Arkana, Versiuni si preturi in Romannia
![]() ![]() ![]() |
Arkana, Versiuni si preturi in Romannia
meg2s |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|||
Mihnea2012 |
![]()
Post
#242
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
E corect ce zici.
As fi dorit sa aud posesori de Arkana dar sunt putini pe site sau sectiunea nu e vizibila. Eu am gasit topicul de Arkana cautand cu google desi in prima faza l-am cautat vizual in site. Ar fi bine sa fie si Arkana mai "libera" eliberata din captivitate fratelui Captur. Am citit cap-coada postarile si am vazut un singur posesor de 17 toli - care sunt doar pe Zen/Equilibre - felicitandu-se ca nu are jante de 18 toli. Altfel am citit un review aici Undeva zic ca : "În momentele în care energia din bateria de acumulatori este consumată, Arkana devine mai lentă, un pic leneșă." Tot acolo au si niste consumuri extraurbane pe drumuri la munte; deci consumuri bune. Referitor la optiunea Sport care este standard la Techno / Zen pot sa zic ca nu m-a dat pe spate. Tureaza motorul termic ca sa ai raspuns mai rapid. Logic. Asa face si la benzinarele 140 sau 160 cp EDC. Si acolo chiar ajuta putin. Insa la acest fullHybrid acel ajutor il primieste de la motorul electric. Are boost cat sa ajunga in ture. Iar MySense nu personalizeaza decat lumini si culori interioare. Nu caut sa critic versiunea Techno. Chiar o aveam in plan, dar cum raman putine diferente reale (poate faza lunga adaptiva sa fie utila ca parcarea asistata nu ma intereseaza) si un minus la jantele de 18 toli, atunci alegerea variantei Equilibre mie imi pare fireasca. Repet, mie. This post has been edited by Mihnea2012: 16 Sep 2022, 11:45 |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
dadoshel |
![]()
Post
#243
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.016 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca ![]() |
Regret ca nu am avut bani de Intens/Techno pentru ca: pe Intens puteam pune optional scaune incalzite iar partea superioara a panourilor de usi era dintr-un material mai calitativ. Restul optiunilor suplimentare nu le regret/nu le simt lipsa. Mie chiar imi displace tableta aia portrait de pe Intens.
De aratat arata mai bine cu jantele pe 18, nici vorba. Nu stiu cum se simte insa, si cu astea pe 17 e ca o capra de munte ![]() |
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
meg2s |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Mihnea2012 @ 16 Sep 2022, 11:45) Undeva zic ca : "În momentele în care energia din bateria de acumulatori este consumată, Arkana devine mai lentă, un pic leneșă." Da, e normal ce spun ei. Imagienaza-ti ca esti la drum lung cu bateria pe acea "rezerva" despre care am scris. Daca vei face o accelerare normala, nu cu pedala la podea, sistemul hibrid va livra in majoritatea cazurilor pana la cei 94 cp ai motorului termic, pentru ca n-are rezerve de baterie. Daca in schimb ai o situatie de urgenta pe care o comunici sistemului apasand pedala la podea, electricul va livra si el pe langa termic - pentru perioade scurte de timp. Cand te gandesti la achizitia unui hibrid de genul asta, trebuie sa o vezi ca achizitia unui motor termic aspirat de 94cp, cu consun urban semnificativ (sa nu zic mult) mai mic decat al unei masini echivalente ICE. Extra-urban e ca si cum ai merge cu o aspirata de 94cp si cu ceva putere suplimentara pentru situatiile de urgenta. Ca sa fiu putin rautacios, ori pragmatic, cei 143cp sunt un fel de marketing sau ambalaj frumos. La PHEV e alta poveste, dar si ala devine un hibrid simplu daca ai de parcurs distante mari si nu opresti sa incarci. This post has been edited by meg2s: 17 Sep 2022, 11:41 |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
Macmat |
![]()
Post
#245
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 17 March 22 ![]() |
Nu uita ca phev-ul are optiunea e-save cu care ai spor electric tot parcursul parcursul extraurban😁
This post has been edited by Macmat: 17 Sep 2022, 14:10 |
--------------------
Renault
Captur e-tech plugin hybrid
2022 /Intense
|
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#246
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
