Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 170 171 172 173 174 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebari, Defectiuni, Probleme, Sfaturi,, de rezolvare, Megane IV, toate motorizar

meg2s
post 24 Aug 2020, 08:01
Post #5131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 5 November 15
From: Bucuresti




Da, imi trecuse prin minte ideea cu adaosurile, dar cred ca o sa incerc sa reglez cuiul de inchidere. Acum nu ma grabesc, pentru ca disparand zgomotul dupa ungere, nu voi sti cat de mult sa deplasez cuiul - nu vreau nici sa fortez nota. La mana nu se simte niciun joc in hayon cu el inchis...


Attached thumbnail(s)
20200822_163020.jpg ( Size: 2.8mb ) Number of downloads: 1458


--------------------
CUPRA Formentor (2025) e-Hybrid++ 204CP
(Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MarMar
post 24 Aug 2020, 11:49
Post #5132


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 14 July 19




Troncane ceva la denivelari si nu pot localiza zgomotul!Azi merg cu un mecanic independent sa puna un diagnostic.In reprezentanta diagnoza e praf.Schimba pe rand tot felul de piese pana o nimeresc.Timp pierdut !


--------------------
Renault Megane 2017 1.2 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viorel.yc
post 24 Aug 2020, 22:32
Post #5133


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 24 June 17
From: DROBETA-TURNU SEVERIN




Dupa o saptamana in care nu am pornit masina si a stat numai in soare, fiind in concediu, am observat ca la pornirea masinii tableta, cea de 8.7", nu a mai pornit. A pornit singura abia dupa vreo 10 minute cand s-a racorit in masina. Apoi a functionat normal. Care o fi fost cauza?


--------------------
Renault Megane IV - MH 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 25 Aug 2020, 11:01
Post #5134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Posibil sa fie din cauza temperaturii f ridicate a tabletei la momentul pornirii si sa nu aiba legatura cu faptul ca a stat nepornita o saptamana. Ai pornit-o la pranz si era parcata in soare?
Posibil sa aiba o protectie la supraincalzire. Spre exemplu eu patesc asa cu telefonul...ma sui in masina la pranz, arde totul in jur, pun telefonul in suport, cuplez cablul de incarcare, pornesc la drum si in cateva minute tel da un beep si o notificare ca s-a oprit procesul de incarcare din cauza temp f ridicate. Cand pun mana pe el frige...sta in suport deasupra bordului unde il bate soarele prin parbriz iar aerul cond il am pornit de obicei pe frontal+picioare si nu bate in tel ca sa il raceasca.


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hammer
post 25 Aug 2020, 14:24
Post #5135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 6 June 03
From: Sighetu Marmatiei




Pentru cei carora li se aproprie perioada de garantie de final, poate nu ar strica sa verifice esapamentul, in fotografia atasata e toba originala a masinii din semnatura care dupa 2 ani si 9 luni s-a decis sa se retraga si sa confere masinii o semnatura sonora supersport. Cam hilar sa iti cada toba la o masina pe care o poti numi inca noua, dar asta e! S-a inlocuit pe garantie, piesa a sosit in 10 zile. Dar semnalul de alarma e legat de iesirea din garantie, vorba aia, daca tot are o hiba, sa si-o arate in termen.

This post has been edited by hammer: 25 Aug 2020, 14:25

Attached thumbnail(s)
IMG_20200806_175707.jpg ( Size: 2.08mb ) Number of downloads: 1335


--------------------
Renault Megane IV GT TCE 205 - 2017; Subaru Forester SG 2008
Seen it all, done it all, can't remember most of it!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Poty
post 26 Aug 2020, 08:50
Post #5136


DDT Guru


Group: Members
Posts: 978
Joined: 19 March 17
From: Slatina/Bucuresti




La cum arata rungina pe ea, pare ca a stat apa in ea la greu.. condens.. mergi pe distante scurte? Mai omorati le si voi(6500rpm) cand prindeti un drum mai lung biggrin.gif


