fenomen.
*




Îți dai seama că a zis la mișto ca să scape de mine mai repede. Când mă sună să îmi spună că a primit aprobare de la Renault să îmi schimbe masticul de la capacul de etanșiere(că îmi scapa ulei pe acolo) o să imi spună și dacă au primit acordul să imi schimbe cutia (evident răspunsul va fi "nu")
O să vă anunț când mă sună...
Sunt niște hoți ordinari mincinoși. Își bat joc din ce in ce de mașini. Tot ce se produce în ultimul timp se produce "la normă"...


--------------------
Renault Megane Sedan 2019 SL Business
Motor 1,3 TCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jbn
post 7 Oct 2020, 21:19
Post #5204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.596
Joined: 31 March 14
From: Bucuresti/Pitesti




Concluzia ta este falsa. Si la M2, acu 16 ani, facea la fel. Deci nu e vorba ca in ultima vreme le fac la plesneala. Probabil este o explicatie de ce face asa. Dar nu cred ca are cineva acces la ce a proiectat inginerul. Ti-au spus toti de pe aici ca nu ai de ce sa iti faci griji, cu argumente. Linisteste-te.


--------------------
Ex. Renault Megane 4 Hatch, Corolla TS // '16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
268cca
post 8 Oct 2020, 08:37
Post #5205


Membru autentic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 5 July 11
From: Bucuresti




si in cazul masinii mele exista acea miscare a schimbatorului. am observat ca are legatura cu cat de repede ridic piciorul de pe acceleratie. la ridicarea rapida se misca mult si masina se smuceste (asta nu stiu daca are treaba cu acel sistem de recuperare a energiei, ma gandesc ca apare un fenomen de franare asemanator cu cel de la electrice, numai ca nu este un sistem prea rafinat).
este deranjant, dar cica e normal. asa facea si m2 (parca miscarea nu era asa evidenta, dar poate sunt mai multe variabile)


--------------------
renault megane estate IV 1.33 140 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radulee
post 8 Oct 2020, 09:09
Post #5206


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 19 June 17




Poty,

Am si eu aceeasi problema cu care tot incerc sa conving mai multe reprezentante, dar atata timp cat nu ai vreun martor aprins sau vreun DTC inregistrat, raspunsul e mereu acelasi.

Acum am 50kkm pe bord. Pb a aparut pe la 40kkm.
Cum ai zis si tu, cel mai pronuntat e cu AC OFF, nu depinde de temperatura lichidului de racire sau a aerului.

In DDT observ o rata de misfire pe un cilindru semnificativ mai mare fata de ceilalti. Ai putea sa verifici.

Ca masura, au fost schimbate bujiile si bobina de pe cilindrul suspect insa fara rezultat.

Anterior, ti-au actualizat sw pe partea de injectie?


<span class='edit'>8 Oct 2020, 12:07:</span>
QUOTE(jbn @ 7 Oct 2020, 13:26)
Poty, ceva asemanator am patit la fostul M2, dar pe dos. Daca dadeam drumul la AC, crestea turatia cam de la 750 rpm la 900-950 rpm si incepea sa "duduie" bordul. Daca opream AC-ul, totul revenea la normal. S-a rezolvat cu schimbarea suportilor de motor (cel de sus si bieleta antibalans). Cum m-am convins ca e din cauza "turatiilor"? Destul de simplu: cu masina pe loc, motorul pornit, AC-ul oprit, scoasa din viteza, am reusit (nici greu, nici foarte usor) sa apas pedala de acceleratie astfel incat acul turometrului sa fie fix in pozitia in care ar fi fost cu AC-ul pornit. Iti recomand sa faci acelasi test (vezi ce turatie ai cu AC-ul pornit, opresti AC-ul si apesi foarte fin pe acceleratie pana turometrul indica acea valoare).

Dar totusi, M2-ul meu avea vreo 200 000 km la momentul respectiv (din aproximarile mele, pentru ca il luasem cu Km dati inapoi fara sa stiu biggrin.gif). Deci m-as mira ca la tine sa se fi dus suportii asa repede. Pe de alta parte, la mine suportii erau DUSI de tot. La tine, daca zici ca vibratia nu este foarte pronuntata, poate ca este vorba de suporti putin obositi.

