Arkana, Versiuni si preturi in Romannia
![]() ![]() ![]() |
Arkana, Versiuni si preturi in Romannia
meg2s |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|||
Conner_Sean |
![]()
Post
#152
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 15 September 21 ![]() |
Salut! Am ajuns la 1250 km cu Arkana e-tech rs line și până acum nu există nemulțumiri cu excepția lipsei update-urilor la hărți. Uneori se turează excesiv motorul termic la accelerare ușoară și este enervant după care revine. Deși apăsarea pedalei de accelerație e lină,accelerarea e bruscă. Asta când încerc să măresc viteza în mers, de la 20-30 km pe oră în sus. Dar nu tot timpul. Consumul mediu mi-l arată în bord a fi de 6.0-6.3 l /100km. Voi face plinul ochi la rezervor și voi rula 500 km după care voi reumple rezervorul pentru a ști sigur care e adevărul. Eu o folosesc mai mult la drum lung și prea puțin timp în oraș. Nu am mers deloc sportiv cu ea dar am testat-o la câteva depășiri și răspunsul la accelerarea bruscă a fost satisfăcător pentru un 1.6 de 94 cai + ceva electric în plus. Nu e Audi de 320cp dar când am ales această motorizare nu am vrut turbina de pe 1.3 și m-am așteptat la un cal pentru căruță și nu pentru curse.
Vom vedea ce va fi pe viitor. Cea mai mare temere o am legat de prea multa electronică de pe mașină. Drumuri bune tuturor! |
--------------------
Renault
Arkana
RS line e-tech 145
- DJ10NDS
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
acuma no ... sa nu iei 1.3 tce i detrimentul lui 1.6 90 de ponei ... este ceva ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#154
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
da, hai sa ignoram ca masina are 9 cai in plus per total si consula mult mai putin?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#156
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
da, ca fix timpul pe Nordschleife conteaza la o hibrida....
This post has been edited by einstein1984: 4 Feb 2022, 12:31 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
meg2s |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Nush la altii cum e, dar la mine rationamentul strict intre astea 2 motorizari (hai 3, ca acum au si 1.33 de 160cp) este foarte simplu.
Isi evalueaza omu' ponderea urban vs. extra-urban... Urban dominant iei hibrid; extra dominant iei 1.33. La 50-50% parca tot pe hibrid as merge. |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
meg2s |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Au "bagat marfa" pe site-ul Renault, la masinile cu rezervare online - 278 Arkana (56 RS-line, 133 Intens, restul Zen), dintre care 196 cu livrare in Septembrie.
S-au pregatit de Rabla 2022... |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
Conner_Sean |
![]()
Post
#159
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 15 September 21 ![]() |
Nu am prea mare încredere în tot ce înseamnă turbină și cred că mărește artificial puterea unui motor mic . Până a alege Arkana am tatonat terenul pentru motoarele de 2 litri pe benzină de la Volvo ,Mazda,etc. Dar bugetul nu a fost pe măsura aspirațiilor.Nu m-am uitat la variantele de 1.5 sau 1.3(Nissan q.). Totul ține de alegerea fiecăruia .
|
--------------------
Renault
Arkana
RS line e-tech 145
- DJ10NDS
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#160
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
70 000 de comenzi arkana din martie anult trecut pana acum.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#161
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(Conner_Sean @ 10 Feb 2022, 11:49) Nu am prea mare încredere în tot ce înseamnă turbină și cred că mărește artificial puterea unui motor mic . Lasand la o parte sintagma "mareste artificial puterea motorului" esti constient ca ai ales un sistem de propulsie care are in plus fata de un banal motor supraalimentat urmatoarele: motor electric 1, motor electric 2, invertor, motor electric angrenare compresor AC, baterie de tractiune (tensiune inalta), modul mecatronic control cutie de viteze DHT + altele. Sper ca nu fiabilitatea unui motor de cilindree mica si supraalimentat te-a determinat sa alegi e-tech. ...iar daca supraalimentarea unui motor ii "creste artificial puterea" oare un motor electric care poate da puterea maxima pentru 15-30 secunde sau cat timp ii ajunge bateria de 1-2 kWh cum creste puterea totala a sistemului de propulsie, natural ? |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#162
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
motoare turbo avem de 100 de ani, hibride paralele de vreo 20... care o fi mai studiat?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Ascension1979 |
![]()
Post
#163
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 23 November 21 ![]() |
Salutare. Revin cu informatii despre Arkana E-tech care pierdea fluide .....Au identificat la service o electrovalva care lacrima la temperaturi sub zero grade si pierdea antigel ( s-a schimbat ) . Problema mai grava cu pierderea uleiului din cutie nu are inca o rezolvare , mi-au spus ( azi) ca nu au mai gasit urme de ulei dar eu nu i cred si sa mai fac o vizita peste o luna sa se mai iute la ea ..... Oricum in timpul asta am facut o excursie pe la Predeal si am intampinat o problema: pe un drum inclinat (cred ca 25%), acoperit cu zapada inghetata, am icercat sa urc sa parchez unde erau si alte masini parcate dar nu am reusit sa ma deplasez ....intra ESP cred si bloca rotile pur si simplu nu se accelera. Actiona doar motorul electric , calcam acceleratia iar masina scotea doar niste zgomote gen ABS .... Nu exista buton pentru ESP asa ca am abandonat rapid incercarea de a urca acea panta (nu mi-a placut deloc) Consum mixt cu masina incaracata cu bagaje full si 4 membrii (autostrada 130/h 80% si restul prin oras ) am iesit cu un 6.2% ...bunicel zic eu
This post has been edited by Ascension1979: 11 Feb 2022, 14:58 |
--------------------
Renault
ARKANA
2021 / 1,6 Hybrid
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Zăpadă înghețată, 25% înclinare (deși nu cred), e și normal că n-ai putut să urci. Ăla era controlul tracțiunii și acționa prin frânarea roții care se învârtea în gol, în încercarea de a transmite cuplu celeilalte roți... degeaba. Poate celelalte mașini erau acolo dinainte ca zăpada să înghețe.
