Dacia 2020, noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepway
Dacia 2020, noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepway
wolfin |
2 Feb 2021, 17:43
Post
#1621
|
||
n-am gasit cu dacia Group: Members Posts: 8.186 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|||
cj98czh |
2 Feb 2021, 18:05
Post
#1622
|
Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.027 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca |
eu tot nu imi explic cum reusesti ... repet .. Passatul era cel mai jos dintre ele .. nu am reusit sa il rup/frec/stric .. merg destul pe drumuri forestiere catre si dinspre cabana .. dar nici o treaba .. de aia nu am simtit in veci nevoia de SUV ..
This post has been edited by cj98czh: 2 Feb 2021, 18:06 |
--------------------
Ford Mondeo
Titanium, bi-turbata, 2018
/ Mazda 3 , 2018
|
|
R19/16v |
2 Feb 2021, 19:41
Post
#1623
|
Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Bicicleta galbena |
2 Feb 2021, 20:10
Post
#1624
|
Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.103 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti |
Masina e Euro6, e nou-nouta, e benzina, cum va imaginati ca ar putea fi fum de la evacuare? In cantitatea aia, si la 10cm de teava? Eu nu-s nici inginer, nu stiu cum ati putea voi crede ca ala e fum.
|
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
MyKe89 |
2 Feb 2021, 21:51
Post
#1625
|
Membru RFG Group: Members Posts: 3.026 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti |
Să fim serioși, Euro 6 e doar pe hârtie.
Și a mea e nouă și are multe depuneri pe evacuare și, vorba aia, e condusă cu simț de răspundere. 2 Feb 2021, 22:53: QUOTE(DFA @ 2 Feb 2021, 18:24) [attachmentid=1628124788] Ce vezi tu acolo nu este umezeală de la eșapament, este strălucirea unui strat de protecție aplicat dedesubt. Ai dreptate, pare ceva strat de protecție, dar tot îmi scapă motivul pentru care au dat doar acolo. Probabil să nu corodeze repede, de la condens? This post has been edited by MyKe89: 2 Feb 2021, 21:53 |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV ‘23 Honda NC750XA
‘02 BMW Z3 |
|
sorin1983 |
2 Feb 2021, 22:19
Post
#1626
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.611 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova |
mie mi se pare totusi ca acolo nu e dat cu ceara probabil de frica sa nu se incinga si sa sperie proprietarii. in rest pare data cu ceara pe toata burta.
edit: nu pare toata... doar in zona pragurilor. am impresia ca vor sa evite ce s-a intamplat cu cele vechi bucsile alea de dupa racordul flexibil de ce or fi albastre? or fi gen cele de la powerflex? This post has been edited by sorin1983: 2 Feb 2021, 22:23 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
dan ionut 79 |
2 Feb 2021, 23:20
Post
#1627
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 27 August 17 From: Bucuresti |
Am sa impartasesc si eu impresiile cu care am ramas dupa ce am vazut-o cam din toate unghiurile.