QUOTE(dadoshel @ 16 Sep 2022, 19:31) Regret ca nu am avut bani de Intens/Techno pentru ca: pe Intens puteam pune optional scaune incalzite iar partea superioara a panourilor de usi era dintr-un material mai calitativ. Restul optiunilor suplimentare nu le regret/nu le simt lipsa. Mie chiar imi displace tableta aia portrait de pe Intens. De aratat arata mai bine cu jantele pe 18, nici vorba. Nu stiu cum se simte insa, si cu astea pe 17 e ca o capra de munte ![]() In sfarsit un posesor. Da arata mai bine alea de 18 toli. Clar. Dar din ce zici si cu cele de 17 suspensia e tot tare? Sper sa ma pot obisnui. Scaunele incalzite nu ma intereseza. Bine ca nu citeste nevasta review-ul. <span class='edit'>17 Sep 2022, 19:05:</span> QUOTE(meg2s @ 17 Sep 2022, 11:16) Da, e normal ce spun ei. Imagienaza-ti ca esti la drum lung cu bateria pe acea "rezerva" despre care am scris. Daca vei face o accelerare normala, nu cu pedala la podea, sistemul hibrid va livra in majoritatea cazurilor pana la cei 94 cp ai motorului termic, pentru ca n-are rezerve de baterie. Daca in schimb ai o situatie de urgenta pe care o comunici sistemului apasand pedala la podea, electricul va livra si el pe langa termic - pentru perioade scurte de timp. Cand te gandesti la achizitia unui hibrid de genul asta, trebuie sa o vezi ca achizitia unui motor termic aspirat de 94cp, cu consun urban semnificativ (sa nu zic mult) mai mic decat al unei masini echivalente ICE. Extra-urban e ca si cum ai merge cu o aspirata de 94cp si cu ceva putere suplimentara pentru situatiile de urgenta. Ca sa fiu putin rautacios, ori pragmatic, cei 143cp sunt un fel de marketing sau ambalaj frumos. La PHEV e alta poveste, dar si ala devine un hibrid simplu daca ai de parcurs distante mari si nu opresti sa incarci. Pai si daca ii tot dai "urgente", in final ramai cu cei 94 cp. Deci trebuie sa stai cu ochiul pe nivelul bateriei. Nu e greu. Te adaptezi. Ca sa mentii viteza la 130, ca sa dau un exemplu, 94 de cai sun suficienti. Si cu 70 cp de la logan faceam asta. Insa daca apas pedala am un boost electric. La termic nu aveam. Deci nu prinde rautatea ta. This post has been edited by Mihnea2012: 17 Sep 2022, 21:14 |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
dadoshel |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.016 Joined: 11 January 05 From: cluj-napoca ![]() |
Da, e rigida si cu jante pe 17. Scaunele incalzite le-am avut pe Prafster, si sunt convins ca le voi simti lipsa in perioada urmatoare.
Poate fi la fel si cu dotarile alea de care zic ca nu ma coafeaza. Nu le-am avut, nu le simt lipsa. Poate daca le-as fi avut anterior, s-ar fi schimbat discutia... |
--------------------
Renault/Dacia
Arkana/1310
Zen 2022/TLX 1989
- CJ37CUC/CJ10YET
|
|
meg2s |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Mihnea2012 @ 17 Sep 2022, 18:56) Pai si daca ii tot dai "urgente", in final ramai cu cei 94 cp. Deci trebuie sa stai cu ochiul pe nivelul bateriei. Nu e greu. Te adaptezi. Ca sa mentii viteza la 130, ca sa dau un exemplu, 94 de cai sun suficienti. Si cu 70 cp de la logan faceam asta. Insa daca apas pedala am un boost electric. La termic nu aveam. Deci nu prinde rautatea ta. Sigur ca daca tot dai "urgente" ramai fara baterie, dar sistemul hibrid va trage energie din termic pentru a-si incarca "rezerva" de baterie imediat ce va avea ocazia dupa acceerarea de urgenta. Ceea ce incerc sa spun e ca vei avea ajutor electric chiar si atunci cand nivelul afisat al bateriei este 0. Fie vorba intre noi, ca sa mentii 130 km/h cel mai probabil iti sunt suficienti in jur de 30-40 cp (daca nu esti la deal, cu vant in fata sau cu remorca dupa tine). Nu stiu unde vezi tu rautate, eu tocmai ce am incercat sa spun ca hibridul asta are doar plusuri peste termicul de 94cp, atat urban cat si extra-urban. Intelegem ce putem... |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#249
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
Eu doar te am parafrazat. Ai scris mai sus: "ca sa fiu putin rautacios ...".
Da. Are in algoritmi incarcarea bateriei. Trebuie sa citesti indicatorul bateriei si sa ii respecti putin procedura. This post has been edited by Mihnea2012: 18 Sep 2022, 21:17 |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
meg2s |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
A, scuze...
![]() Eram rautacios la adresa Renault, nu la adresa produsului. Pana acum ce hibride si PHEV-uri am condus (cateva mii de km, masini inchiriate) mi-au facut o impresie foarte buna. Nu mi se pare dificil sa te adaptezi la masina odata ce o intelegi. |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#251
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
Zici ca ai condus mai multe hibride.