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
cj98czh |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
baiul la rahaturile facute de renault este ca au scos butonul de esp ... cu el dezactivat ar merge dar nu ai de unde sa il dezactivezi ca un rahat de inginer inteligent a zis ca nu mai trebuie ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
valioglu |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Au lasat insa o portita. In treapta a I-a pana in 2000 rpm nu intra controlul tractiunii.
|
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
janos |
![]()
Post
#167
|
![]() User Group: Members Posts: 613 Joined: 24 January 11 From: Tg Mures ![]() |
Nu stiu daca s-a mai scris aici, dar daca scoti siguranta de la ABS inhibi cateva functii care ar fi putut ajuta.
|
--------------------
CMF-C/D
Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
2015
- MS 2 cifre 3 litere Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#168
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Dar daca scoti siguranta de la ABS nu mai ai nici ABS ESP si nici indicator viteza, nr. km, etc., cred ca este valabil si la Arkana, se poate dezactiva insa din soft (plus martor aprins) sau monta un buton dar trebuie modificat atat hard cat si soft (reprogramat modulul ABS).
PS: si eu am avut situatii in care preferam sa nu intre controlul tractiunii dar asa cum bine s-a scris anterior am invatat sa controlez din turatie, pana in 2000 rpm nu intra plus ca mai ajuta si HSA in unele cazuri, poate era bun un buton ASR off ca la alte marci\modele dar m-am obisnuit cu el....(iar elementele de siguranta ale masinii nu le modific) This post has been edited by Gil26: 12 Feb 2022, 09:55 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
Ascension1979 |
![]()
Post
#169
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 23 November 21 ![]() |
QUOTE(valioglu @ 12 Feb 2022, 08:45) Mda, doar ca la E Tech plecarea de pe loc se face electric, nu e nici o turatie pe acolo.... Acum ma gandeam cum naiba se va comporta pe un drum plan cu zapada afanata... ca ea nu se tureaza deloc daca nu are aderenta ..... |
--------------------
Renault
ARKANA
2021 / 1,6 Hybrid
|
|
Oldredlady |
![]()
Post
#170
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 January 18 From: Dumbravă ![]() |
probabil astea sunt masini doar de oras, nu ai ce cauta in zapada, sau excursii in afara asfaltului uscat. Aceeasi problema cu impinsu la Borsa, zapada, zloata, s-a parcat prin impingere, inainte inapoi. Urat. E-Tech nu prea e ...
|
--------------------
Dacia, Renault 12
Mercedes, Audi, Renault
2100
- RO, UA
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#171
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.513 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Si daca sunt masini de oras, in oras nu ai situatii cu zapada deosebita? Stradute laturalnice necuratate, in panta, iesiri din parcare , sleauri, etc?
Cum functioneaza controlul tractiunii la marca vw-skoda, nu am vazut la multe marci. In situatii limita , masina parca se catara ca un alpinist, metru cu metru. |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
Oldredlady |
![]()
Post
#172
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 January 18 From: Dumbravă ![]() |
Am scris mai sus, masini de oras .,,n-ai ce cauta in zapada,, trebuie sa si intelegi ceva din ce scriu membrii.In rest e ok.
This post has been edited by Oldredlady: 13 Feb 2022, 10:59 |
--------------------
Dacia, Renault 12
Mercedes, Audi, Renault
2100
- RO, UA
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#173
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.513 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Pai si eu ce am zis? Ca atunci cand ninge ai si zapada in oras. Uneori multa si destula.