Traseul evacuarii..nu discut alegerea sau motivele pentru care este facut asa. Mi-a placut ca dupa racordul flexibil era tinut cu 2 picioruse, in suporti ce par a fi din cauciuc siliconic albastru pe toba finala era si o inscriptie cu producatorul, dar nu mai tin minte denumirea, ceva scurt, 4 litere. Penultimul suport era intarit cu o banda textila, probabil pentru a impiedica alungirea lui. Bratele suspensiei- din tabla grosuta, ambutisata, simple, cu pivot ce se schimba odata cu bratul. Prinderea de cadru- 2 bucse orizontale, cu niste suruburi zdravene. Capetele cred ca erau de 30. Puntea spate este acoperita de un scut de plastic, rol aerodinamic, presupun. Scutul motor, din plastic, nu are gura de vizitare pentru busonul de ulei, trebuie dat jos la schimb; posibil ca filtrul sa fie tot in zona aceea. In scutul de sub bara sunt 2 mici "trape" de acces la becurile proiectoarelor, foarte usor de accesat. Led pe faza scurta, toata lumea stie deja; nu se vede vreun bec sau sursa, lumina vine de jos, dintr-o decupare orizontala si se reflecta in oglinda Capitonaj pe aprx jumatate din capota. Duze stropitoare parbriz cu 3 orificii, ascunse sub nivelul capotei. Oglinzi cu indicator de unghi mort. Interiorul ( varianta Confort, echiparea completa, presupun) Mie mi-a placut. Sunet de pornire a sistemului media, foarte interesant,practic abia apuci sa te asezi si se declanseaza, te faci sa te simti bagat in seama de masina Masina avea acces keyless si pornire la buton. Scaune ok, reglabile si pe inaltime, dar fara reglaj lombar Cotiera centrala solida, spatiul pentru depozitare dinauntru relativ mic Frana de mana la buton- nu pot sa zic ca m-a incantat, prefer varianta cu levier, mai ales ca e plasat mai in lateral, mai aproape de pasager. Buton reglaj oglinzi placut la actionare Porturi usb iluminate, cel de sus media, cel de jos doar pt incarcare. Sunet foarte bun, am ascultat de pe un stick usb fara sa stam sa facem reglaje, asa cum a fost setat de fabrica Comenzi volan iluminate, chiar daca putin cam slab. Satelit de comanda in spatele volanului Loc in spate foarte bun, mai mare decat la surorile Sandero/ Stepway Masuta de voiaj gliseaza, poti sa infigi un pahar de cafea in orificiul care apare cand este extinsa. Vederea prin luneta e mai ingusta acum. Manerele pentru deschiderea usilor sunt metalice , cu un finisaj placut. Portbagaj mare. cand deschizi usa din telecomanda, se ridica singur, depinde si de pozitia pe care sunt puse arcurile celebre. Astea erau la mijloc, nu stiu daca ar avea putere si la setarea minima. Nu m-a impresionat sistemul de compartimentare a portbagajul, dar pt echipamentul de filmare era util, isi grupasera sculele pe caprarii. As monta o banda led cu prima ocazie in portbagajul ala. Pneuri Continental. am recuperat un holtzsurub din ele, intrat orizontal in profil. Presiune de 2,4 fata si 2,3 spate Am mers doar putin prin curtea unde este Atelierul Panda, destul de accidentata. Suspensia absoarbe foarte bine, zgomot aproape insesizabil. Am mers incet pentru ca ne tot oprea lumea sa se uite la masina si sa puna intrebari. Nu pot estima cum se misca CVT-ul, oricum as alege manuala+gpl. Mici chestii care mi-ar placea sa se schimbe: - o acoperire completa cu start protector antigravel/ antifonant. Era o portiune ingusta in care se vedea clar ca a fost oprit fluxul de vopsire, cat sa il reia 20 cm mai incolo, desi cred ca era mai simplu sa il lase sa stropeasca peste tot. - mufa de la stopul de ceata spate este foarte expusa la apa , fiind foarte jos si fara nici o protectie care sa o acopere, in bataia directa a fluxului de aer din spatele rotii, basca ce zboara de pe roata - practic..ar merge un intreg scut de plastic sub bara spate - carenajele rotilor spate ar merge sa fie mai complete - antena radio mergea sa fi fost mai finuta, e relativ inalta si groasa - luminile de plafon cam slabe. - decupajul din parbriz prin care trebuia sa se vada VIN-ul nu e bine potrivit cu cifrele, se vede cam jumatate din VIN This post has been edited by dan ionut 79: 2 Feb 2021, 23:35 |
--------------------
renault
clio symbol
2006, 1.4 8v Atelierul Panda. Self-Service auto.