Deci poti sa faci un benchmark. Cum sta Arkana? Eu ma raportez vizual la Toyota CHR. Am mai vazut un reportaj TV cu Noul Citroen C4 hibrid pe care insa nu il vad in oferta din Romania. Mai e si Honda HRV care arata foarte bine, insa nu stiu mai nimic despre ea. This post has been edited by Mihnea2012: 19 Sep 2022, 17:23 |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
meg2s |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Hibridele au fost de la Toyota, iar phev-ul un MG. Toyota cred ca este inca o referinta in materie de hibride, nu stiudaca si cand i-a batut cineva. Din pacate nu pot spune cum se compara Arkana in liga asta, pentru ca am facut un singur drive-test cu 1.3 140cp EDC la scurt timp dupa lansare (hibrid nici nu aveau atunci).
CHR mi se pare ca arata putin mai interesant decat Arkana (subiectiv), dar cred ca la spatiul interior (si portbagaj) este sub Arkana. https://www.auto-data.net/en/compare?carId1...2=38111&carId3= |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#253
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Toyota inca nu au baterii cu Li la hybride....
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#254
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
Am vazut si eu diferenta asta: 1.3kw NIMH la CHR si 1.2 kw LI-ION la Arkana.
Clar ca Toyota e referinta. |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
Referinta la redus costuri, ca poate citeste cineva care nu stie si crede ca tehnologia de NiMH e top, cand de fapt e doar veche si amortizata.
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#256
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Toyota nu prea se aventureaza in inovatii. De aia sunt si durabile si fiabile.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#257
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 20 Sep 2022, 13:07) Referinta la redus costuri, ca poate citeste cineva care nu stie si crede ca tehnologia de NiMH e top, cand de fapt e doar veche si amortizata. Referinta la hybride. Cand facea Toyota hybride, ceilalti se incaltau cu fesul, cum se spune. Totusi pe Yaris Cross hybrid au pus baterie LI-ION insa de 07.KW. Dar e si mai mica. |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#258
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Hybride se faceau si la 1910, cand Toyoda facea razboaie de tesut..... Toyota doar a jucat pe cartea lor in productia de masa. Si primele nu erau chiar stralucite.
This post has been edited by einstein1984: 20 Sep 2022, 15:31 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#259
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Uaaai, ce ai putut spune ! Sa vezi acum cum iti sar in cap toti fanii japoneze, in general si Toyota in special. Noroc ca nu prea bantuie pe aici.
Arkana HEV nu este pentru cei care trag de masini serios in extra-urban. Veriga slaba este motorul termic aspirat cu putere mica si cuplu modest. Pe langa asta mai este loc de imbunatatire pe partea de management SW al sistemului de propulsie (ICE, motoare electrice, DHT). Motorul termic nu este capabil sa asigure puterea si cuplul necesare pentru a rula in mod sustinul la sarcini mari si in acelasi timp sa adauge energie in baterie. Exista scenarii de utilizare in care puterea la roti este sever limitata. De exemplu dupa o portiune de drum in care s-a rulat la viteza mare, peste 100 km/h, urmeaza o urcare pe durata careia vrei sa depasesti si sa cresti viteza peste 120-130 km/h. Te poti trezi ca masina nu livreaza puterea pe care o asteptai. V2 al sistemului lor hibrid, care va inlocui motorul de 1600 cmc, aspirat, cu unul de 1200 cmc (parca) supraalimentat nu va mai avea astfel de probleme. |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
meg2s |
![]()
Post
#260
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci pana la urma cum e cu Arkana: e clasa subcompacta sau compacta?
