[VAND] Cruise Control, Semnalizare Cu Impuls, tempomat, aprindere avarii la franrea de urgenta
![]() ![]() |
[VAND] Cruise Control, Semnalizare Cu Impuls, tempomat, aprindere avarii la franrea de urgenta
comfort_auto |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 8 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|||
Eggy |
![]()
Post
#2
|
![]() calm Group: Members Posts: 487 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
maneta aceea de cruise control se vinde si separat?
|
--------------------
Renault
Clio III 1.6 16v
2007
|
|
comfort_auto |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 8 January 10 ![]() |
maneta e cea din linkul asta.
pentru vanzare doar maneta, pe stoc o avem pe prima, din atasamente ,la 30 de euro transportul e gratuit in toata tara. This post has been edited by comfort_auto: 5 Mar 2010, 10:57 Attached thumbnail(s) comanda.jpg ( Size: 123.46k ) Number of downloads: 8124 ros.jpg ( Size: 12.95k ) Number of downloads: 7559 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
adiya |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ceva date despre montajul pe dci? Echipamentul este asemanator dci-benzina? Pretul este apropae acelasi.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
comfort_auto |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 8 January 10 ![]() |
asa arata kitul de dci, maine montez unul. o sa revin cu niste pozne
@Axe vezi ca asiaticii sunt ieftin rau. poate gasesti unul sa traga de cablu. maneta si functionalitatea sunt aceleasi, restul e diferit cam totul This post has been edited by comfort_auto: 5 Mar 2010, 22:49 Attached thumbnail(s) PictureDbW_001.jpg ( Size: 5.18mb ) Number of downloads: 8362 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
comfort_auto |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 8 January 10 ![]() |
Ieri a fost montat primul CC de la ComfortAuto pe un Logan dci,
pentru instalare a fost scos ceasul de bord si plasticele de sub si deasupra de volan - la CONECTOR (cu 24 pini Negru) al ceasului de bord, conectorul din partea stanga: -22 Semnal viteză vehicul - firul albastru din kit -21 Semnal turometru - firul galben din kit - la o masa de sub ceasuri - firul verde din kit - la ignition - firul portocaliu. - la senzorul de la pedala frana(galben si verde, unul la +12V permanent, celalalt la 12V cand pedala nu e apasata) - firele maro\maro cu alb. - la pedala de acceleratie cu mufa existenta in kit burghiul de 10 a facut o gaura in plasticul de sub maneta de semnalizare pentru postare maneta de cruise control \ pilot automat \tempomat |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
comfort_auto |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 8 January 10 ![]() |
30 da.
din pacate nu am poze ![]() |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
hercule |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 28 May 06 ![]() |
Maneta de cruise are mufa care sa se potriveasca la Renault Laguna II (2002)?
|
--------------------
Renault
Laguna II
2002, 1.8i 16v Laguna II, 1.8i 16v, 2001
|
|
comfort_auto |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 8 January 10 ![]() |
maneta e universala. nu are mufa.
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
c_costel |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 18 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Se poate monta si pe alte masini ? M-ar interesa pt un Mercedes Vito 109cdi 2006.
|
--------------------
renault
modus
2005 1,2 dinamyque
- h 593 r
|
|
comfort_auto |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 8 January 10 ![]() |
avem pentru orice masina.
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Preturile sunt aceleasi la tempomat pentru orice masina?
De exemplu la masina din semnatura? Renault Twingo 1.2 16v? Spun asa pentru ca la 1.2 16v este motorizat corpul clapeta si nu este in exterior - este bagata adanc sub admisie...(e mai ciudat facut motorul). This post has been edited by bubu782001: 9 Mar 2010, 17:47 Attached thumbnail(s) D4F.jpg ( Size: 286.7k ) Number of downloads: 7223 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
comfort_auto |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 8 January 10 ![]() |
ca sa imi dau seama daca merge mi-ar trebui o poza de genul asta(poza 2), adica in detaliu pe locul unde e prins cablul de acceleratie.iar daca nu ai access deloc la cabul de aceleratie in compartimenutl motor se poate face un artificiu ca in poza 1
preturile pot sa difere in functie de tipul de acceleratie(pe sarma sau electonica), de elementul de comanda, sau daca e plug-and-play sau nu acceleratia ta e pe sarma sau e electronica? presupun ca e pe sarma, daca e asa costa ~250 de euro Attached thumbnail(s) temp.JPG ( Size: 13.58k ) Number of downloads: 6562 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Nu. Nu este pe sarma. Am specificat chiar, ca este motorizat corpul clapeta. Ce rost ar mai avea atunci un corp clapteta motorizat (adica actionat de un motoras electric) daca ar fi pe sarma sistemul ?