|
|
cristic1982 |
3 Feb 2021, 08:11
Post
#1628
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.228 Joined: 4 February 11 From: Pitești |
QUOTE(MyKe89 @ 2 Feb 2021, 13:44) Mi-e greu să cred că e antifon, până și tamponul de care spune ironicu' e murdar, plus conductele de frână... Mașină de test, CVT, forje cu motorul rece... rețeta perfectă pentru depuneri care înainte nu se vedeau fiindcă erau aruncate în afara mașinii... acum ajung pe burtă. Mirific. Numai parerologi pe forumuri... Zona neagră este antifon. Mașina este Euro6d full, deci are filtru de particule, de unde naiba să aibă depuneri pe țeava de eșapament sau în jurul ei? Dacă scotea Suzuki, kyunday, audi sau altă marcă aceași soluție tehnică, majoritatea celor care sunt nemulțumiți aveau altă părere.... PS. Loganul are gardă la sol mai bună decât pseudo-suv-urile Suzuki, deci este cam greu să o lovești pe dedesubt. |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
Victorine |
3 Feb 2021, 09:28
Post
#1629
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.995 Joined: 20 April 05 From: Timișoara |
Eu am remarcat carenajele si ma întrebam cum o fi în spate, de la punte la bara. Dar dacă zici ca n-are nimic... e puțin dezamăgitor. Asteptam filmul, ar fi o premiera dacă se discuta ceva si despre ce se afla sub burta mașinii, unele chestii le-a spus deja dan Ionuț 79.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
dan ionut 79 |
3 Feb 2021, 10:04
Post
#1630
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 27 August 17 From: Bucuresti |
Ce este interesant - in bara, pe fiecare parte sunt niste gauri care ar putea fi folosite pntru amplasarea unui scut de plastic.
De filmat..am stat mai mult sub masina , ramane sa vedem ce se pastreaza la montaj, dar zic ca va fi interesant |
--------------------
renault
clio symbol
2006, 1.4 8v Atelierul Panda. Self-Service auto.
|
|
IRONICK |
3 Feb 2021, 10:24
Post
#1631
|
- Group: Members Posts: 22.104 Joined: 19 April 05 From: Romania |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
IRONICK |
3 Feb 2021, 11:30
Post
#1632
|
- Group: Members Posts: 22.104 Joined: 19 April 05 From: Romania |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Highwayman |
4 Feb 2021, 17:14
Post
#1633
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti |
Duster pick-up e un nou model de la Dacia. Stiu ca e facut in colaborare cu Romturingia, dar sa o asambleze in halul asta?
https://www.autovit.ro/anunt/dacia-duster-I...ml#gallery-open Attached thumbnail(s) image.jpg ( Size: 217.15k ) Number of downloads: 650 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
DFA |
4 Feb 2021, 18:11
Post
#1634
|
moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.526 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO |
În Octombrie 2021 va debuta primul mild-hibrid mHEV la Dacia, pe RJI - monovolumul cu 7 locuri care înlocuiește Lodgy - va fi un E-TECH de 12Volți, cum e pe Clio V, dar simplificat.
În 2022 va debuta mHEV și pe LJI/BJI/BJIx, adică pe Logan/Sandero/Stepway III. E foarte posibil ca hibridizarea Dacia să fie direct pe noul motor modular de la Nissan, HR12VDV, 1.2 în linie, cu 3 cilindri, electrificat 12V. Cum arată noul Nissan HR12VDV: renaut_moteurs_e_tech_2025.jpg ( Size: 126.6k ) Number of downloads: 657 Va fi disponibil și HR15, 1.5 în linie, cu 4 cilindri, electrificat 48V. La Renault, HR12VDV va debuta pe Kadjar II în 2022. This post has been edited by DFA: 4 Feb 2021, 18:18 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
IRONICK |
4 Feb 2021, 18:36
Post
#1635
|
- Group: Members Posts: 22.104 Joined: 19 April 05 From: Romania |
Poza aia arata un motor hibrid. Mild-ul merge pe 'alternator'.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
DFA |
4 Feb 2021, 18:43
Post
#1636
|
moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.526 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
mircea_aq |
4 Feb 2021, 19:53
Post
#1637
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.944 Joined: 13 October 06 |
1.5 48v, cu raport de compresie variabil pe Dacia, asta da surpriza.