--------------------
Renault Megane Intense Hatchback - OT-06-APV 1.2 Tce 132CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 26 Aug 2020, 09:44
Post #5137


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




nici daca statea scufundata total in apa nu avea voie sa cedeze in 3 ani ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 26 Aug 2020, 10:56
Post #5138


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Corect!... asta este angajamentul eco a lui reno'... radmasa.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3lu84
post 26 Aug 2020, 12:22
Post #5139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 1 January 10




QUOTE(Poty @ 26 Aug 2020, 08:50)
La cum arata rungina pe ea, pare ca a stat apa in ea la greu.. condens.. mergi pe distante scurte? Mai omorati le si voi(6500rpm) cand prindeti un drum mai lung biggrin.gif
*



Legat de condens, a mai observat cineva că dacă lași geamul jos (ex, la usa pe partea sofer), când il dai sus vine aburit sau cu urme de umezeală, chiar dacă mașina n-a fost spalata de 2 saptamani și nici n-a plouat?

Evident că dacă ploua sau speli masina, apa se scurge si pe interiorul portierei pe la garnitura geamurilor, urmând să fie drenata pe la partea de jos. Îngrijorarea mea e ca nu există suficientă aerisire în portierele mașinii pentru evacuarea umezelii, încât aceasta rămâne acolo mult după respectiva ploaie/spălare.

Dau următorul scenariu: speli mașina la benzinărie, la acele instalații cu fise unde faci tu toata treaba. Din ce-mi dau seama ”șamponul” de acolo e destul de agresiv/coroziv. Tre să fie așa pentru obține efectul de spălare doar cu jetul de apă, fără să freci cu cârpa. Apa cu „șampon” rămâne pe interiorul portierei mult și bine, în timp ce mașina este încinsă sub bătaia soarelui.
Să fie asta o problemă... mai târziu, în sensul perforării vopselei si apariția coroziunii de la interior?


--------------------
Renault Megane 4 Hatch Business (1.33 TCe 140GPF) 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jbn
post 26 Aug 2020, 13:16
Post #5140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.596
Joined: 31 March 14
From: Bucuresti/Pitesti




Eu nu am intampinat aceasta aburire. Asigura-te ca ai gaurile de drenare de sub portiera desfundate.


--------------------
Ex. Renault Megane 4 Hatch, Corolla TS // '16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 26 Aug 2020, 13:35
Post #5141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(r3lu84 @ 26 Aug 2020, 13:22)
Legat de condens, a mai observat cineva că dacă lași geamul jos (ex, la usa pe partea sofer), când il dai sus vine aburit sau cu urme de umezeală, chiar dacă mașina n-a fost spalata de 2 saptamani și nici n-a plouat?


Mai degraba a plouat putin si nu ti-ai dat seama. Sau roua de dimineata scursa acolo. Umezeala ajunge pe chederul exterior care e ca o perie care retine apa. Asta e sursa umezirii geamului dupa ploaie sau spalat si nu are cum sa stea umed acolo mai mult de cateva ore...
Nu are cum sa se intample ce zici tu nici macar dupa 2 zile, daramite 2 saptamani...cel putin primavara-vara-toamna chederul ala nu sta umed mai mult de cateva ore....vara probabil nici jumate de ora.

This post has been edited by papa_mulo: 26 Aug 2020, 14:09


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAlexandru
post 28 Aug 2020, 16:09
Post #5142