Bafta! smile.gif
*



In cazul lui Poty, similar cu ce am eu, cred ca este vorba despre regimul motorului exclusiv la ralanti. Fie ca nu face amestecul optim sau ar putea sa traga aer pe langa debitmetru.
La mine, cum ai si mentionat, e suficient sa apas extra fin acceleratia ca sa iasa din "idle regulation" si vibratia dispare imediat.

This post has been edited by radulee: 8 Oct 2020, 12:07


--------------------
Renault Megane 2017 1.2 Tce MT 90000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jbn
post 8 Oct 2020, 14:26
Post #5207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.596
Joined: 31 March 14
From: Bucuresti/Pitesti




QUOTE(radulee @ 8 Oct 2020, 09:09)
Ca masura, au fost schimbate bujiile si bobina de pe cilindrul suspect insa fara rezultat.


Interesant...Are bobina pentru fiecare bujie in parte?


--------------------
Ex. Renault Megane 4 Hatch, Corolla TS // '16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 8 Oct 2020, 15:42
Post #5208


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Inca de la vechiul 1.6 16v sunt bobine pe fiecare piston.


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex1018
post 9 Oct 2020, 10:12
Post #5209


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 4 December 18




Si la mine se misca schimbatorul. In vitezele inferioare parca cursa e mai lunga decat in cele superioare. Un prieten mi-a spus ca a vazut la mai multe Renault-uri comportamentul asta dar ca niciodata nu a reprezentat un pericol. Pentru mine este prima data cand vad asa ceva.


--------------------
Renault Megane IV 2018 Sedan Intens 1.3 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 9 Oct 2020, 11:20
Post #5210


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Nu e problema tehnica, ci mai de graba o solutie mai ieftina/nerafinata de timonerie (conectare maneta schimbator la cutia de viteze).
Motorul fiind transversal, in momentul cand accelerezi/decelerezi ansamblul motor-cutie se misca putin in fata sau in spate (deoarece e prins pe tampoane elastice de caroserie) si impreuna cu el, prin timonerie, misca si maneta.
Acceptati asta sau schimbati masina, decizia fiecaruia smile.gif


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 9 Oct 2020, 15:44
Post #5211


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.368
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Asa face si la M2 1.5 dci, chiar ceva mai vizibil la diesel datorita vibratiilor si miscarii motor/cutie cum s-a spus mai sus insa nu e o mare problema, masina ruleaza perfect dupa 13 ani. Schimbarea tampoanelor va diminua acea miscare insa dupa un timp va fi vizibila din nou. Ca idee si la MK7 GTI cu cutie manuala se observa acel joc/miscare in schimbator dupa vreo cateva mii de km mai ales daca era alergata. Nu vad cum Renault ar fi de acord cu inlocuire cutie pt asta.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VDAN
post 10 Oct 2020, 23:27
Post #5212