Sa inteleg ca 1.3-ul va fi retras/inlocuit de 1.2/1.5. 1.5 care e in dezvoltare si e in patru cilindri. Asta ca sa nu-l confundam cu 1.5-ul in 3 cilindri, alt motor care debuteaza anul asta pe Qashqai Mi se pare mie sau strategia de dezvoltare a motoarelor pe benzina a reno-nissan in ultimii 10 ani a fost foarte fragmentata si incoerenta ? |
--------------------
Megane
Estate GT
Rouge Flamme
|
|
cristi BRN |
4 Feb 2021, 20:27
Post
#1638
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 11 July 13 |
Am ajuns sa urc într-un Sandero, va recomand sa mergeti si sa l studiati live.
Scaunele sunt mult mai ok, mai lungi si profilate, sustinerea laterala este ok, bancheta spate are un profil lombar misto, stai comod, nu te simti ca pe scandura bancii din parc. Acum, un minus este portiera, eu avand maini lungi, la 1.89, nu prea pot folosi cotiera pentru antebrat, daar... Ca la VW, marginea portierei nefiind rotunjita ca la PH2 pot sta linistit acolo fara sa alunece de pe usa, este patratoasa. Exact cum banuiam, pozitia ideala pentru mine la volan este cu scaunul dat in spate si ridicat la 3/4 sa am sustinere pentru pulpa piciorului, la ph 2 la mijloc sunt prea jos, la maxim sus sunt prea sus avand doar 3 pozitii. Practic mi-am gasit o pozitie relativ comoda la volan, testand asta imediat dupa ce m-am dat jos din ph2. Poza din spate e fix dupa cum am gasit pozitia pentru mine, surprinzator am stat ok(pentru pozitia "cracanat") comparativ cu ph2, unde ar fi fost nevoie sa fie dat mai in fata scaunul soferului, am testat intentionat treaba asta oentru ca mai am si pasageri care merg in spatele meu si tre sa dau scaunul binisor in fata. Eu unul vad diferenta de spatiu in plus pt pasagerii spate. Ramane un TD de facut, ca prima impresie la cum m-am simtit pe scaun la volan e cam ca la Clio 4 ( in 5 nu m-am urcat sa compar). Am ales clio 4 ca si comparatie tot din cadrul grupului Renault. La revizie diferenta intre Tce 90 si Eco G este filtrul de la instalatia gpl, anual. Nu au stiut sa spuna care sunt costurile pt revizii, a fost fairplay si a spus ca urmeaza sa primeasca si informatiile despre revizii. Attached thumbnail(s) IMG_20210204_WA0023.jpg ( Size: 140.94k ) Number of downloads: 641 IMG_20210204_WA0024.jpg ( Size: 97.02k ) Number of downloads: 597 20210204_142756.jpg ( Size: 3.05mb ) Number of downloads: 589 20210204_142811.jpg ( Size: 3.14mb ) Number of downloads: 126 |
--------------------
.
.
.
|
|
wolfin |
4 Feb 2021, 21:01
Post
#1639
|
n-am gasit cu dacia Group: Members Posts: 8.186 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti |
Tableta parca e prea mare in tablou...sau poza ...
Hmm. |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
sorin1983 |
4 Feb 2021, 21:19
Post
#1640
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.611 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova |
nu sunt 2 filtre la gpl? ar fi unul pe plaman si unul pe traseul spre injectoare la astea de se monteaza la noi cel putin.