Practic pedala de acceleratie roteste un potentiometru. Semnalul din potentiometru (care apropo are 2 piste) se duce in computerul de injectie, iar computerul de injectie la randul sau comanda deschiderea mai mult sau mai putin a clapetei de admisie. Acuma mai este o chestie. Acest tip de motor (D4F 1.2 16v) nu are motoras pas cu pas, sau cu ii se mai spune, IAC - Idle Air Control, pentru reglarea automata a aerului cand este rece motoru. Nu. Chiar clapeta asta la mine joaca practic SI rolul de IAC, adica cand este motorul rece (la relanti) computerul de injectie ajusteaza in timp real pozitia clapetei (foarte repede). Sistemul de fapt este CHIAR IDENTIC cu ce ati postat dvs in prima poza - chiar asa arata. Si chiar cum ati spus dvs este - in compartimentul motor se afla potentiometrul, iar in habitaclu (cum este si normal ![]() In situatia mea as dori sa-mi spuneti ce anume imi trebuie (de la dvs) si niste eventuale preturi. Daca doriti va pot da semnalele de la motoras respectiv de la potentiometru (si valorile celor 2 piste). This post has been edited by bubu782001: 10 Mar 2010, 10:01 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
comfort_auto |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 8 January 10 ![]() |
QUOTE(bubu782001 @ 10 Mar 2010, 09:51) daca legatura dintre pedala si potentiometru e mecanica, dupa cum spun eu: pe sarma, atunci CC se adauga ca in poza 1. adica la pedala de acceleratie se mai adauga un cablu care e comandat de actuatorul de CC. costa ~250 de euro daca vrei mai mult, adica sa comanzi electronic clapeta, pot sa investighez, sa imi dai detaliile specificate de tine legate de potentiometru si poza pedalei, poza conectorului, plus detalii exacte ale conectorului. |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ok. Pai avem asa:
Potentiometru pedala acceleratie: Este un potentiometru facut de CTS, cu 2 piste (interne). Rezistenta pista 1 = 1700 +/- 900 ohm Rezistenta pista 2 = 3000 +/- 2200 ohm Si are urmatorii pini: 1. LOAD POTENTIOMETER 2 + SIGNAL 2. LOAD POTENTIOMETER 1 + SIGNAL 3. + LOAD POTENTIOMETER 2 4. - LOAD POTENTIOMETER 1 5. - LOAD POTENTIOMETER 2 6. + LOAD POTENTIOMETER 1 Corpul clapeta: Are integrat un motoras electric (nu este pas cu pas - este un motoras electric normal in curent continuu), si un potentiometru de pozitie a clapetei. Are urmatorii pini: 1. MOTORISED THROTTLE POTENTIOMETER SENSOR - 2. MOTORISED THROTTLE POTENTIOMETER 1 SIGNAL 3. THROTTLE MOTOR + CONTROL 4. THROTTLE MOTOR - CONTROL 5. MOTORISED THROTTLE POTENTIOMETER + 5 VOLTS 6. MOTORISED THROTTLE POTENTIOMETER 2 SIGNAL Alte informatii? This post has been edited by bubu782001: 10 Mar 2010, 11:08 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
comfort_auto |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 8 January 10 ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Da.