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 11 March 16




Va salut!
Azi am reusit sa citesc tot topicul acesta.
De 4 luni sunt proaspat posesor de megane 4 Limited(a 3 a echipare dupa life si zen,dar toate vin aici doar cu leduri de zi mici,fara semnatura luminoasa,ca o diferenta) 11/2018 1.33Tce 102cp,in tara vad ca nu a fost folosit,doar de la 115cp in sus.masina a fost cumparata din reprezentanta Austria la 20k km,acum avand 25k km.
Masina a foat verificata de cineva din tara cu ajutorul vin unde pana la 20k km au fost doar doua probleme:
-simptom O024-securitate antidemaraj
-simptom I225 -sunet,radio auto,afisaj,dvd,difuzor
Pana azi nu am avut probleme dar ma regasesc si eu cu mici neplaceri:
-o suspensie foarte rigida dar nu bate nimic inca biggrin.gif
-duze stergatoare cu 3 orificii lesinate
-chederul de sus de la usa fata si spate
-afisaj radio sa stina singur de vreo 2 ori iar muzica prin usb imi face tot mai des figuri ca pe timpuri cand se agata banda la caseta😀
-pedala se frana se misca stanga dreapta(daca nu citeam aici nu stiam de problema)
-schimbatorul se misca destul de tare in treptele 3,5,6 dar la fel am patit si pe alte masini pana acum tico,2 forduri,opel,audi,megane1,megane 3.
-chiar azi am spalat masina la un tunel cu presiune,unde m am trezit cu apa si spuma la pasager din dreptul filtrului de polen.sa fie montat gresit?
-foarte sensibila la zgarieturi
-cand schimb viteza din treapta 1 in 2 bruscheaza putin de fiecare data,destul de enervant.
-suierat ca de turbo la ~3000 turatii,foarte enervant
-multi se plangeau de rezerva,aici vine doar cu chit
-uleiul e cu 3mm peste maxim pe joja dar am inteles ca ar arata in bord chiar daca ai mult sau putin.
-un minus la masina asta lipsa luminii la deschiderea usilor.
In mare parte nu sunt probleme grave cum am vazut la alte marci pe aici gen seat apa la greu inauntru si rugina ca pe skoda de 1-2 ani.
Urmeaza cam intr o luna sa fac revizia de 2 ani unde o sa le semnalez apa la filtrul de polen,cheder si erori radio.
Mai spunea cineva pe aici ca nu ar mai fi calitatea pe megane 4 cum era pe megane 3...eu zic ca e mult mai calitativ m4 ca si m3 care bine ca am scapat de el full vestitul 1.5 110cp si 120k km numai probleme am avut in 5 luni cu el...sa nu mai aud de diesel.
Am cumparat m3 si m4 pentru ce a fost megane 1.

This post has been edited by VDAN: 10 Oct 2020, 23:45


--------------------
Renault -- --
Ex:
MEGANE 1,3,4 plus altele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MarMar
post 11 Oct 2020, 06:06
Post #5213


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 14 July 19




VDAN,nu pot sa cred ca atunci cand deschizi usa la masina nu se aprinde lumina in interior!Sigur butonul de deasupra oglinzii interioare e pe pozitia inchis!Ce nu am inteles,masina ruleaza in tara natala a lui Hitler sau in Ro?


--------------------
Renault Megane 2017 1.2 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VDAN
post 11 Oct 2020, 14:30
Post #5214


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 11 March 16




MarMar lumina de la plafoniere functioneaza dar ma refer ca nu exista lumina in portiere la deschiderea usii jos sa vezi si tu in ce balta calci😀.aici doar pe intense au ceva lumini sub oglinzi la deschiderea usilor,la fel ca si farurile cu semnatura luminoasa care vin si cu full led.
Masina ruleaza in orasul natal al lui Hitler😀,sunt ferm convins daca ar rula in RO ar avea mai multe probleme datorita drumurilor.


--------------------
Renault -- --
Ex:
MEGANE 1,3,4 plus altele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 11 Oct 2020, 14:51
Post #5215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Esti convins gresit. Nu sunt drumuri chiar asa de rele in Ro incat sa iti strice masina


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meg2s
post 11 Oct 2020, 16:24
Post #5216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 5 November 15
From: Bucuresti




QUOTE
m am trezit cu apa si spuma la pasager din dreptul filtrului de polen.sa fie montat gresit?

In princiiu apa din exterior nu trebuie sa ajunga in zona filtrului de polen, deci nu montarea acestuia este defectuoasa. Cel mai probabil sunt infundate scurgerile de apa de sub parbriz. Pe forumul de M4 nu am vazut sa fie inca discutata aceasta procedura, dar a fost mult discutata pe cel de M2.
QUOTE
uleiul e cu 3mm peste maxim pe joja
incearca sa scoti putin din el. S-a discutat mult, NU este in regula sa depasesti maximul pe joja - manualul te trimite direct la service.