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
DFA |
4 Feb 2021, 21:36
Post
#1641
|
moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.526 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO |
QUOTE(mircea_aq @ 4 Feb 2021, 19:53) ăla de 1.5 pe Dacia va fi un pic mai târziu. Calu' de bătaie pe electrificare la Renault va fi Nissan HR12VDV, din care va rezulta: - 1.2 TCe - 1.2 TCe mild hybrid 48V - 1.2 TCe E-Tech full hybrid - 1.2 TCe E-Tech PHEV La Dacia vor rămâne variantele mai "light" în primă fază: - 1.2 TCe - 1.2 TCe mild hybrid 12V abia apoi se va trece la 48V... QUOTE(mircea_aq @ 4 Feb 2021, 19:53) Mai exact, 1.3 TCe va fi înlocuit gradual de Nissan HR15, nu de către HR12VDV. Din Nissan HR15 la Renault va rezulta: - 1.5 TCe mild hybrid 48V - 1.5 TCe E -Tech full hybrid - 1.5 TCe E-Tech PHEV QUOTE(mircea_aq @ 4 Feb 2021, 19:53) 1.5 care e in dezvoltare si e in patru cilindri. Asta ca sa nu-l confundam cu 1.5-ul in 3 cilindri, alt motor care debuteaza anul asta pe Qashqai Mi se pare mie sau strategia de dezvoltare a motoarelor pe benzina a reno-nissan in ultimii 10 ani a fost foarte fragmentata si incoerenta ? Mai degrabă Nissan nu știe ce să facă cu ce are... Ai citit strategia pe termen lung a lui Nissan? E varză! Renault pare ceva mai organizat. 4 Feb 2021, 21:38: QUOTE(sorin1983 @ 4 Feb 2021, 21:19) nu sunt 2 filtre la gpl? ar fi unul pe plaman si unul pe traseul spre injectoare la astea de se monteaza la noi cel putin. Așa e, sunt două, unu' pe faza lichidă și unu' pe faza gazoasă. This post has been edited by DFA: 4 Feb 2021, 21:38 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
cristi BRN |
4 Feb 2021, 21:43
Post
#1642
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 11 July 13 |
Ma scuzati, nu ma stiu cu GPL, va transmit doar informatia primita. Ma bucur ca ati lamurit voi ca sunt 2, cautasem dupa aceea si eu pe google si tot peste 2 am dat.
|
--------------------
.
.
.
|
|
DFA |
5 Feb 2021, 10:47
Post
#1643
|
moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.526 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO |
QUOTE(cristi BRN @ 4 Feb 2021, 20:27) Nu au stiut sa spuna care sunt costurile pt revizii, a fost fairplay si a spus ca urmeaza sa primeasca si informatiile despre revizii. La Logan II cu aceiași motorizare TCe 100 GPL (care acum îi zice ECO-G) costul reviziilor este variabil în funcție de dealer și zonă și sunt în intervalul 700-1.000 Lei. La generația a 3-a e de așteptat ca costurile să fie similare. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
MyKe89 |
5 Feb 2021, 11:25
Post
#1644
|
Membru RFG Group: Members Posts: 3.026 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti |
Îmi părea rău că m-am grăbit cu Capturul când am văzut cum arată noile modele de la Dacia. Însă azi am fost în service și am profitat de ocazie să mă urc în noile Sandero Stepway și Logan.
Ce nu mi-a plăcut: - ușile care se deschid și se închid foarte zgomotos; - cu greu mi-am găsit o poziție bună la volan, apoi nu mai ajungeam la comenzile de climatizare; - tăvițele spătarelor din Logan, care se pliază prea ușor la loc dacă nu ești atent; - bucata de fier din portbagaj, expusă între banchete, la Sandero; - prețul. Ce mi-a plăcut: - aspectul. Preț mașină expusă: Sandero Stepway TCe 90, 13990 EUR, la Logan n-am reținut. Concluzia: pe afară vopsit gardul, înăuntru leopardul. |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV ‘23 Honda NC750XA
‘02 BMW Z3 |
|
sorin1983 |
5 Feb 2021, 11:48
Post
#1645
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.611 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova |
totusi captur arata mai bine ca dacia, sa nu exageram
si oricum reno incearca mereu sa nu foloseasca dacia ca si concurenta directa asa ca unele solutii low cost nu vor disparea. This post has been edited by sorin1983: 5 Feb 2021, 11:48 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
cristi BRN |
5 Feb 2021, 11:59
Post
#1646
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 11 July 13 |
@MyKe89 daca Renault investea in Sandero ca in Captur, oare nu erau aproape la acelasi preț? Ce ne spui acolo era de asteptat sa nu se ridice la nivelul Captur. Dacia e o treapta mai jos ca Renault pozitionata, de aici si diferențele subiective. enumerate de tine. Pentru cine isi permite diferenta dintre Stepway si Captur, e clar ca va lua Captur. App multi km fara reparații.
|
--------------------
.
.
