Check injection system + check anti-pollution syst
![]() ![]() ![]() |
Check injection system + check anti-pollution syst
shagman |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 7 January 14 From: Belgia ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna coupe
2010 2.0 dci
|
|||
Alxseb |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 5 October 12 ![]() |
Eu am avut o problemă cu o eroare aleatorie de "check injection sistem". Am pus Clip-ul pe ea și îmi arata că am un circuit întrerupt pe "senzor presiune amonte turbină". În contextul apariției erorii îmi arăta ca fiind întrerupt/scurt la masă, circuitul de la senzorul de temperatură de la turbină. Am scos mufa și am curățat-o bine cu spray de contacte și de atunci nici o problemă. Vezi exact ce înseamnă eroarea respectivă și contextul apariției ei, poate scapi cu o curățare de mufe, ca la mine. Poate faci și o regenerare forțată, dacă nivelul de funingine este mare în filtrul de particule.
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2014, 1.5 dci, edc
|
|
shagman |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 7 January 14 From: Belgia ![]() |
Alxseb ,îți mulțumesc pentru sfaturi !
Am verificat senzorul respectiv ( conectorul galben) pare să fie în regulă,l-am curățat preventiv cu spray de contacte. Am condus ieri în turații mari in trepte inferioare și nu a apărut nici o eroare. O sa o scot astăzi pe autostradă sa vad cum se comportă. Cum am specificat in primul post eroarea apărea în regim de autostradă la unele accelerări, decelări. |
--------------------
Renault
Laguna coupe
2010 2.0 dci
|
|
radunre |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Este foarte important sa aflii codul de eroare pentru mesajul "check injection system".
Eroarea pentru DPF este normala in perioada cu probleme la injectie, ECU nu face regenerari si DPF se colmateaza. Eu am avut acelasi mesaj pe injectie, se manifesta la mers constant, cu mici variatii datorate diverselor inclinatii ale drumului. Vorbesc de un motor dCi 1.5 si rezolvarea a fost scimbarea, pe rand, a regulatoarelor de presiune si debit din pompa de injectie. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
ionutmgn |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 10 April 15 ![]() |
Aceeași problema am avut și eu...uitate la filtru de particule...are 2 furtune sigur unul din el este fisurat...înlocuiește pe pe amândouă că sigur sunt coapte
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2009/ DCI GT 180cp 4 Control
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 13:27 |