Deci dupa cum am spus, pedala TRAGE de un cablu, care trece prin preetele de la pedalier, si undeva prin spatele cutiei de viteza este o cutiuta mica in care intra cablul si care trage potentiometrul respectiv (este ca un semi-scripete inauntru). Poza pedalei, poza conectorului nu prea am cum sa fac... Uite am pus o poza sa vezi cum arata acel potentiometru. This post has been edited by bubu782001: 10 Mar 2010, 11:48 Attached thumbnail(s) _.jpg ( Size: 53.46k ) Number of downloads: 1917 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
comfort_auto |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 8 January 10 ![]() |
in situatia asta iti propun varianta din poza 1, in care la pedala de acceleratie se adauga un cablu legat la un actuator care e comandat electronic astfel incat sa tina viteza constanta
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pai electronic nu era mai bine? In plus scap de elemente mecanice (actuator si alte dracii). Este aiurea sistemul pe cablu. Sa inteleg ca sistemul nu face decat sa blocheze cablul intr-o anumita pozitie nu?
PS vezi ca am pus in postarea anterioara si o poza. Ironia sortii este ca la motorul meu exista o alta versiune de ECU (cu cateva luni mai noua) care ARE integrat CC-ul. SINGURA diferenta fizica consta in faptul ca potentiomentrul pedalei de acceleratie, a fost mutat in habitaclu si este de alt tip (are o parghie micuta actionata direct de pedala). "Noul" tip de ECU are aceeiasi pini, aceleasi semnale totul LA FEL - insa in interior are alt PCB (v2) care contine si CC-ul implementat. Practic pentru a putea implementa sistemul OEM am nevoie de FIX 3 elemente: ECU de generatie mai noua, potentiometru de pedala, si pedala (este un pic diferita la prindere), eventual 4 fire + niste rezistente pentru CC. This post has been edited by bubu782001: 10 Mar 2010, 12:08 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
comfort_auto |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 8 January 10 ![]() |
super daca e asa, dar s-ar putea sa iasa mai scump decat asta cu actuator. cauta ECU la un shrot
|
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Intrebarea este unde?
Unde oare gasesc eu un ECU Magneti Marelli, model: 5NR2 de prin 2002 - 2003 (asta e smecheria de fapt, ca din iulie 2001 a fost facuta "marea schimbare") Din 2004 Renault a schimbat inca o data ECU a pus altul (siemens) si deja este mult diferit in schema. Si asta un Twingo sau un Clio 2 1.2 16v. Ecu are codul asta: 8200181482 Primele ECU (primele versiuni) se chemau 5NR, iar astea versiunea a 2-a se cheama 5NR2. Hai ca potentiometru as gasi...poate si pedala..de fapt sa gasesc un Twingo facut praf sau un Clio 2. (totusi o sa-mi trebuiasca pedala de la Twingo - insa cred ca se poate face o adaptare la a mea) Potentiometrul ala are codul: 8200089851 sau 8200699681 sau 8200245849B De preturi nu stiu ce sa zic...afara pretul la ECU este intre 100 si 180 euro. Potentiometrul si ala este tot pe la 100 euro...a se citii EBAY. Deci cam un 200 - 300 cu transport cu tot. (asta daca iau de afara) Aici nu stiu...ca nu am gasit (bina ca nici nu am cautat). This post has been edited by bubu782001: 10 Mar 2010, 14:14 Attached thumbnail(s) g4.JPG ( Size: 80.67k ) Number of downloads: 1620 img8002u.jpg ( Size: 258.25k ) Number of downloads: 1341 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
comfort_auto |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 8 January 10 ![]() |
eu zic sa pui un nou topic despre asta, poate cineva te poate ajuta mai mult decat mine
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
comfort_auto |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 8 January 10 ![]() |
asa functioneaza semnalizarea cu impuls pe solenza. inainte si dupa. numarul de semnalizari la un impuls e reglabil |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
c_costel |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 18 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Intrebari pt pilotul automat;
Are aceleasi functii ca si un tempomat montat de fabrica? Mentine viteza si nu turatia constanta Se decupleaza din frana sau ambreiaj iar cand se apasa acceleratia pt un moment , la eliberarea acesteia se reduce viteza pana la viteza la care se mergea anterior pe pilot automat ? La orice motor indiferent ca e diesel sau benzina se monteaza acel cablu pe acceleratie? Incearca sa dai mai multe detalii despre produsele pe care le vinzi ,doar poza si pretul nu sunt de ajuns pentru 265 euro+montaj. Multumesc. |
--------------------
renault
modus
2005 1,2 dinamyque
- h 593 r
|
|
comfort_auto |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 8 January 10 ![]() |
da sunt exact aceleasi functii. chiar mai mult, exista posibilitatea de a avea 2 viteze setate in memorie sa zicem 58 pt sate si 108 pt afara.