--------------------
CUPRA Formentor (2023) e-Hybrid++ 204CP
(Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VDAN
post 11 Oct 2020, 20:34
Post #5217


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 11 March 16




QUOTE(tuneam @ 11 Oct 2020, 14:51)
Esti convins gresit. Nu sunt drumuri chiar asa de rele in Ro incat sa iti strice masina
*



Nu e vorba ca iti strica masina,ma refer la faptul ca daca aduci o masina sh din vest,cum intri in tara pe primul drum mai prost incepe sa bata si sa trozneasca etc.cum multi au schimbat in tara bielete si arcuri si mai stiu eu ce (proasta calitate din fabrica) la 10-20k km,in vest poate le auzi la 40k km drumuriile fiind destul de bune fara de Romania.


QUOTE(meg2s @ 11 Oct 2020, 16:24)
In princiiu apa din exterior nu trebuie sa ajunga in zona filtrului de polen, deci nu montarea acestuia este defectuoasa. Cel mai probabil sunt infundate scurgerile de apa de sub parbriz. Pe forumul de M4 nu am vazut sa fie inca discutata aceasta procedura, dar a fost mult discutata pe cel de M2. 

Cum o aa ajung la revizia de 2 ani in cam o luna o sa le arat.cand am pus mana pe la carcasa filtrului de polen era destul de umed.

incearca sa scoti putin din el. S-a discutat mult, NU este in regula sa depasesti maximul pe joja - manualul te trimite direct la service.
*



Trebuie sa vad.eu am controlat mereu uleiul cu motorul rece eventual dimineata.m am si contrazis cu un coleg de munca tot cu megane 4 ca ar fi citit el in manual ca trebuie sa mergi cu masina 15-30 de min,sa opresti sa astepti 15 min si apoi sa masori...eu la toate masinile am verificat uleiul cu motorul rece.

P.S. apropo aici nu se vinde nici megane si nici logan berlina..ciudat


--------------------
Renault -- --
Ex:
MEGANE 1,3,4 plus altele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Poty
post 11 Oct 2020, 21:49
Post #5218


DDT Guru


Group: Members
Posts: 978
Joined: 19 March 17
From: Slatina/Bucuresti




UPDATE : la problema mea cu mica vibratie la relanti.
Ca sa va faceti o idee e un tremurat pe care doar piticul meu de pe creier il simte.
Ca tot a venit weekendul am pus ddt-ul pe ea, injectoarele sunt ok, nu am erori de missfire in DTC, pompa de inalte functioneaza in parametrii, clapeta de acceleratie lucreaza ok(verificat valoare senzor cu valoare ECU, sunt egale), turatia la relanti nu fluctueaza, fie ea cu AC sau fara AC, fara AC am 750+-10rpm, iar cu AC in jur de 850+-10rpm. Un om normal la cap(nu ca mine) care ar citi asta, ar spune ca e totul in regula, poate multi nici nu acorda atata atentie. Singura varianta prin care se poate transmite vibratia (varianta ramasa) ar fi vreun suport motor obosit, inca nu le-am verificat ca nu am avut unde sa o urc pe elevator(in spate in masina nu se simte nimic) tind sa cret ca ar fi tamponul antibalans de sub motor. Urmeaza sa schimb oricum si bujiile sa fie totul si mai lin, au 56k km.

PS: Eram suparat ca tocmai ii comandasem kitul B12 de la Bilstein.. sad.gif revin cu noutati.


--------------------
Renault Megane Intense Hatchback 1.2 Tce 132CP - OT-06-APV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MarMar
post 12 Oct 2020, 07:41
Post #5219


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 14 July 19




Poty,mie mi-au schimbat toti suportii de motor.Frectie la picior de lemn .Nici o schimbare in bine!


--------------------
Renault Megane 2017 1.2 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Poty
post 12 Oct 2020, 08:12
Post #5220


DDT Guru


Group: Members
Posts: 978
Joined: 19 March 17
From: Slatina/Bucuresti




Ai si tu tremurici la relanti?smile.gif)


--------------------
Renault Megane Intense Hatchback 1.2 Tce 132CP - OT-06-APV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
237 Pages « < 172 173 174 175 176 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 12:15
Dacia