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#174
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
asteoti plugu sau dai la lopata in fata garajului, ori asta ori iti iei Lada niva
Controlul tractiunii stie sa de sdescruce singur cu zapada si namol, fara buton de off, vezi clipurile lui Dr mke cu sandero. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 14 Feb 2022, 08:44) Controlul tractiunii stie sa de sdescruce singur cu zapada si namol, fara buton de off, vezi clipurile lui Dr mke cu sandero. te contrazic .. captur din 2019 pe drum de pamant si panta maricica a urcat din a 5-a incercare .. in timp ce toate celelalte masini cu buton de off au urcat din prima, pentru ca aveai nevoie de demaraj chiar daca rotile mergeu si in gol .. capturul ramanea la jumatea urcarii ... este o mare tampenie ca au scos butonul ala .. This post has been edited by cj98czh: 14 Feb 2022, 09:00 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#176
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
bine.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Conner_Sean |
![]()
Post
#177
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 15 September 21 ![]() |
Revin cu noi impresii: nu îmi place deloc faptul că motorul termic se accelerează excesiv uneori la apăsarea lină a accelerației în mers. Cred că totul ține de electronica mașinii,relația dintre pedală,cutie și motor.
Devine enervant acest lucru. Voi ați întâlnit această situație? E-tech 1.6 Arkana |
--------------------
Renault
Arkana
RS line e-tech 145
- DJ10NDS
|
|
meg2s |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Depinde de mai multi parametri modul in care va raspunde masina la accelerare (chiar si lina, cum zici).
Vezi aici poate gasesti ceva ce seamana cu situatia ta: https://www.youtube.com/watch?v=EyCoQwZ4JYQ uita-te si la partea 4/4 ca si acolo are niste reprize de accelerare. Vezi ca la "multimodalele" astea nu trebuie sa te astepti sa se comporte exclusiv ca o cutie clasica; mai vezi si faze de "turat excesiv", cam cum apar pe la cutiile CVT - dar din cu totul alte motive... This post has been edited by meg2s: 15 Feb 2022, 08:19 |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
Ascension1979 |
![]()
Post
#179
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 23 November 21 ![]() |
QUOTE(Conner_Sean @ 14 Feb 2022, 20:28) Revin cu noi impresii: nu îmi place deloc faptul că motorul termic se accelerează excesiv uneori la apăsarea lină a accelerației în mers. Cred că totul ține de electronica mașinii,relația dintre pedală,cutie și motor. Devine enervant acest lucru. Voi ați întâlnit această situație? E-tech 1.6 Arkana La mine nu se accelereaza asa cum zici tu dar are alte porcarii care nu mi plac. De exemplu cand merg pe electric si sunt in decelerare iar la un moment dat am nevoie de putina putere ( sa zic ca incetinise prea mult ) si calc usor pedala de acceleratie dar dupa o secunda apare un obstacol in fata si trebuie sa franez , deci ma enerveaza la culme faptul ca intra motorul termic pentru o secunda ( sau chiar mai putin) . Pai ce naiba e aia, porneste si se opreste instant ... macar daca a pornit, trebuia sa ramana asa cateva secunde sa zicem, mai incarca bateria .... mi se pare o prostie. Cat naiba sa reziste la asa ceva ..... Eu nu ma simt inca comod in E Tech , probabil trebuie sa-i invat toate stilurile la mersul prin oras ca sa fie ok. Simt ca imi conditioneaza prea mult placerea de a conduce. Dimineata cu motorul rece, termicul incarca bateria si electricul faciliteaza deplasarea iar daca ai nevoie de putere in plus intra termicul direct pe roti, dar sunt momente pe care nu le inteleg .... sunt la vale ( am o strada de 100 m in apropierea locuintei) unde nu trebuie putere mai deloc , daca depasesc 30km/ h se schimba rolurile motoarelor - termicul antreneaza rotile si electricul incarca bateria...pentru 2 secunde ...la vale ...de ce ? ![]() Deci l am invatat, cand ajung in locul ala ori nu accelerez deloc -si ma injura aia din spate, ori accelerez bine - ca oricum stiu ca intra termicul...... nu mi place Paraca e o domnisoara .... asa tre sa ma port cu ea .... plus ca are si problema cu ciclu ![]() <span class='edit'>16 Feb 2022, 18:47:</span> QUOTE(Conner_Sean @ 14 Feb 2022, 20:28) Revin cu noi impresii: nu îmi place deloc faptul că motorul termic se accelerează excesiv uneori la apăsarea lină a accelerației în mers. Cred că totul ține de electronica mașinii,relația dintre pedală,cutie și motor. Devine enervant acest lucru. Voi ați întâlnit această situație? E-tech 1.6 Arkana Totusi la ce te referi cand spui ca se accelereaza excesiv ? Ca poate se intampla si la mine dar nu m a deranjat Da, se tureaza ca dracu pana la 60km /h (unde schimba prima treapta ) si se aude turbat , dar am zis ca na .... asa e facuta cutia This post has been edited by Ascension1979: 16 Feb 2022, 17:53 |
--------------------
Renault
ARKANA
2021 / 1,6 Hybrid
|
|
Conner_Sean |
![]()
Post
#180
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 15 September 21 ![]() |
Da,la acel turat excesiv mă refeream,ating un pic pedala și simt că se duce în 4000 de ture după care revine la normal. Nu îmi place,parcă aș sparge motorul
|
--------------------
Renault
Arkana
RS line e-tech 145
- DJ10NDS
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 00:50 |