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 20 August 18




Va salut..de putin timp am achizitionat un megane 4 1.5 dci EDC, vairanta cu cutia automata cu ambreiaje uscate. Toate bune si frumoase la inceput, plecarea de pe loc se facea lina, decelerarile la fel. De curand am observat ceva ciudat, ca exemplu rulez in oras treapta a 3 a, incep sa franez trece in treapta a doua , iar peste o secunda sa zic accelerez normal (nu brusc sau tare) si parca se simte ca , cupleaza cu o mica intarziere, mai intai motorul se tureaza apoi cupleaza. Alt lucru ciudat ce l-am observat este faptul ca daca rulez in treapta a 2 a , cu o turatie intre 1500-1700 si franez pana la oprire , franare lenta nu rapida sau brusca , aproape de oprire masina incepe sa tremure putin , ambreiajul fiind precuplat. Cand cupleaza treapta 1 pentru pornire , parca e un mic soc, dar nu mereu. Acel tremurat apare cam cand vrea el, nu la fiecare oprire. Alt aspect ciudat, cand rulez cu viteza de 8 9 km/h , din treapta superioara, imi ramane in treapta a doua , fapt ce mi se pare ciudat deoarece mananca ambreiaj pana il cupleaza undeva la 18-20km/h..a mai intampinat cineva aceste aspecte? Se datoreaza cutiei..ambreiajelor..necesita schimbare in totalitate? Iar daca a schimbat cineva cutia de viteze..ce costuri sunt?

Mentionez ca masina este SH, 150k km. La momentul achizitionarii nu erau prezente nici unul din semnele de mai sus.

Multumesc!


--------------------
Renault Megane III G-T - - 2012-facelift-bose edition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RveMO
post 28 Aug 2020, 20:32
Post #5143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 909
Joined: 4 July 16




Iti face asa indiferent de modul in care o tii? Cutia raspunde cel mai bine pe sport si cel mai prost pe eco. Eu o tin pe neutru si se misca bine. Daca simptomele se reproduc pe toate modurile probabil ca e ceva uzat.
Greu de reparat si scump...de schimbat nu mai vorbim.


--------------------
Ford Focus 2005
Megane Intense 1.5 dCi EDC 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAlexandru
post 28 Aug 2020, 20:49
Post #5144


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 20 August 18




Intradevar pe sport parca nu sunt reproduse atat de rau simptomele de mai sus..eu o tin in personaalizat. Pe sport da, raspunde mult mai rapid. Am sa incerc si pe neutral sa vad cum se comporta..dar totusi mi se pare putin ciudat comportamentul...


--------------------
Renault Megane III G-T - - 2012-facelift-bose edition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TR90DCC
post 28 Aug 2020, 20:54
Post #5145


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 21 March 18




QUOTE(BAlexandru @ 28 Aug 2020, 17:09)
Va salut..de putin timp am achizitionat un megane 4 1.5 dci EDC, vairanta cu cutia automata cu ambreiaje uscate. Toate bune si frumoase la inceput, plecarea de pe loc se facea lina, decelerarile la fel. De curand am observat ceva ciudat, ca exemplu rulez in oras treapta a 3 a, incep sa franez trece in treapta a doua , iar peste o secunda sa zic accelerez normal (nu brusc sau tare) si parca se simte ca , cupleaza cu o mica intarziere, mai intai motorul se tureaza apoi cupleaza. Alt lucru ciudat ce l-am observat este faptul ca daca rulez in treapta a 2 a , cu o turatie intre 1500-1700 si franez pana la oprire , franare lenta nu rapida sau brusca , aproape de oprire masina incepe sa tremure putin , ambreiajul fiind precuplat. Cand cupleaza treapta 1 pentru pornire , parca e un mic soc, dar nu mereu. Acel tremurat apare cam cand vrea el, nu la fiecare oprire. Alt aspect ciudat, cand rulez cu viteza de 8 9 km/h , din treapta superioara, imi ramane in treapta a doua , fapt ce mi se pare ciudat deoarece mananca ambreiaj pana il cupleaza undeva la 18-20km/h..a mai intampinat cineva aceste aspecte? Se datoreaza cutiei..ambreiajelor..necesita schimbare in totalitate? Iar daca a schimbat cineva cutia de viteze..ce costuri sunt?

Mentionez ca masina este SH, 150k km. La momentul achizitionarii nu erau prezente nici unul din semnele de mai sus.