in mers, il pornesti: si tine viteza constanta. pentru asta, turatia nu e neaparat constanta se deculpeaza daca: - apesi frana - apesi ambreiajul - apesi butonul de OFF daca ai decuplat: - butonul RES va aduce masina la viteza anterior setata maneta are 4 pozitii, si are desenat ca un ceas - e ON/OFF- martor cu led - RES/-: - o pornesti, merge si ii dai -, scade viteza - resume lucreaza numai cand e decuplata pentru a readuce masina la viteza setata anterior - SET/+: - creste viteza memorata - SET memoreaza viteza de croaziera - CANCEL: decuplarea sistemului - ON\OFF. daca ai setata viteza x si vrei sa depasesti alta masina, apesi acceleratia, depasesti si dupa ce iei piciorul de pe acceleratie, masin ava reveni la viteza care o aveai inainte - x ____________ acel cablu se monteaza doar la benzinare. la diesel nu. This post has been edited by comfort_auto: 27 Mar 2010, 16:42 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
comfort_auto |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 8 January 10 ![]() |
QUOTE(adiya @ 7 Mar 2010, 19:26) ei bine uita ca au sosit si pozele ![]() Attached thumbnail(s) 18032010217.jpg ( Size: 894.45k ) Number of downloads: 1988 18032010218.jpg ( Size: 1009.79k ) Number of downloads: 1975 18032010219.jpg ( Size: 1.07mb ) Number of downloads: 1788 18032010220.jpg ( Size: 854.3k ) Number of downloads: 1654 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
comfort_auto |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 8 January 10 ![]() |
am adaugat inca un produs ce merita atentie, chiar 2.
cruise control pt logan 1.6 16V : si Climate control: la un pret foarte mare pe site dar mai mic aici pe forum 1 bucata la 70euro 2 bucati la 65 euro 3 bucati la 60 de euro 4 bucatila 55 de euro mai multe detalii despre functii voi adauga cat de curand pe site Sarbatori fericite!! ![]() |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
O intrebare ar fi daca se poate achizitiona doar maneta de la cruise control de la kit-ul oferit de dvs, ca piesa separata ?
Ce tipuri de manete sunt ? Sunt modele diferite cu comenzi diferite ? Ai putea sa postezi niste poze cu ele te rog mult ? Pe mine ma intereseaza o maneta sa contina 5 comenzi: + (plus) - (minus) O (pause) R (resume) ON/OFF - butonul principal de activare/dezactivare CRUISE CONTROL (cum este cel rotund din pozele puse de tine cu maneta de CC de pe Logan este IDEAL). Nu este obligatoriu sa aiba acest ultim buton (ON/OFF) insa daca il are este excelent. Aveti si alte culori la manete in afara de negru (gri de exemplu) ? Multumesc mult. This post has been edited by bubu782001: 6 Apr 2010, 00:45 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
La o SLZ benzina ai reusit sa montezi "cruise control" pana acum ? Vad ca tu asta ai sau cel putin asta scrii ca ai .
Ai mers cu el pe SLZ sau LGN 1.4 sa vezi daca iti economiseste ceva benzina sau este realizat de fapt numai pentru comfort , adica sa nu te mai "stresezi" cu piciorul pe acceleratie ? La SLZ care ar fi ultimul pret la care ar fi de vanzare cu tot cu montaj ? Presupun ca stii ca acceleratia este pe cablu normal , pana la corpul clapeta , care are motoras pas-cu-pas . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 21:16 |