Probleme pompa combustibil, Nu porneste
![]() ![]() ![]() |
Probleme pompa combustibil, Nu porneste
dinbuc |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru anti-bizoni Group: Members Posts: 171 Joined: 6 August 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna III 2.0 Dci 131
2013
|
|||
andru1973 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.271 Joined: 8 December 14 From: nu conteaza ![]() |
incearca sa o repari acea mufa ,dar mufa de la pompa "tata" se vede bine?daca de la mufa tata e bine schimba pe cea care se vede ca a fost in scurt ,nu stiu care din ele fa o poza sa vedem cum arata
<span class='edit'>24 May 2018, 16:06:</span> ele nu fac contact bine nu e indicat dar dacă nu vrei sa dai banii încearcă sa lipești firele intre ele fără mufe pe direct până te hoatarasti sa o repari ,nu am auzit pe nimeni cu asa defect <span class='edit'>24 May 2018, 16:18:</span> sau prelungești firele de la mufa fixa (cea de pe corpul pompei de sus )scoți pinii de pe cea fixa lipești cabluri mai lungi,(le scoti prin locul unde erau pini) scoți mufa cea de pe cabluri lipești alte cabluri pe aceiași culoare sa nu le încurci ,si faci legăturile cu alt tip de conector(mufa) încearcă si varianta asta bineînțeles astupi găurile pe unde ai sa scoți cablurile This post has been edited by andru1973: 24 May 2018, 17:22 |
--------------------
renault
LAGUNA 1 RT 2.0 LAGUNA 3 2.0 DCI 130CP fara DPF
iulie 2008 expresion
|
|
BigDaddyAdy |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 1 August 11 From: Bucuresti ![]() |
Da, nu prea mai ai decat alternativele date si de Andru mai sus. Innegrirea aceea la un nivel microscopic este de fapt o alterare a depunerii de pe conectori atat de pe mufa de pe cablu cat si cea de pe mufa care face parte din corpul pompei. Iar problema, daca nu o rezolvi curand, se va agrava.
Dar, depinde si din ce materiale sunt conectorii. In general, conectorii sunt acoperiti cu materiale cu conductivitate buna care ii protejaza la oxidare (Au, Ag, Alama, alte aliaje pe baza de Sn, Sb) si au un miez din alt material cu conductivitate mai mare, dar rezistenta la oxidare mai mica (Fe, Cu, Al). Oxidarea contactelor poate aparea in urma a 3 fenomene: Chimice, fizice sau elecrice. Excluzandu-le pe primele doua ramanem cu curentul elctric care e vinovatul aici, plus un pic de ghinion. Datorita unu contact imperfect al mufei si al curentului destul de mare prin ea, apar la nivel microscopic niste arce electrice care duc, tot la nivel microscopic, la arderea stratului superficial. Ideea de baza este ca oricat ai incerca sa cureti acele contacte sau sa strangi pinii mufelor, nu vei reusi sa rezolvi permanent problema, deoarece vei avea intotdeauna, la nivel microscopic, contact imperfect si este doar o problema de timp pana cand negreala si problemele for aparea din nou. In concluzie, ramai cu 2 solutii. - ori schimbi pompa si mufa (poti sa cauti si la dezmembrari) - ori lipesti direct pe pinii de la pompa firele direct sau alte fire cu alta mufa |
--------------------
Renault
Laguna III Coupe
GT 205TCe 2009
- B 666 BIG
|
|
dinbuc |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru anti-bizoni Group: Members Posts: 171 Joined: 6 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Ok, multumesc de raspunsuri. Am sa schimb si una si alta ca sa stau linistit.
|
--------------------
Renault
Laguna III 2.0 Dci 131
2013
|
|
komisaru |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 22 November 08 ![]() |
Salutare, ai rezolvat problema si daca da ,cum??? Am schimbat mufa o data si acum dupa cca 6 luni am aceeasi problema pinul 4 ars. Stie cineva de ce ??Multumesc anticipat!
|
--------------------
Renault
Laguna IIl
2012/Black Edition/2.0 dci/131CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 10:19 |