Multumesc!
*


Daca e SH , mergi repede si inlocuie filtrul cutiei de viteze.Astea sunt simptome de lipsa debit ulei prin canalele acelea mici si intortocheate pe care le are cutia automata,lipsa de ulei datorita filtrului imbacsit

This post has been edited by TR90DCC: 28 Aug 2020, 20:55


--------------------
Renault Megane Sedan IV - TR 90 DCC 2018 Business 1.2 TCe Gris Titanium
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAlexandru
post 28 Aug 2020, 21:54
Post #5146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 20 August 18




Poate ca ma voi face de ras cu aceasta intrebare..dar fiind varianta de cutie cu ambreiaje uscate, principiul de schimb de ulei este ca la celelalte care au ambreiaj umed? Adica filtru de ulei al cutiei , si ulei cutie in sine?

Am tot cautat sa ma documentez in acest sens, despre schimbul uleiului de cutie la cutia 6DCT250, dar nimic concret. Pe serie de sasiu imi da ca nu este intretinere la cutie.. aici sunt in dubiu wacko.gif wacko.gif wacko.gif

EDIT:

https://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627751630

Am gasit acest fisier...aici ar spune ca uleiul este numai pentru ungerea angrenajelor, deoarece cutia este actionata electromagnetic..

This post has been edited by BAlexandru: 28 Aug 2020, 22:06


--------------------
Renault Megane III G-T - - 2012-facelift-bose edition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RveMO
post 28 Aug 2020, 22:09
Post #5147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 909
Joined: 4 July 16




Pai da, ambreiajele sunt uscate, dar cutia stii bine ca nu inseamna doar ambreiaje.
Reno nu stiu de ce nu pune intretinere la cutie, dar nici la manuala nu scrie nimic de ulei si totusi e bine ca la ceva ani sa il schimbi ca o fi el long life dar isi mai pierde din proprietati.
Sincer, nu stiu de filtre, nu stiu daca colegul are dreptate sau nu dar e cea mai ieftina treaba pe care poti sa o faci la ea fara teama de a o afecta in vreun fel.


--------------------
Ford Focus 2005
Megane Intense 1.5 dCi EDC 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gerula2006
post 29 Aug 2020, 13:01
Post #5148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 735
Joined: 3 April 14




Salut! Am reusit sa iau doua pietre in parbriz pe parcursul a 300 km. Acum trebuie schimbat. Am CASCO. Ce reprezentanta recomandati in Bucuresti pentru aceasta operatiune? sa faca treaba buna...
Multumesc!

29 Aug 2020, 13:11:
QUOTE(BAlexandru @ 28 Aug 2020, 16:09)
Va salut..de putin timp am achizitionat un megane 4 1.5 dci EDC, vairanta cu cutia automata cu ambreiaje uscate. Toate bune si frumoase la inceput, plecarea de pe loc se facea lina, decelerarile la fel. De curand am observat ceva ciudat, ca exemplu rulez in oras treapta a 3 a, incep sa franez trece in treapta a doua , iar peste o secunda sa zic accelerez normal (nu brusc sau tare) si parca se simte ca , cupleaza cu o mica intarziere, mai intai motorul se tureaza apoi cupleaza. Alt lucru ciudat ce l-am observat este faptul ca daca rulez in treapta a 2 a , cu o turatie intre 1500-1700 si franez pana la oprire , franare lenta nu rapida sau brusca , aproape de oprire masina incepe sa tremure putin , ambreiajul fiind precuplat. Cand cupleaza treapta 1 pentru pornire , parca e un mic soc, dar nu mereu. Acel tremurat apare cam cand vrea el, nu la fiecare oprire. Alt aspect ciudat, cand rulez cu viteza de 8 9 km/h , din treapta superioara, imi ramane in treapta a doua , fapt ce mi se pare ciudat deoarece mananca ambreiaj pana il cupleaza undeva la 18-20km/h..a mai intampinat cineva aceste aspecte? Se datoreaza cutiei..ambreiajelor..necesita schimbare in totalitate? Iar daca a schimbat cineva cutia de viteze..ce costuri sunt?

