Intrebari, Defectiuni, Probleme, Sfaturi,, de rezolvare, Megane IV, toate motorizar
![]() ![]() ![]() |
Intrebari, Defectiuni, Probleme, Sfaturi,, de rezolvare, Megane IV, toate motorizar
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
|
||
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|||
m3st_tce |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
Sper sa aisi jante separate. Lasand la o parte deranjul punerii pe janta anual (cu riscuri pt. janta si anvelopa - stiu din experienta
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
QUOTE(m3st_tce @ 10 Nov 2016, 20:23) Sper sa aisi jante separate. Lasand la o parte deranjul punerii pe janta anual (cu riscuri pt. janta si anvelopa - stiu din experienta ![]() Bineinteles, alte jante, alte cauciucuri, alte valve cu senzor.... ![]() |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
Urlea Bogdan |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 17 March 16 ![]() |
gata am scris si eu la vocea clientului, sa vedem ce se va intampla. Am o intrebare, daca ma duc la service pentru problema asta, mi se cer bani pentru manopera? Mersi
|
--------------------
Renault
Megane 4, 1.5 dci 110 cp.
2016
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#35
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Inseamna ca ori e punctual o defectiune pe masina in cauza, ori daca nu, asta e solutia pe care a ales-o reno si va trebui sa traim cu ea. Nici pe megane 3 situatia nu e mai roz, desi am tasnitoare nu pulverizare.
Spunea bine un coleg acum ceva vreme. Boala reno de vreo doua generatii incoace e ca intregul focus e pe reducerea de costuri cu orice pret. Ceea ce a functionat pentru nissan acum 15 ani, functioneaza in sens invers pentru reno de-atunci incolo. Megane-ul in Europa a ajuns mai exclusivist ca masinile premium compacte - vezi topicul de vanzari - unde e in urma A3 si clasei A in 2016. Laguna 3 chix, atat de chix ca au ingropat modelul cu totul. Megane-ul 3 pe tobogan la vanzari, M4 si mai jos - din cea mai vanduta masina in Europa acum 12-13 ani. Singura masina care mai conteaza cat de cat e Clio. Chiar nu sesizeaza cineva ca din createur d'automobile a devenit drive the change ?!!! E super ironic sloganul, care schimbare ? Un fel de vrei schimbarea-n bine, cheia e la Ghosn, dar Ghosn da chix dupa chix si nimeni nu-l trimite la culcare. Chiar n-are Republica un om cu viziune sa-l puna la carma ? |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
QUOTE(Urlea Bogdan @ 11 Nov 2016, 11:55) gata am scris si eu la vocea clientului, sa vedem ce se va intampla. Am o intrebare, daca ma duc la service pentru problema asta, mi se cer bani pentru manopera? Mersi Daca masina este in garantie nu se cer bani...eu deja am facut deja cateva intrari pt diverse maruntisuri! |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
well |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 20 July 16 ![]() |
Eu am sesizat la reprezentanta problema cu duzele inca inainte de a lua masina. La ce explicatii am primit nu merita sa le mai enumar. La mine pe langa faptul ca in general jetul nu are presiune, pe partea soferului este mai mica decat pe dreapta. O sa scriu si eu la Vocea Clientului dar am mari dubii ca o sa se rezolve ceva.
|
--------------------
SAAB
93 TiD
2009 Fiat GP 2006
Renault Megane 4 GT 2016 |
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
QUOTE(well @ 13 Nov 2016, 15:17) Eu am sesizat la reprezentanta problema cu duzele inca inainte de a lua masina. La ce explicatii am primit nu merita sa le mai enumar. La mine pe langa faptul ca in general jetul nu are presiune, pe partea soferului este mai mica decat pe dreapta. O sa scriu si eu la Vocea Clientului dar am mari dubii ca o sa se rezolve ceva. Asa DA...Semnaleaza la Vocea Clientului...eu am facut-o deja de cateva zile...la reprezentanta sunt depasiti de situatie si nu au ce sa faca...mie mi-au sugerat ca pot schimba pompa....dar am fost atentionat ca asta se face numai o singura data...greu de inteles de unde optica asta!!??? |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
nu are nimeni camera onboard, sa vedem si noi de ce va plangeti?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#41
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Urlea Bogdan @ 16 Nov 2016, 09:26) Am rugamintea daca sunteti mai multi cu problema respectiva, sa mergeti la service Renault, pentru a se strange cat mai multe cereri, poate asa suntem luati in seama. Multumesc [..]Ok, poate trecem la subiectul principal si anume defectiunea cu duzele de parbriz, nu la tot felul de aberatii. Ieri am fost la baietii de la Renault si au zis ca o sa inregistreze cererea mea. Lasand la o parte partea pateticaQUOTE(Urlea Bogdan @ 16 Nov 2016, 09:26) daca avea mai putina putere, nu putea sa impinga pana la duza de la haion. Acelasi motor impinge pana in spate, doar sensul de rotatie al motorului se schimba.Am pus si codul pompei mai sus (reper refolosit), dar pare ca degeaba ... This post has been edited by IRONICK: 16 Nov 2016, 11:27 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu va rog sa va opriti aici!