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
meg2s |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Pai uite aici cum se compara dimensiuniel si volumele:
https://www.auto-data.net/en/compare?carId1...2=40676&carId3= Daca Arkana e subcompacta, Megane 4 unde s-ar incadra? |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#263
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
QUOTE(r_vlad @ 20 Sep 2022, 18:12) Uaaai, ce ai putut spune ! Sa vezi acum cum iti sar in cap toti fanii japoneze, in general si Toyota in special. Noroc ca nu prea bantuie pe aici. Arkana HEV nu este pentru cei care trag de masini serios in extra-urban. Veriga slaba este motorul termic aspirat cu putere mica si cuplu modest. Pe langa asta mai este loc de imbunatatire pe partea de management SW al sistemului de propulsie (ICE, motoare electrice, DHT). Motorul termic nu este capabil sa asigure puterea si cuplul necesare pentru a rula in mod sustinul la sarcini mari si in acelasi timp sa adauge energie in baterie. Exista scenarii de utilizare in care puterea la roti este sever limitata. De exemplu dupa o portiune de drum in care s-a rulat la viteza mare, peste 100 km/h, urmeaza o urcare pe durata careia vrei sa depasesti si sa cresti viteza peste 120-130 km/h. Te poti trezi ca masina nu livreaza puterea pe care o asteptai. V2 al sistemului lor hibrid, care va inlocui motorul de 1600 cmc, aspirat, cu unul de 1200 cmc (parca) supraalimentat nu va mai avea astfel de probleme. Totusi tu poti sa ne spui cu adevarat cum se comporta un PHEV de peste 44keuro pe care il detii.cu baterie de 12kw. De la inaltimea aceasta critici o masina mai ieftina cu 40%, pe care nu o conduci. Toyota C-HR si Yaris Cross nu au tot motoare aspirate? E clar ca o turbina e mai mult decat binevenita, dar in gama asta de pret crezi ca e usor sa faci si profit in calitate de constructor? Cum a facut VAG la aia cedata tie? Din pacate sunt putini posesori pe topic si doar sustinatori de trafic pe site. 1.2 turbo de 130 cp abia intra pe Austral HEV la 35700 euro pret de lista anuntat azi. Un pret huge oricum, dar in trend cu ptreturile concurentilor Hyundai, Kia, Peugeot ori Ford. Din aceeasi clasa. This post has been edited by Mihnea2012: 20 Sep 2022, 21:20 |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#265
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(Mihnea2012 @ 20 Sep 2022, 22:11) Totusi tu poti sa ne spui cu adevarat cum se comporta un PHEV de peste 44keuro pe care il detii.cu baterie de 12kw. De la inaltimea aceasta critici o masina mai ieftina cu 40%, pe care nu o conduci. Toyota C-HR si Yaris Cross nu au tot motoare aspirate? E clar ca o turbina e mai mult decat binevenita, dar in gama asta de pret crezi ca e usor sa faci si profit in calitate de constructor? Cum a facut VAG la aia cedata tie? Din pacate sunt putini posesori pe topic si doar sustinatori de trafic pe site. 1.2 turbo de 130 cp abia intra pe Austral HEV la 35700 euro pret de lista anuntat azi. Un pret huge oricum, dar in trend cu ptreturile concurentilor Hyundai, Kia, Peugeot ori Ford. Din aceeasi clasa. Nu critic. Am constatat si am impartasit informatii despre o slabiciune a masinii / sistemului de propulsie. Informatie care nu este usor accesibila unui potential cumparator. Presa auto e prea varza ca sa inteleaga fenomenul si sa poata sa il explice iar personalul din reprezentantele Renault habar nu are, in general. Ca sa fie si mai clar, sistemul de propulsie este OK, eficient, suficient de rafinat pentru clasa din care face parte Captur, poate nu suficient de rafinat pentru clasa din care cred unii ca face parte Arkana. Situatia descrisa de mine mai sus poate sa nu apara niciodata sau aproape niciodata daca se foloseste un stil de condus mai domol dar daca tragi de masina, in limite rezonabile, totusi, poti intalni situatia in care masina nu livreaza performantele la care te astepti. |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
meg2s |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 20 Sep 2022, 22:36) No, sa nu ne intelegem gresit... Nu e treaba mea sa clasific masinile astea pe clase; nu am afirmat ca Arkana ar fi sau nu compacta. Dar din perspectiva de potential utilizator ma uit la niste valori: lungime/latime, ampatament, volum portbagaj etc. Trage fiecare ce concluzie vrea. Si apropos de cele doua valori mentionate de tine: nu cred ca poti sa separi 2 modele pe clase auto exclusiv pe baza unei diferente de lungime de 6 cm. |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#267
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
QUOTE(r_vlad @ 21 Sep 2022, 08:00) . Situatia descrisa de mine mai sus poate sa nu apara niciodata sau aproape niciodata daca se foloseste un stil de condus mai domol dar daca tragi de masina, in limite rezonabile, totusi, poti intalni situatia in care masina nu livreaza performantele la care te astepti. Exact de aia vreau sa aud asta de la utilizatori. |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#268
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
Am vazut si Honda HR-V, cu un hibrid care merita atentie. Un sistem comparabil de 131 cp. Calitate de fabricatie superioara. Pret de intrare 32keuro versus 27keuro Arkana. Pentru cine are banii cred ca merita. Si designul este peste media Honda. Motor termic tot cu ciclu Atkinson, dar mai puternic, putere ansamblu 131 cp. Cutie tot electrica.Ca detaliu am vazut ca poate atrage doar 3000 euro de la Rabla pt ca are emisii de 122 g/km versus 3300 si 118.
|
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#269
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
Aveti idee cat costa o revizie la Arkana fullhibrid?
Planul de revizii il stiti? La termic am o idee, are distributie pe lant. Ce implica revizia la motorul electric? |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#270
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
da un vin si vedem care e planul. Sau vezi in Myrenault. La motorul electric nu implica nimic.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 09:41 |