Mentionez ca masina este SH, 150k km. La momentul achizitionarii nu erau prezente nici unul din semnele de mai sus.

Multumesc!
*


Si la mine se simte uneori un mic sco cind cupleaza / decupeleaza.
Ce am mai patit - cind rulez incet ( gen coloana, drum prost) desi este in D se decupleaza ambreiajul. Accelerzi si se tureaza in gol.Trebuie oprit pe loc si repornit. Ultima oara mi s-a intamplat pe Transalpina , la o groapa...... Am luat-o ca o protectie pt ambreiaj....

This post has been edited by gerula2006: 29 Aug 2020, 13:11


--------------------
Renault Megane Estate 1.5 EDC - B 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAlexandru
post 30 Aug 2020, 18:24
Post #5149


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 20 August 18




@gerula2006 si totusi sa fie normal acel mic soc? Mie totusi nu mi se pare , dar poate asa lucrează cutia...de asta am zis sa întreb.. ca mi de pare puțin ciudat


--------------------
Renault Megane III G-T - - 2012-facelift-bose edition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TR90DCC
post 31 Aug 2020, 07:06
Post #5150


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 21 March 18




@gerula 2006 Salut! Am reusit sa iau doua pietre in parbriz pe parcursul a 300 km. Acum trebuie schimbat. Am CASCO. Ce reprezentanta recomandati in Bucuresti pentru aceasta operatiune? sa faca treaba buna...
Multumesc!
Serus Chiajna(cel din spatele Carrefour) pun parbriz original,seriosi,rapizi,mai mult dureaza pana vine confirmarea de la CASCO

This post has been edited by TR90DCC: 31 Aug 2020, 07:06


--------------------
Renault Megane Sedan IV - TR 90 DCC 2018 Business 1.2 TCe Gris Titanium
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RenaultR27
post 31 Aug 2020, 09:41
Post #5151


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 27 February 09
From: Timisoara




@BAlexandru

Si la mine se manifesta tremuratul la franare aproape de oprire. Am observat ca se manifesta doar daca franez cand sunt intr-o treapta > 2. Cred ca se datoareaza faptului ca cutia tine treptele 2 si 3 cuplate(favorizand avansarea, nu retrogradarea) si pana cupleaza treapta 1, tremura putin, ajungand sub 800rpm in treapta a 2-a. Probabil ca s-ar putea rezolva din soft, schimband parametri cum interpreteaza cutia franarea usoara...


--------------------
Ex Dacia Logan 1.6 8v Ambition 2005
Renault Megane 4 GT 1.6 TCe 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan 7499
post 1 Sep 2020, 22:08
Post #5152


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 10 April 19




QUOTE(Bogdan 7499 @ 17 Aug 2020, 14:07)
Vă salut. De curând am sesizat un șuierat ce provine de sub capotă, în mers,undeva la 3000-4000 de rpm.Bănuiesc turbina.Șuieratul este strident și continuu în această plajă de turație  și nu dispare după ce se încălzește motorul. 1.3 tce 116 cp.Am atașat o înregistrare cu sunetul în cauză.Mă poate ajuta cineva cu un sfat?
*


Update: pentru problema descrisă mai sus s-a luat decizia înlocuirii turbinei.Revin după ce se va înlocui. De asemenea, între timp,am mai găsit două,,bube": apă în portbagaj,sub roata de rezervă(rezolvat în reprezentanță),și tapițeria de la bancheta spate ruptă in dreptul cusăturilor în 4 locuri(la șezut).S-a luat decizia înlocuirii tapițeriei de pe banchetă.
Toate rezolvate pe garanție.