Cred ca s-a spus ce era de spus in ambele tabere. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
sagetator |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
In cazul meu in stationare, perdeaua de apa bate undeva intre 1/4 si 1/3 din inaltimea parbrizului. In mers, pe la 100 km/h ajunge la 1/4 din parbriz.
Ceea ce am constatat însă, e ca stergatoarele iși fac datoria indiferent de poziția jetului, respectiv soluția de parbriz ajunge - măturată de ștergătoare - până la extremitatea de sus a acestora. Și asta fără probleme. Iar în definitiv acesta e scopul: să spele bine parbrizul. Prin urmare, cel puțin în ce mă privește, nu văd în poziția jetului nicio problemă. |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
QUOTE(sagetator @ 16 Nov 2016, 14:10) In cazul meu in stationare, perdeaua de apa bate undeva intre 1/4 si 1/3 din inaltimea parbrizului. In mers, pe la 100 km/h ajunge la 1/4 din parbriz. Ceea ce am constatat însă, e ca stergatoarele iși fac datoria indiferent de poziția jetului, respectiv soluția de parbriz ajunge - măturată de ștergătoare - până la extremitatea de sus a acestora. Și asta fără probleme. Iar în definitiv acesta e scopul: să spele bine parbrizul. Prin urmare, cel puțin în ce mă privește, nu văd în poziția jetului nicio problemă. Poate esti printre norocosi, dar la mine in mers abia bate la baza si parbrizul nu se poate spala...te rog scrie si tu la Vocea Clientului si sesizeaza aspectul pt ca cei din reprezentante nu au ce sa faca! |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
el a zis 100 tu zici 130, poate de aia.
filmati si voi problema. This post has been edited by b76bgaarh: 16 Nov 2016, 17:42 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
freya2012 |
![]() ![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 July 15 ![]() |
Alte probleme sau neajunsuri ati constatat la acest model? Fie el, Sedane, Estate sau Hatchback!
|
--------------------
Renault
Megane IV Estate GT Line 1.5dci AT
2017 Megane II Estate 1.5dci
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
|
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
Urlea Bogdan |
![]()
Post
#48
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 17 March 16 ![]() |
Eu din 19 iunie am 9200 km 1.5 dci 110 cp si nu am avut probleme cu ea, înafara de faza cu spalatul parbrizului. Doamne ajuta sa rămână asa. Mie mi-au reglat duzele , pe loc arunca pe plafon 😃, însă le las asa, că in mers arunca mai bine 😁, însă in primavara cred ca ma duc si le zic sa-mi schimbe pe duze cu spritiere pe trei cai, ce avem noi acum este gen perdea si fiind jetul mult mai subtire decat cel clasic in timpul mersului vântul împinge apa mult mai jos pe parbriz. Sunt foarte multumit in schimb de masina.
|
--------------------
Renault
Megane 4, 1.5 dci 110 cp.
2016
|
|
sagetator |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
|
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
nevar |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 25 November 16 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 4
2016 ZEN
|
|
adrianovici_2006 |
![]() ![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
QUOTE(nevar @ 25 Nov 2016, 23:01) Am primit raspuns cum ca: "Problemele vor fi comunicate departamentului tehnic pentru stabilirea masurilor in consecinta" Dar asta nu inseamna ca neaparat se si rezolva...daca nu luam atitudine mai multi si transmitem aceasta problema si ne multumim sa traim cu ea...nu se va rezolva nimic! Eu i-am tot batut la cap cu perioada de livrare care tot intarzia si la final ca sa-i nu-i mai bazai, mi-au RASPLATIT FIDELITATEA cu vauchere in valoare de 150 euro.... ![]() ![]() Apoi mi-au scurtat perioada de garantie cu 3 zile...iarasi am facut reclamatii...intr-un final s-a rezolvat si asta. hai sa va mai zic una: Masina trebuia sa vina pe 26.10(desi initial mi s-a spus ca va veni in septembrie), tot pe 26 a fost deblocata pentru Tp la dealer....nu a venit nici pe 27...iarasi tf la Vocea clientului...apoi dealer primeste mail ca masina va pleca pe 28.10 ora 15 de la Ciorogarla spre Rm.Valcea pe platforma firmei de expeditie...sosire ora 19.00. Doi reprezentanti de la departamentul vanzari au ramas la serv pt receptie...la ora 20 inca nu sosise si nici n-a mai sosit in seara aceea...pe 29.10 dimineata iarasi telefoane la Vocea clientului....ca sa se afle ca soferul de pe masina de Tp a hotarat el sa ramana in Pitesti, pt ca era de acolo...scandal...Dealer-ul a trimis propria platforma si intr-un final am intrat in posesia masinii in aceeasi zi dupa orele 16.30...retineti..era o zi de SAMBATA... Mai am si alte cateva mai marunte... La doua saptamani sunt sunat sa ma intrebe despre satisfactia RENAULT...aveam niste draci...i-am pus sa citeasca in arhive cate reclamatii am si sa-si dea note singuri!!! Va salut pe toti si va doresc sa nu aveti parte de asa experiente!! This post has been edited by adrianovici_2006: 26 Nov 2016, 06:34 |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