.
|
|
MyKe89 |
5 Feb 2021, 12:34
Post
#1647
|
Membru RFG Group: Members Posts: 3.026 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti |
Mulțumesc! Nu comparam neapărat cu Captur fiindcă nu sunt competitori direcți, însă diferența de preț dintre ele s-a micșorat considerabil acum. Nu putem spune la fel și despre calitate.
This post has been edited by MyKe89: 5 Feb 2021, 12:35 |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV ‘23 Honda NC750XA
‘02 BMW Z3 |
|
dan ionut 79 |
5 Feb 2021, 13:21
Post
#1648
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 27 August 17 From: Bucuresti |
QUOTE(cristi BRN @ 4 Feb 2021, 20:27) Am ajuns sa urc într-un Sandero, va recomand sa mergeti si sa l studiati live. Scaunele sunt mult mai ok, mai lungi si profilate, sustinerea laterala este ok, bancheta spate are un profil lombar misto, stai comod, nu te simti ca pe scandura bancii din parc. Acum, un minus este portiera, eu avand maini lungi, la 1.89, nu prea pot folosi cotiera pentru antebrat, daar... Ca la VW, marginea portierei nefiind rotunjita ca la PH2 pot sta linistit acolo fara sa alunece de pe usa, este patratoasa. Exact cum banuiam, pozitia ideala pentru mine la volan este cu scaunul dat in spate si ridicat la 3/4 sa am sustinere pentru pulpa piciorului, la ph 2 la mijloc sunt prea jos, la maxim sus sunt prea sus avand doar 3 pozitii. Practic mi-am gasit o pozitie relativ comoda la volan, testand asta imediat dupa ce m-am dat jos din ph2. Poza din spate e fix dupa cum am gasit pozitia pentru mine, surprinzator am stat ok(pentru pozitia "cracanat") comparativ cu ph2, unde ar fi fost nevoie sa fie dat mai in fata scaunul soferului, am testat intentionat treaba asta oentru ca mai am si pasageri care merg in spatele meu si tre sa dau scaunul binisor in fata. Eu unul vad diferenta de spatiu in plus pt pasagerii spate. Ramane un TD de facut, ca prima impresie la cum m-am simtit pe scaun la volan e cam ca la Clio 4 ( in 5 nu m-am urcat sa compar). Am ales clio 4 ca si comparatie tot din cadrul grupului Renault. La revizie diferenta intre Tce 90 si Eco G este filtrul de la instalatia gpl, anual. Nu au stiut sa spuna care sunt costurile pt revizii, a fost fairplay si a spus ca urmeaza sa primeasca si informatiile despre revizii. Nu este pentru ca esti mai inalt, aceeasi problema am expus-o si eu acum ceva timp si am vazut replici ca nu as sti sa reglez pozitia corect. Eu am 1.75m, deci problema esta ca au terminat cotiera in usa prea devreme. |
--------------------
renault
clio symbol
2006, 1.4 8v Atelierul Panda. Self-Service auto.
|
|
cj98czh |
5 Feb 2021, 14:51
Post
#1649
|
Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.027 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca |
QUOTE(MyKe89 @ 5 Feb 2021, 12:34) Mulțumesc! Nu comparam neapărat cu Captur fiindcă nu sunt competitori direcți, însă diferența de preț dintre ele s-a micșorat considerabil acum. Nu putem spune la fel și despre calitate. lasa ca nici capturul nu te plictiseste ... de cand il ai cati mecanici ai cunoscut? |
--------------------
Ford Mondeo
Titanium, bi-turbata, 2018
/ Mazda 3 , 2018
|
|
MyKe89 |
5 Feb 2021, 15:27
Post
#1650
|
Membru RFG Group: Members Posts: 3.026 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti |
Aaa, păi nu mi-ar ajunge o zi să povestesc, dar suntem offtopic și iar îmi șterg oamenii ăștia postările dacă nu ridic în slăvi Dacia/Reno. Vorbeam de calitatea percepută, ce se vede la vizionare și la test drive. Ce e după, Dumnezeu cu mila!
This post has been edited by MyKe89: 5 Feb 2021, 15:31 |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV ‘23 Honda NC750XA
‘02 BMW Z3 |
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd September 2024 - 22:51 |