--------------------
Renault Megane Sedan 1.33 Tce ZEN 116 c.p. 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MarMar
post 2 Sep 2020, 14:22
Post #5153


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 14 July 19




Suspensiile sunt tot mai subrede de la o generatie la alta!La 40 k km la Megane 2 si Fluence nu se auzea nimic ,la M4 la juma din forum troncane ceva!


--------------------
Renault Megane 2017 1.2 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdi12001
post 9 Sep 2020, 07:33
Post #5154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 200
Joined: 5 May 11




Tu crezi ca degeaba dau garantie asa mica ? Ei stiu ce gunoaie fac.


--------------------
Honda Stream, 1.7 Vtec 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
old_jhon
post 9 Sep 2020, 07:50
Post #5155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 433
Joined: 19 February 15
From: Bucuresti




Eu ma mai uit si pe forumurile VW smile.gif ca sunt standardul pentru Romania, si sunt aceleasi probleme si acolo, asa ca mai bine reno, ca e mai ieftin. Ba la VW stiu cazuri de haldexuri picate si tinuta masina in service o luna pana a venit piesa(Skoda). Ma bucur de greierii din Reno cand aud ce probleme au ailalti smile.gif


--------------------
Renault Megane 2016/Intens/1.6 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bgdrenault
post 9 Sep 2020, 08:41
Post #5156


bgd


Group: Members
Posts: 3.614
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




numai ca O3 nu a mai avut asa probleme.
Nici vw, dupa 2014-2015 ke au mai estompat, nu mai sunt asa pline forumurile


--------------------
Megane Sedan 1,33 140 CP - XXX 2019 Intens
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 9 Sep 2020, 09:30
Post #5157


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(BAlexandru @ 28 Aug 2020, 16:09)
Va salut..de putin timp am achizitionat un megane 4 1.5 dci EDC, vairanta cu cutia automata cu ambreiaje uscate. Toate bune si frumoase la inceput, plecarea de pe loc se facea lina, decelerarile la fel. De curand am observat ceva ciudat, ca exemplu rulez in oras treapta a 3 a, incep sa franez trece in treapta a doua , iar peste o secunda sa zic accelerez normal (nu brusc sau tare) si parca se simte ca , cupleaza cu o mica intarziere, mai intai motorul se tureaza apoi cupleaza. Alt lucru ciudat ce l-am observat este faptul ca daca rulez in treapta a 2 a , cu o turatie intre 1500-1700 si franez pana la oprire , franare lenta nu rapida sau brusca , aproape de oprire masina incepe sa tremure putin , ambreiajul fiind precuplat. Cand cupleaza treapta 1 pentru pornire , parca e un mic soc, dar nu mereu. Acel tremurat apare cam cand vrea el, nu la fiecare oprire. Alt aspect ciudat, cand rulez cu viteza de 8 9 km/h , din treapta superioara, imi ramane in treapta a doua , fapt ce mi se pare ciudat deoarece mananca ambreiaj pana il cupleaza undeva la 18-20km/h..a mai intampinat cineva aceste aspecte? Se datoreaza cutiei..ambreiajelor..necesita schimbare in totalitate? Iar daca a schimbat cineva cutia de viteze..ce costuri sunt?

Mentionez ca masina este SH, 150k km. La momentul achizitionarii nu erau prezente nici unul din semnele de mai sus.