jbn |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
Eu nu am primit raspuns pana acum
![]() |
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
Haustrum |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 10 July 12 ![]() |
De cand am cumparat masina am avut doua probleme:
- prima, chiar la 3 saptamani de cd am ridicat-o, nu-mi mai mergeau senzorii parcare spate. S-a rezolvat prin restartul calculatorului, merg f bine de atunci. - a doua, recenta - dupa ce am facut update de soft telefonului (Samsung), a refuzat sa se mai conecteze la bluetooth - de fapt se conecta si se deconecta la cateva secunde. S-a rezolvat prin update de soft pt R-link, in reprezentanta, fara costuri suplimentare. |
--------------------
Renault
Clio 3/Clio 4/Megane 4 dci
2014/Pro1,2 75CP/2016/Intense 110cp
|
|
B83MAR |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 12 August 16 ![]() |
Salutare,
Confirm si eu, am scris la vocea clientului de doua ori cu privire la duzele spalatorului de parbriz si nu am primit nic i un raspuns ![]() Pe de alta parte, referitor la claxonul masinii, mie unu mi se pare ca are un ton slabut in comparatie cu fosta masina (polo) si nu pare sa fie bi-tonal dupa urechea mea ![]() Numai bine, |
--------------------
Renault
Megane IV, 1.5 dci, TL4,
2016, Intens
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
QUOTE(B83MAR @ 10 Dec 2016, 17:12) Salutare, Confirm si eu, am scris la vocea clientului de doua ori cu privire la duzele spalatorului de parbriz si nu am primit nic i un raspuns ![]() Pe de alta parte, referitor la claxonul masinii, mie unu mi se pare ca are un ton slabut in comparatie cu fosta masina (polo) si nu pare sa fie bi-tonal dupa urechea mea ![]() Numai bine, La fel de banal...dar nu scrie niciunde ca ar trebui sa fie bi-tonal! |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
jbn |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
Am fost sunat de la vocea clientului in legatura cu duzele de spalat parbrizul. Mi s-a comunicat ca trebuie sa merg in service pentru constatare si in urma constatarii se vor lua masurile necesare. Va voi tine la curent cu ce se va petrece.
17 Dec 2016, 23:37: Referitor la farurile full led care bat prea jos. Asa cum am scris in acest topic mai sus, farurile au fost reglate in service, operatiune in urma careia problemele de vizibilitate cu faza scurta pe drumuri neiluminate s-a rezolvat. Totusi, pana acum proba a fost facuta cu maxim 2 persoane pe locurile din fata. Astazi a fost prima data cand am mers cu inca 2 persoane pe locurile din spate si se pare ca problema a aparut din nou. Farurile bat prea jos. Cred ca este din cauza reglarii automate in functie de gradul de incarcare a masinii, ca alta explicatie nu am. Dar daca este asa, inseamna ca daca in prealabil nu ar fi fost reglate in service cu masina goala, atunci cu 2 persoane in spate ar fi batut si mai aproape??? Cam aiurea. This post has been edited by jbn: 17 Dec 2016, 23:37 |
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#57
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu reglajul (care este identic cu al oricarei alte masini) este de vina, ci compensarea automata care nu stie de incarcarea pe spate. Pe fata nu conteaza foarte mult incarcarea. Matematica simpla.
Poate nu este un defect de proiectare, ci o problema la tine. Dar cum a inceput Renault in forta cu defectele ... This post has been edited by IRONICK: 17 Dec 2016, 23:52 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
jbn |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 17 Dec 2016, 23:50) Nu reglajul (care este identic cu al oricarei alte masini) este de vina, ci compensarea automata care nu stie de incarcarea pe spate. Asta am vrut si eu sa spun. Atat timp cat farurile bat bine cand sunt doar eu in masina, iar cand sunt pasageri in spate bat prea jos, atunci compensarea este prea mare, corect? |
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#59
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Indiferent cata greutate (pana la val max admisa pe masina) pui in spate, farurile trebuie sa bata la aceeasi inaltime. In cazul tau compenseaza prea mult.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
jbn |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
|
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 19:35 |