Multumesc!
*


1. este o cutie automata si normal ca daca franezi si dupa accelerezi o pui putin in dificultate sens in care bruscheaza sau dureaza o fractiune de secunda pana cupleaza... acelasi comportament se manifesta si la cutiile DSG. Cele cu convertizor de cuplu n au acest comportament. Poti totusi sa incerci sa dezactivezi functia de coasting in cazul exista pe partea de cutie si o sa ti dispara acest mic lag.
2.Pe franare usoara cutia suplimentar face frana de motor si pot sa apara trepidatii sau mici bruscari.
3.Daca rulezi cu viteza mica cutia ramane in trepta a doua si patineaza ambreiajele. Este din softul de management al cutiei (la fel este si la DSG). Dezavantaj pt cele cu ambreiaje uscate.
4.Cred ca si la momentul achizitiei au fost prezente aceste manifestari dar nu erai obisnuit cu cutia automata cu dublu ambreiaj.
5. Fiind o cutie cu ambreiaje uscate nu exista mentenanta (defapt exista probabil aceeasi ca si pt o cutie manuala). Schimb de ulei la cutie+filtru se face de regula la DSG + alte tipuri de cutii (cele cu ambreiaje umede, sau convertizor etc.) la 60K deoarece hub ul de ambreiaje este imersat in ulei (dar chiar si aici sunt doua tipuri de ulei - pt partea de mecatronica la care in general nu se umbla decat cand apar probleme si pt partea de transmisie unde sunt ambreiajele imersate - aici se schimba ulei+filtru.
7. Poti sa incerci sa mergi la service si sa incerce sa faca o adaptare pe partea de ambreiaje daca nu sunt ajunse la limita.
P.S.: sunt totusi de parere ca o cutie dublu ambreiaj trebuie sa inveti s o conduci chiar daca pe alocuri ea are un comportament ''jerky''...


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jbn
post 11 Sep 2020, 12:24
Post #5158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.596
Joined: 31 March 14
From: Bucuresti/Pitesti




QUOTE(jbn @ 28 Jun 2020, 10:51)
Ieri am observat ca "limba" de plastic a barei fata este cam departata de farul din stanga. In partea dreapta este ok. Plasticul exterior era lipit la cald de plasticul negru din spate. Plasticul negru din spate este prins cu o agrafa metalica de far. Era sarita inclusiv acea agrafa dar am avut noroc sa o gasesc agatata pe acolo. Cel mai probabil era beat ala de la spalatorie si a bagat jetul foarte puternic acolo. Alta explicatie nu am. Nu e lovita nu nimic. Acum trebuie sa lipesc plasticul exterior de cel negru. Ceva idei? Vedeti in poze despre ce este vorba.
*


Acum o luna jumate am lipit limba respectiva cu Loctite gel. Pana acum rezista eroic smile.gif.


--------------------
Ex. Renault Megane 4 Hatch, Corolla TS // '16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kappa_ii
post 11 Sep 2020, 14:30
Post #5159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 24 February 05




La 1.3 daca accelerati puternic la întrarea turbinei are cineva un zgomot. Un șuierat ceva.


--------------------
Megane 4 1.33 116cp Business 2019-10
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3lu84
post 13 Sep 2020, 17:14
Post #5160


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 1 January 10




QUOTE(kappa_ii @ 11 Sep 2020, 14:30)
La 1.3 daca accelerati puternic la întrarea turbinei are cineva un zgomot. Un șuierat ceva.
*



A mea face la fel.. Șuierat ascutit de turbină la accelerările puternice. Bonus, ceva sunet de refulare daca iei brusc piciorul de pe acceleratie. Presupun ca face parte din experiența de condus a noilor mașini cu motorizări „eficiente” - motor cu cilindree mică, forțat la maximum cu turbina. Doamne-ajută să nu crape fix dupa ce iese din garantie.

La 180-200 Km/h nici nu mai zici ca ai motor normal. Se aude ca un aspirator. Presupun ca turbina domina, ca zgomot.

In general, motorul e silentios până la viteza legala de 130km/h, până acolo e calibrat sa lucreze confortabil. De la 140 deja incepe sa se simta „aspiratorul”. La inceput, puțin, dar de la 160km/h nu prea mai e silentioasa masina.

La mers de oraș „problema” e că motorul e prea silențios la turații mici. Astfel, când dai talpă se aude foarte ușor orice „zgomot tehnologic” (explicatia meseriașilor de la Meridian).

This post has been edited by r3lu84: 13 Sep 2020, 17:23


--------------------
Renault Megane 4 Hatch Business (1.33 TCe 140GPF) 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
239 Pages « < 170 171 172 173 174 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 17:43
Dacia